Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on valmistavan luokan opettaja, eli on opettanut maahanmuuttajia, jotka siirtyvät valmistavan opetuksen jälkeen peruskoulun luokille. Valmistavan luokan opettajille ei ole määritelty kelpoisuutta. On siis hyvin todennäköistä, että Jyrkillä ei ole akateemista loppututkintoa eikä opettajan kelpoisuutta. Tämä selittää hänen tilanteensa työmarkkinoilla.
Juuri näin minäkin olen asian ymmärtänyt.
Sitä en ymmärrä, miksi hän on persaukinen.
Hän on myös toiminut jalkapallojoukkueen huoltajana. Kyllä siitäkin jotain maksetaan, jos oma lapsi ei ole joukkueessa. Silloin yleensä saa kausimaksut anteeksi. Peli reissuilla huoltajien ruoat maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on valmistavan luokan opettaja, eli on opettanut maahanmuuttajia, jotka siirtyvät valmistavan opetuksen jälkeen peruskoulun luokille. Valmistavan luokan opettajille ei ole määritelty kelpoisuutta. On siis hyvin todennäköistä, että Jyrkillä ei ole akateemista loppututkintoa eikä opettajan kelpoisuutta. Tämä selittää hänen tilanteensa työmarkkinoilla.
Juuri näin minäkin olen asian ymmärtänyt.
Sitä en ymmärrä, miksi hän on persaukinen.
Hän on myös toiminut jalkapallojoukkueen huoltajana. Kyllä siitäkin jotain maksetaan, jos oma lapsi ei ole joukkueessa. Silloin yleensä saa kausimaksut anteeksi. Peli reissuilla huoltajien ruoat maksetaan.
Persaukiseksi päätyy, kun menee pihviravintoloihin silloinkin, kun rahaa ei pahemmin ole.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi sama juttu. Keskustelu menee ihan metsään, kun joku pahanilmanlintu spämmää sivukaupalla samaa 💩 tietyistä osallistujista. Matista ja Jyrkistä kymmeniä samoja kommentteja missä heitä haukutaas ties miksi. Lopeta jo ja mene johonkin toiseen paikkaan jankkaamaan. Tuli jo selväksi mielipiteesi. Aivan sairas pakkomielle miettiä jonkun ventovieraan todistuksia päivästä toiseen myös. Olkoon vaikka hevosen kengittäjä, nykyiset työtehtävät selviää ohjelmasta kyllä.
Samoin Tainaa haukutaan ihan hulluna.
Ja ei Jenniä ja Annakaan ole vähällä päästetty.
Jyrki on ehkä saanut eniten 💩 niskaan
Samaa spämmäämistä kaikista naisista, mutta Tarinasta eniten.
Montako vuorokautta Taina ja Matti viettivät yhdessä?
Häät, häämatkan, muutaman yhteisen päivän ja juhannuksen?
Sitten täällä väitetään, että Matti jotenkin mursi Tainan mielen.
Tainalla on isoja ongelmia itsensä kanssa. On täysin kohtuutonta syyllistää tuoretta aviomiestä.
Jennillä on varmaan koko ohjelman historian paras asenne tähän formaattiin. Antanut täysin mahdollisuuden miehelleen ja suhteelle ja samalla kysyttäessä kertoo kameralle selvästi mitä ajattelee niin hyvässä kuin huonossakin. Loistavasti vedetty.
Odotan jaksoa 11, jossa Matti ja Aleksi (Riian ex-puoliso) tapaavat. Silloin ehkä saadaan jotain käsitystä tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noista naisista kukaan olisi pärjännyt Matin kanssa.
En tiedä minkälainen nainen pärjää miehen kanssa, joka haluaa alkaa haastamaan uutta tuttavuutta heti ja joka tietää loukkaavansa, mutta ei välitä siitä.
Ei noilla eväillä pärjää avioliitossa.
Varmaan suorasukainen nainen, joka haluaa suoraa ja rehellistä keskustelua ja joka ei jaksa kuunnella kiertelyjä, kaarteluita saati korulauseita, ja jolla on riittävän musta huumori. Sellaisiakin naisia on, ei Taina edusta kaikkia naisia.
