Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun aivan ensimmäinen trailer ohjelmasta näytettiin, niin ihmettelin, kuka on niin moukka, että ensinnäkin laittaa sinisen rippikoulupukunsa ja ruskeat, kolhot kävelykengät häihinsä.
Alttarilla se paljastui : rippikoululainen Hai.
Tää on tosi säälittävä yritys! Kun ei pysty edes Annan valkopesijät sanomaan mitään hyvää naisesta, niin yritetään epätoivoisesti haukkua Haita. Kirjoita sydämesi kyllyydestä näitä kommentteja, näytät vaan uudelleen ja uudelleen, että edes sinä itse et pysty keksimään Annasta mitään hyvää sanottavaa 😂
Kaikki parit pitäisi pakottaa asumaan yhteen eikä niinkuin nyt saavat päättää itse ja kaksi paria on nyt deittailu/kaveriasteella. Saisi ainakin sitten kunnolla draamaa kun Anna ja Hai riitelevät, lähinnä Annan aloituksesta, kuinka Hai teki väärin salaatin tai paistoi kanat väärin. Ja ei ota edes Annan tunteita huomioon paistaessaan kanoja.
Vierailija kirjoitti:
Turha palstamammoja servata.
Tervata?
Onko ihmisillä nyt maanantaina kamala kohmelo kun on helvetin äkäistä keskustelua....? 😯
Annan äiti ja sisar olivat erittäin fiksuja haastattelussa. Samoin hänen kaasonsa.
Kun sanotaan, kerro minulle millaisia ystäväsi ovat, niin minä kerron sinulle, millainen sinä olet. Tällä perusteella, Anna on yliveto.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisillä nyt maanantaina kamala kohmelo kun on helvetin äkäistä keskustelua....? 😯
Syyslomat koulusta, eli keskenkasvuiset parveilee palstoille purkamaan angstejaan. Sama muissakin ketjuissa. Fiksuja "sillä on kauheet huulet" tai vastauksena siihen, että ihmettelee jotain inhottavia kommentteja tulee "ite oot"-tyylisiä vastauksia, vailla mitään oikeaa sanottavaa. Eiköhän se taas tasaannu kun pikku trollit palaa koulun penkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jännitettävä asia on enää se, jaksavatko Anna ja Taina peittää inhonsa ja viimeiseen asti teeskennellä että ehkä tästä vielä tunteet herää.Jennin kohdalla kysymys on siitä säilyykö into vai tuleeko kyllästyminen jo kuvausten aikana vai vasta "siviilissä". Jennin omantilan tarve joka tapauksessa jossain välissä valtaa alaa.
Eli...yhtään paria ei ole yhdessä enää tällä hetkellä.
Vai kyse onkin taas vain näiden parin naisen inhosta miehiään kohtaan. Ja ongelmana on vain pystyvätkä he peittämään inhonsa. Ja miesten ajatuksilla kokemastaan ja näistä naisista ei ole tälläkään kaudella mitään merkitystä. Taitaa tuo Mattikin olla jo huomannut tuo Tampereelle tulon myötä että ei Tainan kanssa mitään tule. Ja Hai huomasi sen jo häissään. Hai kysyykin seuraavasda jaksossa&nb
Ei, ihan samanlaista terapiointia Hailla olisi ollut Tainan kanssa. Ja sitten keskustelupalstalla oltaisiin valiteltu, että voi kun Hai on liian herkkis ja pehmeä, ei ole tarpeeksi jämäkkä, miehekäs ja turvaa tuova Tainalle tai vastaavia kliseisyyksiä. Tainalla varmaan pitäisi varmaan olla pitkä, tumma ja raamikas ennen kaikkea henkisesti etäinen ja vaikeasti tavoiteltava luola/panomies, jota Taina joutuisi itse jahtaamaan. Tainalla on ihan varmasti käyttäytymisestään välttelevä kiintymyssuhde, kun tulee niin luontaisesti torjuntareaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli siitä, että se on melko harvinaista, ei siitä että se estäisi rakastumista. Se on siis harvinaista, fakta ja piste.
Siis mikä? 😂
Kysymys ja piste
Jonnet ei osaa lainata 🤣
Aloin muuten juuri miettimään että oliko Tainan pakko saada kantoapua matkalaukuilleen. Että jos asuu kaupungissa ilman autoa, tulee taksilla alaovelle kolmen painavan matkalaukun kanssa - mikä toki epärealistinen määrä laukkuja jos viikon reissu - niin tarvitaanko silloin kaveri auttamaan.
Ja vastaushan on että ei tarvitse. Noitahan voi hissukseen siirrellä kohti rappusia tai hissiä siten että kaikki ovat koko ajan omalla näköetäisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle suomalaisia EA ei ole yhtään mitään. Tämäkin kausi unohtuu hetkessä ja siihen osallistujat myös. Vain kovimmat EA fanit jaksaa myöhemminkin jauhaa ohjelmasta ja sen osallistujista. Muita ei kiinnosta.
