Miksi hitossa jotkut käyttää puolisonsa kännykkää?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä puhelinta mikä on lähempänä. Outoa jos puhelin on kovin vakava asia.. Mies tekee kyllä siis samalla tavalla.
Molempien puhelimessa on toisen sormen jäljet tallennettuna.
Siis mikä hätä on käyttää toisen puhelinta ettei ehdi omaa puhelinta käyttää?
Minä lopetin yhteydenpidon puhelimitse yhteen kaveriin, kun tiesin hänen puolisonsa sitä myös käyttävän avoimesti.
Ei tehnyt enää mieli viestitellä mitään.
Eipä näissä monesti ole muusta, kuin mustasukkaisuudesta kyse. "Saanko käyttää, pitää vilkasta yks" ja ensimmäisenä pikaviestin "vahingossa" auki, ettei vaan olla minkään vosun kanssa keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään toistemme puhelimia tarvittaessa, jos vaikka toisen on sisällä ja ollaan pihalla tai toisinpäin. Voidaan myös vastailla toistemme puhelimiin tarvittaessa, hui sentään :D
Ollaan tosin keski-iän ylittäneitä ja eletty lapsuus ja nuoruus lankapuhelinaikaan.
Siis ällöttävää. En minä haluaisi, että kaverini mies vastaa kaverin puhelimeen tai lukee viestejäni. Ei voi ymmärtää.
Mitä väliä sillä on, vaikka puhelimeen vastaisi joku muu kuin se, jolle yrittää soittaa? On erittäin tavallista vielä tänäkin päivänä monissa työpaikoissa. Viestejä en yleensä puolisoni puhelimesta lue, jos ei ole jotain sellaista, joka olisi tarkoitettu molemmille.
No ei se ole mukavaa, kun kaverin mies pienessä hiprakassa alkaa puhua pikkutuhmaa ja joudut siinä vaikeaan välikäteen, että kertoako kaverille tästä asiasta vai annanko olla. Lopetin kaverille soittamisen viikonloppuisin, kun pelkäsin hänen miehensä siihen puhelimeen vastaavan. Paljon parempi, ettei olisi ikinä vastannut.
En antaisi puolison selailla vapaasti puhelintani. Siellä on esimerkiksi viestejä kavereiltani jotka ovat kertoneet minulle asioitaan luottamuksella. En voi pettää heidän luottamusta antamalla niitä tietoja puolisolle.
Jos ei voi luottaa niin parisuhteella ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään toistemme puhelimia tarvittaessa, jos vaikka toisen on sisällä ja ollaan pihalla tai toisinpäin. Voidaan myös vastailla toistemme puhelimiin tarvittaessa, hui sentään :D
Ollaan tosin keski-iän ylittäneitä ja eletty lapsuus ja nuoruus lankapuhelinaikaan.
Siis ällöttävää. En minä haluaisi, että kaverini mies vastaa kaverin puhelimeen tai lukee viestejäni. Ei voi ymmärtää.
Me käytetään toisinaan toistemme puhelimia soittamiseen tai vaikka nettiin pääsyyn/ uutisten lukuun. Mutta ei me koskaan lueta toistemme viestejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä puhelinta mikä on lähempänä. Outoa jos puhelin on kovin vakava asia.. Mies tekee kyllä siis samalla tavalla.
Molempien puhelimessa on toisen sormen jäljet tallennettuna.
Siis mikä hätä on käyttää toisen puhelinta ettei ehdi omaa puhelinta käyttää?
Minä lopetin yhteydenpidon puhelimitse yhteen kaveriin, kun tiesin hänen puolisonsa sitä myös käyttävän avoimesti.
Ei tehnyt enää mieli viestitellä mitään.
Eipä näissä monesti ole muusta, kuin mustasukkaisuudesta kyse. "Saanko käyttää, pitää vilkasta yks" ja ensimmäisenä pikaviestin "vahingossa" auki, ettei vaan olla minkään vosun kanssa keskusteltu.
Onpas sulla kamalia parisuhdekokemuksia 😕 Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi puolison selailla vapaasti puhelintani. Siellä on esimerkiksi viestejä kavereiltani jotka ovat kertoneet minulle asioitaan luottamuksella. En voi pettää heidän luottamusta antamalla niitä tietoja puolisolle.
Niin. Siis nimenomaan voin antaa puolisoni käyttää puhelintani, koska tiedän, ettei lue mitään viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia pervoviestejä oikein laitatte jos pelottaa että apua jos joku muu näkee? Omat viestit ovat tappavan tylsiä ja jos vaikka ystäväni puoliso näkisi niin tyyliä että huomenna voin hakea heidänkin tenavan treeneistä. Samanlaisia ne ovat minullekin saapuvat ja ei haittaisi jos vaimoni ne näkee. Tosin vain yksi viikonloppu ollaan jouduttu yhteisellä puhelimella tulla toimeen kun vuokramökillä ei yllättäen toisen liittymä pelittänytkään.
Kuvissakin lähinnä vain lapsista ja vaimosta sekä kissasta.
