Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koulussa olevan opettajan osallistuminen ohjelmaan tulee kaikkien tietoon hyvin nopeasti. Ja sitten teinit ja pienemmät alkavat seurata
Oman koulun opettajan ja vaikka sijaisopen osalistuminen tiedetään ja ohjelma katsotaan.
On ollut paha virhearvio lähteä tähän formaattiin. MOT.
Kun lukee täältä kommentteja, voi tulla hiki otsalle. Niitä lukevat ihan teinit, vanhemmat, opettajat. Mitä on osallistuminen kouutuspäiviin? Opekokouksiin? Vanhempainitaan?
Edessä voivat olla neutraaleja mutta kyllä on koko kylän puheenaihe. Eikä se puheenaihe ole positiivista.
Kun lapsukainen saa huonoja Wilmamerkintöjä, huoltaja saattaa sanoa, että se Anna nyt on sellainen neuroottinen analysoija, älä välitä Pirkkopetteri.
Niin. Eihän sun pikku NicoCharlotassa voi mitään vikaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä sellaisia salapoliiseja, että Jennin myynnissä oleva kämppäkin on bongattu. Tai sitten kannattaa hankkia ihan oma elämä.
Mistä sinä tiedät, ettei joku vain selaillut tylsyyttään asuntoja ja sitten se Jennin kämppä sattumalta osui silmään?
En usko tuota. Joku, joka tiesi et on myynnissä. Työkaveri, harrastuskaveri tms linkkasi. Ei tuntematon voi tunnistaa helposti että tuohan on se asunto. Sama kuin saisi loton pääpotin jos niin menis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä sellaisia salapoliiseja, että Jennin myynnissä oleva kämppäkin on bongattu. Tai sitten kannattaa hankkia ihan oma elämä.
Mistä sinä tiedät, ettei joku vain selaillut tylsyyttään asuntoja ja sitten se Jennin kämppä sattumalta osui silmään?
En usko tuota. Joku, joka tiesi et on myynnissä. Työkaveri, harrastuskaveri tms linkkasi. Ei tuntematon voi tunnistaa helposti että tuohan on se asunto. Sama kuin saisi loton pääpotin jos niin menis.
Kyllä voi tuntematonkin helposti tunnistaa. Itse olen tarkkasilmäinen ja olisin tuosta ensimmäisestä ilmoituksessa olevasta kuvasta heti äkännyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuoret ne vasta luovia onkin."
Niin mikä sun pointti on siis, haluat vängätä niin kauan, että syntyy yhteinen konsensus, että joo, lapset kiusaa Annaa ajasta iäisyyteen. Sekö se sun tarve tässä on? Ootko sitten tyytyväinen?
Ei se kysynyt sulta mitään.
Täällä monikin kysyy ja kommentoi, viitisen sataa sivua jos et oo huomannut. Jätä omaan tietoosi tuollainen "kukaan ei halua leikkiä sun kanssa" -alakoulumeno. Ei ole ok eikä edes sääntöjen mukaista.
Minkä sääntöjen? Te opet olette yhtä helv*tin sääntöru*kkareita. Säännöt on tehty rikottaviksi ja perustuslaki antaa oikeuden tuoda omat mielipiteet ilmi, vaikkapa nämä minun tässä.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt rauha! En Annasta minäkään pidä, mutta annetaan hänen.olla oma itsensä, eihän meidän tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä. Ei varmaan meistäkään kaikki tykkää. Annetaanko Annalle rauha jatkaa elämää.!?
MÄEN ANNA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle suomalaisia EA ei ole yhtään mitään. Tämäkin kausi unohtuu hetkessä ja siihen osallistujat myös. Vain kovimmat EA fanit jaksaa myöhemminkin jauhaa ohjelmasta ja sen osallistujista. Muita ei kiinnosta.
Elämässä on niin paljon muuta ja mielenkiintoisempaa tekemistä ja mietittävää.
Nämä jää vain niiden mieleen, jotka jostain osallistujat tietää.. aika harva muistaa edellisten kausien osallistujia (oli mikä hyvänsä reality), jos elämässä on vähänkin sitä omaa elämää.
Ehei!
Minullakin on jäänyt moni mieleen, vaikka en ketään tunne.
Minulla on myös omaa elämää.
Miksi ei jäisi mieleen? Unohtuuko sinulta kaikki, mikä ei liity sinuun? Käy lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jännitettävä asia on enää se, jaksavatko Anna ja Taina peittää inhonsa ja viimeiseen asti teeskennellä että ehkä tästä vielä tunteet herää.Jennin kohdalla kysymys on siitä säilyykö into vai tuleeko kyllästyminen jo kuvausten aikana vai vasta "siviilissä". Jennin omantilan tarve joka tapauksessa jossain välissä valtaa alaa.
