Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Ohjelman kausien taso on laskenut viime vuosina kuin lehmän häntä. 2021 oli viimeinen hyvä kausi, sen jälkeen sarja on alkanut kiertää samaa kehää. Pistin eilisen tv:stä tulleen jakson yhteydessä merkille, että jakson numero oli 6/13 ja siinä Anna kertoi jääneensä juuri kesälomalle (opettajan työstään.) Puolet kaudesta on mennyt ja on vasta kesäkuun alku. Mennäänkö taas siihen, että seuraavaksi tulee juhannukseen valmistautumisjakso, sitten juhannusjakso, sitten joku asiantuntija/ryhmätapaaminen ja sitten ollaankin jo päätöspäivän aatossa ilman että katsojille on näytetty mitään todellista arjen sujumisesta kertovaa materiaalia, josta voisi päätellä jotain.
Voi teitä pikku ihmiset. "Rooli" ei tarkoita mitään teeskentelyä ja näyttelyä. Se on normaali asia, meillä jokaisella on elämässä eri rooleja. Tämä on ihan niin perusasia ja perustietoa elämästä kuin olla ja voi.
Minä olen tyttären roolissa äitini kanssa lomamatkalla aivan eri tilanteessa kuin esimiehen roolissa töissä. Olen silti sama oma itseni molemmissa. Onko liian vaikeata?
Tapanin ja tuotannon täysin sopimaton ja asiaton lahja Jennille ja Jyrkille vei viimeisenkin maun tästä ohjelmasta. Tämä oli ehkä koko ohjelman historian pahin moka ja virhe. Tainan ja Matin lahja oli ilmeisesti lahjakortti illalliselle.
Mikä se lahja oli? Osa katsoo telkkarin tahtiin.
Seksileluja, mm. dildo, käsiraudat, piiska, höyheniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen miehen kanssa näistä menisit sänkyyn tai naimisiin?
Matin. Matti on timantti. Ihanat silmät, seksikäs ruumiinrakenne, kiltti, leppoisa, ahkera, sitoutumishaluinen.
Eikös hän just sanonut, että pistää poikki, heti kun tulee ongelmia.. tämäkö on naisten mielestä sitoutumishalua?!
Sanoi, että on AIKAISEMMIN tehnyt niin, mutta haluaa muuttaa käytöstään. Nyt on täysin sitoutunut. Ja on kyllä ihana ja kärsivällinen luonne. Ansaitsee paremman kuin Taina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni siitä, että Hai asuu vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Aikuinen mies, mitä ihmettä?
Kuuluu Vietnamissa asiaan, että perhe on tiiviisti yhdessä isovanhempia myöten. Myös Suomessa asuessaan.
Koirakeitto ja paisti ei taida sentäs meillä onnistua täällä Suomessa. Vietnamin kulttuuriinhan koiran syöminen kuuluu kiinteästi. 🐶🥩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen miehen kanssa näistä menisit sänkyyn tai naimisiin?
Matin. Matti on timantti. Ihanat silmät, seksikäs ruumiinrakenne, kiltti, leppoisa, ahkera, sitoutumishaluinen.
Eikös hän just sanonut, että pistää poikki, heti kun tulee ongelmia.. tämäkö on naisten mielestä sitoutumishalua?!
Sanoi, että on AIKAISEMMIN tehnyt niin, mutta haluaa muuttaa käytöstään. Nyt on täysin sitoutunut. Ja on kyllä ihana ja kärsivällinen luonne. Ansaitsee paremman kuin Taina.
Mikä sun suhde siihen on? Et sä muuten voi siitä mitään tuollaista sanoa ellet tunne henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan naurettavaa, mutta en pääse tästä lahja-asiasta yli ja järkytyinkin siitä. En vain osannut varautua tässä sarjassa ihan tuollaiseen.
Sama!
Siis jakeleeko tuo pervo menninkäinen omalla vastaanotollaankin jotain perseensuristimia asiakkailleen :D Ihan naurettava kuvio, oliko tuo joku sponssi, joka mauttomasti oli pakko tunkea jaksoon. Nuo on tunteneet jotakin pari viikkoa ja jo panoterapeutti jakaa välineistöä tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Matti on sit tehny, kun Taina hokee turvattomuutta? Nythän he vasta tutustuu, niin luottamus ja turva rakentuu ajan kans.
Taina vaikuttaa aika herkästi reagoivalta henkilöltä. Tällaisille turvattomuutta voi aiheuttaa joku asia, joka ei toisen mielestä ole mikään iso juttu.
Toki jokainen reagoi tavallaan, mut Tainan tavasta esittää asia tuli mieleeni, että mitä hirveää on tapahtunut. Eihän tossa ajassa voi kuitenkaan tuntea toista oikeasti, vasta pintasilauksen. Tietysti, kun naimisissa ollaan, niin ehkä siinä on paineita saada juttua toimimaan. Muuten ajattelen, että miten kukaan tuntematon tyyppi voi tuottaa noin suuren ahdistuksen ellei takana ole jotain tosi isoa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä pikku ihmiset. "Rooli" ei tarkoita mitään teeskentelyä ja näyttelyä. Se on normaali asia, meillä jokaisella on elämässä eri rooleja. Tämä on ihan niin perusasia ja perustietoa elämästä kuin olla ja voi.
Minä olen tyttären roolissa äitini kanssa lomamatkalla aivan eri tilanteessa kuin esimiehen roolissa töissä. Olen silti sama oma itseni molemmissa. Onko liian vaikeata?
Voi itseäsi.
Oli rooli mikä tahansa, tasapainoinen ihminen ei mankeloi toista ihmistä tuolla tavalla kuin Anna kohtelee Haita.