Olen laittanut kuulumisia terveysasioista, joita en nyt kuitenkaan halua kaikkien tietoon vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Siis nimenomaan voin antaa puolisoni käyttää puhelintani, koska tiedän, ettei lue mitään viestejä.
Ja mistä sinä voit tämän asian varmistaa ja olla niin varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään toisinaan toistemme puhelimia soittamiseen tai vaikka nettiin pääsyyn/ uutisten lukuun. Mutta ei me koskaan lueta toistemme viestejä!
Missä tilanteissa? Mulla ei ole ikinä tullut tarvetta käyttää kumppanin puhelinta, kun on omakin puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voi luottaa? Yhtä lailla mä voin luottaa puolisoni käsiin puhelimeni, kuin imurinkin. Ja minä voin käyttää hänen puhelintaan yhtä lailla kuin voin käyttää pyykinpesukonetta.
Miehellä saattaa olla työsuhdepuhelin jolloin työnantaja maksaa laskun. Kätevästi voi maksattaa hänellä pitkät juoruilupuhelut kaverille.
Nykyään kaikilla on kännykkä kourassa, mutta missä vaiheessa pitää alkaa myös puolison kännykkää alkaa käyttää, niin ettei ehdi omaa kännykää käyttää vaikka sekin on siinä vieressä aina? Miksi tarvitsee toisen kännykkää vaikka uutisten lukemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteissa? Mulla ei ole ikinä tullut tarvetta käyttää kumppanin puhelinta, kun on omakin puhelin.
Noita erilaisia tilanteita on tässä ketjussa kyllä kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikilla on kännykkä kourassa, mutta missä vaiheessa pitää alkaa myös puolison kännykkää alkaa käyttää, niin ettei ehdi omaa kännykää käyttää vaikka sekin on siinä vieressä aina? Miksi tarvitsee toisen kännykkää vaikka uutisten lukemiseen?
Jos vaikka omasta on akku loppu. Tai se on latauksessa tai netti pätkii tai puolison puhelin on lähempänä. Ei siihen nyt mitään kauhean valtavaa syytä tarvta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia pervoviestejä oikein laitatte jos pelottaa että apua jos joku muu näkee? Omat viestit ovat tappavan tylsiä ja jos vaikka ystäväni puoliso näkisi niin tyyliä että huomenna voin hakea heidänkin tenavan treeneistä. Samanlaisia ne ovat minullekin saapuvat ja ei haittaisi jos vaimoni ne näkee. Tosin vain yksi viikonloppu ollaan jouduttu yhteisellä puhelimella tulla toimeen kun vuokramökillä ei yllättäen toisen liittymä pelittänytkään.
Olen laittanut kuulumisia terveysasioista, joita en nyt kuitenkaan halua kaikkien tietoon vielä.
Niin tässä varmaan tulee se ero että itse soitan aina henkilökohtaiset asiat. Esimerkiksi terveyteeni liittyviä asioita ei tulisi mieleenkään laittaa viestitse. Oli se perheenlisäys tai vaikka sairaslomalle jäänti niin en itse koe että heitän sen viestillä jollekin ystävälle jos kerran haluan hänen tietävän asiasta. Soitto tai jää ilman tietoa. Vaimoni on enemmän se viestittelijä meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkein kurissa oleva HIV ja nyt uudempana apinarokko.
Kyl sun kuihtumisen jo näkee ja arvaa. Ei se mikään yllätys oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tässä varmaan tulee se ero että itse soitan aina henkilökohtaiset asiat. Esimerkiksi terveyteeni liittyviä asioita ei tulisi mieleenkään laittaa viestitse. Oli se perheenlisäys tai vaikka sairaslomalle jäänti niin en itse koe että heitän sen viestillä jollekin ystävälle jos kerran haluan hänen tietävän asiasta. Soitto tai jää ilman tietoa. Vaimoni on enemmän se viestittelijä meillä.
Ja mä taas voin laittaa asian viestillä, mutta en tiedä yhtään syytä miksei ystävän puolisokin saisi asiaa kuulla. Tottakai saa.
Vierailija kirjoitti:
On teilläkin fantastiset parisuhteet kun jo oletusarvona on että toinen pettää.
Miksi edes aloitatte suhteen kenenkään kanssa noilla arvoilla? Yksi asia mikä maailmassa on 100% varmaa on se että mies ei petä koskaan. Naisista en olisi ihan varma koska naiset ajattelevat alapäällään. Miehet järjellä ja sydämellään.
Ai miehet ei petä? 100% varmasti? Kukaan mies ei ole koskaan pettänyt?? Nyt heitit pahan..
"kumpi nyt sattuu olemaan lähempänä sitä käytetään!". Meillä on tuommoinen tuttavapariskunta. Mulle niistä soittelee kumpikin, kun lasten jutuista sovitaan.
Kerran sitten miehen numerosta tuli puhelu ja vastasin oikein mairealla ja hunajaisella äänellä. Mitäs jussille kuuluu? Ihana kuulla susta, kun ei ole pitkään aikaan nähty.
Siellä rouva meni aivan änkäksi ja sitten tuli ärräpää ja puhelin meni kiinni. Jussi kyllä itse tajus jutun, mutta rouvalla meni pitkään päästä yli.