Anaaliseksistä ongelma
En ole ollut mitenkään erityisen halukas anaaliseksiin mutta poikaystävän mieliksi pari kertaa kokeiltiin. Nohh nyt mulla on tullut joku kipeä pieni kohta joka sattuu vessakäyntiennyhteydessä, ehkä pukama. Ja oon melko varma että johtuu tuosta.
toisella kerralla se onnistui silti paremmin ja ei enää tuntunut kovin pahalta lopulta mutta enemmän se pelottaa koska eihän sinne mitään kuulu työntää. Kuitenkin koen itseni epänormaaliksi ja hävettää ja harmittaa että en pysty siihen kun poikaystäväni sitä haluaa. Haluaisin itsekin jos siitä ei seuraisi tämmöisiä ongelmia
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en anna anaalia, kokeiltu on kerran ja varovasti ja se sattuu. Mieskään ei sen jälkeen ole ehdottanut, koska ei halua että minuun sattuu.
Mies ei kovin usein nuole, vaikka tykkäisin.... Pidän kyllä hygieniastani huolta ja olen sheivattu ja papakokeet otettu. Enkä minä vaadi enkä kiukuttele siitä. Hän korvaa sen sormillaan ja joskus pari kertaa vuodessa innostuu tekemään sitä. Minä kyllä otan suihin.
Sun ei ole pakko tehdä yhtään mitään, mitä et halua.
Miksi ihmeessä kukaan nainen suostuu tuohon, että mies nuolee vain pari kertaa vuodessa? Siis sehän kuuluu jokaiseen seksikertaan, esileikkiin! Aivan uskomatonta, että mies ei halua tehdä naiselleen hyvää, vaikka nainen ottaa suihinkin. Eikä suuseksiä varten tarvitse olla sheivattu. Normaalia päivittäinen hygiania riittää.
No on se paljon mukavampaa, että ei tarvitse kerätä karvoja hampaanväleistä. Minulla on takapuoli, pallit ja penis ajettu ja siistitty 5mm karvoitus edessä. Kivempi naiselle ottaa suihin.
Vinkkinä, että kaikien jotka haluavat antaa anaaliseksiä kannattaisi tutustua anukseen ja sen toimintaan vessanpöntöllä istuen ja suihkuttamalla alapääsuihkulla lämmintä vettä anukselle. Kun toisella kädellä pitää alapääsuihkusta kiinni, niin toisen käden keskisormella pesee anusta ja hitaasti työntää sormen anukseen. Liukkarina kannattaa käyttää nestesaippuaa. Sormettaminen tehdään samalla tavalla kuin sormettaisi pillua. Ei kannata säikähtää jos tai oikeastaan kun sormettamisen aikana tulee ulostetta, mutta se on vain hyvä asia, koska sillä tavalla saa suolen tyhjemmäksi anuspanoja varten. Tätä sormettamista kannattaa tehdä usein, vaikka anuspanoja ei olisi tiedossakaan. Kun siihen tottuu niin anuksen sormettaminen alkaa tuntua todella hyvältä ja on mahdollisuus saada anaaliorgasmi. Hyvänolontunteen lisäksi anus pysyy puhtaana ja on valmis seuraavaan sormetukseen tai panoihin. Sormen lisäksi voi käyttää myös dildoa tai anustappia harjoittelussa. Olen toiminut tällä tavalla vuosia ja anukseni voi paremmin kuin koskaan.
Näin teen minäkin ja heti alkoi tehdä mieli anukseen sormea tai jotain parempaa...
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä, että kaikien jotka haluavat antaa anaaliseksiä kannattaisi tutustua anukseen ja sen toimintaan vessanpöntöllä istuen ja suihkuttamalla alapääsuihkulla lämmintä vettä anukselle. Kun toisella kädellä pitää alapääsuihkusta kiinni, niin toisen käden keskisormella pesee anusta ja hitaasti työntää sormen anukseen. Liukkarina kannattaa käyttää nestesaippuaa. Sormettaminen tehdään samalla tavalla kuin sormettaisi pillua. Ei kannata säikähtää jos tai oikeastaan kun sormettamisen aikana tulee ulostetta, mutta se on vain hyvä asia, koska sillä tavalla saa suolen tyhjemmäksi anuspanoja varten. Tätä sormettamista kannattaa tehdä usein, vaikka anuspanoja ei olisi tiedossakaan. Kun siihen tottuu niin anuksen sormettaminen alkaa tuntua todella hyvältä ja on mahdollisuus saada anaaliorgasmi. Hyvänolontunteen lisäksi anus pysyy puhtaana ja on valmis seuraavaan sormetukseen tai panoihin. Sormen lisäksi voi käyttää myös dildoa tai anustappia harjoi
Tämä on muuten hyvä keino pitää pukamat poissa ja suoli kunnossa. Huuhtelu aina ulostamisen jälkeen lämpimällä vedellä ja ennen nukkumaanmenoa sama juttu. Rasvaan alapääni joka ilta.
Onko pakko, jos ei halua?