Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Just tämä tarve saada mies väkisten ymmärtämään miltä minusta tuntuu, on se todellinen turn off miehelle.
Mies on tekojen tyyppi, tarvitsee läheisyyttä ja seksiä hyvin nopeasti suhteen alussa. Sitten tutustutaan eikä pidä heti olettaa, ettei mies välitä kun NE EI OSAA vastata naisen tarpeeseen tässä tunne-asiassa.
Ystävien kans voi enemmän jakaa, kun ne ymmärtää. Epäreilua miestä (tuntematonta) kohtaan olettaa samaa.
Itse otan mielummin miehen, joka vastaa kun kysytään. Panee kunnolla ja korjaa taloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut, että Jenni ja isä Muurinen ovat ulkonäöllisesti ihan kopioita toisistaan? Täysin samat kasvonpiirteet ja hymyt
Ei ole sellaista kukaan huomannut.
Minä ainakin olen huomannut. Kasvojen muoto ja hymy.
Annalla ja Hailla kulttuurillinen kokemuspohja eroaa niin paljon toisistaan että vaikeaa on löytää yhteyttä.
Ihmettelen miksi joka kausi tällaisia paritetaan keskenään.
Annan kohdalla se empaattisuus on todennäköisesti juuri sitä päälleliimattua roolia. Työaikana jaksaa, vapaalla rakoilee ja on vaan me, myself and I.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Matti nahkaan ja kumiin mieltynyt mies. Yhdyntä on suorite, ranneketjut ja kellot vain kilkattaa kun pääsee puristelemaan utareita ja muhkeaa persettä 🤔 Ja keitetäänpäs kahvit panon jälkeen.
Rammsteinin tahtiin tapahtuu nämä aktiviteetit?
Tekemisen meininki se on oltava näissäkin hommissa. Sellainen tekijänainen se olisi Matillekin sopinut parhaiten, joku käytännön työn tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni siitä, että Hai asuu vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Aikuinen mies, mitä ihmettä?
Kuuluu Vietnamissa asiaan, että perhe on tiiviisti yhdessä isovanhempia myöten. Myös Suomessa asuessaan.
Koirakeitto ja paisti ei taida sentäs meillä onnistua täällä Suomessa. Vietnamin kulttuuriinhan koiran syöminen kuuluu kiinteästi. 🐶🥩
Tuskin tarjotaan koirakeittoa vieraille. Vietnamia en tunne, mutta Filippiineillä koiran lihan myynti on kiellettyä. Köyhät perheet kasvattavat lihakoiria maaseudulla ja syövät, mutta kyllä se harvinaista alkaa olla sielläkin. Kanarianasaaret ovat vanhalta nimeltään Koirasaaret. Se oli tunnettu lihakoiristaan.
Missä Hai ajatteli olla avioliitossa ? Olettiko, että Anna muuttaa hänen äitinsä luokse asumaan ?
Minä luulen että Taina on ahdistunut koko ohjelmasta. Ei ollutkaan valmis sen luomiin paineisiin, kuvauksiin ja julkisuuteen. Halunnut heti alussa hoitaa vain pakolliset kuvaukset, ja tarvinnut kaiken muun ajan itselleen. Tämä on varmaan saanut Matin epäilemään motiiveja, jos kiinnostusta ei ole ollut nähdä edes sitä, millainen toinen on kun kaverit ei ole paikalla. Taina on tuosta loukkaantunut verisesti eikä pääse asiasta yli, mutta oisko juuri niin että Matti osuikin siihen mikä on täysin totta.
Vierailija kirjoitti:
Jenni kehui ukkoa maastataivaisiin kun se seisoi paikallaan ja piti vesiletkua kädessä. Ihan kuin kyseessä olisi joku pikkupentu, jota pitää ylistää ja kehua tyyliin roskien viennistä.
Jep, itse kehun lastani tuohon tyyliin kun on tehnyt oma-aloitteisesti jonkun kotityön. Aikuiselle tuo pitäisi olla itsestäänselvää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tainalla on hyvät tissit. Jennilläkin.
Annalla ei ole tissejä ja naamakin jotenkin feikki.
Tainan rinnoista pitää saada selkeämpää kuvamateriaalia. Nenä on vähän pottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainalla on hyvät tissit. Jennilläkin.
Annalla ei ole tissejä ja naamakin jotenkin feikki.
Ahdistunut, pakko-oireisen kireä naama ja keho. Sekä kireä ääni. Kuten myös salkkareiden nikkiuotila, joka teloi ittensä heti ttk:ssä.
Lopettakaa noi ope ja koulujutut
Olen yrittänyt antaa annalle mahdollisuuden mutta nyt menee kyllä liiannpitkälle! Ei KUKAAN voi olla hänelle puoliso, jos vaatimus on täydellisesti hänen tunteitaan mukaileva mies. Sellaista nyt vain ei ole olemassa🤷
Annaa on täällä mollattu ihan tarpeeksi. Hulluhan se on - sehän on selvä.
Rikkinäinen sielu
Jenni ja Jyrki ainoa pari joka ollut intiimisti? He saattavat pärjätä. Tosin Jyrki aika reppana. Jenni vie.
Ei ole ulkonäöllä pilattu tämän kauden osallistujia.
Eipä tainnut tuode kenellekkään mitään lisäpaineita. Kaikki olivat innoissaan, kun saivat viestit.