Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna laitatti hiustenpidennykset häihin, kun jossain alun haastattelukohdassa oli vaan olkapäämittainen ohut Suomihius? Oli kyllä ruma se hääkampaus, kun rätkötti vaan hapsuisena päästä se hius. Olis ollut paljon parempi, kun olis ollut edes osittain kiinni taaksepäin, vaikka sitten oliskin ollut niskasta auki. Ja kauniimmat, kiiltävämmät kiharat 👍
Veikkaan että tuo kommentti tuli naiselta.
Aivan. Miehenä pidän (kuten monet kaveritkin) vain seksikkäänä, kun nainen näyttää juuri sängystä nousseelta. Kukas nyt aamun. jälkeen jaksaa ja ehtiä tukkaansa laittaa :D
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää ketä Tainan panta provosoi. Mun vaimo käyttää tollasia pantoja ja nehän on kuin arkisia kruunuja, siis hyvässä mielessä. Omankin vaimon kauneutta vaan korostaa ja tekee olemuksesta nuorekkaamman ja feminiinisemmän.
Minua ärsyttää tyhmät ihmiset jotka eivät vain tajua, että heidän pantansa/housunsa/paitansa/you name it on hölmön näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on tosi kaunis ja upea, häntä täällä haukutaan sen vuoksi:D Anna ei ole tuntenut alusta alkaenkaan vetoa Haihin ja tämä vaikuttaa hänen käytökseensä, ei ole ollut rentona ollenkaan.
Katsotaankohan me samaa ohjelmaa.. ainiin, taidat olla nainen/lepakko.. miehenä en näe Annaa kauniina, riisitautinen kuikelo
Näin lepakkona jaan mielipiteesi, vaikka ilmaisisin sen ehkä vähän eri sanoin. Mutta makuja on tietysti monia ja kyllä Annallekin varmaan ulkonäön puolesta ottajia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää ketä Tainan panta provosoi. Mun vaimo käyttää tollasia pantoja ja nehän on kuin arkisia kruunuja, siis hyvässä mielessä. Omankin vaimon kauneutta vaan korostaa ja tekee olemuksesta nuorekkaamman ja feminiinisemmän.
Minua ärsyttää tyhmät ihmiset jotka eivät vain tajua, että heidän pantansa/housunsa/paitansa/you name it on hölmön näköinen
Minua taas naurattaa ihmiset alhaisine ärsytyskynnyksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minua ärsyttää kaltaisesi tosikot! :)
Onhan se panta vähän höpsö, mutta so what! Saahan sitä hassutellakin. Ja sehän voi olla kätevä ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna, Anna.. olisin ymmärtänyt jos Hai olisi kysynyt oletko miettinyt alkon käyttöäsi, mutta toinen kysyy kahvin juomisesta ??
Eihän Hai uskalla kommentoida tai kysyä mitään, kun Anna kääntää kaiken päälleen ja loukkaantuu.
Kahvikeskustelun pointti ei ollut kahvista, vaan että ylipäätään jostain keskusteltaisiin/saataisiin edes jotain jutun juurta. Rupattelua eri asioista kutsutaan keskusteluksi. En ymmärrä ihmisiä, jotka kysyvät "miksi kysyit tuota". No siksi, että olisi jotain puhuttavaa.
Jos Anna olisi keskustelutaitoinen, niin kahvikeskustelusta pääsisi aasinsillalla seuraavaan puheenaiheeseen.
Kepeyttä elämään Anna!
Hai otti puheeksi kahvin, koska Annan kanssa ei voinut mitää syvempääkään puhua. Mutta sekin oli vikatikki An
Kaurapuurosta voi tulla mielleyhtymä hiilareihin ja lihomiseen.
Jos Tainan suurin ongelma on hiuspanta, niin aika hyvin hän vetää.
