Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jenni ja Jyrki uskaltaa haastaa toisiaan. Muut kulkevat kananmunakuorien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ei ole vielä tajunnut olevansa lesbo? Ihan selvä tapaus, vaille kaapista könyämistä vain...
Sama on tullut mieleen, kun kävelee kotona kuin painija tai kuulamörssäri.
Jyrki taas on välillä ollut hintahtava. Jossain jaksossa puhui naukuvalla äänellä ja katsoi anelevasti, vähän niin kuin Salkkareiden Sampo.
Näissä viesteissä on totuuden siemen. Jyrki pitää itseään perinteisenä miehisenä miehenä ja Jenni perinteisen naisellisena. Kumpikaan ei todellisuudessa vastaa kuvitelmaansa. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika kun tuo Jenni on oranssi. 🍊
Alkukesästä voi olla punainen auringonotosta ja keltaisuudella on omat syynsä. Siitä tulee oransisuus
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hailla on siellä tanssiporukassa joku kiva panofrendi, joka ei turhia kysele koko ajan.
Hääpäivän suudelmasta päätellen ei ole.
Te jotka arvostelette ja haukutte toisten ulkonäköä olette ihmisinä rumia eikä teillä ole varaa täällä sanoa kenestäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Matin pitäis aloittaa looksmaxxing. Olisi potentiaalia, kun pukeutuisi paremmin, kasvattaisi sänkiparran myös poskiin, hankkisi hiukset päähän keinohiusten muodossa ja pikkasen rasvaa pois sekä lihasta kroppaan.
Matille sopisi kyllä parta ja miksei kaljukin.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka arvostelette ja haukutte toisten ulkonäköä olette ihmisinä rumia eikä teillä ole varaa täällä sanoa kenestäkään mitään.
No se ulkonäkö liittyy niin keskeisesti pariutumisen onnistumiseen, ettei siitä puhumisesta voi välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Jennin huulet näytti tässä jaksossa entistä turpeammilta. Olikohan käynyt piikillä kesken kauden?
Jenni näyttää ihan Tuksulta. Samanlaiset ankkahuulet ja huulipunan värikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annalla ei varmaan ole edes kuukautisia, sairaannäköinen
Terveen näköinen. Oon itse samanlainen hoikka nainen, ikä 49 vuotta, säännölliset menkat vieläkin, ja nuorin luomulapsi täyttää kohta 2.
Dääm! Kuulostaa hyvältä. T. 35v. mies ja aina syttynyt itseäni kypsemmistä hyvinsäilyneistä naisista
Katsoin ensin, että Hai on repäissyt ja värjännyt hiukset, mutta se olikin sen kaveri. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hailla on siellä tanssiporukassa joku kiva panofrendi, joka ei turhia kysele koko ajan.
Hääpäivän suudelmasta päätellen ei ole.
Eiköhän se hääsuudelman pieleenmeno johtunut Annan kireistä huulista.
Minä luulen, että tänä vuonna parit on valittu ihan viideohjelma mielessä. Viihdeohjelmahan tämä on. Kuka jaksais katsoa, jos kaikilla menisi tasaisen hyvin. Niinpä on valittu tahalleen muka sopivat, mutta kuitenkin kaukana toisistaan. Eihän muuten tällasia valintoja voi perustella mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin pitäis aloittaa looksmaxxing. Olisi potentiaalia, kun pukeutuisi paremmin, kasvattaisi sänkiparran myös poskiin, hankkisi hiukset päähän keinohiusten muodossa ja pikkasen rasvaa pois sekä lihasta kroppaan.
Matille sopisi kyllä parta ja miksei kaljukin.
No kaljuhan ei sovi, mutta parempi sekin olisi, kuin tuo nykyinen harveneva pehko. Toki paras vaihtoehto looksmaxxingin kannalta olisi hankkia ne hiukset keinotekoisesti päähän. Se on kuitenkin kallista, joten parempi olisi ajaa kaikki pois tuossa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä iso red flag noi Jyrkin kaverit joita kävivät moikkaamassa. Miehellä nenä punainen (juo paljon?), naisen ulkoinen olemus (tatuoinnit, nenäkoru).
Tatuoinnit on nykyään todella yleisiä ja kaikenlaiset korut. Punoitus voi olla vaikka suomalaisilla yleistä ruusufinniä. Vähänpä taitaa sulla olla kavereita, kun olet noin ilkeä 😅
Nuo Annan auronkolasit. Eikö mistään ole löytynyt isompia? Vähän näkyy naamaa sieltä takaa.
Autolla ajaessa ei puhuta kännykkään Anna
Olen itse nainen, mutta voi v noita naisia. Kelpaako heille mikään tai kukaan?!
Jenni tahtoo jämäkkyyttä, mutta raivostuu, kun Jyrki suunnittelee terassin järjestystä.
Anna tahtoisi jonkun viereensä juhlapyhinä, mutta ei päästä Haita juhnnuksena mökilleen.
Taina on patalaiska ja avuton retkellä, Matti tekee kaiken, ja Taina piilovittuilee: ole nyt varovainen (kun toinen sahaa tai tekee polttopuita), kun kyse ihan turvallisista ja helpoista asioista.
Nää kaikki naiset on kunnon ankeuttajia, huh huh. Lähtisin karkuun.
Jep. Joku sairas tyyppi täällä vaan haukkuu kaikkea näissä naisissa.