Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Matti on liian hintelä Tainalle. T näyttää amatsonilta hänen vieressään.
Matilla on myös ihmeen paljon luomia tms. paukuroita leuan seutuvilla. Ja tukka lähtee...
Tainalla on vähintään kahden kaistan tarakka. Ja se muhkupanta tekee pään vielä suuremman näköiseksi.
Luomet, etenkin sellaiset joista kasvaa karva, ovat ainakin minulle turn-offeja. Sekä kaikenmoiset paukurat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tossa katsoessani, että eikö Anna ja Taina älyä olevansa telkkarissa?
Eihän kukaan halua näyttää itsestään noin kamalaa kuvaa.
Sama juttu kyllä joka realityssä, eikä tämä ole edes pahimmasta päästä.
-OKT
Et ole oikea OKT, terveisin oikea OKT
Ps. matkiminen on suurin imartelun muoto, kiitos
-OKT
Hekoheko, ette ole kumpikaan minä.
-OKT
Olemme kaikki OKT
T. OKT
Oikeustieteen kandidaatti?
Vierailija kirjoitti:
Ei!! Sinäkin Jenniseni. Tuo tsernobyl-kaappi, mikä ihmeen kontrollifriikki sinäkin olet. Sellaista ei todellakaan monella ole. Terve ihminen kestää epävarmuutta, se on sitä paljon puhutua resilienssia. Sitä nyt ei tunnu olevan yhdelläkään naisosallistujista.
Ei resilienssi ole sitä, että ollaan huolettomana kuin heinäsirkat, kaapit ja pankkitili tyhjinä ja ajatellaan, että joku muu kantaa vastuun ja huolehtii. Sitten kun pienikin hätätilanne tai tarve tulee, niin säntäillään ja panikoidaan.
Resilientin ihmisen ei tarvitse panikoitua. Hän on rauhallinen ja tietää, miten toimia. Hän on joustava erilaisissa poikkeavista tilanteissa ja hän on varautunut moneen asiaan jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että se alun tunne on tosiaan vain tunne, joka voi pohjautua vääräänkin tietoon. Ohjelman Aussi-versiossa kaikki parit asuvat kokeilun ajan samassa rakennuksessa ja heidän tosiaan pitää asua yhdessä. Ohjelman juontajat antavat heille tehtäviä ja heillä on viikottain sitoutumiskeskustelu, jossa asiantuntijat hiukan grillaavat pareja jotka yhdessä päättävät, jatkavatko kokeilua seuraavalle viikolle täysin sydämin. Tämä voisi olla mielenkiintoinen lähetymistapa meilläkin - vähintäänkin parien pitäisi oikeasti olla enemmän tekemisissä keskenään. Ei se yhteinen arki ala rullata, jos ei sitä ole. Hai tuskin pääsee edes piknillle Annan kanssa. Samoin voisi olla mielenkiintoista nähdä pareja yhdessä, siinä sitä vertaistukea todella olisi.
Silloin edes joku kävisi ruokakaupassa, kun Anna on flunssassa eikä pakoilisi, kuten Hai.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oikeasti nähdä minkälainen mies kestäisi Annan kanssa yhteiseloa. Ei sellaista olekaan. Hai parka... toivottavasti hän saa traumaterapiaa tämän kuvaussession jälkeen.
Luulen että Matti vois jopa kestää :D Ottais asiat asioina ja kysymykset kysymyksinä, ja kylmän analyyttisesti vastais, triggeröitymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä onkin juuri se, että ihmiset pitää erinäköisiä ihmisiä kauniina/komeina. "
Kyllä ja erityisen iso merkitys tällä on silloin kun puhutaan ns. taviksista. Silloin kiinnitetään huomiota juuri niihin itseen vetoaviin asiohin kuten vaikka kivaan hymyyn, itselle mieluisaan hiusten tai silmien väriin, ruumiinrakenteeseen jne.
Ei jokainen tavis ole mielestäni kuuma mutta osa on kun ne itselle vaikutuksen tekevät asiat ovat heissä kohdallaan.
Tämä onkin ohjelma, jossa muut ihmiset valitsevat sinulle puolison muiden asioiden perusteella, ja ulkoisesti lähinnä samantasoisen sinun kanssasi. Silloin pitäisi ihmisellä olla riittävästi kypsyyttä odottaa tutustumista.
On todella pieni todennäköisyys
Uuuh, minä taas en jaksa yhtään katsoa "hei me melotaan" -tyyppistä sisältöä. Mieluummin tunnepuhetta, vaikka se nolostuttavaa katsottavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on liian hintelä Tainalle. T näyttää amatsonilta hänen vieressään.
Matilla on myös ihmeen paljon luomia tms. paukuroita leuan seutuvilla. Ja tukka lähtee...
Tainalla on vähintään kahden kaistan tarakka. Ja se muhkupanta tekee pään vielä suuremman näköiseksi.Luomet, etenkin sellaiset joista kasvaa karva, ovat ainakin minulle turn-offeja. Sekä kaikenmoiset paukurat.
Oksettaako pahasti kun näet itselläsi sellaisen luomen joskus, viimeistään ikääntyneempänä? Lopetatko itsesi rakastamisen?
#mitäs te turn-off- starat
# kun kaikki etoo
# kun mikään ei kelpaa
Mikä se puhelinkeskustelu Tainalla ja Matilla on, missä :
Taina, miten voin auttaa? Miten rakennetaan. Lauseet liittyivät.
En millään muista, puhuivatko puhelimessa keskenään näin.
Mua vähän Jyrkissä ärsyttää tämä ininä, että kerrankaan hänen ulkonäköään ja vaatteitaan ei arvostella.
Eikö ole tullut mieleen, että arvostelussa on saattanut olla jotain perää ja omaa pukeutumista voisi ihan itse parannella pikkuhiljaa? Miksi antaa itsetuntonsa murentua arvostelun alla sen sijaan, että olisi marssinut kauppaan ja ostanut pari hyvälaatuista ja sopivaa paitaa.
Liian pienet urheilupaidat eivät näytä hyvältä kenenkään päällä eikä liian tiukka puku. Vai onko pienten paitojen pitäminen niin oleellinen osa omaa persoonaa, ettei siitä mitenkään voi luopua.
Jenniä tämä ei (vielä) häiritse, koska on varmaan tottunut verkkapukuisiin miehiin ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!! Sinäkin Jenniseni. Tuo tsernobyl-kaappi, mikä ihmeen kontrollifriikki sinäkin olet. Sellaista ei todellakaan monella ole. Terve ihminen kestää epävarmuutta, se on sitä paljon puhutua resilienssia. Sitä nyt ei tunnu olevan yhdelläkään naisosallistujista.
Ei resilienssi ole sitä, että ollaan huolettomana kuin heinäsirkat, kaapit ja pankkitili tyhjinä ja ajatellaan, että joku muu kantaa vastuun ja huolehtii. Sitten kun pienikin hätätilanne tai tarve tulee, niin säntäillään ja panikoidaan.
Resilientin ihmisen ei tarvitse panikoitua. Hän on rauhallinen ja tietää, miten toimia. Hän on joustava erilaisissa poikkeavista tilanteissa ja hän on varautunut moneen asiaan jo etukäteen.
Hyvä että nostit tämän esille. Jennihän nimenomaan on resilientti henkilö. Hän on valmistautunut ja varautunut tulevaan, jos ei jostain syystä pääsekään kauppaan niin ei hätää.
Minulla on aika tavalla samanlainen kaappi, paitsi ei hygieniatuotteita, ja olen koonnut sen 72 h-ohjeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän Jyrkissä ärsyttää tämä ininä, että kerrankaan hänen ulkonäköään ja vaatteitaan ei arvostella.
Eikö ole tullut mieleen, että arvostelussa on saattanut olla jotain perää ja omaa pukeutumista voisi ihan itse parannella pikkuhiljaa? Miksi antaa itsetuntonsa murentua arvostelun alla sen sijaan, että olisi marssinut kauppaan ja ostanut pari hyvälaatuista ja sopivaa paitaa.
Liian pienet urheilupaidat eivät näytä hyvältä kenenkään päällä eikä liian tiukka puku. Vai onko pienten paitojen pitäminen niin oleellinen osa omaa persoonaa, ettei siitä mitenkään voi luopua.
Jenniä tämä ei (vielä) häiritse, koska on varmaan tottunut verkkapukuisiin miehiin ympärillään.
Se piukea, sirkustirehtöörin värinen puku, joka oli häissä päällään, aiheutti Jennin kaasoissakin silmien pyörittelyä ja tirskuntaa. Ja Jenni vielä tykkää, että hänelle on tärkeää, että puoliso tulee hänen ystäviensä kanssa toimeen. Nyt sitten Jyrki möläyttelee heille ettei pidä Jennin jostain vouhottamisesta.
Miten Jenni on muka vouhottanut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä klassisella "Prisma-indeksillä" havainnoituna Matin näköiset miehet kelpaavat hyvin monille naisille aivan ongelmitta.
Perinteisesti Elannon liikkeissä käykin ne huono-osaisimmat, joilla ei hirveästi taida parisuhdemarkkinoillakaan valinnanvaraa olla. Lidl on toki sotkenut vähän pakkaa.
Ei menestyvät ihmiset jouda kaupoissa juoksemaan, ostokset saa kotiin.
