Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
15181/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa jaksossa:

-Jenniii, mitä meillä on ruokana tänään?

-Pimpslaatikkoa! 

Vierailija
15182/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuus liikkuu Kanalan hahmossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15183/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen, mutta voi v noita naisia. Kelpaako heille mikään tai kukaan?!

Jenni tahtoo jämäkkyyttä, mutta raivostuu, kun Jyrki suunnittelee terassin järjestystä. 

Anna tahtoisi jonkun viereensä juhlapyhinä, mutta ei päästä Haita juhnnuksena mökilleen.

Taina on patalaiska ja avuton retkellä, Matti tekee kaiken, ja Taina piilovittuilee: ole nyt varovainen (kun toinen sahaa tai tekee polttopuita), kun kyse ihan turvallisista ja helpoista asioista.

Nää kaikki naiset on kunnon ankeuttajia, huh huh. Lähtisin karkuun.

Niin. Nämä naiset ovat ainakin minun näkökulmastani aivan tavallisia tämän päivän naisia. Sanoin jo joskus aiemmin tässä ketjussa, että nuo naiset ovat kuin kauniimpia versioita jokaisesta muinaisesta Tindertreffistäni.

Olen tämän ap.

Eipä se Tinder naisellekaan kiva ollut, olen luovuttanut. Juuri ketään ei kiinnosta äly tai sielu, sitoutumaton seksi kiinnostaa, muttei seurustelu. Olen ihan kaunis, hoikka. En rikas eikä materia kiinnosta. Miehen ei tarvitse olla varakas tai omistaa mitään, mutta tulee olla älykäs, humaani, ei rasisti, ei homofobikko yms. 

Minua on kauhistuttanut täällä tämä ylenmääräinen jauhaminen rahasta, ulkonäöstä, koulutuksesta. Pinnallista on. Ilmeisesti sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
15184/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän todella hyvin Jenniä. Itse en lähtisi suhteeseen miehen( 40v) kanssa joka ei ole pystynyt saavuttamaan mitään näistä. En tarkoita että kaikkea pitäisi olla mutta joku näistä: 

Vakityö, oma auto, asunto, säästöjä. 

Sen ymmärrän jos miehellä on ollut yritys ja tullut esim: konkurssi ja sen seurauksena taloustilanne heikkenee mutta nyt ei ole siitä kyse.

En ymmärrä että terve työssäkäyvä yksikseen asuva mies ei saa säästettyä rahaa silloin kun töitä on. Jotenkin tuntuu että talouden hallinta on ihan hakoteillä. Mihin hän hassaa rahaa. Luulis että opettajalla on ihan kohtuullinen palkka. 

Jennillä on elämä reilassa ja koen että hän on paljon kypsempi kuin tämä aikuisvauva. 

Uskon että tämä pari ei jatka pidemmälle. En todellakaan yhtään ihmettele ettei Jyrki

Moi Jenni🙂, vaikka oikeassa olet! 

Vierailija
15185/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä taas silmiä avaava jakso. Onneksi oon sittekki sinkku. En halua juosta enää naisten perässä että pääsisin tuollaisen pirttihirmun kanssa saman katon alle. Kyllä näin on hyvä olla. M37

Vierailija
15186/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut teistä haluaisivat Tainalle pariksi Hain?

Anna alkaa vaikuttaa ihan sopivalta puolisolta. Lisäksi he ovat ulkonäöltään paras pari.

Taina ei ole tasapainossa, eikä se voi olla vain kuukauden tuntemisen jälkeen Matin vika. Jatkuva ahdistus, oman tilan tarve ja itkeminen ei ole millään mittarilla normaalia käytöstä.

Minulla alkoi oireet henkisesti väkivaltaisen kanssa jo paljon ennen kuin havaittava väkivalta alkoi, muutamassa päivässä. Tein vain kuten täälläkin on neuvottu, syytin omia vanhoja traumojani. Sitten totesin, etteivät ne ole koskaan nousseet hyvien ihmisten kanssa, joten jatkossa olen sitä mieltä, että johtuu vastapuolesta. 

Vierailija
15187/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tolla Jykällä on noiden töiden suhteen? Eikö saa töitä vai eikö halua vai luulisi opettajilla nyt töitä olevan?

Vierailija
15188/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä taas silmiä avaava jakso. Onneksi oon sittekki sinkku. En halua juosta enää naisten perässä että pääsisin tuollaisen pirttihirmun kanssa saman katon alle. Kyllä näin on hyvä olla. M37

En ihmettele että oot sinkku. Kuka ottaisi sinkkumiehen, joka viettää vapaa-aikaansa pyörimällä vauva-lehden keskustelupalstalla?

