V ok:n terveydenhoitaja sai potkut harratettuaan seksiä asiakkaan kanssa
"terveydenhoitaja oli potilaskäynnin aikana ehdottanut hänelle tapaamista. Myöhemmin hoitaja lähetti yksityisestä numerostaan asiakkaalle tekstiviestin, ja he sopivat tapaamisesta. Sen aikana he harrastivat seksiä, asiakas kertoi"
Kommentit (16)
Kuvituskuvassa on kaksi miestä. Liekö jutussa avattu tarkemmin tekijän ja uhrien sukupuolta?
Yllätyin vain siitä, että hoitaja oli mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuvituskuvassa on kaksi miestä. Liekö jutussa avattu tarkemmin tekijän ja uhrien sukupuolta?
Kaikki miehiä
Jännä, että näin päin ullatusseksi on rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehiä
Ok. Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että näin päin ullatusseksi on rikollista.
Ei se rikos ollut, menetti vain työpaikkansa. Ne asiakkaat olivat ihan itse suostuvaisia.
"Poliisi päätyi siihen, ettei kyseessä ole rikos, joten tutkinta lopetettiin."
"Asianomistaja oli kertonut tekopaikaksi Kampissa sijaitsevan homosaunan ja homoelokuvateatterin."
"mies työskentelee nykyisin Attendolla vanhusten parissa.
Hän sanoo HS:lle, että hänen mielestään hänet irtisanottiin perusteettomasti ja täysin ilman näyttöä. Sen takia hän aikoo taistella vaikka Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saakka."
No, saakohan nyt tpaikkapäätöksen kun voisi tällä todistaa? :D Tai mistä noista kamelinnussijosita lopulta kyllä tietää mitään.
Helsingin tk:n psykiatrian sh, en saanut mitään aikaa kuukausiin, tein kantelunkin odotusajasta. Niin sama hoitaja oli antanut tutulle miehelle tämän krapulakäynnillä yksityisen numeronsa ja sanonut voit soittaa koska haluat. Annepanne paskalanne.
Vierailija kirjoitti:
"mies työskentelee nykyisin Attendolla vanhusten parissa.
Hän sanoo HS:lle, että hänen mielestään hänet irtisanottiin perusteettomasti ja täysin ilman näyttöä. Sen takia hän aikoo taistella vaikka Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saakka."
Ehdotteleeko myös papoille treffejä työajalla?
Vierailija kirjoitti:
Jutussa hoitaja oli mies
No ehkei rikosoikeudellista vastuuta syntynytkään, niin epäammattimaista käytöstä että irtisanominen oli aiheellinen. Jos sen sijaan asiakas olisi ollut aloitteellinen, niin voisi olla lieventävä seikka.
Mä en ole koskaan tavannut miespuolista terveydenhoitajaa.
Toinenkin:
"Asiakas ilmoitti törmänneensä hoitajaan tämän vapaa-ajalla.
Tämä terveydenhoitaja oli siellä ja tuli ihan minua lähelle ja pyysi seksiä ja minä suostuin, asiakas kertoi."