Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen vaan tyhjäpäiset instangram-pyllistelijät?
Kelpaahan se, jos tavallinen ei ole mielestäsi yhtä kuin ylipainoinen.
Niin, onko se Hai nussinu muijaansa vai eikö se oo nussinu?
T. Sei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti olisi ehkä omaan makuun näistä miehistä itseäni eniten miellyttävä, jotenkin antaa kuivakan vaikutelman aluksi mutta silmistä sykkii lämpö. Matti vaikuttaa myös luotettavalta ja keskustelutaitoiselta, ja siltä että hänen kanssaan olisi hauskaa!
Samaa mieltä, mutta oliko hän metsästäjä vai onko se ihan väärää tietoa? muistan lukeneeni tuollaista täältä, mutta en tiedä pitääkö edes paikkaansa. Nimittäin jos on, se on täysin turn off harrastus.
Miksi? Itse metsästettyhän on parasta luomua. Miten muuten luulet että eläimet luonnossa menehtyivät, jos eivät jokseenkin armollisesti metsästäjän luotiin? Läheisten ympäröiminä ja tuskaa lievittävää lääkitystä
Miten luonto pärjäsi ilman ihmistä tappamaan susia, hirviä yms. Ei minua metsän eläimet haittaa ja vähemmän villipedot ihmisiä (tai edes kotieläimiä) tappaa kuin ihmiset toisiaan. Metsästys on täysin itsekästä ja egoistista toimintaa.
Jennille tuli huono fiilis suhteesta sen jälkeen kun oli käynyt juttelemassa isänsä kanssa. Itse en tykkäisi jos oma vanhempi alkaisi kertomaan liikaa mielipiteitään ja kyselemään suhteesta. Eri asia jos näkee, että suhteessa on selvästi jotain epätervettä, kuten väkivaltaa. Vähän mietin, että onko Jennin isä alkanut etsimään suhteesta mahdollisia ongelmakohtia vai miksi huono fiilis tuli sen jälkeen kun oli jutellut isänsä kanssa.
Jenni sanoi myös, että häntä huolettaa, ettei Jyrkillä ole vakityötä. Minusta erikoista, ettei tällaista ole kartoitettu hakuprosessissa. Rahaasioista tulee pareille kuitenkin usein riitaa. Hakuprosessissa pitäisi kartoittaa, miten tärkeää hakijalle on vaikka se että kumppanilla on sama tulotaso kuin itsellä tai että kumppani on samantyylinen rahan käyttäjä. Voitaisi kysyä myös onko vakityö tärkeä. Toki vakityökään ei takaa mitään, kuka vaan voi joutua vakityöstäkin työttömäksi jos yt:t tulee.
Olen huomannut tosielämässä, että Anna-nimiset on lähes poikkeuksetta kamalia ihmisiä.
Tuli kyllä raskas olo katsoa tuota Hain ja Annan kommunikaatiota. Suhteella ei ole mitään toivoa. Annalla ei selvästikään ole hyvä olo tuossa suhteessa Hain kanssa ja se purkautuu tuollaisena raskaana käytöksenä. Hai on kyllä kärsivällinen. Ei tuosta tule mitään. Voisivat erota pian, koska tuota ei ole enää edes kovin kiva katsoa. Annan mielestä Hai vastaa koko ajan väärin tai väärään asiaan tai väärällä tavalla ja koko ajan on joku ongelma.
Annalla ei kyllä ole mitään mahdollisuuksia toimivaan parisuhteeseen ja asiantuntijoiden olisi ehdottomasti pitänyt jättää hänet ohjelman ulkopuolelle. Noin epävarmaa ja itselleen ankaraa ihmistä on rankkaa seurata telkkarin välityksellä, enkä pysty edes kuvittelemaan miltä Haista on tuntunut olla Annan kanssa 24/7. Anna vaikuttaa olevan tahallaan väärintulkitsemisen ja loukkaantumisen mestari. Jos Hai sanoo jotain edes vähänkin väärin, Annalle tulee epävarma olo. Jos Hai hengittää väärin, Annalle tulee epävarma olo. Jos Anna ei saa päivittäistä askelmäärää täyteen, Annalle tulee epävarma olo. Jos sataa tai tuulee väärään aikaan, Annalle tulee epävarma olo.
Se olikin Anna joka oli käsikirjoittanut päässään valmiiksi sen täydellisen ja täydellisesti joka tilanteessa käyttäytyvän aviomiehen vaikka uskotteli nelosjaksossa Hain olevan se dominoiva osapuoli, joka ei ole vaimoonsa tyytyväinen. Hailla ei ole ollut eikä varmasti tulekaan olemaan mitään mahdollisuuksia Annan suhteen koska Anna on jo päättänyt tietävänsä mitä Hai hänestä ajattelee riippumatta siitä mikä on totta ja mikä ei. Anna odotti jotain satuprinssiä ja pettyi kun saikin tavallisen erehtyväisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisen paljon ohjelmassa tuodaan esiin Jennin isää. Kenelläkään muulla millään kaudella ei ole ollut vanhemmat juurikaan esillä. Haluaako Jenni mainostaa itseään kuuluisan isänsä kautta vai mistä lie kyse?
