Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
8141/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajana laittaisin Tapsan antamaan Haille ja Annalle paketin, mistä paljastuisi anaa litappi. Pyytäisin paria yhdessä tutustumaan vempeleeseen.

Vierailija
8142/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö jossain juttua, että Jenni on huolissaan Jyrkin taloustilanteesta?

Jos haluaa 5000 viestin takaisia juttuja, niin joutuu palaamaan taaksepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8143/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain Ensitreffit alttarille omistettu IG-tili on nolo. Etenkin jos eivät ole enää Annankaan kanssa tekemisissä tai yhdessä. Yrittääkö olla jotenkin insta-famous kun kaikki mahdolliset hashtagit liitetty omiin julkaisuihin (jotka ovat vaan klippejä ETA -ohjelmasta) #viral #trending #mtv3suomi #katsomo #mtv #tvshow... Outoa. Tähän asti ollut ihan neutraali mielipide Haista, tuon tilin sisällön nähtyäni mielipide meni pikkuisen miinukselle. Kyllä sua näytetään TV:ssä joka viikko - ei kai sitä tarvitse lapsellisen innokkaasti hypettää kierrättäen MTV:n klippejä ? Miksi perustaa tällainen tili, jossa ei ole mitään originaalia sisältöä ohjelmasta, ei mitään aitoa, sensuroimatonta sisältöä, eikä edes pohdintaa mistään ohjelmaan liittyvästä ? 

röd flagga för mig

Vierailija
8144/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Formaatti tällaisenaan on tullut tiensä päähän, kun osallistujat ei juuri vietä edes aikaa yhdessä. Sääntönä pitäisi olla, että on asuttava yhdessä kuvausten ajan ja niin, että jos pari haluaa, niin tuotanto maksaa forenom tms kämpän vuokran heille kuvausten ajaksi (jos syystä tai toisesta eivät voi tai halua asua kummankaan kodissa). On ihan boring katsoa nyt tätä ohjelmaa, jossa parit tapaa toisiaan tunnin viikossa jossain puistossa ja siinä se.

Minusta yhdessäasuminen ei ole pakollista (ihmisillä on töitä jne. joiden takia se voi olla käytännössä mahdotonta 5 viikkoa putkeen). Mutta haluaisin nähdä pariskuntien TEKEVÄN asioita yhdessä. Aiemmilla kausilla on ollut paljon mukavia aktiviteettaja joissa on päästy irti jatkuvasta tunteiden vatvomisesta ja analysoimisesta. Se on tehnyt monille pareilla hyvää ja ollut katsojille huomattavasti viihdyttävämpää kuin tämä

EA-klassikko: Joukon (?) suppailu kaislikkoon :D

Vierailija
8145/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kämppä, jonne Hai saapui häämatkan jälkeen oli sama kuin tämä perheasunto. Sama eteinen, lattia, oven ikkunakoristeet, ruokapöytä, Hain makuuhuoneen sijainti ja muu sisustus. Halusin tarkistaa. Mutta totta, siinä aiemmassa jaksossa kämpästä tuli mieleen poikamiesboksi. 

Vierailija
8146/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna toi koiransa Hain kotiin. Kysyi kyllä eteisessä, et voiko päästää vapaaksi 👍 Mut sitten kun istuivat sohvalla, niin koira tuli siihen heidän päälle/väliin koko ajan myös, Hai vähän perääntyi eikä tiennyt miten olisi. Koira nuoli pitkään Hain kasvoja, Anna ei sanonut mitään, vaikka kai nyt tiesi ettei Hai ole tottunut koiriin ja tuollainen voi tuntua tosi epämukavalta. Hai siis kaula pitkällä yritti vetää kasvojaan pois ja sai vähän sanottua jotain et noh noh (eli lopeta jo). Koira vaihtoi sit nuolemaan Annaa. Hyi tuollainen, joka nuolee kasvoja. Oon samanlainen kuin Jenni, en tykkäis yhtään et mun kotiin tulis koira sohville hyppii ja nuolee koko naaman märäksi. Eikä varmaan Haikaan... 

En ole tähän asti sanonut mitään negatiivista Annasta, paitsi haukkunut ohjelman kauneimmaksi ja ulkoisesti mun mieleen olevaksi naiseksi 😊, mut tuo koirahomma kun ei edes puuttunut asiaan, ärsytti. 

Itse olisin komentanut piskin lattialle ja jos omistajakaan ei siinä onnistuisi, niin saisi viedä piskinsä ulos ja jäis vikaksi kerraksi.. mutta onneksi en ala edes katteleen kissakoiranaikkosia

Vierailija
8147/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hai kiusannut sijaisia?

Hai: "Jos mä mietin mun yläastemeininkiä, kun tuli joku sijaisopettaja, niin ... *pudistelee päätään* ... it wasn't good. Se oli kyllä sellasta kiusaamista. *tauko* Koko luokka - -"

Anna: "Siis sitä opettajaa kohtaan?"

Hai: "Joo. Ikävä kyllä."

*hiljaisuus

Hai: "Mitä sä ajattelit tuosta?"

No kukapa ei ois 🤣

Vierailija
8148/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin ensimmäisen kerran ja rohkenen sanoa, että en ole alkuunkaan tykännyt Jyrkistä. Minulle tulee monenlaiset mietteet hänestä ja ne tuli heti alussa kun näin ja kuulin. On persoonaltaan kysymysmerkki, ainakin minulle. Ikäänkuin esittää jotain,  jota ei taida olla. Tausta herättää kysymyksiä, taloustilanne jne. Mikä on koulutustausta oikeasti, millaisessa asunnossa asuu? En osaa pitää luotettavana. Minulla on paljonkin elämänkokemusta, kun ikääkin. 

Samantapaiset tunnelmat mullakin. Myös ulkonäkö on itselleni "luotaantyöntävä ". En vaan tykkää kaljuista pönäköistä miehistä, joista tulee tietyt vibat. Ei lainkaan tyyppiäni.

Pönäkkä on pökäle, varsinkin kun siihen yhdistää punkero Jyrkin mahtaileva käytös.

Pönäkkä on synonyymi tukevalle ja tanakalle vartalolle. Mielikuvan mukaan sellasen kropan omaava ei yksinkertaisesti taivu. On kuin kanki. Aika osuva oli jossain näkemäni puutarhatonttu vertaus.

Vierailija
8149/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna toi koiransa Hain kotiin. Kysyi kyllä eteisessä, et voiko päästää vapaaksi 👍 Mut sitten kun istuivat sohvalla, niin koira tuli siihen heidän päälle/väliin koko ajan myös, Hai vähän perääntyi eikä tiennyt miten olisi. Koira nuoli pitkään Hain kasvoja, Anna ei sanonut mitään, vaikka kai nyt tiesi ettei Hai ole tottunut koiriin ja tuollainen voi tuntua tosi epämukavalta. Hai siis kaula pitkällä yritti vetää kasvojaan pois ja sai vähän sanottua jotain et noh noh (eli lopeta jo). Koira vaihtoi sit nuolemaan Annaa. Hyi tuollainen, joka nuolee kasvoja. Oon samanlainen kuin Jenni, en tykkäis yhtään et mun kotiin tulis koira sohville hyppii ja nuolee koko naaman märäksi. Eikä varmaan Haikaan... 

En ole tähän asti sanonut mitään negatiivista Annasta, paitsi haukkunut ohjelman kauneimmaksi ja ulkoisesti mun mieleen olevaksi naiseksi 😊, mut tuo koirahomma kun ei edes puuttunut asia

Kissat on parhaita, kuolaavat rakit ei.

Vierailija
8150/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on teille Annan ja muidenkin osallistujien haukkujat:

Miettikääpä, jos itsellänne olisi joku huono käyttäytymistapa (esim. kiusaaminen, passiivis-aggressiivisuus, ylpeily, toisten kadehtiminen) josta ette ole itse yhtään tietoisia. Menisitte tosi-tv-sarjaan, jossa tämä piirre paljastuisi, ja vauva-palstan kirjoittelijat haukkuisivat teidät sen vuoksi maanrakoon ja nimittelisivät teitä ihmishirviöksi. Miltä teistä tuntuisi?

Jos ihminen on mieleltään hauras jo ennestään, tv-ohjelman katsojien p****myrsky ei ainakaan kohenna hänen mielenterveyttään. Oletteko miettineet, että tällainen ihminen voi lopulta päätyä johonkin epätoivoiseen tekoon sen takia, mitä sont** tälläkin palstalla hänen niskaansa on syydetty?

Itse olen lukenut tätä Ensitreffit-av-palstaa monena vuonna. Nyt ei jotenkin huvita enää. Vaikka en itse kirjoita tänne juurikaan, en halua olla osa tällaista kiusaamis- ja panetteluketjua. Jos lukee tätä, antaa ikään kuin hyväksyntänsä kaikelle loanheitolle, mitä palstalla on. Kiusaamiselle nollatoleranssi, myös netissä.

Asiantuntijat ovat tehneet virheitä valinnoissaan tällä kaudella. Ainut, mitä toivon on, että he myös ovat näiden ihmisten tukena jatkossa, joita on kiusattu ja haukuttu pahimmalla tavalla näillä netin puskastahuutelupalstoilla. Ovat ihmisten käytettävissä niin pitkään kuin tarve on ja ohjaavat myös jatkoavun piiriin tarvittaessa.

Ei muuta. Kiitos ja anteeksi. t. tavis tv:n katsoja, joka ei liity ohjelman henkilöihin millään tavalla

Vierailija
8151/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hai kiusannut sijaisia?

Hai: "Jos mä mietin mun yläastemeininkiä, kun tuli joku sijaisopettaja, niin ... *pudistelee päätään* ... it wasn't good. Se oli kyllä sellasta kiusaamista. *tauko* Koko luokka - -"

Anna: "Siis sitä opettajaa kohtaan?"

Hai: "Joo. Ikävä kyllä."

*hiljaisuus

Hai: "Mitä sä ajattelit tuosta?"

Aika suuri osa ihmisistä on kiusannut tai "kiusannut" sijaisia yläkouluiässä. Turha siitä on mitään numeroa tehdä. Ihmiset muuttuvat ja teini-ikään kuuluu kaikenlainen pelleily. 

Vierailija
8152/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annalle seksileluja. Siinäpä olisi ilme. Kuka saisi vihat päälle asiantuntija vai Hai ;)

Joku kyllä kirjoitti Annan vapautuneen.. jos Hailla on etäohjattava vibra Annan housuissa.. 

Vierailija
8153/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tähän asti sanonut mitään negatiivista Annasta, paitsi haukkunut ohjelman kauneimmaksi ja ulkoisesti mun mieleen olevaksi naiseksi 😊, mut tuo koirahomma kun ei edes puuttunut asiaan, ärsytti. 

&nbsp

Haille ei tuossa jätety mitään mahdollisuutta kieltäytyä koiran sisällepäästämisestä. Anna olisi vetänyt siitä tuhennen kilarit, joten Hain oli pakko suostua, vaikka kehonkieli suorastaan huusi "apua, älä nyt vaan tuo sitä koiraa tänne". Nuolemistilanteessa Hai toki olisi voinut itse kieltää koiraa nuolemasta tai vähintää pyytää Annaa käskemään koiran pois. Miellyttämisenhaluissaan ei sitä tehnyt, joten tavallaan oli oikein, että joutui kärsimään. Pitää osata pitää puolensa. 

Vierailija
8154/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa Jyrkin arvoja (perinteiset parisuhderoolit, jne), mutta minusta hän on luonteeltaan tosi leppoisa ja mukava. Ja pakkoa yhtyä Jennin mielipiteeseen: Jyrkin katseessa on jotain tiettyä charmia. Yllättävää, että sanon näin, mutta jonkinlaista karismaa löytyy (vaikkei ole muuten yhtään tyyppiäni). Joku vertasi hänen katsettaan P. Sarsgaardiin ja näen kyllä yhteyden.

Vierailija
8155/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä, jos itsellänne olisi joku huono käyttäytymistapa (esim. kiusaaminen, passiivis-aggressiivisuus, ylpeily, toisten kadehtiminen) josta ette ole itse yhtään tietoisia. Menisitte tosi-tv-sarjaan, jossa tämä piirre paljastuisi, ja vauva-palstan kirjoittelijat haukkuisivat teidät sen vuoksi maanrakoon ja nimittelisivät teitä ihmishirviöksi. Miltä teistä tuntuisi?

Jos ihminen on mieleltään hauras jo ennestään, tv-ohjelman katsojien p****myrsky ei ainakaan kohenna hänen mielenterveyttään. Oletteko miettineet, että tällainen ihminen voi lopulta päätyä johonkin epätoivoiseen tekoon sen takia, mitä sont** tälläkin palstalla hänen niskaansa on syydetty?

Itse olen lukenut tätä Ensitreffit-av-palstaa monena vuonna. Nyt ei jotenkin huvita enää. Vaikka en itse kirjoita tänne juurikaan, en halua olla osa tällaista kiusaamis- ja panetteluketjua. Jos lukee tät

Helpottiko, kun pääsit oksentamaan tuollaisen tilityksen? Jaksoin lukea kaksi ensimmäistä lausetta. 

