Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki jankkaa tuosta Hain ulkonäöstä? Pareillehan näytetään kuvia erilaisista ihmisistä hakuvaiheessa (mukana myös puolison kuva), joista he valitsevat omaa silmää miellyttävät. Joten Anna on valinnut Hain ulkonäön miellyttäväksi hakuvaiheessa.
Veikkaan, että on hyväksynyt sen vain siksi, kun niin kuuluu tehdä, ettei saa R-sistin leimaa, ja luottanut/olettanut, ettei eri etnisestä taustasta olevaa valittaisi ohjelmaan.
Jos on noin typerä, ettei osaa sanoa mitä haluaa, niin omaa tyhmyyttä ja ei ihme jos on sinkku.. tai eronnut ilmeisesti tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki jankkaa tuosta Hain ulkonäöstä? Pareillehan näytetään kuvia erilaisista ihmisistä hakuvaiheessa (mukana myös puolison kuva), joista he valitsevat omaa silmää miellyttävät. Joten Anna on valinnut Hain ulkonäön miellyttäväksi hakuvaiheessa.
Veikkaan, että on hyväksynyt sen vain siksi, kun niin kuuluu tehdä, ettei saa R-sistin leimaa, ja luottanut/olettanut, ettei eri etnisestä taustasta olevaa valittaisi ohjelmaan.
Jos on noin typerä, ettei osaa sanoa mitä haluaa, niin omaa tyhmyyttä ja ei ihme jos on sinkku.. tai eronnut ilmeisesti tällä hetkellä.
Toivonpa että nuo parit eivät lue tätä palstaa!
Vierailija kirjoitti:
PYYDÄN, että te jotka katsotte etukäteen tulevia jaksoja, niin älkää tehkö TÄNNE juonipaljastuksia. Itselle tämä on viikon paras hetki telkkarin ääressä, niin on inhottavaa lukea täältä mitä tulevissa jaksoissa tapahtuu. Jos haluatte puhua tulevien jaksojen tapahtumista, niin tehkää toinen Ensitreffit Alttarilla2 keskustelu. Siellä saa vapaasti puhua, mutta please ei täällä. Kunnioitetaan toistemme tapaa seurata tätä ohjelma :)
Höpöhöpö.. eihän sun ole pakko lukea näitä, ennen kuin olet koko kauden katsonut.. mikä sinä olet sanomaan mistä muut saavat jutella.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt mikä oli se vessanpytynkannen episodi Jennillä ja Jyrkillä. Siis oliko se vitsi tyrannista puolisosta? Ei kai kukaan nykyaikana oikeasti moiti toista tuollaisesta?
Jep ja mun mielestä jos vaan mahdollista niin kannattaa yhteisessä asunnossa olla 2 vessaa niin molemmat saa jättää kannen niin kuin haluaa ja rauhassa muutenkin käydä suihkussa, meikata ym tasan tarkkaan niin pitkään kuin haluaa. Itse olisi vaikea kuvitella että asuttaisiin yhden vessan kodissa. Ymmärrän toki kaupunkikaksiossa tai kolmiossa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Jyrki kieltämättä aika erikoinen tapaus perinteisen parisuhdemallin toiveellaan. Provider-miehellä on kunnon koulutus ja 39-vuoden iässä jo jonkinlainen asema työelämässä. Provider-mies tienaa sen verran, että vaimo voi päättää kiinnostaako häntä käydä töissä vai ei.
En siis itse kannata tällaista parisuhdemallia. Ajattelen kuitenkin, että jos tällaisia toiveita oikein televisiossa puhelee, täysyisi itse pystyä täyttämään se oman sukupuolen ihannemalli. Ts. mies, jolla on hyvä asema ja päättäväinen luonne, ja nainen, joka on huolehtivainen, tykkää pitää kodin nättinä, laittaa ruokaa ja leipoa. Tästähän tulee suorastaan sellainen mielikuva, että Jyrki haluaa ainoastaan ne Provider-miehen helpoimmat osuudet, eli sen, että nainen hoitaa kotityöt ja hän voi vain halutessaan "autella" joskus, esim. laittamalla oman lusikkansa tiskikoneeseen.
= kotkalainen mies, pallopelejä ja muuta hauskaa poikien kesken, 'vaimo', koska muillakin on
Vierailija kirjoitti:
Toivonpa että nuo parit eivät lue tätä palstaa!
Ainakin Annan kannattaisi jos ei itse ymmärrä vähän säätää käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyttiin sulhasilta että tahdotko ottaa x vaimoksi ja rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä elämän loppuun, mutta morsioilta vain että tahdotko ottaa? Ei myötä eikä vastoinkäymisiä mainittu.
Koska tämä on tv-ohjelma. Jos olisit joskus osallistunut oikeaan vihkimiseen, tietäisit, ettei ohjelmassa näytetä virallista vihkimistä, koska lyhinkään kaava ei mene noin.
Täällä on liikaa blondeja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien vanhemmat ja läheiset ois kauhuissaan jos nää menis naimisiin vaikkapa jonkun tindertyypin kanssa jonka tunteneet muutaman kuukauden. Mutta kun kyseessä tv-ohjelma niin vanhemmat ja ystävät hehkuttaa miten hyvältä parilta vaikuttavat ja uskovat loppuelämän rakkauteen. Mitä ihmettä??!
Pitäisivät hääjuhlat ohjelman lopussa jos päättävät pysyä yhdessä. Nyt nuo häät ovat naurettavaa showta.
Tässä mennään niin sanotusti takapuoli edellä puuhun. On aina yhtä hupaisaa todeta, että häissä kaikki on aina NIIN ihanaa, mutta jo hääyön jälkeisenä aamuna alkaa todellisuus iskeä päin näköä ja sitten kohta jo ahistaa.
Sehän on siitä kiinni, miten yö meni. Jos on tottunut yhden illan juttuihin, niin tuossa formaatissa hääyö sujuu helposti. Jos taas on niin hienohelmaa, että pelkää paikkojen kuluvan käytössä, niin peli on menetetty, kuka sellaista haluaa toista kertaa tavata, mutta tässä formaatissa joutuu sanktioiden vuoksi mukana roikkumaan.
Anna ei muuten taida päästää Haita edes kotiinsa saati sitten yöpymään. Avioliitto oli taputeltu jo epäonnistuneen ensisuudelman jälkeen. Sen jälkeen kaikki on ollut valitettavasti maanpäällistä helvettiä. Jos mistään ei voi joustaa niin mitään ei voi koskaan saavuttaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni myös järjetöntä yrittää tehdä pareja joilla välimatkaa satoja kilometrejä. Tuohon soppaan lisätään ihan turhaa vastatuulta.
Itse liikun työn puolesta ympäri maata ja käytännössä olen 100% etätyöläinen, eli asuinpaikalla ei ole mitään väliä. Minun kaltaisia asiantuntijoita ja konsultteja on maassa tuhansia, eikä meille Suomessa mitään pitkää matkaa olekaan.
Olen itsekin tapaillut naisia satojen kilometrien päässä, ei mikään ongelma itselle.
Annan ja Hain tilanne on erikoinen. Molemmat ovat sen verran hyvännäköisiä ja ulkonäöllisesti ns. samantasoisia, että olisin olettanut heidän päätyvän sänkyyn jo ensimmäisenä yönä tai aika pian. Tuollaisen lähentymisen jälkeen hormonit alkaisivat hyrrätä ja elo olisi sopuisampaa.
Ei käy kyllä kateeksi tuon Hain tilanne. Anna ei vaan ilmeisesti tunne mitään vetoa häneen joten pyrkii siksi sabotoimaan koko suhteen ja etsimällä etsii Haista asioita mitkä ärsyttää häntä, että saa perusteltua itselleen sen, ettei tuosta avioliitosta tule yhtään mitään. On todennäköisesti miehelle aika stressaavaa olla tuollaisessa tilanteessa, jossa et voi tehdä mitään oikein ja koko elämä on yhtä munankuorilla kävelyä.
Jos Anna olisi reilu, niin toteaisi vaan että match meni nyt pieleen ja avioliittoa on ihan turha jatkaa. Mutta suorittajaluonteelta on todennäköisesti aika vaikea tehdä tuota koska kokisi sen luovuttamiseksi, joten on helpompi yrittää sabotoida avioliitto laittamalla kaikki toisen syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien vanhemmat ja läheiset ois kauhuissaan jos nää menis naimisiin vaikkapa jonkun tindertyypin kanssa jonka tunteneet muutaman kuukauden. Mutta kun kyseessä tv-ohjelma niin vanhemmat ja ystävät hehkuttaa miten hyvältä parilta vaikuttavat ja uskovat loppuelämän rakkauteen. Mitä ihmettä??!
Pitäisivät hääjuhlat ohjelman lopussa jos päättävät pysyä yhdessä. Nyt nuo häät ovat naurettavaa showta.
