Te jotka ette juo viikonloppuna
Mitä te teette ajan kuluksi? Olen ollut nyt viikonlopun käymättä baarissa ja on ollut ihan hemmetin tylsää.
Lapsetkin on jo aikuisia (vaikka pari asuu viel kotona) eikä halua tehdä mitään.
Onhan tämä elämä näin ihan huipputylsää
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Teen taidetta ja askartelen
Ihanaa :) Mitä uutta teit viimeksi?
Mielikuvituksen puutetta, ap. Kyllä tekemistä löytyy vaikka kuinka. Olet vain jumittunut kaavamaisiin tapoihisi. Kuulostaa aika ankealta, jos ei muuta ajanvietettä keksi kuin sen ryyppäämisen.
Itse olen tänään mm. soitellut kavereille, ulkoillut, pessyt pyykkiä, selaillut nettiä ja tehnyt itselleni pedikyyrin. Kumppani on nyt muualla, muutoin olisi tämäkin viikonloppu mennyt juomisen ehdoilla, välillä laitettu ruokaa, käyty kaupasta lisää juomista ja syömistä, ja sängyssä löhöilyyn ja muuhun puuhasteluun. Hän on just sellainen mies, jonka on "ihan pakko" nollata joka ikinen viikonloppu. Siinä joudun minäkin vähän pikkupakolla juomaan, koska en jaksa katsoa sitä touhua vierestä selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksen puutetta, ap. Kyllä tekemistä löytyy vaikka kuinka. Olet vain jumittunut kaavamaisiin tapoihisi. Kuulostaa aika ankealta, jos ei muuta ajanvietettä keksi kuin sen ryyppäämisen.
Itse olen tänään mm. soitellut kavereille, ulkoillut, pessyt pyykkiä, selaillut nettiä ja tehnyt itselleni pedikyyrin. Kumppani on nyt muualla, muutoin olisi tämäkin viikonloppu mennyt juomisen ehdoilla, välillä laitettu ruokaa, käyty kaupasta lisää juomista ja syömistä, ja sängyssä löhöilyyn ja muuhun puuhasteluun. Hän on just sellainen mies, jonka on "ihan pakko" nollata joka ikinen viikonloppu. Siinä joudun minäkin vähän pikkupakolla juomaan, koska en jaksa katsoa sitä touhua vierestä selvin päin.
Älä missään nimessä koskaan ryyppää siksi, että joku muukin ryyppää. Juo vaikka smoothieita :)
Vierailija kirjoitti:
Pesen pyykkiä, käyn lenkillä, nyt syksyllä kerään sieniä ja marjoja, teen hilloja, pakastan, siivoan, laitan ruokaa, luen kirjoja, korjaan asuntoa, kyläilen sukulaisilla ja autan heitä. Ei meinaa viikonlopussa tunnit riittää. Miten jollain voi olla tylsää?
Hyvä että toimii sulla,minusta tuo kuulostaa äärettömän tylsältä.
Alko ei vaikuta tylsyyteeni yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin myös raittiina. En todellakaan kaipaa krapulapäiviä mutta valehtelisin jos väittäisin ettei tylsää ole ollut. Olisin kaivannut vähän nostetta mielialaan ja rentouden tunnetta. Alkoholi tuo sitä.
Ei tuo kuin joillekin.
Nautin elämästä, ilman turtuneita aisteja.
Amatöörien ja homojen hommaa juoda viikonloppuisin juon silloin kun sille päälle sattuu.
Yritän lepäillä. Käyn kävelyllä koiran ja miehen kanssa eri paikoissa. Käyn vanhempia avittamassa. Käyn kahvilla ja kirppiksellä. Käyn pyöräilemässä sähköpyörällä tai autoajelulla. Teen ruokaa, käyn mökillä saunassa. Katson sarjoja tai elokuvia, luen. Teen teinin kanssa jotain tai kuskaan. Yleensä en ehdi tehdä kaikkea mitä haluaisin viikonloppuna tehdä.
Harrastuksia on niin paljon, ettei ehdi juopottelemaan.
Nautin pitkän aamupalan teen kodin askareita, luen kirjaa, käyn lenkillä, tapaan ystäviä, teen puutarhahommia, ihmettelen, nautin kiireettömyydestä, kokkaan jne. Saatan joskus ottaa laillisen viiniä, mutta baariin minua ei saisi edes pakottamalla. Hyvään ruokaravintolan lähden mielelläni ystävien kanssa, samoin teatteriin, konserttiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksia on niin paljon, ettei ehdi juopottelemaan.
Sama plus että ei ehdi töissäkään käymään kuin joskus. Mutta eipä väliä kun harrastukseni ovat oikeastaan ilmaisia alun kevyellä investoinneilla.
Kauheaa elämää sulla, ap. Ilmeisesti vain lojut kotona etkä osaa tehdä mitään. Sama vaikka olisit haudassa!
Kävin kylässä. Juteltiin, syötiin, käytiin kansallispuistossa lyhyt vaellus, tunnistettiin sieniä, katsottiin leffa, ihmeteltiin mistä palju vuotaa, vaihdettiin silikoni, ajeltiin alueen nähtävyydet läpi, syötiin taas, ajeltiin mönkkärillä ja tulin kotiin.
Luen, teen käsitöitä, arkistoin papereita, pidän yhteyttä ihmisiin, opettelen uutta tietokoneohjelmaa, leivon, käyn konserteissa ja näyttelyissä, nautin luonnosta. Ja harrastan seksiä vähintään joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä koskaan ryyppää siksi, että joku muukin ryyppää. Juo vaikka smoothieita :)
Älä moralisoi. Yhden kaljan voi ottaa tai vaikka 5 kun ei ole riippuvuusgeeniä. Vaan kun ei mieli tee niin kohteliaasti yksi.
Mitä teen? No ulkoilen, käyn kaupungilla, pesen pyykkiä, hoidan puutarhaa, teen käsitöitä, laitan ruokaa. Kuka aikuinen nyt muka juopottelee viikonloppuisin? Se on epäterveellistä, unet menee, naama on harmaa ja mieli maassa. Ihan hullua.
No tänä viikonloppuna olen taas ollut melko kipeänä, kun olen stressanut kropan taas hajalle ja on kaikki mahdolliset muutkin riesat. Mutta olen kehitellyt metkuja, niin aivan äärimmäiseen masennukseen ei ole päässyt vaipumaan. Olen kokenut itseni maahanpoljetuksi vajakiksi, jolle ei loista mikään lamppu. Veikkaan että tämä taantumus tästä kyllä menee ohi heti, kun tulee maanantai.
Vierailija kirjoitti:
Nussin.
Ei sulla olis lainata "sokeria"... voin tulla hakemaan.
Samaa kuin muinakin viikonpäivinä. Nukun, syön, selaan nettiä, katson tv:tä, ajan polkupyörällä tai skootterilla, käyn kaupassa, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia, soitan kitaraa. Siinä eläkeläisen tärkeimmät touhut.
Teen ylitöitä.