Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hei sano "klik", ei tule mitään. Turhaa ajan tuhlausta.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Nääh. Mä olin kaverizonella vuoden ja sitten kuului klik. Naimisiin ja kolme lasta.
Klik vai? Ehkäpä voi käydä niin, että kun tutustuu paremmin niin alkaa nähdä toisen hyviä ominaisuuksia. Voi myös tottua niihin ominaisuuksiin, joista ei niin välitä.
Onko klik sukua sille napsahdukselle, joka mukamas kuuluu murhamiehen päässä? Jotenkin en usko näihin.
"Miksi ajattelet, että yksin asuvien määrä on vuosi vuodelta lisääntynyt? Itse ajattelen (ja näin olen muiltakin sinkuilta kuullut), että elämä on huomattavasti vapaampaa ja nautittavampaa, kun ei tarvi huolehtia muista kuin itsestään. En minä kenenkään dementikon vaippoja ala vanhuksena vaihtamaan, jos itse voisi vielä nauttia elämästä tai jos oma terveys romahtaa, etten voi elämästä nauttia, niin kuula kalloon. Matkaseuraa saa sinkkuna helposti ja jos seura on huonoa, siitä pääsee vaikka kesken reissun eroon. Seksiä saa niin paljon kuin haluaa, sinkuilla ei jostain syystä ole päänsärkyä tai muita tekosyitä. Parisuhde ja varsinkin avioliitto on muinaisjäänne ja kirkon pyrkimys hallita ihmisiä. Maailman väliluku on liian suuri ja minunlaiset (vaikka kuin joku kukkahattu haluaa repiä verkkarinsa) pitävät huolen siitä, että elämä maapallolla ei pääty liikakansoitukseen (veikkaan 3. maailmansodan auttavan myös)."
Kyllä yksinäinen vanhuus ilman lapsia tai puolisoa kuulostaa aika kaamealta. Kirjoituksesi henkii macho-meininkiä (seksiä saa niin paljon kuin haluaa) lol..Varo vain ettei viimeistään viisikymppisenä iske armoton tyhjyys elämässäsi. Ei perheenäidit ja isät turhaan pidä lapsiaan elämän tärkeimpänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässäkin ketjussa jo kerrottu, että Jennin asunto on myynnissä:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/22197157
Mitä sitten tarkoittanee...
Kiva piha, tykkäisin. Pohjakin ihan ok. En ymmärrä, mihin tuollaisessa paikassa asuva tarvitsisi autoa.
Minimaalisen vähän säilytystilaa vaatteille, kengille jne. Vaatehuone puuttuu. Ei sovi minulle lainkaan.
Ei kukaan pakota ostamaan ja muutenkin on ehkä turha jokaisen käydä erikseen toteamassa, "ei sovi mulle".
Tshernobilkaappi vie tilan kuteiltakin. Mutta eikös futisfanien junttitapa olekin roikottaa seinillään pelipaitoja, joten sinne Jennin aneemisten taulujen sekaan vaan Jyrkin hikiset fanipaidat riipumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas väitän, että alakoulun luokanopettajan pienet oppilaat eivät edes tiedä tällaisesta ohjelmasta, joten mitä ihmeen raatelua? Vanhemmat voivat toki keskustella, jos Anna sattuu olemaan oman lapsen opettaja, mutta toivottavasti silloinkin lasten korvien ulkopuolella.
Ylipäätään ihan turha arvostella Annaa työntekijänä, siitä teillä kenelläkään ei taida olla tietoa, saati että se kuuluisi tämän ketjun aiheeksi.
Keskustelu ei ole koskaan turhaa, eihän Annakaan näkis mikä on, jos ei näitä keskusteluita lukisi. Toivottavasti myös hänen vanhempansa lukee, niin näkevät ettei kasvatus ole onnistunut.
Ja sinunko vanhempasi ovat onnistuneet kasvattamisessasi, kun täällä et muuta tee, kuin haukut, mustamaalaat ja panettelet itsellesi täysin vierasta ihmistä. Toivot, että hänen oppilaans
Sotket iloisesti useamman henkilön.
