Miksi hitossa jotkut käyttää puolisonsa kännykkää?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä keino paljastaa, että nainen pettää.
Jos naisella ei ole mitään salattavaa, niin nainen antaa puhelimensa. Jos ei anna, niin nainen pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin petti nainen. Nykyisin katson naisen puhelinta aina välillä.
Eikö olisi parempi vain erota kuin elää tuollaisessa epävarmuudessa suhteessa?
Petetyt tyypit, jotka eivät ole käyneet terapiassa tuntuvat usein olevan tuollaisia. Ei luoteta kehenkään, harva normaali sitä jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä puhelinta mikä on lähempänä. Outoa jos puhelin on kovin vakava asia.. Mies tekee kyllä siis samalla tavalla.
Molempien puhelimessa on toisen sormen jäljet tallennettuna.
Siis mikä hätä on käyttää toisen puhelinta ettei ehdi omaa puhelinta käyttää?
Minä lopetin yhteydenpidon puhelimitse yhteen kaveriin, kun tiesin hänen puolisonsa sitä myös käyttävän avoimesti.
Ei tehnyt enää mieli viestitellä mitään.
Ei se ole hätä vaan tapa. Me olemme sitä ikäluokkaa, joka eli lankapuhelinaikaa. Ei silloin puhelimessa mitään suuria salaisuuksia puhuttu ja jos aivan väärä henkilö vastasi, lyötiin luuri kiinni tai sanottiin "anteeksi, väärä numero".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petetyt tyypit, jotka eivät ole käyneet terapiassa tuntuvat usein olevan tuollaisia. Ei luoteta kehenkään, harva normaali sitä jaksaa.
Miksi puolustat naisia, jotka pettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään toistemme puhelimia tarvittaessa, jos vaikka toisen on sisällä ja ollaan pihalla tai toisinpäin. Voidaan myös vastailla toistemme puhelimiin tarvittaessa, hui sentään :D
Ollaan tosin keski-iän ylittäneitä ja eletty lapsuus ja nuoruus lankapuhelinaikaan.
Siis ällöttävää. En minä haluaisi, että kaverini mies vastaa kaverin puhelimeen tai lukee viestejäni. Ei voi ymmärtää.
Mitä väliä sillä on, vaikka puhelimeen vastaisi joku muu kuin se, jolle yrittää soittaa? On erittäin tavallista vielä tänäkin päivänä monissa työpaikoissa. Viestejä en yleensä puolisoni puhelimesta lue, jos ei ole jotain sellaista, joka olisi tarkoitettu molemmille.
No kuule ei kiinnosta jutella sen puolison kanssa. Soittoni ei ole niin tärkeä, että siihen tarvitsee erityistä vastaajaa. Sen lisäksi alkaa inhottaa, kun tajuaa, että varmaan se viestitkin lukee toisen puhelimesta. Tule melkoisen negatiiviset väreet koko hommasta. Sinänsä tuo on ihan hyvä tietää, niin eipähän tarvitse enää viestitellä yhtikästä mitään.
Minä en ainakaan halua, että nainen pettää minua vuosia. Jos nainen ei anna puhelintaan, niin se nainen pettää. Onneksi nykyinen nainen antaa puhelimensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on puhelimia. Tavaroita, kuten lankapuhelimet, otsalamput tai vaikka astianpesukone. Ei väliä kumpi sen on ostanut, molemmat voi käyttää.
Toisen puhelimella voi soittaa, laittaa lapselle viestiä, sieltä voi hakea haluamansa kuvan tai muistiinpanon, whatever. Tultiin juuri reissusta ja puolin ja toisin käytettiin toistemme puhelimia. Jos mun puhelimessa oli akku vähissä niin otin miehen puhelimen lenkille kuvien ottamista varten, tai jos miehen puhelin oli kauempana niin soitti mun puhelimella majoitusvarauksia.
Ei mitään pahaa eikä kamalaa. Ihan normaalia.
