Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
10701/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai vaikuttaa ikäisekseen lapsellisemmalta, kuin ei olisi itseistynyt ja syy taitaa olla, että vietnamilaiseen tapaan asuu vanhempien kanssa. Tämmöinen ajatus tuli, kun Hai vei Annan kotiinsa ja esitteli huoneensa.Näin suomisilmin vaikuttaa kuin Hai olisi Annan pikkuveli eli ei ole sellainen omaa aikuisen elämää elävä nuori mies vaan teini-ikäimen. Ehkä tuonkin takia Annan tunteet ei lähde kehittymään. Mutta hyvä jakso, näytti, että kaikilla on vielä kuitenkin  yritystä.

Vierailija
10702/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainalla on kallis Ted Baker of London meikkilaukku. Hiuspannatkin ovat sieltå. Kallis merkki. Yksinoikeus myydä vain Helsingin Aleksanterinkadun Stockmannilla.

Henkisesti lapsen tasolla oleva ihminen ostaa jotain merkkimeikkilaukkuja. Hyvällä itsetunnolla varustettu ostaa vaikka Prismasta käytännöllisen laukun.

Ja fiksu ihminen ostaa laatua. 

Jossain meikkilaukussa on vähän eri asia ostaa laatua kuin esim. kengissä. 

Mitä sitten? Ei kai niitä tarvitse keskenään verrata? Itse ostan tuotteet laadun mukaan, oli kyse sitten sukista, meikkilaukusta tai mistä vaan. Esim. huonolaatuisesta meikkilaukusta voi mm. saumat ratkeilla, kankaan pinta kulahtaa ja vetoketju hajota jne...Kun ostat laadukkaan tuotteen se maksaa itsensä takaisin kestävyydellä. Ja joskus laatutuotteita löytyy ihan edullisestikin.

Merkkituote tai kallis tuote ei välttämättä ole laadukas, hinta takaa laatua mutta totuus on, että laadukkaan tuotteen tekeminen on kalliimpaa, joten sen vuoksi laadukkaasta tuotteesta on maksettava korkeampi hinta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10703/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin pikkujutulta kuulostava, että Matti mainitsi, että Taina ikään kuin "katoaa olemasta", kun he eivät ole yhdessä, tapahtuu ainakin narsistille. Jostain ihmisestä voi tuntua, että joku vähän katoaa tyyliin "poissa silmistä, poissa mielestä", mutta osalle se katoaminen on ihan paljon totaalisempaa. 

Vierailija
10704/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kriittinen kommenttini Annasta, olen pidättäytynyt kritisoimasta ja juurikaan kommentoimasta täällä: Jos minun pitäisi yhdellä sanalla kuvailla Annaa, niin se olisi takakireä. Se kuvaa häntä täydellisesti. Jotenkin lähes koko ajan hänellä on analysointi päällä ja tarkkailee mitä ja miten Hai sanoo ja toimii. Itsekin olen ylianalysoija, mutta Anna voittaa minut siinä ainakin 50-kertaisesti.

Joo, mutta herää kysymys, miksi ylianalysoi. Onko niin pohjimmiltaan sisäisesti epävarma ja pelokas? Hän kyllä tarvitsisi sellaisen rohkean, itsevarman ja turvallisen, ehkä vanhemman miehen tuekseen. Nyt tuntuu, että Anna ja Hai ovat kuin kaksi eksyksissä olevaa lasta.

Vierailija
10705/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jenni ei syytä itseään, jos päätyy eroon Jyrkin kanssa. Kyllä miehellä pitää hiukan olla kunnianhimoa. Turvatonta tuo Jyrkin touhu. Taitaa olla huono itsetunto kun möksähtelee lapsenomaisesti ja kuittailee Jennille.

Vierailija
10706/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainalla on kallis Ted Baker of London meikkilaukku. Hiuspannatkin ovat sieltå. Kallis merkki. Yksinoikeus myydä vain Helsingin Aleksanterinkadun Stockmannilla.

Henkisesti lapsen tasolla oleva ihminen ostaa jotain merkkimeikkilaukkuja. Hyvällä itsetunnolla varustettu ostaa vaikka Prismasta käytännöllisen laukun.

Mitä sitten? Ei kai niitä tarvitse keskenään verrata? Itse ostan tuotteet laadun mukaan, oli kyse sitten sukista, meikkilaukusta tai mistä vaan. Esim. huonolaatuisesta meikkilaukusta voi mm. saumat ratkeilla, kankaan pinta kulahtaa ja vetoketju hajota jne...Kun ostat laadukkaan tuotteen se maksaa itsensä takaisin kestävyydellä. Ja joskus laatutuotteita löytyy ihan edullisestikin.

Merkkituote tai kallis tuote ei välttämättä ole laadukas, hinta takaa laatua mutta totuus on, että laadukkaan tuotteen tekeminen on kalliimpaa, joten sen vuoksi laadukkaasta tuotteesta on maksettava korkeampi hinta. 

*hinta ei takaa laatua -piti siis sanoa, jäi sana välistä pois.

Vierailija
10707/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt mutta mä olen ihan kyllästynyt näkemään tota Annan töpselikärsää. Puolet jaksosta sitä, kun Anna selittää kameralle pää kenossa että mikä Haissa on väärin. 

Tiedän että ei ole pakko katsoa, mutta ohjelma sinänsä kyllä kiinnostaisi. 

