Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
6581/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on teini-ikäisiä lapsia ja katson tätä sarjaa. Ei mieli mettä keittäisi, jos lapset saisivat Annan kaltaisen opettajan. Tulisi pelko onko samanlainen nuorille kuin Haille.

Ihana sanonta tuo "ei mieli mettä keittäisi"! Ja itse asiastakin samaa mieltä, Annan voisi ajatella töksäyttävän lapsillekin jotain sellaista, minkä voi muistaa vielä aikuisenakin

Vierailija
6582/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainan ilme ovea avatessa oli kyllä paljon puhuva. Ja halauskin sellainen kaukaa tehty läpy läpy. Onkohan jotakin tosiaan tapahtunut tuossa välissä, joka jätetään kertomatta. Niin jäinen suhtautuminen ei oikein selittyisi muulla kun aiemmin oli suunnilleen ok kaikki.

Mun veikkaus on, että Taina olisi halunnut vielä ainakin täyden päivän omaa aikaa, mutta kun kuvaajan käynti oli jo ennalta lukkoon lyöty tuohon ajankohtaan, niin joutui menemään epämukavuusalueeelle. 

Olihan molemmilla sentään siinä lopussa kahvitellessa jo aito hymy kasvoilla sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6583/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä laajat testit alla, mutta millaiset testit? Onko testit enemmän sellaista horoskooppitasoisia, tyyliin että oletko enemmän vihreä vai keltainen ihminen ja että mistä kaikesta ihanasta haaveilet? Vai onko siellä tiimissä joku oikea psykologi testaamassa hakijoiden persoonallisuutta?

Mutta ohjelma ei tule onnistumaan milloinkaan, jos ohjelmassa ei aleta painottamaan ulkonäköä ykköskriteerinä. Tosin näitä naisille kelpaavia miehiä ei hae ohjelmaan, vaan ne ovat juuri näitä, jotka eivät Tinderissä ole pärjänneet.

Ulkonäkö on tärkeä kriteeri, olen siitä samaa mieltä. Mutta ei niin, että tarvitsee olla komea tai kaunis. Vaan pitää olla juuri kyseistä henkilöä (seksuaalisesti) miellyttävän näköinen. Itselleni kyllä olisi kelvannut muutamakin kaikkien kausien miehistä, mutta silti suurin osa ohjelmassa olleista miehistä on kyllä minun makuun liian laiheliineja ja liian feminiinisiä. 

Vierailija
6584/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen sika näitä mielensäpahoittajia. Anna ei hyväksy yhtään Hain erilaista ajatusmaailmaa kuin hänen omansa. Oikea alansa asiantuntija. Voi tsiisus! 

Ja tuo Taina samoin, aina on naama nutturalla, kun mitään ei saa sanoa, ettei turvallisuudentunne häviä. Yhyyy! 

Vierailija
6585/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailla on "toiveikas" fiilis suhteen tulevaisuudesta. Apua!! Toivottavasti hän ei nyt sentään oikeasti tarkoittanut sitä?! Annakaan ei pystynyt uskoa kuulemaansa.

Annaa parjataan täällä paljon (ihan syystä), mutta tää Hai vaikuttaa myös olevan aivan pihalla.

Vierailija
6586/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Jykältä mitään noihin "yhteisiin sääntöihin" 🤔?

Vierailija
6587/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennistä olen pitänyt tähän asti, on sellainen "reilu jätkä", mutta tsiisus sentään tuota hänen Tsernobyliaan! Neuroottinen sana tuli ensimmäistä kertaa mieleen hänestä siinä kohtaa ja toisen kerran siinä, missä viikkasi Jyrkin vaatteet uudelleen kaappiin, kun eivät olleet Jennin makuun oikein viilattu?! En kyllä olisi edes kehdannut toimia noin. On monta tapaa päästä hyvään lopputulokseen,mutta Jennin mielestä varmaan vain hänen tapansa on se oikea? Sinkkuna kaikki olisi kuten hän haluaa, onko hänestä parisuhteeseen, jos ei sitten kloonata Jyrkistä toista Jenniä?

toi viikkailuhan oli ihan läpällä tehty enkä edelleenkään ymmärrä tshernokaapin kohua, ymmärrän jos hänellä olisi 1 huone täynnä kamaa..nyt siellä oli joku 3 pesuainepulloa ja monta muuta perustarviketta, kahvipakettikin näytti olevan ja kahvimaitokin. Onhan se nyt kivempi kipaista kaapille hakemaan pu

Terve Jenni! Onhan se kaappi alhalta ylös täynnä purkkia ja purnukkaa, useampi kappale jokaista. Tserno on nimenomaan varmuusvarasto. Ne käytössä olevat on ihan muissa kaapeissa; keittiössä, kylppärissä, siivouskomerossa jne. Koko iso liukuovikomero on täpötäynnä monenlaista "hätävaraa".