Vierailija
8156/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Taina eivät todellakaan ole samalla aaltopituudella. Matti on älykäs pohdiskelija eikä Tainalle selvästikään auennut mitä hän tarkoitti "kylmällä". Ei heistä tule paria. Molemmat ovat kivoja mutta Matti tarvitsee omalla aaltopituudella olevan naisen, ja Taina enemmänkin suoraviivaisen perusmiehen. Häntä pelottaa kaikki liian mutkikas.

Jyrki ja Jenni esiintyivät viime jaksossa edukseen. Jenni on vakavoituessaan viehättävä ja Jyrkistä paistaa lämpö ja luotettavuus. 

Annalle ja Haille toivon pikaista paranemista tämän ohjelman jälken. Varmaankin tumaattinen kokemus

Siis mitä Taina ei ymmärtänyt Matin käyttämästä adjektiivista kylmä. Muistaakseni Matti selitti, että tarkoitti sillä sitä, että laittaa oman etinsa muiden edun edelle. Ja Taina oikein hyvin ymmärsi sen ja hämmentyneenä kommentoi. itsekin olisin ollut aika sanaton. Tietysti kaikki i

Minusta Taina riepu ei näytä ymmärtävän ollenkaan omaa osuuttaan parisuhteen ongelmissa. On mielestään lämminhenkinen, kuitenkin pistää Matin tylysti hotelliin heti häämatkan jälkeen, kiukuttelee Matin työpuheluista, on väsynyt ja ärtyisä, tuntuu valittavan paljon. Ja vain Matilla ongelmia parisuhteen vuorovaikutuksessa, ja hänen pitää toimia opettajana. Hieman rehellisyyttä peliin, Taina. Peiliin katsominen kannattaa, toivottavasti katsovat ohjelmaa tuolta kannalta.

Vierailija
8157/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lukenut tätä Ensitreffit-av-palstaa monena vuonna. Nyt ei jotenkin huvita enää. Vaikka en itse kirjoita tänne juurikaan, en halua olla osa tällaista kiusaamis- ja panetteluketjua. Jos lukee tät

Jos et ole lukenut tätä ketjua, miten voit tietää, että täällä haukutaan osallistujia? :D

Vierailija
8158/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Taina eivät todellakaan ole samalla aaltopituudella. Matti on älykäs pohdiskelija eikä Tainalle selvästikään auennut mitä hän tarkoitti "kylmällä". Ei heistä tule paria. Molemmat ovat kivoja mutta Matti tarvitsee omalla aaltopituudella olevan naisen, ja Taina enemmänkin suoraviivaisen perusmiehen. Häntä pelottaa kaikki liian mutkikas.

Jyrki ja Jenni esiintyivät viime jaksossa edukseen. Jenni on vakavoituessaan viehättävä ja Jyrkistä paistaa lämpö ja luotettavuus. 

Annalle ja Haille toivon pikaista paranemista tämän ohjelman jälken. Varmaankin tumaattinen kokemus

Siis mitä Taina ei ymmärtänyt Matin käyttämästä adjektiivista kylmä. Muistaakseni Matti selitti, että tarkoitti sillä sitä, että laittaa oman etinsa muiden edun edelle. Ja Taina oikein hyvin ymmärsi sen ja hämmentyneenä kommentoi.

Tainalla on pahoja traumoja, jotka olisi pitänyt käsitellä ennen tällaiseen ohjelmaan hakemista. Sille ei mitään voi, jos Matti ei kiinnosta. Mutta sille voisi, että edes yrittäisi eikä keskittyisi vain hakemaan virheitä näkemättä omiaan. 

Vierailija
8159/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nähty jo 7 jaksoa (ollaan jo yli puolivälin?) eikä olla päästy vielä edes juhannusjaksoon. Eikä juhannussuunnitelmista nytkään keskusteltu, joten liekö juhannusta ensi jaksossakaan. 

Veikkaan, että Hai ja Anna sekä Matti ja Taina viettävät juhannuksen erillään. Jenni ja Jyrki viettävät jussin mm. isä Muurisen kanssa.

Vierailija
8160/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne. Miehet: Hai, aivan upea! Olisinpa nuorempi! Jyrki: Tanakka, hanakka ja pönäkkä, tyypillinen keski-ikäinen suomimies. Matti: Minimies, jotenkin pelottava otus.

Ketju on lukittu.