Kuule siellä voi olla yksityisviestejä, joita ei ole sille puolisolle tarkoitettu luettavaksi. Oletteko kertoneet ystäville ja kavereille, että heidän viestinsä näkee sitten puolisokin? Toivottavasti olette rehellisiä tällaisesta yhteispuhelimesta.
Kuinka kaukana tämä miehen puhelin oli ettei sitä voinut käyttää? Oliko unohtunut työpaikalle? Vai oliko peräti jopa samassa huoneessa, mutta vain pöydän toisella puolen ja oli niin hankalaa sitä sieltä ottaa.
Kuule, kun ei siellä ole mitään sellaista mitä toinen ei saisi nähdä. Sitä paitsi, jos nyt itse lähetän jotain kuulumisiani ystäville, ei mua tippaakaan kiinnosta lukeeko hänen perheenjäsenensä niitä. Ei haittaisi vaikka lukisi en minä mistään s*ksitaudeista kellekään kirjoittelisi 😂 Pidän normaalina että ystäväni kertoo kuulumiseni miehelleen,niin hän tekeekin. Ollaan kavereita puolin ja toisin. Tosin, ei mullakaan ole kiinnostusta miesten työkavereiden laittamia vapaa-ajan viestejä lukea, ellei siihen ole joku syy. Esimerkiksi tarkistaa joku päiväys. Tai mies voi katsoa mun kaverin viesteistä osoitteen johon olemme menossa, jne. Ei ongelmaa.
Eikä sen "oman" puhelimen missään kaukana tarvitse olla, että toisen kännykkää voisi käyttää 😂 Vaikka olisivat vierekkäin, voi valita toisen kännykän vaikka google mapsin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolustat naisia, jotka pettää?
Miten niin? Puolustan sitä naista, joka ei petä. Syytön hän on exäsi petokseen ja joutuu ilti sinun kontrolliisi. Normaalille ihmiselle tuollainen on raskasta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään toistemme puhelimia tarvittaessa, jos vaikka toisen on sisällä ja ollaan pihalla tai toisinpäin. Voidaan myös vastailla toistemme puhelimiin tarvittaessa, hui sentään :D
Ollaan tosin keski-iän ylittäneitä ja eletty lapsuus ja nuoruus lankapuhelinaikaan.
Siis ällöttävää. En minä haluaisi, että kaverini mies vastaa kaverin puhelimeen tai lukee viestejäni. Ei voi ymmärtää.
Emme lue toistemme viestejä, tietenkään, niitä koskee kirjesalaisuus yhtälailla kuin paperipostia.
Pahoittelut jos se ärsyttää jos puhelimeen vastaa joku muu, meillä tosin tehdään niin että jos puhelu tulee vieraasta numerosta tai töistä niin silloin puhelimen omistaja vastaa, mutta tutuille/sukulaisille vastataan kyllä ristiin, jos toinen on vaikka pihalla.
Ps. Oletko tullut ajatelleeksi että ystäväsi puoliso voi lukea viestejäsi myös salaa, onhan täälläkin usein ketjuja, missä ihmiset "ratsaavat" kumppanin puhelinta?
Meillä käytetään miehen kanssa toistemme puhelimia välillä. Kuopus katsoo joskus myös kuvia ym puhelimeltani (teini). Luotan että kumpikaan ei lue ystävieni viestiketjuja ym yksityistä vaan sen mitä tarvivat puhelimeltani.
joskus olen saattanut huikata miehelleni että laittaa puhelimestani naapurin äidille viestiä lasten kouluun kuljettamisesta ja mies luki myös tulleen vastauksen. Mainitsin tuosta naapuriperheen äidille myöhemmin ja tätä nauratti. Tuumasi että todennäköisesti hänen miehensä luki viestin ja vastasi siihen hänen puhelimestaan. Eli molemmissa perheissä sama tapa käyttää puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan halua, että nainen pettää minua vuosia. Jos nainen ei anna puhelintaan, niin se nainen pettää. Onneksi nykyinen nainen antaa puhelimensa.
Ketjussa naiset puolustelee toisia naisia. Siksi saamme alapeukkuja.
