đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tuloksia vielÀ odotellaan? Muuta kun centria :D :D
JyvÀskylÀn yliopisto / Kokkolan Chydenius-instituutti / luokanopettaja
Ja mÀÀ odottelen Savonian ja JyvÀskylÀn sotepuolen YAMK tuloksia, ettÀ alkais oma varasija liikkua Vaasan hyvinvoinnin asiantuntija YAMK-paikkaa kohti.
Miksi vipusessa nÀkyy vÀhemmÀn aloituspaikkoja kuin koulun sivuilla ilmoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vipusessa nÀkyy vÀhemmÀn aloituspaikkoja kuin koulun sivuilla ilmoitettu?
En tiiÀ
Noniin
Kokkola, JyvÀskylÀ, Kuopio... MissÀ tulokset on?
Joo tÀÀllÀ, luokanopettajaksi oon hakenut. Ei oo vielÀ tuloksia tullu
Vierailija kirjoitti:
Onko muita Kokkolaan hakeneita linjoilla? :)
TÀhÀn siis piti vastata, ettÀ luokanopettajaksi oon hakenut ja ei oo vielÀ tuloksia tullu :D
Nyt on ilmestynyt luokanopeille palkit Opintopolkuun. Tarkoittaako tÀmÀ, ettÀ tÀnÀÀn tulee tulokset?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmestynyt luokanopeille palkit Opintopolkuun. Tarkoittaako tÀmÀ, ettÀ tÀnÀÀn tulee tulokset?
Tai sitten huomenna
Onko ketÀÀn fyssariksi hakeneita jotka varasijalla? Milloin nÀmÀ varasijat mahdollisesti pÀivittyy? NÀyttÀÀ ettÀ kaikkia paikkoja ei ole otettu vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla kohta - huomenna.
Voiko joku katsoa, ettĂ€ onko Vipuseen tullut luokanopet? đđ»
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullut
Kiitos
Turhauttavaa pĂ€ivitellĂ€ opintopolkua siinĂ€ toivossa, ettĂ€ pÀÀsis jo hyvĂ€ksymÀÀn opiskelupaikan. EipĂ€ taida kaikki tulokset tulla ennen torstaita đ
Voiko joku laittaa linkin sinne vipuseen mistÀ
nÀitÀ voi seurata? Itse en löydÀ tÀtÀ hakua koskevia tilastoja..
Vierailija kirjoitti:
Turhauttavaa pĂ€ivitellĂ€ opintopolkua siinĂ€ toivossa, ettĂ€ pÀÀsis jo hyvĂ€ksymÀÀn opiskelupaikan. EipĂ€ taida kaikki tulokset tulla ennen torstaita đ
No aijaa, mulla ihan sama tilanne... Ne ihan piruttaan laittaa meidÀt odottamaan vipaan pÀivÀÀn asti
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku laittaa linkin sinne vipuseen mistÀ
nÀitÀ voi seurata? Itse en löydÀ tÀtÀ hakua koskevia tilastoja..
Ite kirjoitin tietokoneella vaan ettÀ
vipunen valitut opiskelijat
NÀköjÀÀn ei toiminut puhelimella kuten tietokoneella. MitÀ tarkoittaa ettÀ aloituspaikkoja on 40, mutta valittuja 39? Jossain toisissa hakupaikoissa tÀmÀ voi olla esim. Vapaat 50 ja valitut 52?
MitÀ tuloksia vielÀ odotellaan? Muuta kun centria :D :D