Vierailija kirjoitti:
Suomen versiossa sentään on ihan oikeita ihmisiä, jotka esiintyvät omana itsenään, sellaisena kuin ovat. Tai haluavat ITSE olla. Kukaan ohjaaja tai käsikirjoittaja ei käske heidän toimia tai sanoa tietyllä tavalla, heidän ei tarvitse olla tuotannon pikkumarionetteja.
Kyllä kaikki tv-ohjelmat ovat käsikirjoitettuja. Vähiten ne jotka kuvataa yhdellä otolla ja kameralla (näitä et mainoskanavilta löydä).
Muistelkaapa esim. Vain elämää kautta, jossa yksi artisti jätti homman kesken, kun ei halunnut avata elämäänsä, kuten tuotantoyhtiö halusi.
Vierailija kirjoitti:
Hieman naisten häämekoista. Yläosattomat. Liian yläosattomat eivät ole kauniit. Jos hääkuva on otettu hartioista ylöspäin , kasvokuva, niin näyttää kuin morsmaikko olisi alasti.
Eiköhän se ole tärkeintä, että miestä miellyttää, sama mitä kateelliset kanssasisaret on mieltä. Jos nainen osaa kantaa itsensä, hän on seksikäs vaikka juuttisäkkiin pukeutuneena.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, jos Taina tulee lukemaan tätä ketjua ja täällä on sivukaupalla kommentteja hänen hiuspannasta! Mä olisin ainakin aivan äimän käkenä, että täh! Tämäkö on ollut se puhuttava asia minussa?! Ei mikään mitä olen sanonut tai mikään persoonassa, vaan hiuspanta! Se on nyt mennyt sietoikkunan yli kuten Anna sanois
Panta on kyllä jo alkanut elää ihan omaa elämäänsä.
Mutta en voi mitään, minusta näyttää, että jotenkin Tainan koko olemus tai juuri se persoona tiivistyy siihen pantaan. Minä näen sen jotenkin humoristisena ja ehkä myös niin että Taina ei turhia pinnistele, asettaa rentouden ulkoisen tyylikkyyden edelle. Onhan se vähän hipsteri. Minusta on näiden keskustelujen myötä tullut ihan pantafani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on tosi kaunis ja upea, häntä täällä haukutaan sen vuoksi:D Anna ei ole tuntenut alusta alkaenkaan vetoa Haihin ja tämä vaikuttaa hänen käytökseensä, ei ole ollut rentona ollenkaan.
Voi mammat, ette osaa lukea ihmisiä vaikka luulette niin; Hai on teidän suosiossa mutta hänellä on vahva tarve hallita kumppaniaan ja tulee tuhoamaan sillä vähäisetkin mahdollisuutensa Annan suhteen. Esittelyjaksossa tämä oli jo itselle täysin selvää. Molemmat ovat perfektionisteja ja kontrollifriikkejä mutta toisin kuin Anna Hai kohdistaa kontrolloinnin etenkin kauniiseen puolisoonsa. Toisen kontrollointi ja hallinnantarve on aina sairasta, henkistä väkivaltaa.
Kumpikos se olikaan, joka sanoi, että pussaamista pitää harjoitella?
Kuten sanoin Anna ei ollut mieltynyt hänelle valittuun puolisoon, pussailukin tu
Kuka muu kuin Anna voi sanoa mitä on vielä tulossa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joiden ulkonäkö jossakin suhteessa ei miellytä juuri SINUA eivät ole tyhmiä, eivät ainakaan sen takia, etteivät he syystä tai toisesta miellytä SINUA.
En minäkään osaa uida. Lapsena olin hukkua ja sain kammon vettä kohtaan. Peruskoulussa sanoin saavani migreenin uimahallissa, joten kävin kävelyllä (lue: istumassa kahvilassa), kun muut oli uimassa.
Kauppiksessa migreeni ei kelvannut, joten lintsasin ko tunnit ja korvasin ne ostamalla uimalippuja, joiden kuitit toimitin opelle.