Vierailija
15189/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän todella hyvin Jenniä. Itse en lähtisi suhteeseen miehen( 40v) kanssa joka ei ole pystynyt saavuttamaan mitään näistä. En tarkoita että kaikkea pitäisi olla mutta joku näistä: 

Vakityö, oma auto, asunto, säästöjä. 

Sen ymmärrän jos miehellä on ollut yritys ja tullut esim: konkurssi ja sen seurauksena taloustilanne heikkenee mutta nyt ei ole siitä kyse.

En ymmärrä että terve työssäkäyvä yksikseen asuva mies ei saa säästettyä rahaa silloin kun töitä on. Jotenkin tuntuu että talouden hallinta on ihan hakoteillä. Mihin hän hassaa rahaa. Luulis että opettajalla on ihan kohtuullinen palkka. 

Jennillä on elämä reilassa ja koen että hän on paljon kypsempi kuin tämä aikuisvauva. 

Uskon että tämä pari ei jatka pidemm

Ei vaan tuo oli laskettu kaikkien ihmisten keskiarvona. Kannattaa googlettaa niin näitä tuloksia löytyy. Toisen kyselyn mukaan ihmisten KÄYTTÖtileillä oli keskimäärin 25 000. Yhtäkään tutkimusta en löytänyt, joka väittäisi ihmisillä olevan vain pari kymppiä yleisesti tileillään.. Toki näitäkin ihmisiä on. 

Vierailija
15190/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tolla Jykällä on noiden töiden suhteen? Eikö saa töitä vai eikö halua vai luulisi opettajilla nyt töitä olevan?

Odottaa sohvalla jalkapalloa katsellen, että kyllä se siitä lutviutuu.

Vierailija
15191/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nykimistä tuo Hain venyttely. Nytkyti nytkyti... Eikö venyttely pitäisi olla rauhallista niin, että pidetään asento ja annetaan kropan hiljaa taipua ja antaa periksi enemmän ja enemmän. Tuli rauhaton olo tuosta nytkyttelystä.

No ihme, ettei turvaton.

Näin! Tuon ekan kommentin postaajan kannattaa katsoa huomattavasti vähemmän telkkaria, jos joku venyttely saa aikaan tuollaisen tunnereaktion. 

Mutta ihan selvää EA materiaalia! Hakemus ensi kaudelle sisään ja äkkiä.

Vierailija
15192/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan enää sitä hetkeä Tainan ja Matin häämatkalta, kun hotellihuoneessa keskustelivat?

Taina kertoi "testaanneensa" Mattia saamalla monia 'kriisejä', ja kiitti siinä Matin suhtautuneen niihin rauhallisesti, ymmärtäväisesti ja lungisti sekä aina järkevän ratkaisun keksien. Nämä testit ilmeisesti perustuivat joihinkin aiempiin parisuhdekokemuksiin?

Kun häämatkalta palattiin, Taina oli kylmä ja torjuva. Ei päästänyt Mattia edes käymään kotiinsa, vaan hääti tämän hotelliin.

Ja kun Matti - ilmeisen kettuuntuneena tilanteeseen - kehtasi vielä kysyä Tainan motivaatiota osallistua ohjelmaan, oli Tainan kriisi eli "puolentoista tunnin hermoromahdus" valmis, ja Matti 'kehtasikin' tuoda sen loppukauden jauhetun "turvattomuuden tunteen" hänen rakkaaseen kotiinsa.

Voi Matti parka.

Matti ei ole parka. Matti on pazka.

Vierailija
15193/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Tainalla taitaa olla kyllä aika paljon ongelmia voi tyttöparka. Matille löytyy kyllä varmaan joku vähemmän traumatisoitunut nainen vielä, toivottavasti.

Tuota, tässä konseptissa saa aikas ison n.30 000e sakkomaksun jos lopettaa suhteen kesken kauden, eli syyn täytyy olla todella tuju.

Pienituloiselle ihmiselle joka väkisin yrittänyt suhteessa jossa toinen on empatiakyvytön melko huumorintajuton, kalju tympeä kylmä tyyppi, ja nainen tajunnut alkumetreillä ettei ole mitään kemiaa, niin ei ihme että uupuu.

Tuotantohan pakottaa kääntämään kaikki kivet. Pakottaa tapaamiset ja kuvaukset. Siinä sitten unetonna töissä jne jne. Hänhän huojentui heti kun sai "luvan" lopettaa suhteen.

Aika jännää että Mattia ei haastateltu, olisiko kieltäytynyt sen isommin avautumista.

