Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Mää jo ihmettelisi olenk mää maajusseis vai enskareis ko molemis ollaa jo lypsyl lähretty maar. No ei siin mittä mu ketju tahtois sotkeenttu. :D Oliks täsä sit muut? Mää lähre kans ny piffille. Lunchbreak vai pitik sano lounastauk. :D Jatkaka te.
Mulla oli just kans lunchbreak. Vedin bursaa panta päässä, piittamatta pätkääkään miten se oli tuotettu. Auton jätin kotiin, se kun olis ollu mun friendeille dealbreaker. Nyt sit tässä odottelen pari timmaa ja alan miettiä mitä sitä loihtis dinneriksi. Ennen sitä pitää pestä panta, siihen roiskui jotain lunchilla. Sen jälkeen vois vähän lukea mitä jännää täällä palstalla on tänään tapahtunut 😁
Vierailija kirjoitti:
Morsmaikut muistaa et 2on ykkönen niin hyvin sujuu...
Ei tod
Aika paljon kertoo tuo, että Anna sanoo Haille, että "Häämatkan viimeinen ilta, miten sä arvioisit, että sulla on sujunut?".
Taas pyydetään "arvioimaan" ja ei käytetä Me-sanaa, koska yhdessähän he matkalla ovat. Kysymys oli myös sellainen minkä opettaja voisi esittää oppilaalle "miten sä arvioisit, että sulla on sujunut".
Tuli mieleen, että koska Anna kokee Hain neutraalit kommentit niin arvostelevina tai kontrolloivina, niin onkohan Annalla joku huono kokemus tai trauma siitä että häntä on joku kontrolloinut tai arvostellut väärin jossain ihmissuhteessa ja nyt hän näkee arvostelua joka puolella.
Vähän sama kun vaikka loukkaantuisi siitä että puoliso kysyy, että "etkö laitakaan talvitakkia" ja tulkitsisi sen niin, että puoliso arvostelee tai kieltää käyttämästä jotain toista takkia.
Opettajienkin (3 kpl) luulisi käyttäytyvän kypsästi ja aikuismaisesti, mutta teinidraamalta näyttää.
Tuo ukko tai akka säkissä konsepti ei nyt vain toimi.
Häämatkalla se pelikortti-idea noin niinku kahdenkeskiseen tutustumiseen oli hyvä, mutta sitten kun tulee tiettyjä kysymyksiä, niin haluatko sä paljastaa niitä siinä kameran heiluessa ympärillä? Jyrkillä ja Jennilläkin vähän outo paikka korttien käsittelemiseen oli venetsialainen kahvila. Sitten kun rentoudut häämatkalla mukavassa kahvilassa niin yhtäkkiä pitääkin vastata kameran edessä omista epävarmuuksista tietäen, että Suomessa koko kansa katsoo. Näitä vois inhimillisesti tuotanto miettiä. Näytti siltä ettei Jyrki tykännyt mainita omasta pituudesta ja toisaalta rouva puhui omasta tukastaan, että sitä sais olla enempi ja silitti samalla Jyrkin päälakea kysyen nauraen Jyrkiltä vai mitä. Ööhen tiedä, Jyrki näytti osin kiusaantuneelta, että mitä näihin nyt sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se naisen pilaa, jos on ollut 100 seksikumppania elämänsä aikana. Ei Se siitä en kummemmaksi muutu.
Kyllä se pilaa. On vähän liikaa tietoa hyvin intiimistä asiasta liian monella miehellä. Itseäni inhottaa ja raivostuttaa ajatus, että joku muu mies tietää miten se naiseni voihkii ja miten sen p***u vatkaa seksin aikana.
Hakeudu hoitoon.