Onko Jennin äitiä edes näytetty? Mä taas veikkaan, että tuotanto on ehdottanut, että kuuluisa isä voisi esiintyä ohjelmassa Jennin pääasiallisena tukihenkilönä, lisäten katsojien kiinnostusta ohjelmaa kohtaan.
Ai onko se joku kuuluisuus? Sori, en ole joka jaksoa katsonut. Miljonääri, näyttelijä, kansanedustaja vai mikä? Älä vaan sano, että joku pingiksen suomen mestari, josta muut kuin pingiksen himopelaajat ei ole kuulleet.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se Hai nussinu muijaansa vai eikö se oo nussinu?
T. Sei
Yritti, mutta meni kuivahommiksi kun Anna laittoi tyynyn väliin.
T. Kärpänen hotellin katossa
Kanala ja Anna seurustelevat nykyään:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kokisin naisena kohteliaisuutena sen, jos mies sanoisi minulle, että "ei sinun tarvitse meikata, olet nätti muutenkin." Itse asiassa minulle on niin sanottukin (nuorena) useamman kerran.
Miten Anna käänsi tuollaisenkin asian päälaelleen. Hänellä on varmasti jokin trauma takana. Minun mielestäni Anna on todella kaunis eikä varmasti kukaan mies voisi sanoa rumasti hänen ulkonäöstään, eli tuskinpa vain Hailla oli mielessä Annaa loukata.
En tiedä, mitä tarkasti ottaen on Hai sanonut.
Mielestäni toisen meikkaamiseen, meikkaamattomuuteen tms. ei kuulu kommentoida mitään. Jos minulle sanottaisiin, ettei minun tarvitse meikata, koska olen nätti muutenkin, tulkitsisin sen niin, että mies kuvittelee, etten ole tyytyväinen meikkaamattomaan ulkonäkööni. Meikkaamiseen voi olla monia syitä, minulla esim. se, että haluan vain joskus vaihtelua.
Kannattaa tutustua omiin traumoihin.
En ole ikinä ymmärtänyt loukkaantua, kun naiset ovat sanoneet jotain hiuksista, partasta, viiksistä tai vaikka pukeutumisesta.. otan asiat kuten ne sanotaan, kehut kehuina ja mielipiteet mielipiteinä (miksi stressaisin muiden mielipiteistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakso 5 katsottu. Kiinnitin huomiota erääseen kohtaukseen jakson loppuvaiheilla. Jyrki pyysi tilaa Jennin kylppärin kaapista deodorantilleen ja hammastahnalleen. Deodorantti oli väriltään harmaa. Tässä vaiheessa he keskustelivat makuuhuoneessa. Sitten kun olivat kylppärissä, niin Jenni avasi kylppärin kaapin ja siellä kaapissa olikin jo miesten deodorantti, mutta se oli erilainen. Nivean deodorantti, jonka korkki oli väriltään musta tai tummansininen. Jennillä oli kädessään vain hammasharja. Oliko tilanne siis lavastettu, vai oliko Jennillä siellä kylppärin kaapissa jo ennestään miesten deodorantti? Jos oli, niin miksi.
Nivea valmistaa deodorantteja myös naisille.
Pysäytin videon tuohon kohtaan ja kyseessä oli miesten deodorantti. Kohtaus voi
Naistenkin dödössä lukee for woMEN :D
Vierailija kirjoitti:
Jennille tuli huono fiilis suhteesta sen jälkeen kun oli käynyt juttelemassa isänsä kanssa. Itse en tykkäisi jos oma vanhempi alkaisi kertomaan liikaa mielipiteitään ja kyselemään suhteesta. Eri asia jos näkee, että suhteessa on selvästi jotain epätervettä, kuten väkivaltaa. Vähän mietin, että onko Jennin isä alkanut etsimään suhteesta mahdollisia ongelmakohtia vai miksi huono fiilis tuli sen jälkeen kun oli jutellut isänsä kanssa.
Jenni sanoi myös, että häntä huolettaa, ettei Jyrkillä ole vakityötä. Minusta erikoista, ettei tällaista ole kartoitettu hakuprosessissa. Rahaasioista tulee pareille kuitenkin usein riitaa. Hakuprosessissa pitäisi kartoittaa, miten tärkeää hakijalle on vaikka se että kumppanilla on sama tulotaso kuin itsellä tai että kumppani on samantyylinen rahan käyttäjä. Voitaisi kysyä myös onko vakityö tärkeä. Toki vakityökään ei takaa mitään, kuka vaan voi joutua vakityöstäkin työttömäksi jos y
Rahaasioista = raha-asioista.