Vierailija
15194/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ne perinteiset roolit olisivat tässä tarkoittaneet, että Jyrki olisi Jennin hääräämisen vastineeksi kantanut sitä rahaa kotiin tai edes omistanut auton tai edes ajokortin. 

Taisi ainakin ajaa autoa jossain ensimmäisistä jaksoista, ilmeisesti sitten ilman korttia :)

Vierailija
15195/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees halua suhdetta enää ku naiset on tuollaisia. M37

Vierailija
15196/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti on ymmärtänyt, ymmärtänyt ja vielä vaan ymmärtänyt Tainan käytöstä. Mitäs Taina on tehnyt? Käpertynyt itsesääliin ja oikein kunnolla rypenyt siellä. Taina ei ole kasvanut henkisesti vielä aikuiseksi. Olisi pitänyt ymmärtää mihin lähti mukaan ja tehdä työtä sen eteen, että suhde etenee. Nimenomaan tehdä työtä myös itse eikä muut siinä ympärillä hänen puolestaan. 

Minusta taas tuntuu, että Taina tässä on se aikuinen.  Ei ole Taina alkanut "haastamaan" vastaleivottua aviomiestään. Ei ole aikuisen ihmisen asia haastaa vieraita ihmisiä (niitähän nämä muutaman viikon tuntemisen jälkeen vielä on) Jos ihmisellä on vähänkään järkeä ja edes alkeelliset sosiaaliset taidot ymmärtää olla tekemättä tuollaista. Tutustuminen kannattaa aloitta jotenkin muuten haastamalla. 

Niin, selkeästi Matti-haukkujalla on jäänyt levy päälle, kun vouhkannut haastamisesta sivukaupalla.

Vierailija
15197/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö moni muukin tämän Jennin ja Jyrkin suhteen koomisuuden? Näiden kahden suhteen elinkaari on mielestäni koko sarjan absurdein ja koomisin. Ensinnäkin: ovat kivoja tyyppejä kumpikin, mutta...

Siis täähän on ihan kuin joku Serranon perhe (jos joku muistaa vanhan sarjan), jossa miehet ovat olevinaan niin machoja ja perheen päitä, mutta naiset päättävät lopulta kaikesta. Ekoissa jaksoissa Jyrki puhui, kuinka nainen saa sitten siivota ja hän auttaa. Hän on mies nimittäin. Ja Jenni puhui häissä, että jes, miten jämäkkä mies, sehän laittaa nyrkkiä pöytään!! Mutta kun ne perinteiset roolit olisivat tässä tarkoittaneet, että Jyrki olisi Jennin hääräämisen vastineeksi kantanut sitä rahaa kotiin tai edes omistanut auton tai edes ajokortin. Lopputulemana Jenni on totaalisesti niskan päällä mäkättämässä kotitöistä, niiden määrästä ja laadusta, ja olen näkevinäni kyllä Jyrkin päälaella sellaisen sievän tossunpohjakuvion. T

Jyrkillä on ajokortti. On ajanut autoa ohjelmassa. 

Vierailija
15198/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut teistä haluaisivat Tainalle pariksi Hain?

Anna alkaa vaikuttaa ihan sopivalta puolisolta. Lisäksi he ovat ulkonäöltään paras pari.

Taina ei ole tasapainossa, eikä se voi olla vain kuukauden tuntemisen jälkeen Matin vika. Jatkuva ahdistus, oman tilan tarve ja itkeminen ei ole millään mittarilla normaalia käytöstä.

Minulla alkoi oireet henkisesti väkivaltaisen kanssa jo paljon ennen kuin havaittava väkivalta alkoi, muutamassa päivässä. Tein vain kuten täälläkin on neuvottu, syytin omia vanhoja traumojani. Sitten totesin, etteivät ne ole koskaan nousseet hyvien ihmisten kanssa, joten jatkossa olen sitä mieltä, että johtuu vastapuolesta. 

Miksi valitset tuollaisia kumppaneita? SE johtuu traumoistasi. Mikään ei oikeuta toista käyttäytymään huonosti, mutta itse olet vastuussa huonoista (tai hyvistäkin) kumppanivalinnoistasi.

Vierailija
15199/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa tai miten tilaa.

Vierailija
15200/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni haluaisi kai jonkun rikkaan master -tyyppisen puolison? Eikös hän niitä perinteisiä arvoja kaipaillut perinteistä mallia sukupuolirooleista löytyisi kai jostain muualta paremmin kuin tästä ohjelmasta - joku sokeri-iskä kuvioihin ehkä?

Ketju on lukittu.