Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette juo viikonloppuna

Vierailija
25.08.2024 |

Mitä te teette ajan kuluksi? Olen ollut nyt viikonlopun käymättä baarissa ja on ollut ihan hemmetin tylsää. 

Lapsetkin on jo aikuisia (vaikka pari asuu viel kotona) eikä halua tehdä mitään.

Onhan tämä elämä näin ihan huipputylsää

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen taidetta ja askartelen 

Ihanaa :) Mitä uutta teit viimeksi?

Maalasin lasipurkkeja ja koristelin ne. Sinne tulee sisälle led valot sitten syksyllä. 

Vierailija
42/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen. Se olisi mahdotonta krapulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina nautittiin viikonlopun alusta, tehtiin hyvää ruokaa ja katsottiin leffa.

La ensin uimaan, sitten kauppaan, viikkosiivous, 1 kakku tuli leivottua ja lopulta lähdettiin päivälliselle ystävien luo. Toki kuohuvaa lasillinen alkuun ja toinen ruuan kanssa mutta ei sitä humaltumistsekoituksessa juotu.

Tänään jo uimassa klo 08 kaverin kanssa ja klo 11 lastenlasten kanssa. Pihahommia ja ruuanlaittoa, yksi lapsenlapsi vanhempineen pitkällä lounaalla (ilman viiniä). Juuri lähtivät. Nyt kuuntelen äänikirjaa ennenkuin menen iltauinnille.

Ei mulla ole aikaa tissutella ja muutenkin turha avata pulloa jos vaan ottaa 1 lasillisen. Siispä jää kokonaan ottamatta. Kaapissa 43 pll tiukempaa ja 12pll viiniä ja kuohuvaa. Vanhimmat pullot vuodelta 2006 ja 2011. 

Vierailija
44/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lepäsin pitkään, kävin kaupassa ja siivosin.

Nyt kotiudun Tallinnasta.

Vierailija
45/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joisin kun siitä saa vain pahan olon ja todella huonot yöunet?

Tämä! Mulle riittää jo 2 lasillista viiniä ja uni katoaa. Kiva nukahtaa 05 ja herätä 07 tuhannen tokkurassa. Saa ilmaisen laskuhumalan koko seuraavaksi päiväksi🤢

Vierailija
46/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pari olutta otan viikonlopussa - ei sen enepää eikä vähempää, mutta baareihin en mene. Päivä kuluu salilla, tehdessä ruokaa, hengatessa netin keskustelupalstoilla, lukiessa, siivotessa ja itsensä huoltamisessa. 

Vierailija
47/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaan viikonloppuihin jotain muuta kuin arkisia juttuja, joten viiniä tulee lipitettyä. Baareissa en juuri käy. 

Vierailija
48/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen, käyn kaupungilla muuten vaan tai asioilla tai kahvilla tai syömässä, luen, pelaan tai teen palapeliä tai täytän ristikkoa, katson telkkaria, teen käsitöitä, kokkaan tai leivon. Onhan sitä vaikka mitä tekemistä kotona. 

Vierailija
49/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kännissä on kivaa, löytyy juttuseuraa mullekin, jolla ei ole sellaisia kavereita joille vois vaikka soittaa

Vierailija
50/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen kotona ja pelaan pleikkaria. En ole baarissa käynyt 19 vuoteen. Olen ollut kotona 19 vuotta joka viikonlopun.

Vierailija
51/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä käynyt baarissa perjantaisin, ja lauantai mennyt krapulassa. Päätin pitää taukoa, koska se pilaa mun treenejä. Nyt olen viikonloppuisin(kin) treenannut kotona ja ulkosaleilla ja käynyt juoksemassa ja pyöräilemässä. Laitan myös hyviä ruokia itselleni säästyneillä rahoilla.