Jep. Minä olen juuri tuollainen suorapuheinen nainen. Hyvin olisin pärjännyt Matin kanssa, minulle ei tarvitse lässyttää ja asiat asioina. En loukkaannu kovin herkästi ja ymmärrän sarkasmia. Tainan kanssa en olisi pärjännyt, olisin varmasti päätynyt tahtomattani loukkaamaan.
Näin se ihminen luulee itsestään , mutta totuus on monesti toinen.
Juuri nämä ihmiset, jotka on "suorapuheisia" loukkaantuivat itse, jos joku uskaltaa sanoa heistä jotakin suoraa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tainalla on isoja ongelmia itsensä kanssa. On täysin kohtuutonta syyllistää tuoretta aviomiestä.
Täällä ohitetaan se, että Matti itsekin kokee olevansa osasyyllinen Tainan oloon.
Sanoo, ettei päästänyt tuoretta vaimoaan helpolla.
On kyllä todella kiusallista katsottavaa, mutta katsotaan nyt loppuun asti, kun on enää muutama jakso jäljellä. Parhaiten menee Annalla ja Hailla, ja sekin pitkälti sen ansiosta, kun eivät yritä olla muuta kuin kavereita vaan.
Jyrkissä on tapahtunut ohjelman aikana melkoinen muutos. Jyrkkä alamäki alkoi melko nopeasti sen jälkeen, kun Jenni oli hurmattu. Jyrki on kaikkea muuta, mitä antoi ymmärtää. Nelikymppinen keskivartalolihava vätys, joka joutuu laskemaan hiluja illallisella laskun saavuttua, koska on tällä hetkellä työtön, eikä mikään anna odottaa parempaa tulevaisuudessakaan. Ihan ei ole vielä avautunut, miten Jyrki aikoo tuoda suhteeseen sitä turvaa, jota niin kovasti itsessään mainosti?
Vierailija kirjoitti:
Odotan jaksoa 11, jossa Matti ja Aleksi (Riian ex-puoliso) tapaavat. Silloin ehkä saadaan jotain käsitystä tapahtumiin.
Saadaan ehkä Matin käsitys tapahtumista. Mikä on vain osatotuus. Mutta ei kai ole mielekästä katsojien edes pahemmin puida Tainan tilannetta. Se sessio Hannan kanssa jo avasi riittävästi. Kerrankin tv-formaatti on toiminut edes jollakin tapaa vastuullisesti, kun prosessi lopetettiin hänen kohdallaan. Aivan liikaa on surullisia tarinoita realityihin osallistuneista.
Kyllä rahulia pitää olla. Jos nainen tykkää syödä pihviä pihviravintolassa ja jos hän haluaa että mies maksaa, niin kyllä hänen pitää saada toiveidensa kaltainen mies. Kukapa nyt sellaisen miehen haluaisi, joka ei pysty ostamaan naiselleen pihviä silloin kun nainen haluaa pihviä, eli usein. Ja punaviiniä kylkeen, tietysti. Hyvää punaviiniä, ei halvinta. Se on elämänlaatua se, ei ole syytä tyytyä vähempään.
Ymmärrän todella hyvin Jenniä. Itse en lähtisi suhteeseen miehen( 40v) kanssa joka ei ole pystynyt saavuttamaan mitään näistä. En tarkoita että kaikkea pitäisi olla mutta joku näistä:
Vakityö, oma auto, asunto, säästöjä.
Sen ymmärrän jos miehellä on ollut yritys ja tullut esim: konkurssi ja sen seurauksena taloustilanne heikkenee mutta nyt ei ole siitä kyse.
En ymmärrä että terve työssäkäyvä yksikseen asuva mies ei saa säästettyä rahaa silloin kun töitä on. Jotenkin tuntuu että talouden hallinta on ihan hakoteillä. Mihin hän hassaa rahaa. Luulis että opettajalla on ihan kohtuullinen palkka.
Jennillä on elämä reilassa ja koen että hän on paljon kypsempi kuin tämä aikuisvauva.
Uskon että tämä pari ei jatka pidemmälle. En todellakaan yhtään ihmettele ettei Jyrkillä ole parisuhdetta ollut pitkiin aikoihin.