Asenteellinen vuodatuksesi ei mitenkään kumonnut sitä faktaa että varsin huomattavalle osalle naisista kelpaa myös ulkonäöltään ihan tavis kuten Matti.
Kun joutuvat tyytymään ei tarkoita, että kelpaa.
Muuten muhkupantoja käyttää useasti Tanskan kuningatar Mary ihan edustustilaisuuksissakin 👑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä onkin ohjelma, jossa muut ihmiset valitsevat sinulle puolison muiden asioiden perusteella, ja ulkoisesti lähinnä samantasoisen sinun kanssasi."
Kuvittelisin että siellä on kyllä myös kyselty ulkonäkömieltymyksiä myös hieman tarkemmin.
"On todella pieni todennäköisyys, että toinen sytyttää välittömästi jollain ulkonäkönsä yksityiskohdalla."
Varmasti jos mitään mieltymyksiä ei kysellä eikä oteta huomioon.
Minua ei sytytä oikeastaan kukaan välittömästi ulkonäkönsä perusteella. Eikä tämä tarkoita sitä, että olisin jotenkin nirso vaan sitä, että minä en pysty ihastumaan pelkkään ulkonäköön.
Samaa p .skaa ne on. Toiset vain koreammassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Luomet, etenkin sellaiset joista kasvaa karva, ovat ainakin minulle turn-offeja. Sekä kaikenmoiset paukurat.
Mitä ihmeen ala-aste -ikäisiä pikkutyttöjä tänne oikein kirjoittelee? SINÄ olet turn-off kaikille. Voi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Koko formaatti joutaisi muutamaksi vuodeksi tauolle. Tuonne ei vaan ole riittävästi hakijoita joista saisi edes teoriassa yhteensopivia pareja.
Anna ja Taina kipuilee ihan syystäkin vääriä kumppaneitaan. Molemmat varmasti lähteneet ihan avoimin mielin mukaan luottaen asiantuntijoiden osaamiseen löytää heille sopivat kumppanit. Näin ei nyt tainnut käydä ja varmasti kova paikka se on heidän myöntää sitä itselleen. Kokevat ehkä enemmänkin pettymystä itseensä kun ei ne asiantuntijoiden valitsemien, paperilla ihan ok miesten, kanssa ei natsaakaan. Se sitten projisoituu näihin kumppaneihin.
Onhan tuo tilanne aika kuormittava samaan aikaan käsitellä uutta tilannetta, kumppania, omia sekavia tunteita, tutustua ja antaa mahdollisuus. Moni tuossa vasta huomaa itsessään niitä puolia joita ei aiemmin tiennyt olevan olemassa tai huomaa yli/aliarvioineensa jotain puolia.
Myös tämä kameroiden edessä tapahtuva asiantuntijoiden kans
Pitää olla pyntätty ja koti aina tiptop. Nähdä livenä julkkispappi Kanala, joka oikeasti on ärsyttävän imelä.
Voi, itku en kestäisi. Paljon kivempaa ois olla koirien kanssa kävelyllä kauniissa syysruskametsässä miettivät Taina ja Anna varmaan 🐕🍁🍃🐶🍁🍃🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Osa kuitenkin harrastaa seksiä pitkäänkin ilman rakkautta, mutta se johtuu vain siitä, ettei rakkautta ole löytynyt. En myöskään usko, että sinkut nauttivat vaihtuvista kumppaneista. Aivan marginaalinen ryhmä nauttii niistä. "
Varmasti monella on erilaisia vakikumppaneita ja vastaavia pysyvämpiä suhteita mutta kun nyt tämän ohjelman puitteissa puhutaan avioliitosta niin siihen toivottavasti aika harva menee ihan ilman rakkautta.
Avioliitto on vain juridinen sopimus, mikä alkaa joskus ja päättyy joskus. Olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka eivät tiedä esim. sellaista faktaa, että 100% avioliitoista päättyy, ei ole mitään ikuista rakkaudenavioliittoa.
Onhan. On esim ihan tavallisilla pikku puluilla, varpusillakin elinikäinen rakkausavioliitto, puhumattakaan joutsenista ja muista eläimistä 🐦 🦢 💕
Jos olisin Hai tai Matti , valehtelisin että minulla on korona ja pysyttelisin tiukasti pois puolison luota. Parin viikon jälkeen voisi valehdella että on jälkitautina jokin keuhkotulehdus eli ei voi puhua. Äkkiä se loppuisikin koko kausi. Ohjelmassa valitettaisiin puolison kohtaloa ja toivotettaisiin paranemisia.
Kävikö se ohjelmasta ilmi kauanko Matti siellä hotelissa joutui odottelemaan?
Olemme kaikki OKT
T. OKT