- se, joka veikkasi, että oppilaat raatelevat Annan mutta EI TOIVO. Ja raatelu oli kielikuva
Koita hengitellä välillä ja mene vaikka juoksulenkille. Nyt on kaunis ruska.
Voidaanko keskustella vaikka sivistyneesti silikonitisseistä välillä?Esim.voiko imettää?Sitä jo joku kysyi.
Sain miehenkin katsomaan sarjaa ja on kyllä viihdyttävä. Miehen huomiot on myös ihan omaa luokkaansa, erilaisia kuin omat.
Äsken nauroimme ääneen kun Anna ja Hai keskustelivat koskettamisesta ja Hai sai luvan koskettaa - olkapäähän. Apua tämä oli mennyt multa ihan ohi. Ja kai tästäkin Anna ehti tulla jo vähän katumapäälle. Mutta pieni edistys kuitenkin. Me kokeiltiin myös olkapäähän koskettamista ja mukavaahan tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas väitän, että alakoulun luokanopettajan pienet oppilaat eivät edes tiedä tällaisesta ohjelmasta, joten mitä ihmeen raatelua? Vanhemmat voivat toki keskustella, jos Anna sattuu olemaan oman lapsen opettaja, mutta toivottavasti silloinkin lasten korvien ulkopuolella.
Ylipäätään ihan turha arvostella Annaa työntekijänä, siitä teillä kenelläkään ei taida olla tietoa, saati että se kuuluisi tämän ketjun aiheeksi.
Keskustelu ei ole koskaan turhaa, eihän Annakaan näkis mikä on, jos ei näitä keskusteluita lukisi. Toivottavasti myös hänen vanhempansa lukee, niin näkevät ettei kasvatus ole onnistunut.
Ja sinunko vanhempasi ovat onnistuneet kasvattamisessasi, kun täällä et muuta tee, kuin haukut, mustamaalaat ja panettelet itsellesi täysin vierasta ihmistä. Toivot, että hänen oppilaans
Joka vuosi sama juttu.
Jonkun osallistujan liki 100-vuotias mummo tulee internetin ihmeelliseen maailmaan puolustamaan lapsenlapsenlastaan ja luulee keskustelevansa vain yhden kirjoittan kanssa. :D
Tavallaan liikkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellisiä jos ollaan, niin 99,8% meistä laittaa oman ilon ja edun toisen edelle. Toinen jätetään hyvin helposti, jos vähänkään joku juttu tuntuu pahalta, eikö se ole juurikin tuota oman edun etsimistä? Uhrautuva parisuhderakkaus on todella harvinaista.
Oho, joku uskalsi tuonkin ääneen sanoa. Mutta näinhän se on. Pitää olla todella sinisilmäinen, jos joku toinen ihminen menee oman itsensä edelle. Siitä seuraa vain katkeroituneita ihmisiä, kun parisuhteessa kaikki tehtiin toisen vuoksi ja erossa toinen viekin tuhkatkin pesästä. Eläkää omaa elämäänne, ette saa mitään palkintoa kuolemanne jälkeen siitä, että elitte muiden elämää. Kun valot sammuu, on ihan sama elittekö muiden mielestä hyvän vain huonon elämän, tärkeintä on kysyä itseltäsi - nautitko elämästäsi.
Kyllä mun mielestä on tärkeintä, oletko omilla teoillasit tehnyt jotain hyvää luonnon, kanssaihmisten ja eläinten hyväksi. Jätätkö omalta osaltasi paremman maailman jälkeesi. Aina pitää auttaa.
Eikä ne valot iäksi sammu. Jokainen on vastuussa teoistaan.
Tässä nyt spekuloin tai ehkä tiedänkin. Mulla on mielikuva, että jaksossa on sanottu, että Jyrkillä olisi omistusasunto: Toisaalta onko Jennillä oma asunto, ehkä hän oli vuokrannut tuon asunnon nimenomaan tämän sarjan kuvauksia varten laittaakseen sinne nimenomaan tuon Tsernobylkaapin ja siisteydeltään aivan eri tasoa olevan kulpyhuoneen kaapin, josta ei edes löytynyt paikkaa Jyrkin hammasharjalle. Ja nyt sitten Jennillä oma koppero jossain tai kenties heillä on oma asunto jossain pusikossa, jonne tietysti tarvitaan oma auto tai firma jatkaa Lexus sponsorointiaan. Spekulaatiota kaikki.
Siis eikö nuo kaksi paria muuta ollenkaan saman katon alle? J + J ainoana noudatti formaattia? Anna ylhäisessä yksinäisyydessään suo armollisesti Haille audiensseja jossain puistoissa ja Taina vierailee Matin luona Oulussa. Näyttää ettei ole aiettakaan elää sitä avioliiton arkea päivääkään. Voisi samantien puhaltaa noi pelit poikki sitten kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinunko vanhempasi ovat onnistuneet kasvattamisessasi, kun täällä et muuta tee, kuin haukut, mustamaalaat ja panettelet itsellesi täys
Täytyy kait niitä suvun heikompiakin koittaa puolustaa vaikka kuinka hävettäisi ja potuttaisi.
Pitää yrittää valkopestä.
Vierailija kirjoitti:
"Vähän samaa veikkaan...". Eihän kenenkään naisenkaan pidä käyttäytyä törkeästi vaikka mies ei sytyttäisikään. Ihan kauniisti voi toiselle sanoa, että ei meidän juttu taida jatkua ja hoidetaan kuvaukset loppuun kaveripohjalta. Siitä ei kukaan suuttuis
Näinhän se on, reilusti voisi vaan sanoa, että tämä ei toimi. Mutta onko tuossa suuri kynnys mennä tuollaiseen konseptiin mukaan ja sitten häämatkan jälkeen todeta, että ei kiitos, lopetan tähän. Todennäköisesti yrittävät sinnitella loppuun asti, mutta eihän se sinnittely toimi, kummallekaan. Telkkariohjelmassa kun ollaan niin ei edes ghostaus onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hei sano "klik", ei tule mitään. Turhaa ajan tuhlausta.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Saa olla aika hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen joka pystyy rakentavasti ottamaan vastaan sen, että toinen ei vaan pidä sinua puoleensa vetävänä. Toki tätäkin sattuu.
Mies on lyhyempi kuin daami. Se on siis harvinaisempaa kuin toisinpäin. Aika varma fakta. Piste. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mies on lyhyempi kuin daami. Se on siis harvinaisempaa kuin toisinpäin. Aika varma fakta. Piste. 😂
Ja se nyt ei mitään haittaa vaikka olisikin lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
On valtava "riski" osallistua tällaiseen ohjelmaan, jossa et etukäteen tiedä tulevan kumppanisi ulkonäöstä yhtään mitään. Joo se on kaunis ajatus että sisin ratkaisee, ei ulkonäkö. Mutta valitettavasti se vaan on fakta, että onnistuakseen suhteessa pitää kokea myös kipinää, intohimoa, seksuaalista vetovoimaa. Jos tätä ei ole, puhutaan kaverillisesta suhteesta.
Taina ei selkeästikään koe kipinää tai intohimoa Mattia kohtaan. Siksi Taina pihtaa. Mutta miksi tuo pihtaus pitää selittää kameroille "Tarvitsen omaa aikaa. Tarvitsen omaa tilaa. Tarvitsen omaa aikaa." Miksei voi vain rehellisesti myöntää että "En tunne kipinää, siksi läheisyys tuntuu vaikealta..."
Samanlainen pihtaaja oli Tuula. Tuulasta näki jo hääpäiväjaksossa että sulhasen ulkonäkö ei miellytä. Ja täten Tuula pelkäsi kuin ruttoa ettei vain Miika kosketa tai yritä lähempää tuttavuutta. En enää edes muista mitä Tuula sepitti kameroille, käytti
No tietty on ulkonäölläkin merkitystä, mutta ei se nyt noin yksviivaista ole. Tunnen ja kohtaan jatkuvasti tosin kivan näköisiä ihmisiä, mutta en kyl koe mitään kipinää heitä kohtaan. Saavat tulla, olla ja mennä ilman mitään pelkoa kipinöistä minun puoleltani.