Jyrki on tainnut hiukan huijata. Jennille valittiin juuri päinvastainen mies jota toivoi.
Eikö täällä nyt oikeesti ole ketään, jolla olisi ihan faktatietoa Jyrkin töistä? Hänet on jo leimattu auervaaraksi ja ties miksi.
Jotain kamalaa hänelle on tapahtunut. Ei ole ihan tavallista, että 40v mies pillittää joka jaksossa surkeana. Enkä tarkoita, ettei mies saisi itkeä. Ne itkun aiheet ovat vain olleet niin outoja.
Hän sanoo, että hänet on lytätty maan rakoon aiemmissa suhteissa, mutta nyt on niin hyvä olla. Ja mitä tapahtuu? Ihana vaimo kulkee nyt naama rumasti norsun veellä ja nalkuttaa taukoamatta ja haukkuu miestä kameran edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on varmaan koko ohjelman historian paras asenne tähän formaattiin. Antanut täysin mahdollisuuden miehelleen ja suhteelle ja samalla kysyttäessä kertoo kameralle selvästi mitä ajattelee niin hyvässä kuin huonossakin. Loistavasti vedetty.
Todellakin! Vaikka ei ole yhtään minun tyylinen ihminen niin tämä on silti helppo allekirjoittaa. Todella harmi Jennin puolesta, että Jyrki olikin kaikkea muuta kuin mitä oli kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Matti kylmä ? Jos Matti ei ollut Tainan tyyppiä , niin en ymmärrä miksi nainen puhuu koko ajan traumoista ja juoksee karkuun. Mitä siellä alttarilla olisi pitänyt olla , että ei tule niitä traumoja. Vaikea uskoa , että kaikki johtuisi Matista. Mitä jäi katsojille kertomatta ?
Olen itse katsonut ohjelmassa pätkän, jossa Matti kertoo olevansa kylmä ihminen. Taina hämmästyy ja vielä varmistaa, onko ymmärtänyt oikein. Matti kertaa ja Taina toteaa ajattelevansa asiasta toisin.
Tämäkö tapahtui vain harhaisessa mielessäni?
Minäkin olen kylmä ihminen, siis järki-ihminen, vaikka olen lämminkin.
Semantiikkaa, eli sanalla "kylmä" Matti ja Taina tarkoittivat eri as
Osallistujathan sanovat itsestään monenlaista, he eivät ole aina rehellisiä tai eivät näe itseään rehellisessä valossa.
Iltalehden enskarien esittelyssäkin Annaa kuvaillaan empaattiseksi ja huomioivaksi.
Samassa jutussa Taina arvostaa rehellisyyttä, ja sanoo, että ihastuminen saa tapahtua pikkuhiljaa, onko Tainassa näkynyt ohjelmassa rehellisyyden arvostamista tai sitä että olisi ollut avoin hitaammallekin ihastumiselle? Arvostaa kuulemma miehessä keskustelukykyä, mutta pakenee itse vaikeita keskusteluja, haluaa että myötäillään ja kartellaan asioita? Tainahan on naisista ollut ainoa, joka on asettanut aikatauluja ihastumiselle ja ikävän tunteen syntymiselle (pitäisi tapahtua juhannuksena).
Suhde vaan yksinkertaisesti toimii paremmin silloin, jos miehellä on näitä asioita hiukan enemmän kuin naisella:
1. rahaa
2. valtaa
3. henkistä vahvuutta
4. älyä
5. munaa
Jyrki istuu kuin teräksenkovas alfauros, mutta loppu onkin sitten kuin veteläksi jäänyttä pullataikinaa.
Vierailija kirjoitti:
Mattihan ei päässyt asumaankaan Tainan luokse aluksi vaan meni hotelliin. Todella vähän aikaa ovat viettäneet yhdessä. Kohtuutonta todellakin Mattia kohtaan.
Siis voiko joku valaista, mikä tällä Tainalla nyt oli?
Ei Taina ole kyllä kierrellyt ja kaarrellut.
Ja Tainan "musta huumori" ei mammoja miellyttänyt.
Siitä huumoristakinTainaa haukuttiin.