Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oin naisen kanssa treffeillä.

Vierailija
25.08.2024 |

Nainen sanoi treffien alussa että menee vessaan ja oli siellä jotain 45 minuuttia ja en sitten nähnyt enää naista. Oli kai häipynyt takaovesta. Lähetin naiselle viestin että olisit voinut sanoa ettet tykkää naamastani kun noin häivyit.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on kun treffaa jännänaisia. Kun ei ne kiltit kelpaa. 

Vierailija
42/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Törkeä akka!

No minulle kävi kerran niin, että olin Tampereen Ilves -hotellin yökerhossa ja eräs mies tuli juttelemaan minulle. Mentiin yhdessä hakemaan juotavaa baaritiskillä ja sinne oli pitkä jono. Mies antoi minulle 50€ setelin ja pyysi, että voisinko minä tilata hänelle oluen niin hän käy tällä välin vessassa. Tilasin sitten hänelle sen oluen ja menin seisomaan ja odottamaan miestä siihen baaritiskin lähelle. Odotin, odotin ja odotin kunnes lähdin kiertämään baaria, että missä hän on, kunnes totesin, että hän taisi lähteä kokonaan pois. Annoin sen oluen sitten jollekin nuorelle miehelle ja hän oli kovin ilahtunut ja itse lähdin kotiin. Sain sitten tietenkin pitää ne vaihto rahat eli yli 40€.

Olit siis baarissa viettämässä iltaa yksin/kavereitten kanssa, ja lähdit POIS koska et löytänyt tuota miestä? Miksi ihmeessä lopetit illan kesken? Sullahan

Kaikki ei ole alkoholisteja vaikka sinä oletkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ihmiset jotka eivät kohtaa asioita suoraan, kärsivät siitä myöhemmin. Ghostaaminen ja häipyminen ovat ikäviä juttuja, ja ihmiset jotka selittelevät itselleen kuinka normaalia käytöstä ne ovat, kohtaavat asian yleensä myöhemmin elämässään. Rehellisyys ja suoraselkäisyys ovat yleensä ominaisuuksia, jotka näkyvät kaikessa mitä tekee. 

Tähän täytyy toki lisätä, että tilanne on eri jos sanoit tai teit jotain mikä sai hänet tuntemaan olonsa oikeasti turvattomaksi. Se on kuitenkin harvinaista ja haluan uskoa, että asia ei ole niin. 

Ap näkyy olevan se, joka ei pysty kohtaamaan totuutta. Nainen näki huijarin/ihmispaskan ja lähti pois. Ei kellään ole velvollisuutta jäädä aikaansa haaskaamaan läpinäkyvän ääliön kanssa.

44/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Törkeä akka!

No minulle kävi kerran niin, että olin Tampereen Ilves -hotellin yökerhossa ja eräs mies tuli juttelemaan minulle. Mentiin yhdessä hakemaan juotavaa baaritiskillä ja sinne oli pitkä jono. Mies antoi minulle 50€ setelin ja pyysi, että voisinko minä tilata hänelle oluen niin hän käy tällä välin vessassa. Tilasin sitten hänelle sen oluen ja menin seisomaan ja odottamaan miestä siihen baaritiskin lähelle. Odotin, odotin ja odotin kunnes lähdin kiertämään baaria, että missä hän on, kunnes totesin, että hän taisi lähteä kokonaan pois. Annoin sen oluen sitten jollekin nuorelle miehelle ja hän oli kovin ilahtunut ja itse lähdin kotiin. Sain sitten tietenkin pitää ne vaihto rahat eli yli 40€.

!

Vierailija
45/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kuva sun profiilissa oli, ap? Montako vuotta,  senttiä ja kiloa valehtelit?

Vierailija
46/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut. 

47/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Missä te tapasitte sen naisen kanssa? Kahvila, ravintola, pubi...?

Vierailija
48/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Hei AP! Missä te tapasitte sen naisen kanssa? Kahvila, ravintola, pubi...?

Kulta se on salaisuus. Tai no, se oli mielikuvitustreffit. 🥳🥸

Vierailija
49/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nainen karkasi. Tuskin olisi ollut pantavann näköinen.

Vierailija
50/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset on törkeitä, etenkin nuoret

Vierailija
51/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat todella kipeitä asioita usein miehille. Jotkut miehet eivät saa ketään. On ikävää selitellä joillekin uteliaille vanhemmille ihmisille sinkkuuttaan, kun vanhojen ihmisten oletusarvo on, että mies on naimisissa.

Vanhat ihmiset, varsinkin ja erityisesti miehet, eivät ymmärrä sitä, millainen henkinen tuska ja kipeä aihe se voisikaan olla.

Lisäksi nykypäivänä kouluttautuneet pariutuvat keskenään ja amikset ovat keskenään. Ei kukaan akateeminen ja hyvätuloinen sinkkumies halua elämäänsä rutiköyhää naista. 

Vierailija
52/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä julmaa ja sairasta tekstiä, vaikuttaa että osalla mt ongelmia.

Vierailija
53/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat todella kipeitä asioita usein miehille. Jotkut miehet eivät saa ketään. On ikävää selitellä joillekin uteliaille vanhemmille ihmisille sinkkuuttaan, kun vanhojen ihmisten oletusarvo on, että mies on naimisissa.

Vanhat ihmiset, varsinkin ja erityisesti miehet, eivät ymmärrä sitä, millainen henkinen tuska ja kipeä aihe se voisikaan olla.

Lisäksi nykypäivänä kouluttautuneet pariutuvat keskenään ja amikset ovat keskenään. Ei kukaan akateeminen ja hyvätuloinen sinkkumies halua elämäänsä rutiköyhää naista. 

On tuo ikävää naisillekin. Nykyään jokaisen naisen vieläpä oletetaan löytävän jonkun miehen, niin oi sitä ihmettelyä, kun on sinkku. Etenkin jos on vielä lapsentekoiässä..

Ihmettelijöille. Pitäkää prkl se tunkkinne!

Vierailija
54/54 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ihmiset jotka eivät kohtaa asioita suoraan, kärsivät siitä myöhemmin. Ghostaaminen ja häipyminen ovat ikäviä juttuja, ja ihmiset jotka selittelevät itselleen kuinka normaalia käytöstä ne ovat, kohtaavat asian yleensä myöhemmin elämässään. Rehellisyys ja suoraselkäisyys ovat yleensä ominaisuuksia, jotka näkyvät kaikessa mitä tekee. 

Tähän täytyy toki lisätä, että tilanne on eri jos sanoit tai teit jotain mikä sai hänet tuntemaan olonsa oikeasti turvattomaksi. Se on kuitenkin harvinaista ja haluan uskoa, että asia ei ole niin. 

Ap näkyy olevan se, joka ei pysty kohtaamaan totuutta. Nainen näki huijarin/ihmispaskan ja lähti pois. Ei kellään ole velvollisuutta jäädä aikaansa haaskaamaan läpinäkyvän ääliön kanssa.

En tunne kumpaakaan mutta kyllä takaovesta häipyminen on vain säälittävää kaikissa muissa tapauksissa, paitsi silloin kun pelkää turvallisuutensa puolesta. Ihmispaskaksi nimitteleminen kertoo kaiken oleellisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi