Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
En yleensä kommentoi,mutta Anna on yksi tv-historian vaikeimmista ihmisistä.
Mun tekee pahaa katsoa.
Tulisin hänen seurassa hulluksi pian,ja olen päivystyksen sh -kaikenlaista nähnyt ja kuullut.
Sitten tämä pantanainen.Hän on nyt fiksoitunut turvallisuuteen,turvalliseen tilaam ja turvallisuuteen whatever.
Molemmilla tuntuu olevan takana terapiaa tai self helppia,tai jostain muualta kumpuavaa analysoinnin tarvetta ihan joka asiaan.
Voi luoja, tämä Annan ja Hain keskustelujen seuraaminen on yhtä tuskaa!! Miten kukaan voi olla noin minäminäminä ja mun tunteet ja sun täytyy huomioida mitä mun elämässä tapahtuu? Ja tämä jatkuva haastaminen miten Anna kuule kaiken negatiivisena?? Menisi nyt vaan ekana sinne terapiaan, siellä saa puhua itsestään ja terapeutti on vaan SUA varten!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Hai!
Annoit Annalle takaisin opekeskustelussa. Anna suuttui oikeasti kun sai takaisin omaa lääkettään.
Jep, jos on noin itsevarma niin eihän se haittaa :D
Jäätävä kuitti. Herkullinen hetki. Ei voi muuta sanoa vaikka en yleensä vahingoniloa koe.
Kun huumori puuttuu tai loppuu, käy noin.
Tunsin aikanaan Annan kaltaisen opettajan.
Vierailija kirjoitti:
Taina & Matti: Minusta tässä parissa ei ole mitään hirveää ongelmaa, paitsi se että on vielä epäselvää onko Tainan puolelta kemiaa vai ei. Matti ei ole oikeasti kylmä (vaan ehkä turhan itsekriittinen ja huono itsetunto), mutta Tainaa ahdistaa tuo tilanne, jossa uusi ihminen tulee elämään nopeasti, ja kaikki yksittäisetkin sanat saavat paljon painoarvoa, kun sitä historiaa ei vielä ole. Matti myös vaikuttaa aika suorasukaiselta, ja Taina on herkkä. Matti voisi kuitenkin olla Tainalle turvallinen kallio. Näen tällä parilla toivoa, jos he löytävät ymmärrystä toisiaan kohtaan. Matin pitää opetella ilmaisemaan omaa haavoittuvaisuuttaan ja tunteitaan suoraan eikä epäsuorasti vaikka kysymällä kokeeko Taina suhteen tv-ohjelmaksi.. ja Tainan pitää löytää tasapainoa, rauhaa ja turvaa itsestäänkin, koska käy nyt kierroksilla.
Jyrki & Jenni: En ole ihan varma, sytyttääkö Jenniä Jyrkin pehmyys, kun hän elää niin vahvasti konserv
Hyvää pohdintaa👌
Vierailija kirjoitti:
ei helv... en kestä tota Annaa. Ihan kaameeta katsottavaa Annan ja Hain keskustelu, Anna dissaa ihan kaiken mahdollisen. Pliis pelastakaa Hai tuolta turvaan!
Joo, Anna Ankeuttaja analysoi toisen sanomisista joka ikisen pilkun ja pisteenkin. Kyllä silloin tällöin ihmissuhteissa kannattaisi antaa mennä ns. toisesta sisään ja toisesta ulos. Hai parka ei uskalla sanoa kohta enää mitään. Pelastakaa Hai!
Eihän tolle Annalle voi sanoa mitään! Siis ei mitään!! Ei voi kysyä, kommentoida, todeta, vastata apua!!
Olen varma, että ennen kuin kausi on katsottu loppuun, paljastuu, että Hai on purrut sormensa irti, että pääsi eroon vihkisormuksestaan.
On kyllä vaikeata katsoa Annaa ja Haita. Jäätävän jäykkää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Hain kannattaisi viedä Anna lavatansseihin tanssimaan. Musiikki ja liikkuminen rentouttaa ja luo yhteyttä. Ja siinä ei voi samalla vatvoa keskustellen vaan pitää vain rentoutua ja antaa musiikin (ja miehen) viedä. Eikä siinä edes vaadita mitään tykkäämisiä ja ihastumisia, lavatansseissa voi tanssia yhdessä vaikka tanssipartneri ei unelmien mieheltä tuntuisikaan.
Ja sitten tulisi Annan kommentti:Väärin tanssittu!
Väärin viety, pitää vielä harjoitella.
Mikä nykyajan nuoria naisia vaivaa? Kaikki analysoidaan puhki, suututaan, ahdistutaan tai koetaan "turvatonta tilaa". Kiitän luojaani että oma nuoruuteni oli aivan erilaista aikaa viattomine seikkailuineen, elämäniloineen ja -suruineen.
No minkäköhän takia Hai ei halua ankeuttajaa synttäreilleen?
Anna saa varmasti kenestä vain huonon puolen esiin.
Ja siis Annako haluaisi mennä vielä synttäreille vittuilemaan sankarille yleisön edessä.
Sanaton.Free Hai.
"Mitä hän siitä niinku ajattelee ja mikä hänen visio siitä niinku on"
Minä kerron Hain puolesta: Hai ei halua sinua syntymäpäiviään pilaamaan ja kutsuu sinne vain hyviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ymmärrän, tiedän, olen alan asiantuntija"
Tämä Annan touhu menee vain pahemmaksi koko ajan. Nytkö löytyi ihan aito narsisti, vaikka tätä sanaa en haluaisi käyttää?
No mutta olihan se nyt hassua, että toinen alkaa selittämään opelle, et mitä kaikkea koulussa tapahtuu :D
Siinäkin Anna on oikeassa, että ei saa määrittää omaa elämää sen mukaan, mitä ne teinit siellä koulussa sanoo/tekee/ajattelee.
Mutta rankkaa tuo "mitä sä ajattelet" joka jumalan asiasta.
Joka asiasta ei tarvii ajatella yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, tämä Annan ja Hain keskustelujen seuraaminen on yhtä tuskaa!! Miten kukaan voi olla noin minäminäminä ja mun tunteet ja sun täytyy huomioida mitä mun elämässä tapahtuu? Ja tämä jatkuva haastaminen miten Anna kuule kaiken negatiivisena?? Menisi nyt vaan ekana sinne terapiaan, siellä saa puhua itsestään ja terapeutti on vaan SUA varten!!
Toivon myös, että ohjelman terapeuteilla olisi oikeasti voimaa sanoa Annalle suoraan näistä hänen vaikeista kommunikaatio ongelmista. Voisivat oikeasti keskustella miksi Anna kokee Hain ja selvästi miehet niin negatiivisena koko ajan?
Oho, Hai pelasi Forttia. Sitä ei Anna tule sietämään senttiäkään.
Miks Anna käyttää noin"hienoja" sanoja. Vaikuttaa niin feikiltä tyypiltä.
Tänään samaa sössötystä koko ohjelma. Ei mitään viihdyttävää
Kaiholla muistelen eka EA kautta ja Miian ja Ollin ruokaöljy tapausta. Se oli sentään viihdyttävää