Eli...yhtään paria ei ole yhdessä enää tällä hetkellä.
Vai kyse onkin taas vain näiden parin naisen inhosta miehiään kohtaan. Ja ongelmana on vain pystyvätkä he peittämään inhonsa. Ja miesten ajatuksilla kokemastaan ja näistä naisista ei ole tälläkään kaudella mitään merkitystä. Taitaa tuo Mattikin olla jo huomannut tuo Tampereelle tulon myötä että ei Tainan kanssa mitään tule. Ja Hai huomasi sen jo häissään. Hai kysyykin seuraavasda jaksossa vihdoinkin.äänern että oliko tämä tä
Vähän samaa veikkaan. Taina ja Anna eivät nyt jostain syystä tunne vetoa puolisoitaan kohtaan ja sittenhän tilanne onkin jo aika ahdistava, kun ollaan sidottuna ihmiseen joka ei vaan nappaa. Ja silloin varmasti helposti löytää toisesta vaikka mitä vikaa. Vähän mietin olisiko lopputulos ollut edes vähän parempi jos Anna ja Matti olisivat olleet pari, samoin kuin Hai ja Taina. Voisin kuvitella että Taina saattaisi tykätäkin kiltistä Haista. Taitaisikin olla eka kerta kun Suomen versiossa eri parien puolisot tykästyvätkin toisiinsa, Ausseissahan näin ainakin käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla vaikka naapurikin, kaipa ne kuvausporukat nyt huomaa tuossa pihapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuoret ne vasta luovia onkin."
Niin mikä sun pointti on siis, haluat vängätä niin kauan, että syntyy yhteinen konsensus, että joo, lapset kiusaa Annaa ajasta iäisyyteen. Sekö se sun tarve tässä on? Ootko sitten tyytyväinen?
Ei se kysynyt sulta mitään.
Täällä monikin kysyy ja kommentoi, viitisen sataa sivua jos et oo huomannut. Jätä omaan tietoosi tuollainen "kukaan ei halua leikkiä sun kanssa" -alakoulumeno. Ei ole ok eikä edes sääntöjen mukaista.
Lopeta toisten keskustelijoiden solvaaminen.
Puolustan itseä jos noin vastataan, ihan normaalia. Solvaus tuli sitä minun kommenttia ennen: "kukaan ei kysynyt sul
Ei täällä voi ketään solvata, kun kukaan ei tiedä kuka tai ketkä viestien takana on. Sinäkin olet luultavasti vain provona ominut jonkun toisen kirjoittaman viestin ja loukkaannut jonkun toisen anonyymin puolesta.
Saat ihan luvan kans yrittää loukata ja solvata minua - ikävä kyllä mikään ei osu, koska tiedän kaiken kirjoittamasi perustuvan vain sinun ajatuksiin ja oletuksiin, joten ne kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Et voi tietää onko tämä ensimmäinen vai tuhannes viestini tälle palstalle ja kuinka paljon tässä on puhdasta provoa. Et tiedä missäpäin palloa asustelen, mikä on ikäni, sukupuoleni tai seksuaalinen suuntautumiseni.. mistä sinä voit repiä loukkauksia MINUA kohtaan?
Älkää nyt hyvät lapset loukkaantuko nettikirjoitteluista, teette elämästänne itsellenne vaikeaa :p
Vierailija kirjoitti:
Alussa lapset kyselivät paljon ja yksi perhehalusi jutella kahdestaan. Nyt pöly on jo laskeutunut, mutta jännitti mennä töihin. T. Anna -hyvää syksyä kaikille!
En löytänyt sitä hauskuutta..
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Anna ja Hai alkaa harjoittelemaan sitä pussailua, jota Anna lupaili hääpäivänä? Kai siihen vielä palataan, koska on eräänlainen punainen lanka heidän suhteen kehittymisessä 😀
Tarkoittiko hän, että yhdessä harjoittelevat vai kumpikin tahoillaan? On niin huono ulosanti.. 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos Anna on itse sinut itsensä kanssa, niin jättäköön muiden ajatukset ja puheetkin omaan arvoonsa.
Mitäpä luulet, onko sinut.. muiden huomiotta jättäminen johtuu ihan muista asioista..