Selkeämpi, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka paasaat muiden kuin ulkoisten tekijöiden tärkeydestä. Onhan sellainenkin seikka kuin esim. tuoksu todella tärkeä parinvalinnassa. Tuoksu viestittää, että onko toinen ihminen geneettisesti sopiva perheenlisäystä ajatellen. Tällaisia seikkoja ei voi mitenkään punnita millään listoilla tai kriteereillä.
Tuoksuja saa Stockalta ja niitä voi vaihtaa jos nykyinen ei miellytä, täysin merkityksetön asia.
Mutta kukaan ei voi ominaistuoksuaan vaihtaa :)
En ole havainnut säännöllisesti peseytyvissä ihmisissä mitään ominaistuoksua.
Olihan tuo vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jo joku mies-osallistuja uhriutunut?
Ei vielä, mutta eiköhän sitä ole kaikkien osalta luvassa. Varmasti se seksin puute on sellainen, että siitä ainakin tulee sanomista.
Mistä me tiedämme heidän seksin puutteestaan? Luulen että muilla on, enkä usko että Hai kehtaa asiasta valittaa kaiken kansan kuullen.
Jep, tämmöinen spekulaatio menee jo täysin yli hyvän maun rajojen. Mitäs se meille kuuluu! Sitä paitsi joillakin pareilla (puhun siis tämän ohjelman ulkopuolella omasta ja lähipiirin kokemuksista) seksi luistaa paremmin kuin hyvin, mutta melkein mikään muu sitten ei välttämättä sujukaan. Sellainen on kans tosi vaikea tilanne.
sinä se sekopää olet kylläkin. Naiset väistivät luodin. Kannattaa katsoa sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä Jennin isossa "Tsernobyl-kaapissa" siis oli? En nähnyt kunnolla. Siivoustarvikkeita? Kotivara sotaa/katastrofia varten? Kaikkea mahdollista eli perustuotteita, jotka ei saa koskaan loppua?
Mitä tapahtuisi, jos vaikka tiskiaine tai tomaattimurska loppuisi sieltä varakaapista? Eikö seuraavalla kauppareissulla voisi ostaa uuden? Miksi tuohonkin pitää suhtautua niin neuroottisesti? Että kaapissa ei saa koskaan olla yhtäkäään koloa eli puuttuvaa tuotetta? Huh...tsemppiä Jyrki.
vakuutusyhtiössä työssä oleva on sisäistänyt kotivaran tarpeellisuuden ehkä peruspulliaista paremmin, en ole tätä jaksoa vielä nähnyt että kuinka perusteellinen kaappi sieltä löytyy.
Onhan se nyt kätevä että kaikesta ei tarvitse juosta kauppaan ja vielä kätevämpi että kun vaikka sairastuu, saa kyhätty nopean safkan kotona olevista aineksista eikä
Täällä kaupungissa ei ruoka loppunut koronahamstrauksessakaan. Siirryin tilaamaan ruoat viikottain kotiin, eikä koskaan jäänyt mitään saamatta. Emme elä venäjällä..
Vierailija kirjoitti:
RUN HAI RUN!!
Shark tai juokse.. ei toimi noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen vaan tyhjäpäiset instangram-pyllistelijät?
Kelpaahan se, jos tavallinen ei ole mielestäsi yhtä kuin ylipainoinen.
Sekä miehissä, että naisissa on suurin osa nykyään ylipainoisia tai ainakin vyötärölihavia(noin joka toinen aikuinen) niin kyllä miehellekin pitää kelvata se vyötärölihava jos itekin sellainen on. Joka tapauksessa ihmiset on nykyään niin ylipainoisia sukupuoleen katsomatta, että kaikille ei mitenkään riitä sitä normaalipainoista. Sitten pitää vain olla ilman tai hyväksyä se ylipainoinen.
Koko kansa lähestulkoon laikkarille, jos jokainen haluaa normaalipainoisen kumppanin.
Mitä sitten tulee noihin kurvikkaisiin ja treenattuihin ja vähän kirurginveitsen kaunistamiin, niin niillä lienee taas kysyntää niin, ettei niille tavallinen keskivartalolihava, hieman kaljuuntuva mies kelpaa. Parempaan ovat tottuneet. Pieni ylipaino ei liene haittaa jos ihmien muuten on täydellinen kumppani. Sairaalloinen lihavuus on sitten erikseen.
Täällä on tartuttu vaikka mihin, niin jännä kun ei Jennin komentteihin.
Kysyi Venetsian kanavasta jotenkin, onko tuo meri vai järvi. Ei tiedä eroa Venetsian Ja Venezuelan välillä. Olivat menossa häämatkalla katsomaan paikallista jalkapalloa ja toivoi Suomen voittavan.
Kajakista poistulo oli myös hauska, onko hän vähän höpsö ja toivoo miestä joka johtaa ja hoitaa asiat. Erikoista jos sitten kotonaan on kovat säännöt.
Höperöjuntturalle tiedoksi: sekä Suomessa että ulkomailla on myös pesuloita.