Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tartuttu vaikka mihin, niin jännä kun ei Jennin komentteihin.
Kysyi Venetsian kanavasta jotenkin, onko tuo meri vai järvi. Ei tiedä eroa Venetsian Ja Venezuelan välillä. Olivat menossa häämatkalla katsomaan paikallista jalkapalloa ja toivoi Suomen voittavan.
Kajakista poistulo oli myös hauska, onko hän vähän höpsö ja toivoo miestä joka johtaa ja hoitaa asiat. Erikoista jos sitten kotonaan on kovat säännöt.
Tuo on miltä ÄO 90 näyttää ja kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
"Hai sanoikin nelosjaksossa, että hänellä on fiilis, että on jo mokannut kaiken eikä osaa puhua oikein. Sitten Anna listasi kiellettyjä puheenaiheita,esim. omat hlökohtaiset kipeät kokemukset ja ulkonäkö, niin kyllä saa todella olla kieli keskellä suuta. Hyvin hyvin raskasta. Kummallekin."
Toinen elää elämää kireä hymy kasvoilla suorittaen, johon kuuluu ilmeisesti myös ikävien asioiden mielestä pois painaminen?
Syvällinen Hai ei tule ikinä saamaan tästä keskustelukumppania. Lähtökohdat jo niin perseellään kun olla ja voi. Hai kuitenkin toiveikkaana yrittää, kun telkkariin asti avioitumaan lähdetty. Tätä on todella epämukava seurata.
Muistuttaa erästä lyhytaikaiseksi jäänyttä seurustelusuhdettani aikoinaan. Nainen veti kaikesta tekemisestäni ja sanomisestani omia johtopäätöksiä ja kun koitin kertoa mitä itse asiassa sanoin ja mitä sillä tarkoitin ja miten olisin sanonut, mikäli olisin tarkoittanut sitä mitä hän luuli ja ymmärsi minun sanoneen ja tarkoittaneen, niin sain kuulla selittäväni aina mustan valkoiseksi. Hän oli myös todella mustasukkainen tanssiharrastuksestani ja epäili minun hakevan siellä kauniita naisia (no, lähtökohtaisesti rivistä haetaan hyviksi todettuja tai silmää miellyttäviä daameja). Homman lopetin siihen, kun hänen kaverinsa sattui lipsauttamaan, että hän kulkee omissa harrastuksissaan exänsä kanssa.. eikä kyse ollut julkisesta tilasta, kuten tanssilattia. Tuon jälkeen olen ollut erittäin herkkä aistimaan mustasukkaiset ja itsestään epävarmat tyypit, jotka pelkäävät muiden elävän siten kuin itse haluaisivat, mutta eivät uskalla.
Vierailija kirjoitti:
t: Kommodoori (merivartiosto ja kansainväliset tehtävät, nykyisin eläkkeellä)
Mikä vi**n kommando ja mitä väliä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: Kommodoori (merivartiosto ja kansainväliset tehtävät, nykyisin eläkkeellä)
Mikä vi**n kommando ja mitä väliä..
Se on Commondore 64 v. 😀
Vierailija kirjoitti:
Kanala ja Anna seurustelevat nykyään:)
Kanala taivutellut Tapanin laittamaan yhteen epäsopivan parin...4D-shakin mestarismies hän on. JIII-HAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kokisin naisena kohteliaisuutena sen, jos mies sanoisi minulle, että "ei sinun tarvitse meikata, olet nätti muutenkin." Itse asiassa minulle on niin sanottukin (nuorena) useamman kerran.
Miten Anna käänsi tuollaisenkin asian päälaelleen. Hänellä on varmasti jokin trauma takana. Minun mielestäni Anna on todella kaunis eikä varmasti kukaan mies voisi sanoa rumasti hänen ulkonäöstään, eli tuskinpa vain Hailla oli mielessä Annaa loukata.
En tiedä, mitä tarkasti ottaen on Hai sanonut.
Uskalsi raukka kysyä, että lakkaatko usein kynsiä? Tämä hirveä, suorastaan kammottava loukkaus syöksi Annan päätä pahkaa yli hänen sietokykynsä rajojen. Annan omat sanat kun verisesti loukattuna purki tuntojaan kamaralle 😲
Tarvitaan uusia jaksoja tai uusia näkökulmia, koska keskustelunaiheet junnaavat. Kyllästyttää jo Annan mollaaminen esim. Pakko hänessä on jotain hyvääkin olla. Ohjelma tietysti tehdään niin, että meille näytetään vain tiettyjä kohtauksia. Jotenkin rakennetaan draaman kaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ei kyllä tosiaan ole laitetun näköinen. Hailta tosi tyhmä kommentti. Tuo määrä miten Anna laittautuu on mielestäni todella vähäinen ja melko tyypillinen ja normaali mitä suomessa on.
Jengi ei tajua, et ihan vaan nuo gtekohuulet tekee luonnottoman näköiseksi :/
NAISET ei tajua
Minä olen muuten käyttänyt joskus reissusa (puhtaita) alushousuja hiustenpesupantana. Eiku hakemusta ensi kaudelle vetämään, ois jo valmista keskustelukontenttiakin :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voisiko seurustella Hain kanssa. Yksi pahimmista peloistani ovat hait. Pelkään uida jopa uima-altaassa.
Eikö tuo olis turvallinen keino päästä haipelosta.
ps. huomaathan, ettei vitsit toimi kirjoitettuna (H vs. h = eri merkitys)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selkeästi päätetty että Hai on kaikessa oikeassa ja Anna on hirviö.
Sen kuvan sinusta Anna saa
Vierailija kirjoitti:
Oliko Annan sukunimi siis Kara? Silloin Haista voisi tulla Hai Kara (=Haikara).
Haikarako ne lapset tuo? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ei kyllä tosiaan ole laitetun näköinen. Hailta tosi tyhmä kommentti. Tuo määrä miten Anna laittautuu on mielestäni todella vähäinen ja melko tyypillinen ja normaali mitä suomessa on.
Jengi ei tajua, et ihan vaan nuo gtekohuulet tekee luonnottoman näköiseksi :/
NAISET ei tajua
Kyllä NAISET tajuaa. Vain hyvin harva nainen ei tajua. Ei naiset yleisesti pidä noita huulia kauniina ja ankahuulina niistä puhutaankin. Ja taas osa miehistä haluaa kumppanikseen juurikin tuollaisen törröhuulen. Pitävät niitä siis hyvän näköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää Annan haukkumista koko ketju. Itse ajattelen, että ehkä eivät vaan kerta kaikkiaan sovi toisillensa. Helposti se näyttäytyy juuri tuollaisena tyytymättömyytenä ja ärsyyntymisenä, kun ei ollakaan tyytyväisiä. Jos mitään kemiaa ei vain ole. Tällaisia ajatuksia itselläni tuli mieleen.
Myöhästä itkeä kun on jo p*ka housussa Anna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selkeästi päätetty että Hai on kaikessa oikeassa ja Anna on hirviö.
Sen kuvan sinusta Anna saa
Tässä vaan on käynyt niin, että jakso toisensa perään Anna itse maalaa itsestään erittäin rumaa kuvaa. Käytöstaojen puute, ilkeät kommentit, Haille äyskiminen, näin alkuun. En jaksa todellakaan uskoa, että tässä tapahtuisi ihme ja tästä vieterinkireästä, naama nurinpäin olevasta valittajasta kuoriutuisi ihastusta herättävä mukava nainen. Prinsessa Anna ei saanut haluamaansa prinssiä ja neiti (eihän se edes myönnä olevansa rouva) antaa kyllä kaikin mahdollisin tavoin sen näkyä ja loukkaa kerta toisensa perään tähän asiantilaan syytöntä miestä! Hävetköön Anna käytöstään! Ei ole mitään syytä alkaa täällä palstalla kaunistella ja siloitella. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muuten käyttänyt joskus reissusa (puhtaita) alushousuja hiustenpesupantana. Eiku hakemusta ensi kaudelle vetämään, ois jo valmista keskustelukontenttiakin :D
Eiku siis kasvojenpesupantana piti kirjoittamani. Omissa puheissa väsyneenä sekoilemallakin saisi varmaan hyvää viihdettä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä väliä. Suomalaisia ei oteta vakavasti. Joitain vuosia sitten esim. Dubrovnikissa tai Roomassa suomalaisen tunnisti siitä, että mies on kaupungissa ilman paitaa ja lippalakissa ja naisella vilkkuu tissit ja perse. Sivistysmaissa ei pukeuduta noin.
Lollia ja huutonaurua. Nämä etelän maiden limaiset ja rakkauttaan heti vakuuttelevat miehet toki vetoavat naisiin joille rehellisyys ei ole tärkeää vaan ulkonäkö, vaatteet ja ruusuiset sanat. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies voi kulkea vaikka verkkareissa jos huvittaa.
Et taida olla matkustanut missään. Tässä ei ole kyse mistään gigoloista ja rakkauden vakuutteluista vaan siltä mikä on oikea pukeutuminen oikeassa paikassa. Italiassa esim. toimistotöissä ollaan puku päällä kesät talvet koska se on uskottavaa.
Ei vaan typerää ja osoittaa, ettei tunne omaa arvoaan. Minäkin pidin nuorena töissä pukua ja luulin Bossin paitojen tuovan uskottavuutta. Nyt 25 vuoden työhistorian jälkeen pidän farkkuja, t-paitaa tai neuletta, eikä uskottavuuden kans ole ongelmia. Enkä todellakaan palkkaa firmaan ketään juppia (mikä itsekin nuorena olin), joka tulee haatatteluun merkkipuvussa, vaan pitää olla sinut jo itsensä kanssa ja lippis päässä tulo olisi jotain ihan muuta kuin noloa. -toimari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä väliä. Suomalaisia ei oteta vakavasti. Joitain vuosia sitten esim. Dubrovnikissa tai Roomassa suomalaisen tunnisti siitä, että mies on kaupungissa ilman paitaa ja lippalakissa ja naisella vilkkuu tissit ja perse. Sivistysmaissa ei pukeuduta noin.
Miten ei oteta vakavasti? Meidät on aina otettu, vaika lippiksellä mies mennyt.
Epä-älyllistä nyt sekoittaa lippistä ja rivoa mauttomuutta, eli paidattomuutta ja tissien vilkkumista. Mut jatka toki, minun osaltani riittää tämä vääntö.
Oletkos varma tuosta? Lippis on pikkupoikien asuste.
Anteeksi mutta kuulostat nyt joltain takakireältä tapakouluttajalta :D
Elä ja anna muidenkin elää.
Annalta?
En usko että Jenni on hölmö. Mielestäni hän vain puhuu mitä mieleen tulee eikä ehkä mieti niin tarkkaan. Sanat voi sekoittua helposti esim tuo Venetsia ja Venezuela kuulostaa samalta.
ja se suomi voittaa kuulostaa että puhuu tottumuksesta, kun tarkoittaa oikeasti muuta. Voi olla esimerkiksi adhd.