Yleensä ihmisen ulkonäkö myös alkaa miellyttää sen myötä, kun tutustuu ja mieltyy itse ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Anna anna anna. Jank jank tuhat kommenttia yhdestä osallistujasta. Mitä järkeä...
Näissä tän tyypin ohjelmissa on aina yksi osallistuja, jota ruoditaan raadollisesti aiheesta tai aiheetta. Ja lähes poikkeuksetta se on nuorehko nainen. Kiihkeimmissä ketjuissa loppua kohden tulee kyl ilmi, että on yksi tai kaksi todella aktiivista postaqjaa. Alkuun voi olla muitakin mukana, mutta lopussa aina erottuu ne kovimmat jankkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valtava "riski" osallistua tällaiseen ohjelmaan, jossa et etukäteen tiedä tulevan kumppanisi ulkonäöstä yhtään mitään. Joo se on kaunis ajatus että sisin ratkaisee, ei ulkonäkö. Mutta valitettavasti se vaan on fakta, että onnistuakseen suhteessa pitää kokea myös kipinää, intohimoa, seksuaalista vetovoimaa. Jos tätä ei ole, puhutaan kaverillisesta suhteesta.
Taina ei selkeästikään koe kipinää tai intohimoa Mattia kohtaan. Siksi Taina pihtaa. Mutta miksi tuo pihtaus pitää selittää kameroille "Tarvitsen omaa aikaa. Tarvitsen omaa tilaa. Tarvitsen omaa aikaa." Miksei voi vain rehellisesti myöntää että "En tunne kipinää, siksi läheisyys tuntuu vaikealta..."
Samanlainen pihtaaja oli Tuula. Tuulasta näki jo hääpäiväjaksossa että sulhasen ulkonäkö ei miellytä. Ja täten Tuula pelkäsi kuin ruttoa ettei vain Miika kosketa tai yritä lähempää tuttavuutta. En enää
Kyllä vaan se vetovoima ja ns. kipinä on pääosassa. Ellei ole sen maailman vanhimman ammatin harjoittaja, niin normi nainen ei vaan voi levittää reisiään ellei ole mitään tunnetta tai mielenkiintoa siihen mieheen. Ja jos näin on, olisi vain reilua sanoa suoraan asia eikä keksiä tekosyitä.Ahdistaa joo varmasti jos pitäisi ryhtyä puuhiin ja koko ajatus kuvottaa. Tämän mahdollisuuden huomioiden pitäisi olla pareilla mahdollisuus perua koko juttu ja lopettaa siihen. Varalle voisi ottaa sitten muutaman parin joita voisi alkaa seurata katastrofiparien tilalla.
Tuossa oli tehtävänantona: Kerro itsestäsi jokin asia, jota toinen ei tiedä. Ja se piti kirjoittaa etukäteen etukäteen. Rehellinen ihminen kertoo itsestään jonkin oikean asian, jota ei päällepäin kaikille näytetä, siis avautuu. Rohkea ihminen kertoo ehkä just itselleen aran, nolon tai itsestään negatiivisen asian. No, Taina kertoo tietysti jotain liipa-laapaa söpöilyä äidistä ja mummosta ja hyvistä arvoista. Eli ei siis oikeasti mitään "omasta itsestään". No Matin sitten pitää lukea se mitä oli kirjoittanut, taisi jo siinä vaiheessa huomata, ettei ois pitäny olla näin rehellinen. Taina kun alkaa heti kaivelemaan..vaikka itse Taina ei täyttäny tehtävänantoa, halusi vaan säilyttää söpön kuvan itsestään..
Ja sinunko vanhempasi ovat onnistuneet kasvattamisessasi, kun täällä et muuta tee, kuin haukut, mustamaalaat ja panettelet itsellesi täysin vierasta ihmistä. Toivot, että hänen oppilaansa raatelevat opettajansa.
Olet vakavasti psyykkisesti sairas.