Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ollut aiemmin ketään muuta Annan lisäksi, joka on jo ehtinyt olla naimisissa.
Missä on sanottu, että Anna on ollut aiemmin naimisissa ja eronnut?
Mutta se alkupään kausien Olli joka naitettiin Katjalle, oli ollut aikaisemmin naimisissa.
Yllätys oli se, että Anna ollut aikaisemmin naimisissa. Mihinköhän liitto kaatunut. Nainen nalkuttanut liikaa ?
Anna itse sanoi siinä jossain ekoissa jaksoissa, että on ero tullut. Ja siitä ei kai ollut kovin pitkää aikaa ? Sanatarkasti en muista. Mutta että se oli ollut tietenkin ikävä juttu hänelle, mutta iloitsi kun meni nyt uutta kohden.
Kyllä toivotaan heille kaikille osallistujille hyvää elämää yhdessä tai erikseen.
Ja jos yhteinen taival ei jatku, niin kavereina voi silti erota. Ja elää hyvää elämää sen jälkeen.
Ei siinä sen kummempaa oo. Ihan semmoista se on täällä elämässä ilman kameroitakin.
"Jos suhde perustuu sille, että toiselle pitää laittaa vastaan, että hän tuntee olonsa turvalliseksi niin morjes. Ei tule yhtään mitään."
Se on juurikin näin. Helposti lähtee vinoutumaan tällainen suhde. On myös naisia (tasa-arvoinen, aikuinen, koulutettu) joilta kuulee lauseen "pidä minusta huoli" tai "pidä minut kurissa", kuin pikkulapsi tai teini.
No, liian ankara ei pidä olla, koska jossain määrin jokainen kantaa syvällä sisimmässään sitä pikkulasta tunteineen.
Mitä se turvallisuus sitten merkitsee? Turvallinen mies on toiselle leppoisa, nallekarhumaisen olemuksen omaava, toiselle tämä ns. alfa-mies ja kolmannelle jotain muuta.
Entä mistä se turvattomuus sitten johtuu ja haluaako ko turvaton henkilö työstää asiaa. Loputtomiin ei voi olla vain toisen ihmisen varassa. Jos taustalla on jotain traumaperäistä juttua, lapsuusajan kovia kokemuksia, ei toinen ihminen voi sitä parantaa jos et itse halua tehdä asialle jotain.
Kaikkea tätä ei pidä sekoittaa siihen, että on vain huonoja osumia. Toinen saa esille ne hyvät puolet, toinen huonot, kemiat kohtaa tai sitten ei.
Anne tekee sitä, mitä niin moni muukin. Ei oikeasti kuuntele vaan kuulustelee, kuin poliisi rikoksentekijää.
Ihmisillä on myös väärä käsitys itsestään. Profiilissa eräs työntekijämme kokee olevansa helposti lähestyttävä. No, hänessä ei mitään vikaa ole, hyvä työntekijä, mutta viimeinen jolta käyn kysymässä apua.
Oikeamman vastauksen saa, kun ei kysytä ystäviltä tai perheenjäseniltä eikä vihamiehiltä.
Aika paljon tuossa on sitäkin, että vastataan niin kuin "pitää vastata.". Hyvä esimerkki työhakemuksen "ulospäin suuntautunut, kaikkien kanssa toimeen tuleva, hyvä tiimipelaaja" blaa blaa. Eivät kaikki tällaisia ole eikä tarvitsekaan olla ja siitä huolimatta voivat olla hyvä työntekijöitä ja ihan mukavia ihmisiä. "Kylmä Matti" voi olla oikeassa elämässä huomattavasti mukavampaa seuraa kuin "ylidramaattinen Taina".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on ihmishirviö joka tolla käytöksellä tulee jäämään yksin. Kukaan tollasta jaksa kattoo ja ne jotka jaksais saa niin paljon parempaa.
No nyt menee kyllä yli. Ei hän nyt ihmishirviö ole, herranjestas! Mieti vähän mitä kurjoitat. Tää on kuitenkin deittiohjelma, viihdesarja. Ei sen pahempaa.
Tuo satoja kommentteja samaan tyyliin, samoja lauserakenteita, sanavalintoja ym käyttävä kirjoittajan on pakko olla Annan ex-mies. Ei kukaan muu voi tuntea tuollaista valkohehkuista raivoa. Todella sairasta ja pakkomielteenomaista.
Tämä kirjoittaja täytyy olla joku ope Annan tapaan Kukapa muu meistä nyt niin paljon johonkin lauserakenteisiin kiinnittäisi huomiota. Jotkut Annaa arvostelevat viestit on tosiaan menneet yli, mutta on tuo Annan touhukin
Multa kysyi eräs mies vuosia sitten, että miksi mulla ei ole korvakoruja. Hän näki, että mulla oli reijät korvissa, mutta korut puuttui. Selitin asian hänelle, sillä eihän hän voinut tietää tilannettani ja avarsin hänen miehistä maailmansa näin helposti.
Multa usein kysytään kahvin juonnista esim. miksi en juo kahvia tai mitä sitten juon...ja selitän, että miten kahvin juonti alkoi ja milloin se väheni ja loppui kokonaan. Kahvi ja tee ovat hyviä, mutta mun kroppa ei kestä kofeiinia. Käytän kahvia tai teetä yleensä vain silloin kun mun pitää valvoa tai on päänsärkyä. Muuten kahvi on minusta nami hyvää ja tuoksuukin hyvälle. Ei tippa tapa ja välillä voin kupposen juoda muiden seurassa. Minusta on kiva, kun ihmiset kysyy ja minä saan kertoa oman kahvin juonti stoorini.
Samoin mulla ei ole työn takia pitkiä hienoja kynsiä. Ihailen kyllä muiden kynsiä, jotka on laitettu nätiksi...on kivaa kun ihmiset kysyvät minusta ja minun asioista. Siinä sitä tutustuu pikkuhiljaa niiden kanssa joita ei vielä tunne .
No, miksi tämän kerroin Höh? Ketä kiinnostaa? Ei ketään, mutta minusta on mukava kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kausi missä valinnat mennyt aivan pieleen. Jotain on Annankin täytynyt valehdella. Miksei voi sanoa suoraan mitä ei siedä miehissä. Nyt Hai saanut vain pelkkää kuraa niskaan.
Hieman samaa kuin Miikka ja Tuula-liitossa. Tuula ei saanut sanottua, että mies ei vain sytytä.
Olis se miikka(miika?) varmaan kelvannut, jos se ei olis ollu niin kamala sitruuna. Ihan hirveän raskas ihminen oli se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on ihmishirviö joka tolla käytöksellä tulee jäämään yksin. Kukaan tollasta jaksa kattoo ja ne jotka jaksais saa niin paljon parempaa.
No nyt menee kyllä yli. Ei hän nyt ihmishirviö ole, herranjestas! Mieti vähän mitä kurjoitat. Tää on kuitenkin deittiohjelma, viihdesarja. Ei sen pahempaa.
Tuo satoja kommentteja samaan tyyliin, samoja lauserakenteita, sanavalintoja ym käyttävä kirjoittajan on pakko olla Annan ex-mies. Ei kukaan muu voi tuntea tuollaista valkohehkuista raivoa. Todella sairasta ja pakkomielteenomaista.
Tämä kirjoittaja täytyy olla joku ope Annan tapaan Kukapa muu meistä nyt niin paljon johonkin lauserakenteisiin kiinnittäisi huomiota. Jotkut Annaa arvostelevat viestit on tosiaan menneet yli, mutta on tuo A
En ole mikään ope. Olen juristi ja viime aikoina jouduin perehtymään erääseen solvauskampanjaan, jossa eräs syyllistyi identiteettivarkauteen, esiintymällä toisten nimissä, mutta paljastui juuri yllämainituista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Hai on älykäs ja keskusteleva ja pystyy empatiaan. Hänestä tulee jollekin sopivalle naiselle hyvä turvallinen rakastava mies.
Toivottavasti tämä huono avioliitto kokemus kääntyy vielä hänen parhaaseen. Ainakin niin, että huomaa nopeammin manipuloivan ihmistyypin.
Minua harmittaa hirveästi Hain puolesta. Olisin niin halunnut nähdä tässä onnistumisen kokemuksia. Uskon, että hän olisi hyvä mies jollekkin.
Näin pienen mainos pätkän tulevasta jaksosta telkkarista. Siinä
Jyrki sanoi ihanasti, että hänellä on ihan paras vaimo 😍💗 Oi jee!
Sattuipas, että juurikin solvauscaseen identtiteettivarkauksineen paneutunut juristi kirjoittelee vauva.fissä. Joo ja minä olen juuri tuohon asiaan perehtynyt professori. En muuten ole itse Annaa panetellut.
Deittiohjelma? Naimisiin menivät. Ja kyllä, ihmishirviö on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittiohjelma? Naimisiin menivät. Ja kyllä, ihmishirviö on.
Matin olemuksessa on jotakin saksalaista.
Tässä nähdään niin kuin kaikessa kommunikaatiossa, että on todella tärkeää MITEN asiat toiselle sanoo. Meikistä ja kahvista voi tulla ikävä tilanne, jos sanavalinnat ja äänensävy on väärä. En tiedä johtuuko ongelma nyt vaan Hain suomen kielen osaamisesta, koska se ei ole aivan kantasuomalaisen korkeakoulutetun tasolla.
Miehille pieni vinkki; älä ihmettele naisen ulkonäköön liittyviä asioita tai tapoja heti alkuun. Kehu ennemmin. Asioita voi ihmetellä myöhemminkin.
Matti: - Käytäkkö nää aina nuita pantoja? Ookkonä koskaa aatellu että lopettasit ihan kokonaan?
Vaikka Taina pitäisi tuollaista kontrollointina, kansa tuskin raivostuisi hänelle.
Hei, hei, hei kukaan ei ole hirviö ei varmasti ole. Enkä usko, että kukaan haluaa kellekkään pahaa täällä, vaikka kaikilla on omat mielipiteet asioista ja välillä tunteet ottavat vallan ja sormet kirjoittavat mitä kirjoittavat.
Kyllä ohjelmaan osallistujat pärjäävät kaikki kaikista pettymyksistäänkin huolimatta. Heillä on asiantuntijat tukenaan.
Eletään sopuisasti, jooko
Olisi kiva nähdä Anna vielä niin herttaisena kuin oli hääpäivänä...
Eikö dobberi ole isompi ? Olisiko tuo söpöliini joku vähän isompi pinšeri ? Fiksun oloinen karvakuono.