Henkinen tasapaino ja toisten ihmisten kunnioitus ovat siellä kaikkien roolien alla. Näiden asioiden päälle rakentuvat sitten erilaiset roolit ja tavat toimia erilaisissa ympäristöissä ja eri ihmisten kanssa.
On hyvin vaikeaa kuvitella, että Anna olisikin leppoisan joviaali ja ihmisrakas opettajan roolissaan.
Mutta, kuten sanottu, ehkäpä hänen työroolinsa ei kuulu tähän. Voimme vain toivoa, että opettajana hän rentoutuu.
Jenni kehui ukkoa maastataivaisiin kun se seisoi paikallaan ja piti vesiletkua kädessä. Ihan kuin kyseessä olisi joku pikkupentu, jota pitää ylistää ja kehua tyyliin roskien viennistä.
Venäläinen perseensuristin - ei surise eikä mahdu perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli kirjoitella tänne kaikenlaista, kun tunnen Matin henkilökohtaisesti :D
Mutta tyydyn vaan sanomaan, että käy sääliksi tainaa ja en usko tippaakaan, että Matti on muuttunut. Hän on aina ollut hyvä puhumaan ja esiintymään edukseen, se mitä sitten tapahtuu ku muut ei nää on eri asia.
Älä puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni siitä, että Hai asuu vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Aikuinen mies, mitä ihmettä?
Kuuluu Vietnamissa asiaan, että perhe on tiiviisti yhdessä isovanhempia myöten. Myös Suomessa asuessaan.
Koirakeitto ja paisti ei taida sentäs meillä onnistua täällä Suomessa. Vietnamin kulttuuriinhan koiran syöminen kuuluu kiinteästi. 🐶🥩
Koiranliha jäisi syömättä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan opettajat oli lehtoreita ja kouluissa oli rehtorit. Onko Jyrki lehtori ?
Lehtori tarkoittaa vakituisessa virassa olevaa aineenopettajaa. Pätevyys kaikille asteille niissä oppiaineissa, missä aine- tai syventävät opinnot. Luokanopettajakoulutuksessa syventävät opinnot kasvatustieteessä, opetettavista aineista vain muutaman viikon opinnot. Jyrkin koulutus ei ole tullut ilmi, mutta lehtori ei ole, jos ei ole ns. vakivirkaa eli toistaiseksi jatkuvaa. Ei olisi mahdotonta sekään että olisi vaikka gradua vaille valmis luokanope. Silloin pitää tyyytyä määräaikaisiin virkasuhteisiin.
Ei ole luokanopettajilla opetettavista aineista vaan muutaman viikon opinnot. Tein viime vuonna sivuaineena lko monialaiset ja kaikkia aineita opiskelin koko lukuvuoden 65 opintopisteen edestä. Esim. liikunt
65 op vastaa noin vuoden opiskelua. Jos tuon määrän jakaa kaikkiin opetettavien aineisiin, ei siinä kovin montaa entistä opintoviikkoa tai nyk opintopistettä jää kutakin oppiainetta kohti. Tiedän aiheesta jotain, koska olen itsekin alunperin luokanope. Ns erikoistumisaineetkin vaativat ennen vain 15 opintoviikon perusopinnot. Ne aineet mihin ei erikoistunut, niissä oli oikeasti vain 2-3 ov opinnot. Aineopintoihin vaadittiin jo 35ov. Tietysti opintopisteiksi muutettuna kuulostaa suuremmalta määrältä. Olen siis myös aineenope kahdessa eri aineessa.
t. Lehtori
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Matti nahkaan ja kumiin mieltynyt mies. Yhdyntä on suorite, ranneketjut ja kellot vain kilkattaa kun pääsee puristelemaan utareita ja muhkeaa persettä 🤔 Ja keitetäänpäs kahvit panon jälkeen.
Rammsteinin tahtiin tapahtuu nämä aktiviteetit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on lapseni koulussa opena. Tein rehtorille selvityspyynnön, onko tämänlaiseen ohjelmaan osallistuminen ok, kun kyseessä on julkista valtaa käyttävä henkilö.
Hihhih, vai että oikein julkisen vallan käyttäjä!
Kylläpä vitsin murjaisit.
Olen eri mut oikaisen. Opettaja on julkista valtaa käyttävä virkamies. Arvosanat, rangaistukset ym. Voit tarkistaa opetushallinnon opuksista.
Vierailija kirjoitti:
Anna ja Hai juttelivat Annan työstä. Anna kertoi , kun joutuu nyt eroon oppilaista. Hai heittää voithan sinä käydä niitä morjestamassa. Minun mielestä oli ihan hyvä heitto. Anna siihenkin mutta ei se ole sama juttu vai mitä sanoi ? Hai varmasti tarkoitti ihan hyvää. Muistan itse kun alakoulun ope kävi yläasteella morjestaa oppilaita ja ainakin mun poika tykkäsi siitä. Noilla kahdella ihan kaikesta vääntöä ja toinen loukkaantua vähän liiankin herkästi.
Toisella on paskat fiilikset, kun yksi elämänvaihe on takanapäin eikä näe oppilaitaan ehkä enää koskaan, niin tämä neropatti vääntää "jakelit siellä jotain kymppejä vai" vai mikä olikaan. Tuli suruisa olo Annan puolesta. Olen itsekin seurustellut miehen kanssa, joka ei juuri tukea osannut antaa. Miksi Hai ei voinut edes sanoa, että "sulla on varmaan paskat fiilikset." Jotenkaan ei yhtään kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Trumppi! 🤣
Ei olekaan, mutta Matin ulkonäkö ei rehellisesti riitä pelkkään seksisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa.