Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
5621/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuli kirjoitusvirheitä, mutta ei niin pahoja kuin provier man ja traphy wife,

Vierailija
5622/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis nyt jo uus ohjelma niin keskustelijat ei sekoilis omiaan täällä. Ketjusta kyllä huomaa, että viikko on pitkä aika odottaa. Keskustelijoilla on lähtenyt homma laukalle odotellessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5623/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulkitsin nuo Jennin heitot vitsailuksi. Voisin itskin sanakikkailla Venetsia-Venezuela -sanoilla. Samoin jossain ulkomaiden futismatsissa heittää, että Suomi voittoon!, vaikka vallan hyvin tiedän, että Suomi ei pelaa. Jennihän on muutenkin tuollainen hassuttelija, niin eiköhän nuo olleet vain huumoria. 

**

Sama täällä, itse otin ainakin ihan huumorilla nuo. Minä saatan heittää just jotain tuollaista pöljää ja siis todellakin vitsillä. Vitsit/huulenheitot ovat vaan aina siitä vaikeita että kaikki eivät ole samalla ajatuksella siinä, jolloin heitot menevät tietenkin ihan ohi, enkä tykkää siitä että niitä joutuu selittelemään vitseiksi. Ne tajuavat ketkä tajuavat, muut pitävät varmaan ihan palikkana :D

Täällä sama :D Toinen samalla aaltopituudella oleva kyllä tajuaa. Hupsuttelu on hauskaa. Siinä ei ole tarkoituskaan olla tolkkua vaan huvittaa toista :D

Vierailija
5624/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heteronaisenakin voin sanoa, että Jenni on ihana. Tunnistan hänessä samaa leikkimielisyyttä kuin itsessäni on. Jenni on lisäksi herkkä. On helposti kyyneliä, mutta sitten on jo hetken päästä ilakoivaa naurua. Jutut voi mennä välillä hassuiksi, mutta sillä tehdään toiselle osapuolelle hauskaa oloa ja näytetään, että minä uskallan olla kanssasi aito minä. Vain läheisen ihmisen kanssa voi höpsötellä omiaankin :)

Vierailija
5625/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ilmeisesti ei oltu käyty mitään loppukeskustelua? Korjatkaa jos olen väärässä.

Loppukeskustelu. =D 

Hei, me päätimme erota, tai ainakin jompikumpi päätti ja homma on sitä myöten ohi, mutta piehtaroitaisiinko vielä tunnejutuissa kun niistä saa niin hyvät kiksit.  

Vierailija
5626/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että superkaunis....niin ne on maut monet, mielestäni ihan tavallisen näköinen. Silmissä on jotakin erikoista (karsastus?), ja kasvot ylikireät, kuin irvistyksessä koko ajan. Viitaten tuohon ylempään kommenttiin A:n "superkauneudesta".

Vierailija
5627/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ilmeisesti ei oltu käyty mitään loppukeskustelua? Korjatkaa jos olen väärässä.

Loppukeskustelu. =D 

Hei, me päätimme erota, tai ainakin jompikumpi päätti ja homma on sitä myöten ohi, mutta piehtaroitaisiinko vielä tunnejutuissa kun niistä saa niin hyvät kiksit.  

No se on se, kun mies kuvittelee että nämä pikku ongelmathan saadaan saadaan vielä puhuttua kuntoon, ja nainen on jo päättänyt erota eteni keskustelu miten tahansa. Mutta pitää päästä sanomaan vika sana.

Vierailija
5628/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko että Hai on arjessaan epävarma. Sen sijaan hän on, ehkä kulttuurillisten kasvatuserojen myötä, parisuhteessa näkemäni perusteella melko varmasti läheisriippuvainen ja fawn-tyyppisesti tulipaloihin reagoiva

Mitä tämä nyt oikeasti tarkoittaa?

Vierailija
5629/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko että Hai on arjessaan epävarma. Sen sijaan hän on, ehkä kulttuurillisten kasvatuserojen myötä, parisuhteessa näkemäni perusteella melko varmasti läheisriippuvainen ja fawn-tyyppisesti tulipaloihin reagoiva

Sitä on häntä ei ole kasvatettu provideriksi western culturen high value-naiselle. 

Vierailija
5630/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha nyt lähteä näitä osallistujia ja heidän olemustaan mollaamaan. Ennemmin mollaisin näitä "asiantuntijoita", jotka ovat laittaneet Annan ja Hain yhteen. Hai on ihan liian myötäilevä ja varovainen Annalle, totta kai silloin korostuu Annan päättäväisyys, koska hän joutuu ottamaan kaikessa ohjat käteen.

Asia voi olla myös toisin päin: Annan touhu saa rauhallisemman Hain vetäytymään pois tieltä.

Se on juurikin noin. Hai on miellyttäjäluonne, joka välttelee konflikteja. Tekee kaikkensa, että Anna pysyisi tyytyväisenä ja siksi joutuu varomaan jatkuvasti sanojaan. 

Anna demonisoitu palstalla täysin ja samaan aikaan Hai valkopesty. En tunne kumpiakaan, mutta itse en tykkäisi jos minun ulkonäköä ja kevyttä meikkaamista kysellään tuntemattoman taholta tai ihmetellään onko kynsilakkaa. Se, että asia otetaan puheeksi, on yleensä ilmaisu, että ei hyvä. Tyyliin "ai sulla on ruskeat kengät mustan puvun kanssa?" Joku selitti täällä, että sillä tavalla ihmiseen tutustuu, kyselemällä. Huoh. Tuli kyllä selväksi, että urheilijoiden pitää olla ilman meikkiä ja mielellään ilman sitä kahvia myös. Miksi pitää arvostella toisen ulkonäköä ja ruokavaliota? Jotenkin takakireä mies  tai sitten piilovittuilee kun on huomannut, ettei homma toimi. 

Vierailija
5631/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha nyt lähteä näitä osallistujia ja heidän olemustaan mollaamaan. Ennemmin mollaisin näitä "asiantuntijoita", jotka ovat laittaneet Annan ja Hain yhteen. Hai on ihan liian myötäilevä ja varovainen Annalle, totta kai silloin korostuu Annan päättäväisyys, koska hän joutuu ottamaan kaikessa ohjat käteen.

Asia voi olla myös toisin päin: Annan touhu saa rauhallisemman Hain vetäytymään pois tieltä.

Se on juurikin noin. Hai on miellyttäjäluonne, joka välttelee konflikteja. Tekee kaikkensa, että Anna pysyisi tyytyväisenä ja siksi joutuu varomaan jatkuvasti sanojaan. 

Anna demonisoitu palstalla täysin ja samaan aikaan Hai valkopesty. En tunne kumpiakaan, mutta itse en tykkäisi jos minun ulkonäköä ja kevyttä meikkaamista kys

🥳 Pimmeekö se tuon kirjoitti? Tuulettaa tunteita täälläkin. 🤣

Vierailija
5632/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos Anna olisi saanut kuulla tuo  Sieppi kommentin. Olisi vetänyt niin isot herneet nenään. On itse epävarma itsestään ja huonolla itsetunnolla varustettu. Taina otti kommentin juuri sopivalla tavalla, ei niin vakavasti. 

Mun mielestä Taina itki ja ahdistui suhteesta vähän myöhemmin. Jos miettii, niin kyllä nuo tuollaiset heitot kasautuu mieleen ja jossain vaiheessa tajuaa, että onko tämä nyt sitä huumoria / elämää mitä vuodesta toiseen haluan. Jostainhan se ahdistus kumpusi.

Vierailija
5633/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on häntä ei ole kasvatettu provideriksi western culturen high value-naiselle. 

Ja tätäkö olisi paremmin pitänyt ymmärtää? Mielestämme kyllä löytyy sanoja. 

Vierailija
5634/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on työtön eikå ole autoakaan. Ei kelpaa Jennille, joka hakee rahamiestä..

Vierailija
5635/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki on työtön eikå ole autoakaan. Ei kelpaa Jennille, joka hakee rahamiestä..

Paitsi tekee kahta työtä, eli varmasti enemmän kuin sinä. Eiköhän tuo auton hommaa, jos yhdessä muuttavat jonnekin. Jos Jennillä on joku ongelma Jyrkin kanssa, se on varmaan joku syvempi kuin tuo. Monesti ihmiset selittävät asioita, kuten liikaa välimatkaa ym. jos eivät halua sanoa todellista syytä, kuten ei vaan kiinnosta tarpeeksi. 

Vierailija
5636/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppukeskustelu. =D 

No anteeksi en tuollaista tarkoittanut, huono sana valinta. Minulla on vaikeuksia sanojen asettelun kanssa. Tarkoitin loppukeskustelulla ettei kumpikaan ole ilmaissut että tämä oli tässä vaan suhteet jääneet roikkumaan ilman päätöstä. :) näin hain puheista ymmärsin. Mietin oliko näin?

Vierailija
5637/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että superkaunis....niin ne on maut monet, mielestäni ihan tavallisen näköinen. Silmissä on jotakin erikoista (karsastus?), ja kasvot ylikireät, kuin irvistyksessä koko ajan. Viitaten tuohon ylempään kommenttiin A:n "superkauneudesta".

Kirjoitin että hän on super kaunis. Ei makuasioista voi kiistellä. Mielestäni hän on erittäin viehättävä ulkoisesti. Ihmettelin miksi vaikuttaa epävarmalta ulkonäöstään. Ehkä saa sitten kuulla sinunlaisilta kiusaajilta ilkeitä kommentteja jotka arvostelee silmiä ja ihon kireyttä kun oikeasti mitään arvosteltavaa siinä ulkonäössä ei ole! Eikä muutenkaan ole kovin älykästä haukkua kenenkään ulkonäköä. Jos ei tykkää, niin on mielummin hiljaa. Anna on todella kaunis nuori nainen.

Vierailija
5638/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Jykärillä voinut olla duunia vielä hakuvaiheessa, mutta moni on tänäkin vuonna menettänyt työnsä ja saattaa olla pahimmassa tapauksessa, että on menettänyt kummankin työnsä ja tuota opettajanhommaa tuskin kesäkuukausina tekee muutenkaan.

Vierailija
5639/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muka Hai takakireä koska kyseli ulkonäöstä ? Ei todellakaan ole. Jos olisi hiljaa vaan ja kehuisi vaan , niin Anna olisi tyytyväinen.

Vierailija
5640/30018 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on ajauduttu pitämään tosiasiana jonkun Jyrkiä tuntemattoman palstailijan arvelua siitä, että Jyrki  on a) työtön/kesätyötön, b) epäpätevä, c) vastentahtoisesti määräaikainen opettaja. Ei täällä kukaan tiedä sen asioista yhtään mitään, ei kannattais olettaa. Saattaa olla ihan omasta halustaan määräaikainen, saattaa saada kesäajalla palkkaa, voi hyvinkin olla pätevä.

Terveisin pätevä, määräaikaisuuksia vaihtelun ja ammatillisen kehittymisen halun vuoksi omasta tahdostaan vuosia tehnyt, nykyisin vakinaistettu virkaope

Ketju on lukittu.