Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Moni saa päivittäisen dopamiiniannoksensa muiden haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt taas joku Annan tuttu yrittää vimmattua valkopesua. Eikö todellakaan mene tajuntaan se, että katsojat ovat ihan itse nähneet Annan käytöksen? Se tuomitaan nähdyn perusteella. Se, että uhkailee keskustelupalstalla ketjun poistolla tai yrittää tehdä mustasta valkoista ei tule ikinä poistamaan olemassa olevaa totuutta. Annan teot ne täälläkin palstalla kummittelee. Niin makaa kuin petaa jne. Uusia ketjuja tulee aina, erinäiset julkisuuden henkilöt myöskin pitävät podcasteja, joissa tuomitaan Annan käytös. Et ikinä tule saamaan kaikkia hiljennettyä.
Tai sit vaan joku, jolta on muumit laaksosta karanneet..
Täytyy olla tosiaan karanneet laaksosta sillä, joka viitsii kytätä toisten viestejä aamusta iltaan. Hyökkää varmaan silmät kiiluen ilmoittamaan modelle, miten sopimattomia ne on taas kirjoittaneet. Tyytyväisenä ja leuka tärkeyttä tutisten..
Vierailija kirjoitti:
Eihän Anna mitään myötätuntoa vaatinut koulunloppumisen takia, kunhan mainitsi jotain keskustellakseen oppilaista. Onhan siinä jotain puhuttava, kun kamerat käy.
Sehän tilitti kameralle jotain, että tuli loukattu olo tmv. Koska Hai ei tukenut häntä.
Ihan puhdasta shaibaa
Toivottavasti Annan pää kestää.
Luuli itsestään liikoja, odotti täydellistä miestä ja kansansuosiota.
Saa haukkuja myös muualla kuin vauvalla, miehen kanssa ei onnistu ja itseluottamus saattaa mennä lopullisesti.
Ja jos vielä saa töitä opettajana, oppilaat repii sen kappaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa haukkuja myös muualla kuin vauvalla, miehen kanssa ei onnistu ja itseluottamus saattaa mennä lopullisesti.
Ja nautit tästä siis? Aika sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksileluissa ei ole mitään paheksuttavaa, eikä EA ole mikään "perheohjelma" (kuka alle 20-vuotias tätä edes katsoisi)
Kyllä meidän teinit katsoo. Ja kuulemma kaverit myös kun koulussa seuraavana päivänä puhutaan uusimmasta jaksosta.
Teineille seksilelut varmasti vähemmän tabu kuin teille tiukkapipoisille vanhemmille.. säälistä teitä kohtaan ovat muka häveliäitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt taas joku Annan tuttu yrittää vimmattua valkopesua. Eikö todellakaan mene tajuntaan se, että katsojat ovat ihan itse nähneet Annan käytöksen? Se tuomitaan nähdyn perusteella. Se, että uhkailee keskustelupalstalla ketjun poistolla tai yrittää tehdä mustasta valkoista ei tule ikinä poistamaan olemassa olevaa totuutta. Annan teot ne täälläkin palstalla kummittelee. Niin makaa kuin petaa jne. Uusia ketjuja tulee aina, erinäiset julkisuuden henkilöt myöskin pitävät podcasteja, joissa tuomitaan Annan käytös. Et ikinä tule saamaan kaikkia hiljennettyä.
Täytyy olla tosiaan karanneet laaksosta sillä, joka viitsii kytätä toisten viestejä aamusta iltaan. Hyökkää varmaan silmät kiiluen ilmoittamaan modelle, miten sopimattomia ne on taas kir
Tai ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Mutta olis kiva tietää miten jollain on aikaa ja halua syynätä kaikki kommentit läpi useassa eri ketjussa :O Tämä poistan teidän kommentit/ koko ketjun uhittelua olen itse nähnyt ainakin kolmessa muussa keskustelussa! Taitaa olla koko elämän sisältö tämä touhu ja nauttii suuresti kun saa laitettua "riidan" pystyyn keskustelijoiden välille kun alkavat syytellä toinen toisaan, että sinäkö poistit mun kommentin ja tätä saattaa jatkua jopa päiviä. Sairasta! Miten voi olla niin vaikea ohittaa ne kommentit joista ei itse pidä ja jatkaa lukemista seuraavasta?
Käy sääliksi Haita. TUollaisen akan sai itselleen. Hai vaikuttaa mukavalta ja joutuu kuuntelemaan tollasta narsistista vuodatusta koko ajan eikä uskalla sanoa enää mitään ettei siitäkin Anna pidä tunnin mielensäpahoittelun session.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anna halusi vaan antaa kuvan ihanasta ja välittävästä opettjasta. Feikkiä tuokin oli"
Voi hyvät hyssykät. Tää vauvapalsta on, kuin pieni maalaiskylä, jossa naapuri kyllä tietää paremmin sinun asiasi, kuin sinä itse ja totena puhuu sitten niitä omia tulkintojaan pitkin kyliä :D
Tämäkin on tietenkin taas vain minun tulkinta ja oma ajatus, mutta minusta on ihan uskottavaa, että Anna suri, kun ei enää nää oppilaitaan. Eikä siinä tarvitse olla mitään feikkiä.
Sinäkin teet vain omia päätelmiä, mutta erona muihin kirjoittajiin SINÄ PÄÄTTELET ASIAT VÄÄRIN!
Luetun ymmärtäminen? Niinhän minä kirjoitinkin. Oliko niin kiire vänkäämään, ettet ehtinyt lukea loppuun? :D
Kirjoitin: Tämäkin on tietenkin taas
Ite vänkäät
Anna on syystä sinkku ja tulee olemaankin. Kukaan ei jaksa tuollaista analysointia ja hyökkäyksiä. minun mielipide tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajat luulevat olevansa tärkein ammattiryhmä. Pitää lohduttaa, kun pääsee pitkälle kesälomalle ja joutuu eroon oppilaista. Huh...huh..Itse olen sairaanhoitaja, olen vaitiolevelvollinen enkä voi kertoa työasioistani enkä odota lohdutusta puolisolta, vaikka työvuoron aikana on joku kuollut tai tapahtunut muuta ikävää.
Niin kun yksi tv:ssä esiintynyt opettaja tarvitsee lohdutusta, niin sehän tarkoittaa sitä, että kaikki opettajat tarvitsevat. Todellisuudessa enemmistö opettajista häipyy koululta kiireen vilkkaan todistusten jaon jälkeen, eikä mieti sekuntiakaan työasioita loman aikana. Ihan niin kuin suurin osa kaikista muistakin eri ammattien edustajista tekee.
Ai eivät opettajat mieti sekunttiakaan työasioita loman aikana. Onpa niitä pitkiä lomia perusteltu julkisuudessa että niiden aikana tehdään valmistelu lukuvuotta varten. Siis taas vaan niitä näitä puhuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla tosiaan karanneet laaksosta sillä, joka viitsii kytätä toisten viestejä aamusta iltaan. Hyökkää varmaan silmät kiiluen ilm
Muissa aina vika kun haukkujat haukkuu. Uhri ansaitsi sen, puolustaja on Annan sukua, puolustaja on sitä ja tätä... jne. Aina löytyy joku syy, että ei tarvitse mennä itseen ja myöntää, juu, kyllä täällä kiusataan joukolla.
Vierailija kirjoitti:
Leipäpappi vauhdissa... voi ällötys mikä äijä.
Kanala sanoi puheessaan Jumalan haluavan siunata tilaa, koska siunauksessa on kyse hyvän puheen jakamisesta.
Sopii hyvin tähän ketjuun, no ei, läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajat luulevat olevansa tärkein ammattiryhmä. Pitää lohduttaa, kun pääsee pitkälle kesälomalle ja joutuu eroon oppilaista. Huh...huh..Itse olen sairaanhoitaja, olen vaitiolevelvollinen enkä voi kertoa työasioistani enkä odota lohdutusta puolisolta, vaikka työvuoron aikana on joku kuollut tai tapahtunut muuta ikävää.
Niin kun yksi tv:ssä esiintynyt opettaja tarvitsee lohdutusta, niin sehän tarkoittaa sitä, että kaikki opettajat tarvitsevat. Todellisuudessa enemmistö opettajista häipyy koululta kiireen vilkkaan todistusten jaon jälkeen, eikä mieti sekuntiakaan työasioita loman aikana. Ihan niin kuin suurin osa kaikista muistakin eri ammattien edustajista tekee.
Ai eivät opettajat mieti sekunttiakaan työasioita loman aikana. Onpa niitä pitkiä lom
On raskas ammatti juu...kesäloma 10 vko, joululoma 2 viikkoa, hiihtoloma 1 vko, sen päälle talviloma 1vko. Vähän joutuu välillä läymään töissäkin mutta onneksi ei ihan 8 h/vrk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nautit tästä siis? Aika sairasta.
Ei tuossa puhuttu mitään nauttimisesta.
Miksi nauttisin siitä, että jonkun pää voi hajota?
Mutta jos on jo valmiiksi ongelmia, ei ne näin helpota.
- sama
Noiden Annan ja Hain molempien kommunikointityyli on kamalaa töksäyttelyä. Ehkä eri syistä, mutta ihan yhtä lailla molemmat möläyttelevät. Anna selvästi enemmän tunneihminen niin menee tunteisiin. Hai sosiaalisesti vähän palikka.
Vierailija kirjoitti:
Noiden Annan ja Hain molempien kommunikointityyli on kamalaa töksäyttelyä. Ehkä eri syistä, mutta ihan yhtä lailla molemmat möläyttelevät. Anna selvästi enemmän tunneihminen niin menee tunteisiin. Hai sosiaalisesti vähän palikka.
Minkä takia asiantuntijat eivät olleet videoyhteydessä heti häämatkakohteeseen tai päivittäin sen jälkeen? He ovat jättäneet osallistujat pulaan. Tietävät miten heillä menee, eivätkä ohjaa ja tue!!
Vierailija kirjoitti:
No jos Hai värkkäilee tietokonepelien mätkimisien parissa, niin ei siinä ihmisten kanssa kommunikointi oikein pääse kehittymään. Eiä oikein muidenkaan tietokoneohjelmien parissa. En kyllä tiedä mitä hän työkseen tekee.
Tuskin se Anna täällä niitä poistoon laittoja täällä kirjoittelee:D Minuakin on joka EA ketjussa väitetty useammankin kerran siksi ihmiseksi, jota sinä vuonna on haukukku ja mätkitty, kuin vierasta sikaa:D
Samoiten jos jossain ketjussa on puolustanut Vappua niin silloinkin on kommentoitu, että "Hei Vappu", ihan , kuin kukaan muu ei olisi sitä mieltä, että Vappu on ihan ok juontaja.
Oikeastaa aina, kun jossakin ketjussa oikein haukuktaan ja mollataan jotakin ja sitten laitat sinne puoltavan mielipiteesi joku tulee huutelemaan "hei sinä tämä ja tuo"
Järki nyt käteen, kyllä täällä on paljonkin sellaisia kommentoijia jotka ei hyväksy päätöntä haukkumista satoja sivuja jostakin samasta ihmisestä. Kaikka samat haukkumat on jo kirjoitettu satoja kertoja.