Te jotka ette juo viikonloppuna
Mitä te teette ajan kuluksi? Olen ollut nyt viikonlopun käymättä baarissa ja on ollut ihan hemmetin tylsää.
Lapsetkin on jo aikuisia (vaikka pari asuu viel kotona) eikä halua tehdä mitään.
Onhan tämä elämä näin ihan huipputylsää
Kommentit (77)
Näinhän se on, mutta eipä siellä baarissakaan ole muuta kuin tylsää ja yksinään kotona juopottelu se vasta tylsää onkin. Lisäksi krapulassa makaaminen on sekä tylsää että ihan prsiistä.
Pitäisi olla hyviä, läheisiä ihmissuhteita ja sellaista sosiaalista elämää, että kotoilu, yksinolo ja seuraelämä olisi itselle sopivassa balanssissa. Silloin sitä voisi olla ihan kiva ottaakin se lasillinen kaksi hyvässä seurassa eikä olisi tylsää. Ja toisaalta se kotiviikonloppukin maistuisi ihan eri tavalla vaikka olisikin ihan tylsää.
Lähinnä selaan nettiä ja katson Netflixiä.
Kyllähän elämä on äärimmäisen tylsää jos se ainoa sisältö on liuotinkemikaalin juominen.
Perjantaina kaveri tuli viettämään iltaa, syötiin ja saunottiin. Eilen tein pihahommia ja illalla olin keikalla.
Tänään olin lounaalla yhden perheenjäsenen luona sekä pitkällä metsälenkillä ja sienestämässä koiran kanssa.
Olen myös katsonut leffoja, siivonnut vähän, leiponut ja löhöillyt.
Pitkästä aikaa olin viime viikonlopun yksin kotona.
Nukuin pitkään, tein kunnon aamupalan, kävin fillarilla kaupassa, tein vähän pihahommia, kävin kaverin kanssa lenkillä ja kaverin luona päiväkahvilla, lämmitin saunan, kokkasin ruokaa, katsoin telkkua. Sunnuntaina nukuin pitkään, luin kirjaa, tilasin pizzan, katsoin leffan, tein fillarilenkin... Ylipäätän nautin olostani ja puuhasin kaikkea mikä tuntui hyvältä.
Elämä ilman alkoa on ihan huippua.
Mitä tein viikinloppuna ilman alkoholia? Lauantaina kävin katsomassa isääni, joka joutui ambulanssilla sairaalan viikko sitten, kun alkoholismin aiheuttama Wernicken tauti vei jalat alta, sanat suusta ja hidastaa muistia.
Sunnuntaina kävin uimassa, näin ystäviäni ja illalla selvittelin isää varten, miten edunvalvonta, hoitotahto ja puolesta-asiointi järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yleensä käynyt baarissa perjantaisin, ja lauantai mennyt krapulassa. Päätin pitää taukoa, koska se pilaa mun treenejä. Nyt olen viikonloppuisin(kin) treenannut kotona ja ulkosaleilla ja käynyt juoksemassa ja pyöräilemässä. Laitan myös hyviä ruokia itselleni säästyneillä rahoilla.
Ongelma vain on se, että baari on lähes ainut paikka, jossa näen muita ihmisiä ja tutustun uusiin. Lenkillä kyllä naiset katsovat kiinnostuneesti, mutta ei siellä osaa eikä kehtaa aloittaa juttelemaan. Vielä vähemmän miehiin ystävystymään. Jotain tarttis keksiä. Baariin kai siis palattava joskus, mutta annan baarilakolle vielä aikaa.
Yksi känni muuten romahduttaa testotason useaksi päiväksi että turha siinä on treenaillakaan.Spurguisälläni oli tissit.
Kysymys on typerä. Ryyppääminen ei oo mikään harrastus.
Se voi olla kyllä joillekin jopa koko elämä.
Mä en juo alkoholia ollenkaan. Enkä käytä mitään päihteitä. Siksi nautin elämästä, kesästä ja viikonlopuista .
Näin kesäisin tulee käytyä bailaamassa pari kertaa kuukaudessa, tietty 0% linjalla. Ja aivan uskomattomalla fiiliksellä. Parasta.
No mitä tahansa muuta kuin ryyppään. Krapula kestää pari päivää ja paskat unet päälle. Hyi helkkari.
Sun aivot on koukussa siihen dopamiinipiikkiin jonka saat alkoholista. Jos ryyppäät joka viikko, et oikeastaan ole siitä koukusta ikinä irti. Ei ihme jos kaikki tuntuukin tylsältä, jos et sitä nostetta saakaan. Ihan lastesi takia koittaisin kuitenkin keksiä vähemmän vahingollisia ajanviettotapoja. Aluksi on tylsää, joo. Mutta kyllä se aivokemia ajan kanssa tasaantuu ja muutkin asiat elämässä alkaa kiinnostamaan. Ehkä lapsiakin alkaa taas kiinnostaa viettää aikaa kanssasi, kun et ole humalassa/krapulassa aina, kun voisitte tehdä jotakin perheenä.
Päättyneenä viikonloppuna kävin metsälenkeillä, kaupungilla ostoksilla, tein ruokaa, luin romaania, siivosin, illalla katselin sarjaa kynttilöiden valossa, jäätelöä nauttien. Kiva viikonloppu ilman tylsiä hetkiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mitä vaan. En laske juomista "tekemiseksi".
Harrastan muutamia juttuja, rakentelen ja nikkaroin, katson ja kuuntelen ohjelmia, luen lehtiä, käyn keikoilla (ei tartte alkoholia)...
Sillä rahalla jonka laittais viinaan, tekee jo kaikenlaista.
En juo viikollakaan eli en koskaan. Ei ole tekemisestä puutetta.
Olen liki kaiken vapaa-ajan metsässä kameran kanssa. Harrastan luonnonvalokuvausta.
Elämä on todella tylsää ilman alkoholia.
Mitä tänään tein?
laitoin ruokaa, pesin pyykkiä, siivosin, kävin salilla. Loppuajan surffaan netissä. Ei ole kavereita, ei pihaa jota hoitaa, elämä on saatanan ankeaa.