Ongelma vain on se, että baari on lähes ainut paikka, jossa näen muita ihmisiä ja tutustun uusiin. Lenkillä kyllä naiset  katsovat kiinnostuneesti, mutta ei siellä osaa eikä kehtaa aloittaa juttelemaan. Vielä vähemmän miehiin ystävystymään. Jotain tarttis keksiä. Baariin kai siis palattava joskus, mutta annan baarilakolle vielä aikaa.

Vierailija
52/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en juo, niin käyn ryhmäliikunnoissa kavereiden kanssa, leffassa, keilaamassa, pelaamassa biljardia, spa:ssa, ravintoloissa, pelaamassa lautapelejä. 

Kuitenkin. Kaikki nuo (liikuntaa ja leffaa lukuunottamatta) on hauskempaa kun on ottanut pari. Juodessa myös se, ettei tee yhtään mitään, on hassun hauskaa.

/ Juon kerran kuussa ja rakastan sitä. 

Vierailija
53/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista heijakkaa.

Vierailija
54/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä juon toisinaan, mutten baarissa koskaan.

Viikonloppuisin tulee katottua jonkin verran telkkaria, käytyä pitkillä lenkeillä, kaupoilla, kotoilua, käsitöitä, ruuanlaittoa, luen, pelaan... Ennen kaikkea levättyä.

Aikuiset lapset käy aika usein syömässä, että sitten niiden kanssa hölistyä tulee. Miehen rapsuttelua.

N52

Vierailija
55/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin alkoholin 10 vuotta sitten, enkä yhtään ole kaivannut. Mä tykkään viikonloppuisin herätä aikaisin, lenkkeillä, tehdä hyvää ruokaa, nauttia vain kiireettömyydestä. Tosi kiva viikonloppu ollut. 

Vierailija
56/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään, siivoan, teen ruokaa ja omien harrastusten parissa.  En oikein ole baari ihminen, koska en saa niistä yleensä mitään irti ja juominen ei ole oma juttu.

Vierailija
57/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia ja tumputa.

T. M51.

Vierailija
58/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Nukun pitkään, luen kirjaa, katson telkkaria, käyn kaupassa, teen ruokaa, pesen pyykit jne. Kaikista tylsintä mitä keksin olisi mennä baariin örveltäjien joukkoon ja sitten olla sunnuntainan krapulassa ja oksentaa, hyi helvetti.

Mutta baarista voi saada jyystökaverin.

Vierailija
59/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä viikonloppuna on bank holiday. Käyn lähipuistossani Regents Parkissa. Huomenna maanantaina lapset ja lapsenlapset tulevat kylään paahtopaisti like

N68

Vierailija
60/77 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan, vietän aikaa kavereiden tai perheeni kanssa. Nykyisen miehen kanssa saatetaan täytellä yhdessä ristikoita tai pelata lautapelejä, jos lapset on isällään. Tai sit vietetään treffipäivää, tehdään jotain spessua kotona tai lähdetään vaikka teatteriin, keilaamaan tai pakohuoneeseen. Välillä mulla on päällä joku kodin siivous tai sisustusprojekti ja välillä katellaan vaikka telkkaria. Kaikenlaista tehdään mitä mieleen tulee. Kokeiltiin jopa parijoogaa yks kerta, vaikka se menikin ihan päin mäntyä. 

Sinkkuaikana vietin vielä enemmän kavereiden kanssa aikaa viikonloppusin. Käytiin erilaisissa paikoissa tai sit just pelattiin lautapelejä, kahviteltiin muuten vaan tai käytiin vaikka uimassa. Enemmän kuitenkin vietin itekseni aikaa kotona kuulokkeet päässä maalaillen tai teatterilla jota harrastin enemmän siihen aikaan. 

En oikein ymmärrä kun joidenkin viikonloput menee aina baarissa. Onhan se kivaa välillä, mut eikö se käy aika ykstoikkoseksi? Oon kai vähän jäävi sanomaan mitään kun juon tyyliin kerran kahdessa kuukaudessa ja sillonki yleensä on jotku pippalot missä juodaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan