Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Nyt muutkin parit selkään vaan, sillä se selviää, jos on selvitäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Jyrki ainoa pari joka ollut intiimisti? He saattavat pärjätä. Tosin Jyrki aika reppana. Jenni vie.
Ei Jenni tota kotkalaista reppanas jaksa pitkään. Teeskentelee ja tsemppaa kuin lasta, kuten joku jo mainitsi aikasemmi. Lässyttää ja lepertelee kameroiden edessä. Totuus tulee esille: itkuahdistus autossa, jäätävä kehonkieli ja muutos käyttäytymisessä: likainen grilliGate. Hän tarttee Miehen, kookkaamman Kaverin. Orin ei puudelia, joka kuolaa isän perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni kehui ukkoa maastataivaisiin kun se seisoi paikallaan ja piti vesiletkua kädessä. Ihan kuin kyseessä olisi joku pikkupentu, jota pitää ylistää ja kehua tyyliin roskien viennistä.
Jep, itse kehun lastani tuohon tyyliin kun on tehnyt oma-aloitteisesti jonkun kotityön. Aikuiselle tuo pitäisi olla itsestäänselvää toimintaa.
Voi, nytkö toisen vuolas kehuminen telkkarissa on väärin kehuttu... Kyllä minäkin kiitän miestäni kun tekee kotitöitä, ja hän myös minua, vaikka hommien tekeminen onkin itsestään selvää. Voiko olla liian kohtelias tai mukava, onko se joltain pois jos kehuu itsestäänselvyyksiä?
Aina pitää nalkuttaa... Miksei posin kautta?
Onko Jyrkillä ja Jennillä mitään keskusteltavaa? Ei ole näytetty muuta kuin hassuttelua tai pientä nokittelua ja naurunremakkaa. Mulle olisi ihan kauhistus tuollainen jatkuva vitsailu.
Olen vetänyt Aija monta luokkaa ykkösestä kutoseen. Välillä jonkun lapsen kohdalla miettii, miten hän pärjää. Jostakin on ihanaa päästä vihdoin eroon. Todistusten jaossa on hetken aikaa haikea fiilis. Sitten wuhuu, kesälomalle!
En kyllä pilaisi synttäripiknikkiä angstaamalla, että en näe "rakkaita" oppilaita enää.
Enkä ole kuullut yhdenkään kollegan surevan. Sen ymmärtää olevan tulossa.
Ja jos on yhtään ammatillinen, ei luo tunnesiteitä oppilaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt antaa annalle mahdollisuuden mutta nyt menee kyllä liiannpitkälle! Ei KUKAAN voi olla hänelle puoliso, jos vaatimus on täydellisesti hänen tunteitaan mukaileva mies. Sellaista nyt vain ei ole olemassa🤷
Minä taas ajattelen, että joku, jolla on itsensä kanssa pahoja vaikeuksia, esimerkiksi alkoholismia tms. on sellainen mies, joka Annalle sopisi, ikävä kyllä. Jo ensimmäisessä jaksossa, kun Anna puhui siitä, että hänen sydämessään on niin paljon rakkautta, joka menee sinkkuna hukkaan, ajattelin, että tarvitsee hoivattavan miehen. Sellaista ei onneksi tästä ohjelmasta kovin helpolla voi saada. Hai on Annalle aivan vääränlainen, koska Hailla ei ole ongelmia, joita Anna voisi kuvitella parantavansa.
Osu ja upposi.
Voisko joskus valita isorintasia naisia tähän ohjelmaan? Olisi miehillekin jotakin kateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Annaa on täällä mollattu ihan tarpeeksi. Hulluhan se on - sehän on selvä.
Rikkinäinen sielu
Mikä itse olet? En menisi kenenkään sielusta laukomaan yhtään mitään. Ruma luonne vaikuttaa sinulla olevan..
Anna ja Hai ovat ihan eri aaltopituudella. Tuo kohtaus, jossa Anna kertoi, että koulun päättäjäiset olivat haikeat ja Hai kommentoi jaoit siellä vaan jotain kymppejä (heh heh) havainnollistaa tuota. Anna ei koe tulevansa kohdatuksi, kun toinen vääntää isä-vitsiä, kun hän olisi halunnut jakaa tuntemuksiaan.
Täällä väitetään, että miehet nyt ovat vain tuollaisia, että eivät osaa/halua/pysty puhumaan tunteista. Tuota en todellakaan allekirjoita omien ihmissuhteideni perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni kehui ukkoa maastataivaisiin kun se seisoi paikallaan ja piti vesiletkua kädessä. Ihan kuin kyseessä olisi joku pikkupentu, jota pitää ylistää ja kehua tyyliin roskien viennistä.
Jep, itse kehun lastani tuohon tyyliin kun on tehnyt oma-aloitteisesti jonkun kotityön. Aikuiselle tuo pitäisi olla itsestäänselvää toimintaa.
Voi, nytkö toisen vuolas kehuminen telkkarissa on väärin kehuttu... Kyllä minäkin kiitän miestäni kun tekee kotitöitä, ja hän myös minua, vaikka hommien tekeminen onkin itsestään selvää. Voiko olla liian kohtelias tai mukava, onko se joltain pois jos kehuu itsestäänselvyyksiä?
Aina pitää nalkuttaa... Miksei posin kautta?
Tämä. Olisko Jennin pitänyt olla sanomatta mitään, katsoa vain yrmeänä: "Minähän en muuten itsestäänselvyyksistä kehu enkä kiitä"?
Jotenkin en jaksa pelätä, että noin paljon jaksaa kehua joka ikinen kerta kun Jyrki tekee jotain. Eikö nyt edes muodonvuoksi, telkkariin saa kehua?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jyrkillä ja Jennillä mitään keskusteltavaa? Ei ole näytetty muuta kuin hassuttelua tai pientä nokittelua ja naurunremakkaa. Mulle olisi ihan kauhistus tuollainen jatkuva vitsailu.
Montakos minuuttia meille on heidän elämäänsä näytetty? Eivätköhän juttele syvällisiä sitten kahden kesken. Nyt kameralle eniten vitsailua.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinäkään käyttäydyt töissäsi kuin äiti, tai vaimo? Toki jos kuuluu autismin kirjolla, niin sitten joutuu välillä vetämäänkin roolia, puhutaan maskaamisesta.
Sinä se jaksat autismista ja kirjoilla olosta vääntää sivutolkulla. Kuvastaa kyllä enemmän sun omia traumoja ja selittää kyllä roolien vetämisen. Toivottavasti sulla ei oikeasti lapsia ole - kylmää kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Jyrki edes ole mikään läski. Jos menee Prismaan katsomaan ihan perus asiakkaita, suuri osa on vähintään samaa koko luokkaa
Siksihän nykyihmiset ei ylipainoa tunnista, kun suurin osa on läskejä.. ei sitä ylipainoa silti poista.
Tosin viime aikoina on ylipainoisuuden rajaa nostettu ylemmäksi. Huomasin olevani normaalipainoinen, ja päätin lopettaa painon tarkkailun ja siitä stressaamisen tähän.
Joo, luin joskus, että lasten ylipainoisuutta olisi myös korjattu noin. Peruste taisi tosiaan olla luokkaa "nykyihminen on painavampi".. joo, onhan se, mutta onko se silti tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vetänyt Aija monta luokkaa ykkösestä kutoseen. Välillä jonkun lapsen kohdalla miettii, miten hän pärjää. Jostakin on ihanaa päästä vihdoin eroon. Todistusten jaossa on hetken aikaa haikea fiilis. Sitten wuhuu, kesälomalle!
En kyllä pilaisi synttäripiknikkiä angstaamalla, että en näe "rakkaita" oppilaita enää.
Enkä ole kuullut yhdenkään kollegan surevan. Sen ymmärtää olevan tulossa.
Ja jos on yhtään ammatillinen, ei luo tunnesiteitä oppilaisiin.
Tunteita ja jopa tunnesiteitä voi ja saa opellekin tulla, eikä se ole ammatillisuudesta pois. Psykopaattinen ajatus, että olisi epäammattimaista olla yhteydessä oppilaisiinsa myös tunnesiteen kautta. Ihmisiä ollaan, ei robotteja, ja varsinkin pienten opettaminen on myös tunnetyötä, "äitinäkin" olemista.
Mutta juu, en itsekään jää sen pidemmäksi aikaa suremaan, enkä varsinkaan jakaisi asiaa pitkästi vieraan ihmisen kanssa. Toki voi mainita, mut en mankuisi toiselta ymmärrystä.
ope joka menee tänään kymppiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen miehen kanssa näistä menisit sänkyyn tai naimisiin?
Matin. Matti on timantti. Ihanat silmät, seksikäs ruumiinrakenne, kiltti, leppoisa, ahkera, sitoutumishaluinen.
Eikös hän just sanonut, että pistää poikki, heti kun tulee ongelmia.. tämäkö on naisten mielestä sitoutumishalua?!
Sanoi, että on AIKAISEMMIN tehnyt niin, mutta haluaa muuttaa käytöstään. Nyt on täysin sitoutunut. Ja on kyllä ihana ja kärsivällinen luonne. Ansaitsee paremman kuin Taina.
Nämä muuttuneet miehet ja naiset on niin nähty.. teot puhuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni siitä, että Hai asuu vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Aikuinen mies, mitä ihmettä?
Kuuluu Vietnamissa asiaan, että perhe on tiiviisti yhdessä isovanhempia myöten. Myös Suomessa asuessaan.
Koirakeitto ja paisti ei taida sentäs meillä onnistua täällä Suomessa. Vietnamin kulttuuriinhan koiran syöminen kuuluu kiinteästi. 🐶🥩
Mitä väliä sillä on mitä kukakin syö. Syödäänhän jossainpäin toukista lähtien kaikkea, mitä luonnosta löytyy. Koira on eläin siinä missä lehmäkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis jakeleeko tuo pervo menninkäinen omalla vastaanotollaankin jotain perseensuristimia asiakkailleen :D Ihan naurettava kuvio, oliko tuo joku sponssi, joka mauttomasti oli pakko tunkea jaksoon. Nuo on tunteneet jotakin pari viikkoa ja jo panoterapeutti jakaa välineistöä tv:ssä.
Eiköhän siellä lopputeksteissä lue, jos kiinnostaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä pikku ihmiset. "Rooli" ei tarkoita mitään teeskentelyä ja näyttelyä. Se on normaali asia, meillä jokaisella on elämässä eri rooleja. Tämä on ihan niin perusasia ja perustietoa elämästä kuin olla ja voi.
Minä olen tyttären roolissa äitini kanssa lomamatkalla aivan eri tilanteessa kuin esimiehen roolissa töissä. Olen silti sama oma itseni molemmissa. Onko liian vaikeata?
Juokse jo järveen jankkaamasta. Annas kun arvaan, olet opetusalalla :D
En sinne päinkään:) Ei susta keittiöpsykologiksi ole :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni siitä, että Hai asuu vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Aikuinen mies, mitä ihmettä?
Kuuluu Vietnamissa asiaan, että perhe on tiiviisti yhdessä isovanhempia myöten. Myös Suomessa asuessaan.
Koirakeitto ja paisti ei taida sentäs meillä onnistua täällä Suomessa. Vietnamin kulttuuriinhan koiran syöminen kuuluu kiinteästi. 🐶🥩
Koiranliha jäisi syömättä 🤮
Olen joskus reissussa maistanut ja lihaa se on siinä kuin possukin.. tai, ehkä enempi riistan tyyppistä. Tämä lihakammo on karannut ihmisiltä lapasista.
Minä taas ajattelen, että joku, jolla on itsensä kanssa pahoja vaikeuksia, esimerkiksi alkoholismia tms. on sellainen mies, joka Annalle sopisi, ikävä kyllä. Jo ensimmäisessä jaksossa, kun Anna puhui siitä, että hänen sydämessään on niin paljon rakkautta, joka menee sinkkuna hukkaan, ajattelin, että tarvitsee hoivattavan miehen. Sellaista ei onneksi tästä ohjelmasta kovin helpolla voi saada. Hai on Annalle aivan vääränlainen, koska Hailla ei ole ongelmia, joita Anna voisi kuvitella parantavansa.