Vierailija
6588/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä laajat testit alla, mutta millaiset testit? Onko testit enemmän sellaista horoskooppitasoisia, tyyliin että oletko enemmän vihreä vai keltainen ihminen ja että mistä kaikesta ihanasta haaveilet? Vai onko siellä tiimissä joku oikea psykologi testaamassa hakijoiden persoonallisuutta?

Mutta ohjelma ei tule onnistumaan milloinkaan, jos ohjelmassa ei aleta painottamaan ulkonäköä ykköskriteerinä. Tosin näitä naisille kelpaavia miehiä ei hae ohjelmaan, vaan ne ovat juuri näitä, jotka eivät Tinderissä ole pärjänneet.

Ulkonäkö on tärkeä kriteeri, olen siitä samaa mieltä. Mutta ei niin, että tarvitsee olla komea tai kaunis. Vaan pitää olla juuri kyseistä henkilöä (seksuaalisesti) miellyttävän näköinen. Itselleni kyllä olisi kelvannut muutamakin kaikkien kausien miehistä, mutta silti suurin o

Ei siihen ammattilaista olisi tarvittu, että osaisi kertoa, ettei Annan näköinen (ja luonteinen) nainen ole pätkääkään kiinnostunut seksuaalisesti aasialaisen näköisistä miehistä. Veikkaisin, että noin 0,8 prosenttia suomalaisista naisista on.

Vierailija
6589/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh!!! Annan tekstiviestit (siis kuudennessa jaksossa) tyyliin "mä, mun, minä, mulle, minusta..."  Hai kirjoittaa "meille, meistä, me"

Anna tekstaa, että epäröi ja ahdistaa ja on sitten ihan nervöösinä, kun Hai ei ole kuuteen tuntiin vastannut.

Kai nyt Haillakin on joku itsesuojeluvaisto. Ihan sama, mitä vastaa tai sanoo - pieleen menee aina :(

Vierailija
6590/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennistä olen pitänyt tähän asti, on sellainen "reilu jätkä", mutta tsiisus sentään tuota hänen Tsernobyliaan! Neuroottinen sana tuli ensimmäistä kertaa mieleen hänestä siinä kohtaa ja toisen kerran siinä, missä viikkasi Jyrkin vaatteet uudelleen kaappiin, kun eivät olleet Jennin makuun oikein viilattu?! En kyllä olisi edes kehdannut toimia noin. On monta tapaa päästä hyvään lopputulokseen,mutta Jennin mielestä varmaan vain hänen tapansa on se oikea? Sinkkuna kaikki olisi kuten hän haluaa, onko hänestä parisuhteeseen, jos ei sitten kloonata Jyrkistä toista Jenniä?

toi viikkailuhan oli ihan läpällä tehty enkä edelleenkään ymmärrä tshernokaapin kohua, ymmärrän jos hänellä olisi 1 huone täynnä kamaa..nyt siellä oli joku 3 pesuainepulloa ja monta muuta perustarviketta, kahvipakettikin näytti olevan ja kahvimaitokin. Onhan se nyt kivempi kipaista kaapille hakemaan pu

Näinpä! Ja Jennin puheesta kuultaa läpi itseironia, kun hän kertoo tshernobylkaapistaan. Jostain syystä moni täällä on missannut aivan, että hän suhtautuu huumorilla omaan kotivaraansa. Ei suinkaan jäykän vaativana ja vakavana.

Vierailija
6591/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on vastenmielisen oloinen ihminen. Kuiva, laiha, jänteinen, neuroottinen ja epätasapainoinen naaman vääntelijä. Jotenkin pelottavan näköinen ja oloinen. Silmät pälyilee kokoajan ja kädet ei rauhoitu hetkeksikään. Eikä suu. Eikä aivot, kokoajan ylianalysoi. Tosi ahdistavaa olisi olla hänen seurassa kun kaikki rentous ja hetkeen heittäytyminen puuttuu. Miksi tuommoinen on otettu ohjelmaan

Vierailija
6592/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi viikkailuhan oli ihan läpällä tehty enkä edelleenkään ymmärrä tshernokaapin kohua, ymmärrän jos hänellä olisi 1 huone täynnä kamaa..nyt siellä oli joku 3 pesuainepulloa ja monta muuta perustarviketta, kahvipakettikin näytti olevan ja kahvimaitokin

Ei, vaan hän teeskentelee huumoria, jotta saisi myytyä ajatuksen tuosta kaapista paremmin Jykälle. Hän ei sietäisi minkäänlaista epäjärjestystä tuossa komerossa.

Vierailija
6593/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hailla on "toiveikas" fiilis suhteen tulevaisuudesta. Apua!! Toivottavasti hän ei nyt sentään oikeasti tarkoittanut sitä?! Annakaan ei pystynyt uskoa kuulemaansa.

Annaa parjataan täällä paljon (ihan syystä), mutta tää Hai vaikuttaa myös olevan aivan pihalla.

Hai yrittää olla kohtelias eikä halua nolata toista meininkillä mulle valittiin pahin b---- maan pinnalla. Eli ei lähde mukaan siihen jos Anna ei olisi tällainen kaikki olisi hyvin.

Vierailija
6594/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annasta tulee mieleen perinteinen miehiä vihaava palstamamma. Miehessä on vain vikoja, ja kun ei taivu naisen määräämään muottiin (mammat kutsuu tätä termillä tasa-arvoinen parisuhde), niin kyseessä kelvoton mies.

Vierailija
6595/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi viikkailuhan oli ihan läpällä tehty enkä edelleenkään ymmärrä tshernokaapin kohua, ymmärrän jos hänellä olisi 1 huone täynnä kamaa..nyt siellä oli joku 3 pesuainepulloa ja monta muuta perustarviketta, kahvipakettikin näytti olevan ja kahvimaitokin

Aika outo käsitys huumorista, jos vaatimus siitä, että kaapissa ei saa olla yhtään aukkoa on sinun mielestäsi huumoria. Ja ei, se ei ollut vitsi, kuten jokainen äänensävyjä ja elekieltä tunteva ymmärtää. 

Vierailija
6596/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko Jykältä mitään noihin "yhteisiin sääntöihin" 🤔?

Jykä lyö nyrkin pöytään. Se riittää.

Vierailija
6597/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset käyttäytyvät oudosti.Annalta puuttuu taito ja kyky olla spontaani. Hän ei elä elämää, vaan tarkkailee koko ajan itseään, tunteitaan, analysoi mennyttä. Kysyy mutta ei kuuntele. Hänelle pitäisi puhua suoraan ja rehellisesti, mutta ei kestä sitä kuitenkaan. Taina vaikutti aluksi empaattiselta  mutta ahdistui, vaikka tiesi ohjelman juonen. Mutta katsojille jäi mysteeriksi, miksi ahdistui. Oman ajan kaipuu on selvää, se olisi ollut helppo sanoittaa ja toteuttaakin . Tökeröä laittaa toinen häämatkan jälkeen hotelliin  näyttämättä edes omaa kotia. Jenni iloinen, tekopirteä  julkisuudenhakuinen? Varmaan suuttuu, kun Jyrki sotkee hänen valkoista kotia. Läheisriippuvainen?

Vierailija
6598/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että opettajalla olisi edes alkeelliset käytöstavat, mutta ei näköjään.

Eiks teillä muilla oo muka ikinä ollut kauhuopettajia? No ihan varmasti on. Mulle tulee parikin mieleen.

Vierailija
6599/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vaikuttaa melko perinteiseltä suomalaiselta mieheltä. Ei mikään avautuja tai tunteistaan puhuva. Sanoi sohvalla keskustellesakin, että keitetäänkö kahvit. 

Omat seurustelukumppanit on olleet aina jöröjukkia, mutta olen oppinut arvostamaan sellaista hiljaista miestä ja heihin voi yleensä luottaa. 

Vierailija
6600/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna!

Naura! Hymyile! Kokeile ystävällisyyttä.

Ketju on lukittu.