Tässä mennään niin sanotusti takapuoli edellä puuhun. On aina yhtä hupaisaa todeta, että häissä kaikki on aina NIIN ihanaa, mutta jo hääyön jälkeisenä aamuna alkaa todellisuus iskeä päin näköä ja sitten kohta jo ahistaa.
Sehän on siitä kiinni, miten yö meni. Jos on tottunut yhden illan juttuihin, niin tuossa formaatissa hääyö sujuu helposti. Jos taas on niin hienohelmaa,
Kerro olevasi huono sängyssä kertomatta olevasi huono sängyssä.
Onko Anna jo nussinu ton Hain kaa?
T.Pinksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni myös järjetöntä yrittää tehdä pareja joilla välimatkaa satoja kilometrejä. Tuohon soppaan lisätään ihan turhaa vastatuulta.
Itse liikun työn puolesta ympäri maata ja käytännössä olen 100% etätyöläinen, eli asuinpaikalla ei ole mitään väliä. Minun kaltaisia asiantuntijoita ja konsultteja on maassa tuhansia, eikä meille Suomessa mitään pitkää matkaa olekaan.
Olen itsekin tapaillut naisia satojen kilometrien päässä, ei mikään ongelma itselle.
Minä taas en normaalisti liiku asuinkaupungista, mutta olen niin kiireinen että ei ole mikään ongelma tapailla kauempana asuvaa miestä. Nykyinen tapailukumppani asuu Tukholmassa. Nimittäin sitten kun järkkään muutaman päivän aikaa parisuhteelle niin eipä haittaa matkustaa toiseen kaupunkiin/maahan sitä viettämään. Tapailukumppani on samaan tapaan kiireinen, joten emme paljon ehtisi nähdä vaikka asuisimme lähekkäin. Tämä sopii meille.
Tähän ohjelmaan en tosin voisi ikinä hakea, koska tällainen on kuitenkin niin harvinaista että en odottaisi muihin hakijoihin osuvan yhtäkään saman tyylistä henkilöä. Ja jos osuisikin niin en haluaisi tulla paritetuksi pelkästään tämän asian perusteella, koska kumppanissa on kuitenkin moni muu asia paljon tärkeämpiä.
Välillä näyttää, että keskustelijat ovat jotain perähikiän ikisinkkuja itsekin. Esim puheet siitä, ettei ensisuudelmassa voi olla tunnetta, kun on nähnyt juuri. Harrastan lavatansseja ja kyllä minä olen useinkin vuosikymmenien aikana kohdannut naisen, jonka kans on muutaman tanssin jälkeen päädytty suutelemaan ja illan päätteeksi autolleni. Yhden illan jutut ja "tuntemattomienkin" suutelussa ei ole ollut koskaan mitään ihmeellistä, mutta kukkahattu-ikisinkulle tämä voi olla omasta kuplasta hankala sisäistää.
Anna penäsi Haita kertomaan omat tunteensa, kun istuivat eilen siellä puistonpenkillä. Hai näytti ahdistuneelta, minkä ymmärtää hyvin. Hai varmaan kelasi päässään, että mitä ihmettä hän uskaltaa sanoa ilman, että Anna vetää siinä kameroiden edessä hirveät kilarit osoittaakseen kaikelle kansalle, miten hirveä töksäyttelijä ja epäkohtelias moukka Hai on. Sanoipa tuo miesparka ihan mitä tahansa, Anna vatvoo ja vääntelee ja tulkitsee sitä loputtomiin.
On kyllä ihan käsittämätöntä, että kaikkien hakijoiden joukosta ja asiantuntijoiden tiukan seulan läpi tähän ohjelmaan on valittu Annan kaltainen tyyppi, joka on aivan sekaisin itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas piti valita tuonne pari, jolla on etäisyyttä tyyliin 600 km. Oi miksi taas?!?
Tässä maassa on meitä, joille tuo matka ei ole mikään ja itse asiassa, jos nyt ei sitä autoa omista, niin junallakaan tuo matka Oulu-Tre ei ole mikään etäisyys. Sähköautollahan tuo ei edes maksais käytännössä mitään.
Olisi muuten kiva tehdä jotain yhteenvetoa siitä, että miten näiden ns. onnistuneiden parien yhteiselo ohjelmassa alkoi. Mahtaako löytyä jokin kaava. Oliko esim. heti kipinää vai ei, ja kuinka paljon.