Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Rakkaatta ja ruaputusta vuan. Ja silimiin kahtomista. Metässä sua huutoo jos paha olo tulloo, mutta ee toeselle. Jokkaenen vässyy joskus, mutta rakkaas, se ei katova vuan kukkii räntäsatteessakkii. Mie uskon hyvvään. Kun pahimman rapaojan yli piäsöö niin siitä se lähtöö kölökkäsemmään!
Vierailija kirjoitti:
Minun on todella vaikea käsittää sitä, että seksiä ei voi edes kokeilla oman aviopuolison kanssa. Tuskin tuolla yhtään neitsyttä on.
Joka hiton ilta sinkut lähtevät toistensa kanssa baarista, mutta ETA:ssa ollaan jotain siveyden sipuleita.
Ei kaikki sinkut lähde baarista satunnaisellepanolle. Ne, jotka lähtee, on tietyntyyppisiä ihmisiä, tietyntyyppisiä luonteita (huom en dissaa heitä, saa lähteä jos haluaa eikä siinä ole mitään pahaa). Mutta näkemäni perusteella ETAan hakeutuu etenkin naisissa lähinnä niitä luonteita (tyyppejä), jotka ei todellakaan ole harrastaneet mitään yhdenyönjuttujabaarista.
Mä en kyllä ikinä antais noiden asiantuntijoiden päättää mun puolisoa. Eivät nyt ihan vakuuta! Sinänsä kyllä uskon, että järjestetty avioliitto voi aivan hyvin toimiakin mutta ei noiden järjestämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tossa Jennin kaapissa jotakin kotivaran ajatusta, mutta ehkäpä hyödyllisempää olisi varastoida pattereita, juomavettä, vararuokaa jne.
Olihan siellä kauramaitoa yms.
Jenni ei muistanut ohjeistaa, että täydennykset laitetaan aina taakse, jolloin varasto kiertää, eikä vanhemmat happane. 👌🏼
Mutta näkeekö Jyrki sitten, että jossakin siellä takarivissä on rako, joka pitäisi kaupasta täyttää?
Vierailija kirjoitti:
Haista tulee vaikutelma, ettei hän tiedä ollenkaan miten Annan kanssa pitäisi olla, miten Annalle pitäisi puhua ja mitä Annalle uskaltaisi sanoa ja Annan seurassa tehdä. Kävelee kuin munankuorilla koko ajan.
Tämä! Tunnen muutaman Annan tyylisen naisen ja ihan kaverinakin hankalia. Kokoajan tartutaan pikkuasioihin ja ylianalysoidaan kaikkea. Saattoi tulla jälkikäteen juuri tuollaista, mitä tarkoitit sillä ilmeellä tai sanalla analysointia ihan sama vaikka olisi puhuttu säästä. Silti pahoitettiin mieli jostain.
Kokoajan pitää miettiä mitä ja miten voi sanoa, ettei toinen tartu ja ala syyttelemään asioista jotka ei itselle ole tulleet edes mieleen. Tuo Hain vaivautunut olo on niin tuttua. En enää jaksa noita ihmisiä ja en oikein usko, että Hain ja Annan suhde kestää. Liian erilaisia.
Ehkä Anna havahtuu ja vähän relaa ohjelman jälkeen.
Asiantuntija-aasit: tässä on rentoja swing-tansseja harrastava mies ja vähintään 30 000 askelta päivässä kävelevä nainen. Nää on molemmat urheilullisia! Hyvä pari!
Vierailija kirjoitti:
Tulevissa jaksoissa tulee joku Jyrkin seksitehtävä Jennille.
Jyrki kertoikin vähän siihen suuntaan, että kettu on käynyt jo kolossa 😂
Kontrolloi itseään ja kaataa koko ajan omat tunteensa toisen niskaan. Jotain rajaa...Hai kokee, että on huono ja väärä ja mitä tässä pitäis tehdä.
Anna vois hoitaa itsensä kuntoon ja sitten suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tolle Annalle saa saatana sanoa mitään? Kuvittelen, että Annalla on päässä "hyvä" ja "huono" -kyltit, joista Anna aina jommankumman valitsee ja sitten alkaa analysoimaan, että miksi oli hyvä ja miksi huono. Ei saatana mikä muija.
Tyypillinen opettaja. Voi luoja, olen kasvanut kahden tuollaisen lapsena ja arvatkaa vaan olenko ollut terapian tarpeessa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee hakijoiden feminiinisyyteen ja maskuliinisuuteen, niin veikkaampa, että ne maskuliiniset miehet ovat osanneet ottaa itse ohjat käsiinsä eivätkä tarvitse parittajaa, ja siksi eivät myöskään ole tässä ohjelmassa.
Mutta onhan Jyrki tietyllä tapaa maskuliinen. Ja minusta Larikin oli.
Mielestäni on vastuutonta valita noin epäsopivat parit ja antaa heille pelkkiä pilipalineuvoja, kun ovat rysäyttämässä 140km/h metsään. Miksei Suomen versiossa laiteta osallistujia tilille omista virheistään ja haitallisista käytösmalleistaan? Nyt tuolla silitellään vaan päitä ja pällistellään hääkuvia.
Anna ja Hai on ihan kauheeta katsottavaa. Ei tuu onnistumaan millään. Hai lopussa luultavasti valittelee että voi kun olisin niin toivonut että tämä olisi ollut se juttu, mutta nyt meni näin. Anna sen sijaan antaa syväluotaavan analyysin siitä miten Hai ei ymmärtänyt häntä ja aiheutti turvatonta oloa yms. Anna tekee selväksi et vika ei ollut hänessä.
Matin ja Tainan toivon tosissani onnistuvan. Uskon että olisivat hyvä pari jos löytävät taajuuden jossa kommunikointi toimii, eli Tainan herkkyys tulee huomioiduksi ja vastapainona Taina kykenee ymmärtämään että Matti ei tarkoita pahalla sanomisiaan tai suorapuheisuuttaan.
Jyrki ja Jenni 😂
Mä uskon vahvasti että onnistuvat, nyt ne on vielä aivan alkuhuumassa ja nostaa selvästi toisiaan jalustalle ja ihailee toista. Kun vaaleanpunaiset lasit poistuu ja arki laskeutuu, niin väittäisin et suhteen onnistuminen riippuu aika täysin siitä et onko Jyrki sellainen mitä on nyt näyttänyt olevansa, vai kuoriutuuko Jyrkistä sohvaperuna pieruverkkareissa joka laahustaa viimeisillä voimillaan tyhjentämään sen tiskikoneen ilta kasilta kun vaimo on siitä neljä kertaa sanonut.
Jos pitää sen ns maskuliinisen ja johtavan roolin suhteessa ja tuo kukkia Jennille niin voi hyvin onnistua. Jenni on jotenkin hassu haihattelija, ja noilla toimii täydellisesti se että nainen hihittää miehen vitsejä ja viikkaa pyykit tehden ruoat, ja mies kantaa raskaat ostokset kaupasta kotiin ja lyö nyrkin pöytään isoissa päätöksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista tulee vaikutelma, ettei hän tiedä ollenkaan miten Annan kanssa pitäisi olla, miten Annalle pitäisi puhua ja mitä Annalle uskaltaisi sanoa ja Annan seurassa tehdä. Kävelee kuin munankuorilla koko ajan.
Jos ei halua Annan vihoja niskaansa niin suuta ei kannata avata edes kysyttäessä. Sanot mitä tahansa niin se on varmasti väärin. Suhde toimisi ainoastaan jos toinen on mykkä ja toinen kuuro. Silloin ei tule edes mahdollisuutta ärsyttää toista.
No silloinkin Anna tivaisi, miksei puoliso näe ja kuule häntä.
Voi herranjumala tuota Annaa :/ Aivan luotaantyöntävä oli siinä piknikillä isot aurinkolasit silmillä ja naama nutturalla koko ajan. Olisi kohteliasta ottaa ne aurinkolasit pois silloin, kun keskustelukumppanilla ei ole aurinkolaseja päässä, etenkin kun ollaan tuolleen kahdestaan. Kaikki Annan olemuksessa huokuu, että mene kauemmas Hai. Alkaa ihan katsojaakin ahdistaa tuo Annan negatiivisuus ja vatvominen.
Vierailija kirjoitti:
Minun on todella vaikea käsittää sitä, että seksiä ei voi edes kokeilla oman aviopuolison kanssa. Tuskin tuolla yhtään neitsyttä on.
Joka hiton ilta sinkut lähtevät toistensa kanssa baarista, mutta ETA:ssa ollaan jotain siveyden sipuleita.
Aviossa tai ei, niin kenenkään ei pitäisi vasten tahtoaan harrastaa seksiä. Se ei ole tervettä. Vielä häiritsevämpää on jos joku painostaa siihen.
Nuo nykyiset ns.asiantuntijat tässä ohjelmassa on kyllä ihan surkeita. Tämä kolmikko ei ole saanut aikaan yhtään onnistunutta paria ja tuskin niitä nytkään tulee. Ennen saattoi melkein kaikki jakson parit onnistua ja lähes aina kuitenkin yksi pareista. Kummallista, että saavat jatkaa näitä ihmisten onnettomiksi tekemisiä. Varsinkin Hain kohtalo on todella surkea. Miten Annan kaltainen neurootikko on voitu valita ohjelmaan? Käsittämätöntä!
Vierailija kirjoitti:
Anna tuskin voisi kuvitellakaan menevänsä sänkyyn aasialaisen miehen kanssa. Eiköhän Anna anna seksinsä valkoihoisille jalkapalloilijahiusrajamiehille.
Jennistä olen pitänyt tähän asti, on sellainen "reilu jätkä", mutta tsiisus sentään tuota hänen Tsernobyliaan! Neuroottinen sana tuli ensimmäistä kertaa mieleen hänestä siinä kohtaa ja toisen kerran siinä, missä viikkasi Jyrkin vaatteet uudelleen kaappiin, kun eivät olleet Jennin makuun oikein viilattu?! En kyllä olisi edes kehdannut toimia noin. On monta tapaa päästä hyvään lopputulokseen,mutta Jennin mielestä varmaan vain hänen tapansa on se oikea? Sinkkuna kaikki olisi kuten hän haluaa, onko hänestä parisuhteeseen, jos ei sitten kloonata Jyrkistä toista Jenniä?
Mistä kertoo se, että täällä useimmat keskustelijat sanoo Annan olevan neurootikko ja kontrolloija, mutta jaksoissa näemme miten Anna itse asiassa sanoo Haista toistuvasti, että Hai on todella kontrolloiva?
Luin sivukaupalla kommentteja eikä kukaan aiemmin ole tätä sanonut, joten sanonpa minä nyt.
Pastaa keitetään PIDEMPÄÄN kuin parsakaalia. Al dente molemmissa paras.