"Vähän samaa veikkaan...". Eihän kenenkään naisenkaan pidä käyttäytyä törkeästi vaikka mies ei sytyttäisikään. Ihan kauniisti voi toiselle sanoa, että ei meidän juttu taida jatkua ja hoidetaan kuvaukset loppuun kaveripohjalta. Siitä ei kukaan suuttuisi
"
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellisiä jos ollaan, niin 99,8% meistä laittaa oman ilon ja edun toisen edelle. Toinen jätetään hyvin helposti, jos vähänkään joku juttu tuntuu pahalta, eikö se ole juurikin tuota oman edun etsimistä? Uhrautuva parisuhderakkaus on todella harvinaista.
Oho, joku uskalsi tuonkin ääneen sanoa. Mutta näinhän se on. Pitää olla todella sinisilmäinen, jos joku toinen ihminen menee oman itsensä edelle. Siitä seuraa vain katkeroituneita ihmisiä, kun parisuhteessa kaikki tehtiin toisen vuoksi ja erossa toinen viekin tuhkatkin pesästä. Eläkää omaa elämäänne, ette saa mitään palkintoa kuolemanne jälkeen siitä, että elitte muiden elämää. Kun valot sammuu, on ihan sama elittekö muiden mielestä hyvän vain huonon elämän, tärkeintä on kysyä itseltäsi - nautitko elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mitä Matti sanoi jotenkin niin että asettaa oman ilon tai edun toisen hyvinvoinnin edelle kuulostaa kyllä hyvin itsekeskeiseltä ja itsekkäältä käytökseltä parisuhteessa ja hälyttävältä. En ymmärrä miksi Tainalle on valittu tuollainen mies, olisi sopinut paljon paremmin yhteen lämminhenkisen ja empaattisemman miehen kanssa. Matti on liian jäyhä ja kylmä (kuten itse sanoikin olevansa) Tainalle. Toivottavasti Taina ei ainakaan koe mitään syyllisyyttä siitä ettei heistä todennäköisesti tule paria, tuskin Mattikaan tuntenut kerta ennen jättänyt parisuhteissaan toisen mitättömien syiden takia.
Raatorehellisiä jos ollaan, niin 99,8% meistä laittaa oman ilon ja edun toisen edelle. Toinen jätetään hyvin helposti, jos vähänkään joku juttu tuntuu pahalta, eikö se ole juurikin tuota oman edun etsimistä? Uhrautuva parisuhderakkaus on todella harvinaista.
Tuo tarkoittaa, että suomestakin löytyy noin 12 000 sinisilmäistä ihmistä, jotka eivät tuota ymmärrä ja pettyvät aina toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Anna anna anna. Jank jank tuhat kommenttia yhdestä osallistujasta. Mitä järkeä...
Ei sen enempää kuin tuossa sunkaan viestissä, mitä nyt vähän perustellumpia ovat olleet, eivätkä näytä siltä, että joku Annan nipo-oppilas olisi tekstin kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hei sano "klik", ei tule mitään. Turhaa ajan tuhlausta.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuollaiseen ollenkaan. Jos kaikki ihmiset olisivat noin itsekkäitä ja lyhytjännitteisiä, niin pysyviä parisuhteita ei juurikaan olisi. Ainoa tilanne, johon tuollainen käyttäytyminen täsmää, on suhteen alkuajat, jolloin vielä puntaroidaan, jatkaako vai ei.
Miksi ajattelet, että yksin asuvien määrä on vuosi vuodelta lisääntynyt? Itse ajattelen (ja näin olen muiltakin sinkuilta kuullut), että elämä on huomattavasti vapaampaa ja nautittavampaa, kun ei tarvi huolehtia muista kuin itsestään. En minä kenenkään dementikon vaippoja ala vanhuksena vaihtamaan, jos itse voisi vielä nauttia elämästä tai jos oma terveys romahtaa, etten voi elämästä nauttia, niin kuula kalloon. Matkaseuraa saa sinkkuna helposti ja jos seura on huonoa, siitä pääsee vaikka kesken reissun eroon. Seksiä saa niin paljon kuin haluaa, sinkuilla ei jostain syystä ole päänsärkyä tai muita tekosyitä. Parisuhde ja varsinkin avioliitto on muinaisjäänne ja kirkon pyrkimys hallita ihmisiä. Maailman väliluku on liian suuri ja minunlaiset (vaikka kuin joku kukkahattu haluaa repiä verkkarinsa) pitävät huolen siitä, että elämä maapallolla ei pääty liikakansoitukseen (veikkaan 3. maailmansodan auttavan myös).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hei sano "klik", ei tule mitään. Turhaa ajan tuhlausta.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Nääh. Mä olin kaverizonella vuoden ja sitten kuului klik. Naimisiin ja kolme lasta.
Tervetuloa alalle. Tilaa riittää...kun kaikesta tuosta "löysäilystä" huolimatta niin moni siirtyy "kunnon" töihin kunnollisilla työajoilla. Miksiköhän...