Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oin naisen kanssa treffeillä.

Vierailija
25.08.2024 |

Nainen sanoi treffien alussa että menee vessaan ja oli siellä jotain 45 minuuttia ja en sitten nähnyt enää naista. Oli kai häipynyt takaovesta. Lähetin naiselle viestin että olisit voinut sanoa ettet tykkää naamastani kun noin häivyit.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei leuhki sillä, miten kävivät luuserin kanssa "treffeillä".

Hienoa että naisilla on etuoikeus määritellä luuseri oikeuttaakseen asiatonta käytöstään. 

Luuseri on mies, joka käyttäytyy niin häiriintyneesti, että nainen pakenee.

Vierailija
22/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on luuuuuuseri. Luuuuuuserit ulisevat kuorossa.

Luuseri=Menettäjä, häviäjä, ilman jäävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä ja paniikki tuli heti. Haisit sikolätille senkin sika.

24/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä akka!

No minulle kävi kerran niin, että olin Tampereen Ilves -hotellin yökerhossa ja eräs mies tuli juttelemaan minulle. Mentiin yhdessä hakemaan juotavaa baaritiskillä ja sinne oli pitkä jono. Mies antoi minulle 50€ setelin ja pyysi, että voisinko minä tilata hänelle oluen niin hän käy tällä välin vessassa. Tilasin sitten hänelle sen oluen ja menin seisomaan ja odottamaan miestä siihen baaritiskin lähelle. Odotin, odotin ja odotin kunnes lähdin kiertämään baaria, että missä hän on, kunnes totesin, että hän taisi lähteä kokonaan pois. Annoin sen oluen sitten jollekin nuorelle miehelle ja hän oli kovin ilahtunut ja itse lähdin kotiin. Sain sitten tietenkin pitää ne vaihto rahat eli yli 40€.

Vierailija
25/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että naisilla on etuoikeus määritellä luuseri oikeuttaakseen asiatonta käytöstään. 

Luuseri on slangisana, joka tarkoittaa sananmukaisesti häviäjää. Luuseri on kielteinen ilmaisu, joka tarkoittaa pelkuria, saamatonta ja avutonta ihmistä, joka halutaan leimata tyhmäksikin, ja jota kiusataan usein. Luuseriksi voidaan kutsua esimerkiksi epäsosiaalista nörttiä. Wikipedia

Vierailija
26/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Törkeä akka!

No minulle kävi kerran niin, että olin Tampereen Ilves -hotellin yökerhossa ja eräs mies tuli juttelemaan minulle. Mentiin yhdessä hakemaan juotavaa baaritiskillä ja sinne oli pitkä jono. Mies antoi minulle 50€ setelin ja pyysi, että voisinko minä tilata hänelle oluen niin hän käy tällä välin vessassa. Tilasin sitten hänelle sen oluen ja menin seisomaan ja odottamaan miestä siihen baaritiskin lähelle. Odotin, odotin ja odotin kunnes lähdin kiertämään baaria, että missä hän on, kunnes totesin, että hän taisi lähteä kokonaan pois. Annoin sen oluen sitten jollekin nuorelle miehelle ja hän oli kovin ilahtunut ja itse lähdin kotiin. Sain sitten tietenkin pitää ne vaihto rahat eli yli 40€.

Taidat olla itse miss Piggy.

Vierailija
27/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi, että teille tuli molemminpuolinen match jossain idioottiapissa ja nainen säikähti näkemäänsä, mutta sinä jäit toiveikkaana kolmeksi vartiksi odottelemaan.

Vierailija
28/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun mies ei ole komea mies. Minä olin kerran treffeillä niin nainen meni toiseen pöytään juttelemaan kaverilleen 50 minuutiksi.

Vierailija
29/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todella tyhmä ap kun tunteroisen odottelet jotakuta vessakäynniltään.

Vierailija
30/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipainoinenkin vielä (hah, itse oot todennäköisesti keskivartalolihava ja ikäiseksesikin rupsahtanut), mutta vesi kielellä istuit siellä toivomassa ja kitisit vielä peräänkin. Ja edelleen sattuu noin paljon 😂

Vierailija
31/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy kun mies ei ole komea mies. Minä olin kerran treffeillä niin nainen meni toiseen pöytään juttelemaan kaverilleen 50 minuutiksi.

Ja sitten lähdit yksin kotiin kun sulla on nukkumaanmenoaika.

Vierailija
32/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Törkeä akka!

Mikä takiaispallo se sinä olet? Äijä löysi hemaisevan Lyylin jostai ja läks panee.

Oliks se äijä jotain luvannut sulle alkaa seikkailee tai jotain? Oliks sekin törkeä?

Vierailija
33/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt luuseri, se nainen EI ollut vessassa 45 minuuttia. Nainen käveli ulos saman tien.

Vierailija
34/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Törkeä akka!

Miehilläkin voi kestää vessassa. Etenkin jos joutuu kakkoshädälle ja pönttö on varattu.

Vierailija
35/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Törkeä akka!

Olit siis baarissa viettämässä iltaa yksin/kavereitten kanssa, ja lähdit POIS koska et löytänyt tuota miestä? Miksi ihmeessä lopetit illan kesken? Sullahan oli ilmaista rahaakin kädessäsi!

Vierailija
36/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan kun olin sinkkuäidin kanssa treffeillä, nopeasti lähdin karkuun ;D

Vierailija
37/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli varmaan paskamaha, kirjaimellisesti ja sen valtavan pötsin tyhjentämiseen meni toista tuntia.

Vierailija
38/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ihmiset jotka eivät kohtaa asioita suoraan, kärsivät siitä myöhemmin. Ghostaaminen ja häipyminen ovat ikäviä juttuja, ja ihmiset jotka selittelevät itselleen kuinka normaalia käytöstä ne ovat, kohtaavat asian yleensä myöhemmin elämässään. Rehellisyys ja suoraselkäisyys ovat yleensä ominaisuuksia, jotka näkyvät kaikessa mitä tekee. 

Tähän täytyy toki lisätä, että tilanne on eri jos sanoit tai teit jotain mikä sai hänet tuntemaan olonsa oikeasti turvattomaksi. Se on kuitenkin harvinaista ja haluan uskoa, että asia ei ole niin. 

Vierailija
39/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Törkeä akka!

Olit siis baarissa viettämässä iltaa yksin/kavereitten kanssa, ja lähdit POIS koska et löytänyt tuota miestä? Miksi ihmeessä lopetit illan kesken? Sullahan

Tuo nyt oli vaan christiiiiinan satu numero 34872

Vierailija
40/54 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei leuhki mutta parhaimpien ystävien kans saattaa nauraa asialle, hysteerisenä ja vedet silmissä. Näin ainakin omassa nuoruudessa 30 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä