Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
11221/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvään/kestävään ihmissuhteeseen tarvitaan muutakin kuin seksi tai se, että ihminen pystyy luontevasti puhumaan seksistä.

Eikö noita seksittömiä suhteita ole kaverisuhteet, mihin sitä naista tarvii, jos ei seksiin?

Vaimon kanssa monesti harrastetaan seksiä. Jos ei vaimon kanssa, sitten käydään Levillä tai Himoksella harrastamassa

Vierailija
11222/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti puhui niin kauniisti Tainasta uusimmassa jaksossa. Taitaa olla todella ihastunut. 

mitä hän on tehnyt tainalle, kun Taina puhui että oli loukannut ja tullut turvaton olo? 

En tajua miksei voida kertoa mitä on sattunut. Tuskin kuitenkaan kovin vakavaa koska muuten varmaan kuvaukset olisi keskeytetty. 

Kyllä se on meille kerrottu.

Se oli se kysymys, onko Taina mukana ohjelmassa parisuhteen vai ohjelmanteon vuoksi. Tämän mistä Taina kertoi saaneensa "puolentoistatunnin hermoromahduksen".

Tämä kävi ilmi jostain ohjelman oheishaastattelusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11223/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse neljäkymppinen nainen ilman säästöjä ja omaisuutta. Ehkä olen elänyt liian tuhlaavaista elämää, mutta kun ainoa tuloni on ollut jo vuosia pelkkä työmarkkinatuki nykyään 595 euroa niin ei tuosta mitenkään säästetä. Muutenkin olemattomien tulojen takia olen joutunut luopumaan paljosta ja oikeastaan omasta elämästäni. Rahat eivät riitä edes oman asunnon vuokraan, joten joudun asumaankin sukulaiseni luona. En pidä kenestäkään tämän kauden osallistujasta, enkä puolusta miesvauva Jyrkiä, mutta tietyissä olosuhteissa säästäminen on vain pienistä tuloista johtuen mahdotonta ja toimeentulotukea saaville rahan pitäminen pankkitilillä on myös kiellettyä.

Ketjussa puhutaan täyspäisistä työssäkäyvistä ihmisistä, eikä sosiaalipummeista.

Vierailija
11224/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sanoi Haille että on ok koskea olkapäähän, hän kyllä sitten ilmoittaa jos se on liikaa.

Jos kuullun ymmärtäminen olisi kunnossa, niin olisi kuullut ja ymmärtänyt sen olleen esimerkki. Hän luultavasti toi sillä esiin, että neutraalit kosketukset on ok ja jos menee liian intiimiksi, niin hän kyllä sanoo.. itse tulkitsisin tuon niin, että koskea saa kaverillisesti, mutta ei esim kättä vyötärölle tmv.

Anna ei ulkonäöllisesti ole siinä positiossa että hän voisi määrittää ihan kaiken. Henkilökohtaisesti olisin lähtenyt jos nostelemaan. Fyysisesti mitäänsanomaton roikkupylly (jos koiralenkillä huomasitte), ns. laiha läski.

Vierailija
11225/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jennillä on tietynlainen taso elämässään, joten on ihan kohtuullista hänen toivoa että kumppanilla olisi jotain myöskin."

No lähes aina yhdessä asuen molemmille jää enemmän rahaa käyttöön kuin yksin jos nyt ei ihan tuilla elävästä kumppanista ole kyse.

Tai jos toisella on lapsia edellisestä liitosta.. mies joutuu näidenkin kulut (isompi asunto, enemmän ruokaa, isompi auto yms) maksamaan.. ei koskaan toisinpäin.

Vierailija
11226/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli palstaa on täynnä ihmetystä kuinka Hai asuu vanhempiensa kanssa - siellähän opitaan yhteiseloa. Suomi-poika  muuttaa pieneen komeroon yksin asumaan ja sitte kun pääsee sieltä kopista irti ja parisuhteeseen, niin hakkaa akkansa näin kauniilla kielellä sanottuna.  Olisi ollut parempi jos olisit opiskellut yhdessäoloa ensin siellä kotona.

Hai oli eronnut pidemmästä parisuhteesta, olikohan nyt noin vuosi ennen kuvauksia.

Muutti sitten veljiensä kanssa tilapäisesti samaan kämppään (jossa äitinsä ei todellakaan asu). Hyvin ymmärrettävä ratkaisu eron jälkeen. 

Varsinkin jos jätti (mahdollisesti omistus-)asunnon eksälleen, kunnes saavat sen myytyä.

Anna takuulla tietää nämä taustat, ja siksi ei nostanut - kerrankin - mitään numeroa Hain asumiskuvioista.

Vierailija
11227/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IltaSanomista;

10.8.2016 10:08

Antti Muurisella pyyhkii hyvin uudessa työpaikassaan HIFK:ssa. Hän on saanut joukkueen pelin piristymään ennen keskiviikkoiltana pelattavaa tulikuumaa Stadin derbyä, ja myös yksityiselämään kuuluu hyvää: mestarivalmentajan tytärpuoli seurustelee HIFK:n keskikenttämiehen Xhevdet Gelan kanssa.

Pitää paikkansa, kyllä he seurustelevat, mutta en minä heitä juuri näe. He viettävät nuorten elämää. Nätti pari, ei siinä mitään, Muurinen kertoi.

Treeneissä hän näkee vävykokelastaan sentään enemmän.

Seve suhtautuu jalkapalloon todella ammattimaisesti. Kun hän tekee töitä, ei hän näe eikä kuule mitään. Keskittyy hommaansa vaan. Perheessämme seurataan kyllä Seven otteita tarkkaan. Minun ei tarvitse antaa palautetta, se tulee ihan muualta, Muurinen jatkoi.

Missä lukee tytärpuolen nimi? Onko Muurinen vai jotain muuta? Tämä ei yksinään kerro mitään Jennistä!!

Vierailija
11228/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei Retu pieni joutunut grilliin 🐶

Pitänee korjata asia.. kenen piski tuo oli?

Vierailija
11229/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse neljäkymppinen nainen ilman säästöjä ja omaisuutta. Ehkä olen elänyt liian tuhlaavaista elämää, mutta kun ainoa tuloni on ollut jo vuosia pelkkä työmarkkinatuki nykyään 595 euroa niin ei tuosta mitenkään säästetä. Muutenkin olemattomien tulojen takia olen joutunut luopumaan paljosta ja oikeastaan omasta elämästäni. Rahat eivät riitä edes oman asunnon vuokraan, joten joudun asumaankin sukulaiseni luona. En pidä kenestäkään tämän kauden osallistujasta, enkä puolusta miesvauva Jyrkiä, mutta tietyissä olosuhteissa säästäminen on vain pienistä tuloista johtuen mahdotonta ja toimeentulotukea saaville rahan pitäminen pankkitilillä on myös kiellettyä.

Ketjussa puhutaan täyspäisistä työssäkäyvistä ihmisistä, eikä sosiaalipummeista.

Äläpä yleistä! Täyspäisiä työssäkäyviä ihmisiä joutui koronan aikaan paljon työttömiksi. Samaten voi joutua onnettomuuteen, sairastua esim. syöpään. Itsestä riippumattomista syistä jää työttömäksi ja paluu työelämään ei ole mahdollista olosuhteiden takia, niin nimittäminen sosiaalipummiksi on täysin asiatonta!

Vierailija
11230/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Muurisen adoptiotytär aikamoinen, aviomiestäkin hävettää sen vouhotus.

Missä sä semmoisen adoptiotyttären oot nähnyt?

Eikä hän ole Jenni  joten lopettakaa. 

Jep, voin lyödä heti miljoonasta vetoa, että Jenni on Muurisen biologinen tytär. Täysin saman näköisiä ja sama virne. 100% biologinen lapsi.

Sovittu! Helppoa rahaa.. ainiin, et puhu euroista?

Vierailija
11231/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa muuten että Jyrki joutuisi jollain bussilla tulemaan Jennin luo jatkossa. 

Aina kun minä matkustan bussilla tai junalla, niin kyllä niistä matkustajista on varmaan puolet ihan aikuisia miehiä. En koskaan ole ajatellut, että siinä olisi jotain noloa.  Ihmeellisiä asioita aikuiset ihmiset pitää nolona. 

Aikuiset ei pidäkkään bussilla matkustamista nolona, vaan teinit

Ai, millä ne teinit matkustaa?!

Vierailija
11232/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Johan tuo ensi käynnillä toikin likapyykkinsä Jennin pestäväksi."

Tätä tulikin mietittyä silloin, kun jakson näin. Mikä on se tilanne, miksi otat likaiset pyykit mukaan, kun menet ensimmäisen kerran vaimon luokse kylään? :D Saamattomuuttaanko ei ole voinut pestä niitä etukäteen? Vaikka olisi suoraan tulossa jostain, niin kai nyt sen verran on muita vaatteita olemassa, ettei tarvitse likapyykkejä kantaa joka paikkaan mukana. Härski jätkä :D

Vierailija
11233/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillehän näytetty vain parin pihviaterinoita, joilla toki aikuiset nauttivat olutta tai kuten Jennillä aina on viinilasi.

Ai.. olen mielestäni aikuinen, kun lapsenlapsikin jo löytyy, mutta olen kyllä ikäni syönyt pihvini ilman alkoholia. 

Vierailija
11234/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särähtää pahasti korvaan tuo Tainan toistelema turvattomuus. Vaikuttaa, ettei Taina halua edes tavata Mattia enää ja kasvot turvoksissa itkemisestä. Eikö tuossa tapauksessa olisi jo aihetta erota? Toivottavasti kameroiden ulkopuolella saavat apua tuohon tilanteeseen, tv:ssä asiantuntijat ovat aivan turhia, samat fraasit vuodesta toiseen oli tilanne mikä tahansa.  

Kyllä olisi. Vaikka nyt formaatti on tämä niin se on silti ihan ok erota vaikka kesken kauden. 

Tällä kaudella on muutenkin ihan hämmentävän epäsopivat parit valittu. Ohjelman ulkopuolella noista kukaan ei olisi päätynyt keskenään ensimmäisiä treffejä pidemmälle, jos edes niillekään. 

Vierailija
11235/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin järkyttynyt siitä, että Hai on peräkammarin poikia. 

Provoa ihan rauhassa pikkuinen. Ensi viikolla pääset taas takaisin kouluun purkamaan noita teini-angstejasi. Kukaan aikuinen ei muuta tee kuin hymähtäen sivuuttaa nämä sinun trolliprovot :)

Ethän sinäkään osannut sivuuttaa 😂

Vierailija
11236/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen näkökulma oli se, että Jyrki haluaa perheen. Hänellä ei ole kuitenkaan valmiiksi omaisuutta ja tulot eivät riitä asunnon, kihlasormuksen tai auton ostoon. Ohjelmaa katsomaton henkilö lisäsi tulot tähän keskusteluun. Toki merkityksellinen arjessa, mutta ohjelmassa Jyrki tuo esille ettei hänen palkkatulot riitä em. hankintoihin. Lapset ovat valtava menoerä. Siihen nähden Jyrki on hoitanut taloutensa ajattelemattomasti.

Eli sinun mielestä lapsia pitäisi ajatella siinä kohtaa, kun se iso omakotitalo on maksettu, samoin opintovelat ja kaikki työkokemuslisät on ansaittu? Tämän minäkin voisin allekirjoittaa, mutta ikävä kyllä valtiolla on mielessä suunnitelmat, joilla persaukiset opiskelijat ja työttömät palkitaan lasten teosta. 

Vierailija
11237/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin mukavaa ja turvallista katsella tällaista ohjelmaa kun ei itse tarvitse stressata ENÄÄ mokomien asioiden takia.

tv. N 67v, kahdesti eronnut, sinkkuna 23 v ja hamaan loppuun asti.

Mitäpä sillä parisuhteella, jos ihmissuhteet on muuten kunnossa ja elintaso on kunnossa.

t. M 57v, kolmesti eronnut ja sinkkuna 8 vuotta + loppuelämä. 

Vierailija
11238/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että tältäkin palstalta on syytteitä ja tuomioita saatu, kun kirjoitellaan mitä sattuu. 

Linkkaa yksikin tuomio tai hyppää narun jatkoksi, valehtelet siinä missä muutkin. Luuletko olevasi jotenkin parempi ihminen?

Vierailija
11239/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minusta on paljon sairaampaa, että jos nainen ei halua sukupuoliyhteyttä miehen kanssa jota hän ei halua, sitä kutsutaan "pihtaamiseksi" . Naisen siis pitäisi mennä sänkyyn silloinkin, kun ei halua, koska naisen kuuluu aina "antaa"?, Jos ei anna, kun ei halua seksiä, niin kyse ei ole siitä, ettei vaan halua vaan siitä, että piruuttaa "pihtaa" . sairas ajatusmaailama sulla. Kyllä nainen saa olla haluamatta seksiä, eikä se ole mitään pihtaamista. "

Millainen nainen antaa pesää muutaman tunnin tutustumisen jälkeen. No joo, voihan sitä "naida", mutta ei se mitään tunnepitoista touhua ole.

Kyllä sitä tunnetta yhdenillan jutuissakin on, muutenhan oma käsi riittäisi.. tosin saan minä siihenkin tunnemaailman mukaan. Mutta osa on kylmempiä kuin toiset..

Vierailija
11240/30018 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Antti Muurisen tytärpuolesta juttua:https://www.is.fi/veikkausliiga/art-2000001237141.html

Missä lukee Jenni? Jos on Laura Muurinen tjsp?

Vieläkö se yksi tampio jaksaa?

Voisit tosiaan lopettaa, kun et tytärpuolen nimeä löytänyt.

Ketju on lukittu.