Vierailija
10708/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen irvikissa tuo pappa Muurinenkin. Sama naama kuin tytöllä ja tuo sulhasukko selvästi yrittää imitoida tätä suvun ominaispiirrettä.

Vierailija
10709/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti oli saanut viikon aikana Tainalta pari halia :S. Alkaa onneksi itsekin tajuta, ettei ehkä kannata sitoa itseään tuollaiseen kuvioon. Itse tuossa tilanteessa katsoisin muutaman viikon kuvausten jälkeen, että lähteekö homma muuttumaan. Jos ja kun ei, niin eroa kehiin.

Vierailija
10710/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei kai niitä tarvitse keskenään verrata? Itse ostan tuotteet laadun mukaan, oli kyse sitten sukista, meikkilaukusta tai mistä vaan. Esim. huonolaatuisesta meikkilaukusta voi mm. saumat ratkeilla, kankaan pinta ku

Tonnin laukku on ihan jees jos on varakas, mutta jos joku tavis laittaa siihen viimeiset rahansa niin se on idiootti.

Vierailija
10711/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Jenni myy tuota paritaloasuntoaan? Onkohan tällä hetkellä sinkku vai parisuhteessa? Muuttavatko Jyrkin kanssa uuteen, yhteiseen asuntoon? Joko parilla on pulla uunissa (seksielämä vilkasta, ehkä jo tärppäsi)?

Toivottavasti eivät ole ainakaan ostamassa yhteistä asuntoa. Tuolla rahankäyttötyylillä, mikä Jyrkillä on, niin vuokra-asunto on ihan hyvä. 

Vierailija
10712/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin pikkujutulta kuulostava, että Matti mainitsi, että Taina ikään kuin "katoaa olemasta", kun he eivät ole yhdessä.

= Ei pidä yhteyttä. Taina ei halua edes viestitellä tai soitella, kun on omaa aikaa. Hän katoaa omaan elämäänsä ja jättää Matin odottelemaan seuraavaa kuvaustuokioo, jolloin neiti ilmestyy taas kuvioihin.

Tämän takia Matti kysyi myös onko Taina vaan tekemässä ohjelmaa, kun tuntuu filmaavan vain kameroille ja kameroiden sammuttua lähettää miehen muualle ja yhteyden jäihin.

Vierailija
10713/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ukko tuo Matti kun myöntää paineistavansa (mikävitun sana tuokin on, varmaan tarkoitti ihan rehellistä painostamista) eri asioissa, että saa mielipiteitä esiin ja tahtonsa läpi.

Itse käsitin niin, että ei halua asettaa Tainalle paineita. Häiden jälkeen olisi ollut itse valmis fyysiseen läheisyyteen ja toinen ei, vaan haluaa tilaa. Eli ei halua "paineistaa" tilannetta vaan antaa sitä tilaa. 

Vierailija
10714/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalla ja Hailla tuntuu vikassa jaksossa menevän prosentin verran paremmin. Mutta loppuklipissä  Hai paljastaa, ettei ole ihastumisen tunteita. 

Anna kyselee kuin opettaja lapselta. Mutta sen on moni muukin huomannut.

Vierailija
10715/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ukko tuo Matti kun myöntää paineistavansa (mikävitun sana tuokin on, varmaan tarkoitti ihan rehellistä painostamista) eri asioissa, että saa mielipiteitä esiin ja tahtonsa läpi.

Itse käsitin niin, että ei halua asettaa Tainalle paineita. Häiden jälkeen olisi ollut itse valmis fyysiseen läheisyyteen ja toinen ei, vaan haluaa tilaa. Eli ei halua "paineistaa" tilannetta vaan antaa sitä tilaa. 

Itse en kyllä arvosta naista joka levittää 5 tunnin tuntemisen jälkeen jalkansa. On sitten "naimisissa" tai ei.

Vierailija
10716/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäilin tätä keskustelua. Onneksi tätä ei ole pakko katsoa. 

En katsoisi kyllä muutoinkaan, yhden asiantuntijan vuoksi.

Love Is Blind tuntuu jopa fiksumalle, siellä kuitenkin keskustellaan, ennen tapaamista.

Vierailija
10717/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on tosi suora omien sanojensa mukaan. Hai yritti alussa olla suora, kyseli meikkaamisesta ym.Anna loukkaantui valtavasti tälläisestä suoruudesta. Nyt Hai onkin sitten ylivarovainen.

Vierailija
10718/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti puhui niin kauniisti Tainasta uusimmassa jaksossa. Taitaa olla todella ihastunut. 

mitä hän on tehnyt tainalle, kun Taina puhui että oli loukannut ja tullut turvaton olo? 

En tajua miksei voida kertoa mitä on sattunut. Tuskin kuitenkaan kovin vakavaa koska muuten varmaan kuvaukset olisi keskeytetty. 

Vierailija
10719/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tainaa pakenee ? Vai mitä tuo on. Hänen ei tarvitse rakastua Mattiin. Jollain tavalla keskustella ja ystävinä käydä vaikka kahvilla.

Vierailija
10720/30018 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan yllätti. 

Mutta minun pitää kelata ohi, noi yhden ammattiauttajan jutut. En voi vain kuunnella hänen puhettaan, ilman ällö mielikuvaa.

Ketju on lukittu.