Elämässä on niin paljon muuta ja mielenkiintoisempaa tekemistä ja mietittävää.
Nämä jää vain niiden mieleen, jotka jostain osallistujat tietää.. aika harva muistaa edellisten kausien osallistujia (oli mikä hyvänsä reality), jos elämässä on vähänkin sitä omaa elämää.
Ehei!
Minullakin on jäänyt moni mieleen, vaikka en ketään tunne.
Minulla on myös omaa elämää.
Miksi ei jäisi mieleen? Unohtuuko sinulta kaikki, mikä ei liity sinuun? Käy lääkärissä.
Miksi rasittaisin muistia asioilla, mitkä ei mitenkään liikuta tai vaikuta elämääni. Muistan kaikkien tuttujen puhelinnumerot, hetut, pankkitilinnumerot, jos olen ne joskus kuullut, mutta esim exien osalta ne unohdan, koska niitä ei tarvi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hei sano "klik", ei tule mitään. Turhaa ajan tuhlausta.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Nääh. Mä olin kaverizonella vuoden ja sitten kuului klik. Naimisiin ja kolme lasta.
Ja intohimoista seksiä riittää yhä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas väitän, että alakoulun luokanopettajan pienet oppilaat eivät edes tiedä tällaisesta ohjelmasta, joten mitä ihmeen raatelua? Vanhemmat voivat toki keskustella, jos Anna sattuu olemaan oman lapsen opettaja, mutta toivottavasti silloinkin lasten korvien ulkopuolella.
Ylipäätään ihan turha arvostella Annaa työntekijänä, siitä teillä kenelläkään ei taida olla tietoa, saati että se kuuluisi tämän ketjun aiheeksi.
Keskustelu ei ole koskaan turhaa, eihän Annakaan näkis mikä on, jos ei näitä keskusteluita lukisi. Toivottavasti myös hänen vanhempansa lukee, niin näkevät ettei kasvatus ole onnistunut.
Eipä ole Hain lattanaamaisen isänkään kasvatusmetodit olleet onnistuneita. Töks, töks, töks.
t. Nörti peräkammarin runkku.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas väitän, että alakoulun luokanopettajan pienet oppilaat eivät edes tiedä tällaisesta ohjelmasta, joten mitä ihmeen raatelua? Vanhemmat voivat toki keskustella, jos Anna sattuu olemaan oman lapsen opettaja, mutta toivottavasti silloinkin lasten korvien ulkopuolella.
Ylipäätään ihan turha arvostella Annaa työntekijänä, siitä teillä kenelläkään ei taida olla tietoa, saati että se kuuluisi tämän ketjun aiheeksi.
Keskustelu ei ole koskaan turhaa, eihän Annakaan näkis mikä on, jos ei näitä keskusteluita lukisi. Toivottavasti myös hänen vanhempansa lukee, niin näkevät ettei kasvatus ole onnistunut.
Ja sinunko vanhempasi ovat onnistuneet kasvattamisessasi, kun täällä et muuta tee, kuin haukut, mustamaalaat ja panettelet itsellesi täysin vierasta ihmistä. Toivot, että hänen oppilaansa raatelevat opettajansa.
Olet vakavasti psyykkisesti sairas.
Kyllä olen, kiitos vanhempieni, eli eivät todellakaan ole onnistuneet. Heidän raatelunsa olisi ehkä pelastaneet mielenterveyteni, mutta koska niin ei käynyt, niin minun elämäntehtäväni on pilata muidenkin mielenterveys. Ja mikä on lopulta tervettä? Katso maailmaa - sotia ja oman navan tuijottelua joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hei sano "klik", ei tule mitään. Turhaa ajan tuhlausta.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Nääh. Mä olin kaverizonella vuoden ja sitten kuului klik. Naimisiin ja kolme lasta.
Varmistin?
En tiedä, olivatkohan Hai ja Matti hääpäivänä liian haltioissaan ja silminnähden ihastuneita vaimoihinsa jo ensinäkemältä. Tekivätkö he näin itsestään ns. itsestäänselvyyden, ovat liian saatavilla kun vaimojen ei tarvinnut tehdä erikseen hyvää vaikutusta, riitti vaan että näytti hyvältä hääpuvussa. Tuleeko tällöin ihastuksen kohteelle olo, että ai tommoisen mä sain, olisin mä paremmankin saanut. Veikkaan että Taina ja Anna ottavat annettuna, että Matilla ja Hailla kestää ihastus, mielenkiinto, kärsivällisyys, ylpeys ja pokka maailman ääriin, ja että miehet odottavat koiranpentuina koko prosessin ajan, että josko morsiamella mieli muuttuisikin viime metreillä.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ajattelet, että yksin asuvien määrä on vuosi vuodelta lisääntynyt? Itse ajattelen (ja näin olen muiltakin sinkuilta kuullut), että elämä on huomattavasti vapaampaa ja nautittavampaa, kun ei tarvi huolehtia muista kuin itsestään. En minä kenenkään dementikon vaippoja ala vanhuksena vaihtamaan, jos itse voisi vielä nauttia elämästä tai jos oma terveys romahtaa, etten voi elämästä nauttia, niin kuula kalloon. Matkaseuraa saa sinkkuna helposti ja jos seura on huonoa, siitä pääsee vaikka kesken reissun eroon. Seksiä saa niin paljon kuin haluaa, sinkuilla ei jostain syystä ole päänsärkyä tai muita tekosyitä. Parisuhde ja varsinkin avioliitto on muinaisjäänne ja kirkon pyrkimys hallita ihmisiä. Maailman väliluku on liian suuri ja minunlaiset (vaikka kuin joku kukkahattu haluaa repiä verkkarinsa) pitävät huolen siitä, että elämä maapallolla ei pääty liikakansoitukseen (veikkaan 3. maailmansodan auttavan myös)."
Kyllä yksinäinen vanhuus ilman lapsia tai puolisoa kuulostaa aika kaamealta. Kirjoituksesi henkii macho-meininkiä (seksiä saa niin paljon kuin haluaa) lol..Varo vain ettei viimeistään viisikymppisenä iske armoton tyhjyys elämässäsi. Ei perheenäidit ja isät turhaan pidä lapsiaan elämän tärkeimpänä asiana.
Millä takaat, että lapsesi sinusta huolehtivat, jos et satu olemaan sikarikas? Jos tyhjyys iskee, niin siitä pääsee eroon helposti, eikait kukaan täyspäinen halua tieten tahtoen jäädä kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Sain miehenkin katsomaan sarjaa ja on kyllä viihdyttävä. Miehen huomiot on myös ihan omaa luokkaansa, erilaisia kuin omat.
Äsken nauroimme ääneen kun Anna ja Hai keskustelivat koskettamisesta ja Hai sai luvan koskettaa - olkapäähän. Apua tämä oli mennyt multa ihan ohi. Ja kai tästäkin Anna ehti tulla jo vähän katumapäälle. Mutta pieni edistys kuitenkin. Me kokeiltiin myös olkapäähän koskettamista ja mukavaahan tuo.
Onhan tämä jonkun typerä provo?!
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi sama juttu.
Jonkun osallistujan liki 100-vuotias mummo tulee internetin ihmeelliseen maailmaan puolustamaan lapsenlapsenlastaan ja luulee keskustelevansa vain yhden kirjoittan kanssa. :D
Tavallaan liikkistä.
Onhan se aina se sama Vierailija 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellisiä jos ollaan, niin 99,8% meistä laittaa oman ilon ja edun toisen edelle. Toinen jätetään hyvin helposti, jos vähänkään joku juttu tuntuu pahalta, eikö se ole juurikin tuota oman edun etsimistä? Uhrautuva parisuhderakkaus on todella harvinaista.
Oho, joku uskalsi tuonkin ääneen sanoa. Mutta näinhän se on. Pitää olla todella sinisilmäinen, jos joku toinen ihminen menee oman itsensä edelle. Siitä seuraa vain katkeroituneita ihmisiä, kun parisuhteessa kaikki tehtiin toisen vuoksi ja erossa toinen viekin tuhkatkin pesästä. Eläkää omaa elämäänne, ette saa mitään palkintoa kuolemanne jälkeen siitä, että elitte muiden elämää. Kun valot sammuu, on ihan sama elittekö muiden mielestä hyvän vain huonon elämän, tärkeintä on kysyä itseltäsi - nautitko elämästäsi.
Kyllä mun mielestä on tärkeintä, oletko omilla teoillasit tehnyt jotain hyvää luonnon, kanssaihmisten ja eläinten hyväksi. Jätätkö omalta osaltasi paremman maailman jälkeesi. Aina pitää auttaa.
Eikä ne valot iäksi sammu. Jokainen on vastuussa teoistaan.
Kuollut on kuollut ja teot kuolee mukana. Ei joku hirtetty joukkomurhaaja hetkauta enää ketään, mennyt mikä mennyt. Ihmisiä syntyy ja kuolee päivittäin ja joku päivä (luultavasti aiemmin, kuin moni uskookaan) ihmiskunta tulee tiensä päähän. Eläimet ovat aina syöneet ja tappaneet toisiaan, ihmisen tapa toimia samoin on luonnollista, oli kohde eläin tai ihminen. Nykyihmiset yrittävät olla "parempia eläimiä", mutta ette te sillä mitään ikuista elämää saa - ja kuka sitä edes oikeasti haluais.
Sinkkuaikaan kuuluu useat säädöt ja tapailut, ei se mitään luostarielämää ole - pitkää avioliittoon sellainen ajatus paremminkin sopii.