Vanhemmillani oli vain yksi kännykkä, samoin veljelläni + vaimollaan. Kukahan sillä (isän nimissä olevalla kännykällä) laittoi herjaavia viestejään... no äiti, johon välit poikki. Kun pyysin poistamaan yhteystietoni, eihän hän voinut sitä tehdä, koska se oli ISÄNI kännykkä. Ja isäni ei poistanut tietojani, koska en koskaan saanut häneen yhteyttä HÄNEN puhelimellaan, se kun oli äitini hallinnassa.
Onneksi asia korjaantui, kun eukko kuoli. Ja sitten kuoli isäkin.
Veljellekään ei ollut kiva soittaa tai tekstata, kun vastaaja tai viestin lukija saattoikin olla hänen vaimonsa, jolle siis minulla ei ollut asiaa. Sen tiesin, että kun viesti oli avattu ja luettu, veljeni ei sitä enää kaivanut esille, joten asiani hukkui heidän yhteisen luurinsa syvyyksiin.
Onneksi tuokin murhe on mennyttä, kun veli kuoli.
Kälylle ei ole edelleenkään mitään asiaa...
On teilläkin fantastiset parisuhteet kun jo oletusarvona on että toinen pettää.
Miksi edes aloitatte suhteen kenenkään kanssa noilla arvoilla? Yksi asia mikä maailmassa on 100% varmaa on se että mies ei petä koskaan. Naisista en olisi ihan varma koska naiset ajattelevat alapäällään. Miehet järjellä ja sydämellään.
Puhelinahdistuja on usein patologinen sarjapettäjä.
32 jatkaa
kannattaa muutenkin ihmisten hieman miettiä mitä kauheuksia laittavat viesteillä muille. Jos asia tosi salainen niin itse ainakin soitan. Kirjoitettu voi jäädä vastaanottajan puhelimeen vuosiksi ja päätyä kenelle lie jos puhelin vaikka varastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme lue toistemme viestejä, tietenkään, niitä koskee kirjesalaisuus yhtälailla kuin paperipostia.
Pahoittelut jos se ärsyttää jos puhelimeen vastaa joku muu, meillä tosin tehdään niin että jos puhelu tulee vieraasta numerosta tai töistä niin silloin puhelimen omistaja vastaa, mutta tutuille/sukulaisille vastataan kyllä ristiin, jos toinen on vaikka pihalla.
Ps. Oletko tullu
Mä olen julkisessa työssä ja soittelen paljon ihmisille, eikä heillä ole numeroani tallennettuna. Silti aina välillä puolisot, tyttäret tms vastaavat puhelimeen. En koe tätä mitenkään oudoksi, päinvastoin osaan sanoa että tavoittelen X.X, onkohan tavattavissa vai soittelenko myöhemmin?
Kaveri laittoin yhteisen sähköpostin miehensä kanssa, ja en ole siihen yhtäkään sähköpostia lähettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Äitini soitti isäni kännykällä minulle. Tai vastasi isäni kännykkään. Oli vastenmielistä, molemmilla oli omat kännykkänsä.
Vastenmielistä???
Vierailija kirjoitti:
On teilläkin fantastiset parisuhteet kun jo oletusarvona on että toinen pettää.
Miksi edes aloitatte suhteen kenenkään kanssa noilla arvoilla? Yksi asia mikä maailmassa on 100% varmaa on se että mies ei petä koskaan. Naisista en olisi ihan varma koska naiset ajattelevat alapäällään. Miehet järjellä ja sydämellään.
Olen aina miettinyt sitä miksi naisilla on synnynnäinen tarve petollisuuteen?
No hitto miks ei?
Parisuhde perustuu yhteisten juttujen jakamiseen. Esimerkiksi kun vaimosi pyytää sinulta rahaa, niin sano hänelle, että tänään ei onnistu, olen väsynyt ja minulla särkee päätä, mutta katsotaan huomenna.. jaatte iloisesti yhteisen kokemuksen ja tunnette samankaltaisuutta.