Hoitoa tarvitsee se mies joka ei välitä naisensa seksihistoriasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli jotenkin mieleen, kun käväisin itse Tinderissä muutaman vuoden tauon jälkeen. Todella pinnallinen oli meno. Siellä tuli jopa vastaan samoja tyyppejä kuin vuosia sitten. Moni tavis-mies oli tällä välin alkanut bodaamaan ihan kunnolla, ja oli kuvia pullistelusta salilla jne. --- Kiinnostaisi vaan tietää, millainen pyllygalleria on Tinderin naisten puoli.😅 Tai kyse asiassa ei, en halua tietää 😝
Minulla on miespuolinen kaveri, joka välillä näyttää Tinder-matchejaan (iät 40+), ja olen kyllä ollut yllättynyt miten monella naisella on paljastavia kuvia. Tämä kaverini suhtautuu asiaan ristiriitaisesti, koska kyllähän fyysinen seksikkyys häntä tietysti kiinnostaa, mutta toisaalta vartalon esittely kuuluisi hänestä vasta hieman intiimimpiin tilanteisiin. Hän sanoi että on sitten kuitenkin näistäkin naisista ty
Ainakin itse tykkäilen myös niistä satunnaiseksi seuraksi kelpaavista. Pitäähän elämästä nauttia, sitä oikeaa odotellessa.
Matti vaikuttaa kivalta ja turvalliselta mieheltä. Taina on myös mukava. Toivottavasti saisivat vielä homman toimimaan, kun Taina saa vaan vähän omaa aikaa latautua häistä ja matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kun liikaa muistellaan vanhoja, mutta Otosta ja Assista sanottava että näyttivät minusta ihan sisaruksilta. Eikä ollut kumpikaan mitenkään huomiota herättävän kuuma, muttei myöskään yhtään vastenmielisen näköinen. Juuri tuolla tavalla samantasoisen näköisiä on monet sisarukset.
Oikeasti? Toinen oli valoisa ja iloinen, toinen taas kuin nukkuvan rukous... Eikä piirteetkään kyllä ole minusta samoja.
Mutta kamalaa kun nykyisin mietitään, et kuka on huomiota herättävän kuuma. Hirveän esineellistävää, että ihan kuuma pitäis olla. Eikö tavallinen ihminen riitä?
Itse asiassa liiallinen kuumuus voi olla myös häiritsevää. Molemmat osapuolet saa yksin ja yhdessä vähän turhankin paljon huomiota. Kokenut tämän itse. Joo, olimme todella kuumia s
🤣😂😅🤮 Sitten heräsit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Millaisia paljastavia kuvia siis tarkoitat? Jos saan udella. Tyyliin jossain alusvaatteissa keekoilua vai mitä? :D Omg. Itse tykkäsin tuollaisesta miespuolisesta alusvaate-keekoilijasta vain hakiessani seksiseuraa, mutta puolisoa etsiessä en sellaista mätsäisi. Liian eri arvot siinä tapauksessa. Ei millään pahalla mutta jos julkaisee itsestään puolialastomia perse- tai muita kuvia, on ehkä turha sitten ihmetellä jos/kun deitti halusikin vaan seksiä. Vaikka joo, feminismi ja vapaus pukeutua miten haluaa ym. Mut ainakin mun kokemuksen mukaan miehet arvostaa myös sitä, ettei ole ihan joka random-selailijalle kaikkea heti paljastamassa.
Esim. sellaisia alusvaatteen oloisia toppeja jollaisessa ei varmaan kukaan esiintyisi julkisella paikalla (koska vilauttelun vaara liian suuri) ja kuvia joissa keiki
Itse kyllä katselen kesällä ihmeissäni millaisissa (alus?)asuissa nuoret naiset kulkee. Joistain puseroista olisin ollut varma, että kyse on yöpaidasta, alusvaatteiden näkyminen on enemmän sääntö kuin poikkeus jne. Liivittömyyttä en tosin paheksu o:)
No ei satunnaiseksikaan seksiseuraksi ota sellasta, josta ei ollenkaan "tykkäile".
Mikähän pareilla on tilanne nyt? Kaikki ovat toisistaan kaukana, tuhannen kilometrin päässä? Yhtä häämatkaa rikkaampana.
Saivatkohan hääpuvut omaksi ja maksoiko tuotanto näistä mitään, sormukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jo joku mies-osallistuja uhriutunut?
Ei vielä, mutta eiköhän sitä ole kaikkien osalta luvassa. Varmasti se seksin puute on sellainen, että siitä ainakin tulee sanomista.
Mistä me tiedämme heidän seksin puutteestaan? Luulen että muilla on, enkä usko että Hai kehtaa asiasta valittaa kaiken kansan kuullen.
Jep, tämmöinen spekulaatio menee jo täysin yli hyvän maun rajojen. Mitäs se meille kuuluu! Sitä paitsi joillakin pareilla (puhun siis tämän ohjelman ulkopuolella omasta ja lähipiirin kokemuksista) seksi luistaa paremmin kuin hyvin, mutta melkein mikään muu sitten ei välttämättä sujukaan. Sellainen on kans tosi vaikea tilanne.
Niinpä. Minunkin ehdottomasti top-5 seksisuhdetta on ollut naisten kans, joiden kans elämä tai tapailu muuten oli yhtä helvettiä (yleisin syy mustasukkaisuus). Mieluummin otan arkisemman seksin ja tasaisemman arjen, vaikka kyllähän sitä toisinaan miettii, että olisiko noiden sekopäiden kans voinut saada arjen sujumaan.
Kannattaa katsoa Areenasta Lomittajat -sarja. Tosi hyvä ja mielenkiintoinen sarja, ihan paras eläinkandien ohella 👍
Vierailija kirjoitti:
Tainan Panta
Jyrkin Lippis
Annan hapsottava tukka
Jennin kestovirne naamalla
Matin kotona leikatut hiukset
Hain töksäyttelyt
Näistä se viihde tulee.
Hain hiuksista olen nähnyt tasan yhden kommentin. Matin en yhtään 🤔 Että Hailla olisi itseleikattu, kamala tukka. Haillahan oli kieltämättä aika järkky tukka niissä ennen häitä jaksoissa, sellainen vähän pottamalli. Ihme kun ei monikaan siitä ole kommentoinut mitään. Häihin kävi sitten parturissa leikkauttaa kunnon tukan ja muuttu edukseen kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kertoo tuo, että Anna sanoo Haille, että "Häämatkan viimeinen ilta, miten sä arvioisit, että sulla on sujunut?".
Taas pyydetään "arvioimaan" ja ei käytetä Me-sanaa, koska yhdessähän he matkalla ovat. Kysymys oli myös sellainen minkä opettaja voisi esittää oppilaalle "miten sä arvioisit, että sulla on sujunut".
Alkaa ihan tosissaan ahdistaa Annan jatkuva Hain lyttääminen. Me sanan välttely laittoi taas miehen "paikalleen". Kärpäsenä siinä pyörit minun ympärillä, koska me ei olla me. Vähän laulua tapailleen. Täytyy loput jaksot tallentaa niin, että saa kelattua Annan osuudet pois. Tuon ilkeän, jääkylmän, itsekeskeisen naisen irvikuvan katsominen saa aikaan niin isot raivot, että ei tee hyvää verenpaineelle. Kamala akka, noin lyhyesti sanottuna!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen yksityiskohta, kun olen käynyt vilkuilemassa aiempiakin kausia muistin virkistämiseksi:
Yksi varma eron merkki on se, jos jo heti suhteen alkupuolella toinen osapuoli kieltäytyy fyysisestä läheisyydestä. Enkä nyt tarkoita mitään seksiä, vaan ihan halailua, suukottelua ja lähekkäin istumista. Toinen ei selvästi kiinnosta parisuhdemielessä, jos läheisyydestä kieltäydytään. Syyksi voi toki aina sanoa mitä tahansa, mutta se läheisyyden puuttuminen jo alkuvaiheessa povaa aina huonoa.
Kyllä. Paritanssin harrastajana voin sanoa, ettei sellaista ihmistä olekaan, etteikö hetken silloin tällöin lähellä voi olla, eli läheisyyden välttely on todellakin merkki siitä, ettei missään nimessä halua antaa sitä kuvaa, että toinen voisi kiinnostaa.
Jos ei ymmärrä polttovälin ja etäisyyden vaikutusta siihen miten kapealta tai leveältä näyttää, kannattaisi otattaa Tinder kuvat jollain ammattilaisella tai valokuvausharrastajalla.