En ole uimataitoa tarvinut elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Tainan ei passais enempää lihoa. Vaikuttaa huonokuntoiselta. On isokokoinen, isoluinen, pikkusen liian raskas sporttisen ja kuivakan, siis terveen näköisen Matin rinnalla.
Jos naisen hartiat ja kasvot ovat isommat kuin miehellä, niin, no, onnea vaan jatkoon.
No minä luulen, että tuo on monesti se avain onneen. Nyt kun oikein tarkasti mietin niin tiedän/tunnen paljon pareja jotka on olleet onnellisesti naimisissa vuosikymmenet ja juuri noin, että nainen on paljon suurempi kasvoiltaan ja hartioiltaan, kuin mies. Ja kun mietin lapsuudennaapureita, niin lähes puolet pareista oli tuollaisia pareja. Mies pieni ja kuivakka, nainen rehevä ja paljon suuremmat hartiat/kasvot omistava, kuin mies.
Jotkut ilmeisesti valitsee puolisonsa muilla kriteereillä, kuin sillä, että naisella on pienempi naama, kuin miehellä. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa mennä vähän liian pitkälle tuo Jyrkin mollaaminen. Hänet on leimattu jo työttömäksi retkuksi, joka makoilee Jennin sohvalla päivät pitkät jalkapalloa kytäten kaikilta mahdollisilta kanavilta, jotka tietysti Jenni maksaa. Kun Jenni tulee töistä ruokakasseja raahaten ja aloittaa pihvin paiston, Jyrki auttaa kotitöissä eli vie sukkansa pyykkikoriin. Päivällisen jälkeen jyrki lähtee kylille Jennin autolla, eikun Jennin pitää olla kuskina, koska jyrki on särpinyt koko päivän olutta. Jenni vie Jyrkin jalkapallo-otteluun ja antaa kaljarahaa mukaan.
Näinkö se menee?
eikun täällä leikiteltiin kauhuskenaarioilla, Jenni sen toki sitten päättää että haluaako ottaa riskin vai ei. Hän selkeästi haki jonkinasteista provider-tyyppistä miestä ja tuotanto ymmärsi tämä sitten sillä tavoin. Vai oliko tää t
Perinteiset miehet juuri arvostavat sitä naistyyppiä, joka hoitaa kodin ja muilla osa-alueilla pysyy taustalla. Provider-mies voi rauhassa keskittyä leivän tienaamiseen. Eihän se ole mikään provider silloin jos haluaa naisellakin olevan ansiokas ura.
Tuon tällä palstalla myös paljon keskustelua aiheuttaneen Matin Tainalle sanoman "Sara Sieppiä odotin jne". Ymmärrän itse kyllä sen valossa kun Matti sanoi ennen häitä, että on tarkoituksella pyrkinyt olemaan luomatta etukäteen mielikuvaa tulevasta morsiamesta. Kun ei ollut etukäteen luonut itselleen tiettyjä odotuksia niin heitti jotain, koska ei hänellä ollut valmiina tietynlaisia odotuksia ainakaan puolison ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään osaa uida. Lapsena olin hukkua ja sain kammon vettä kohtaan. Peruskoulussa sanoin saavani migreenin uimahallissa, joten kävin kävelyllä (lue: istumassa kahvilassa), kun muut oli uimassa.
Kauppiksessa migreeni ei kelvannut, joten lintsasin ko tunnit ja korvasin ne ostamalla uimalippuja, joiden kuitit toimitin opelle.
En ole uimataitoa tarvinut elämässäni.
Niin ja jos joskut tarvitset, niin sitten se elämä vain loppuu siihen hukkumiseen, etkä todellakaan tarvinnut elämäsi aikana uimataitoa:D
Tämä nyt on ohis tähän ketjuun, mutta noita pelkoja päin pitäisi vain mennä. Itsekin lapsena meinannut hukkua, mutta silti olen opetellut uimaan ja nyt rakastan vettä ja uimista. Ja sama juttu autolla ajosta. Joskus peilikirkkaalla tiellä auto lähti luisuun ja ensin tien reunasta toiseen luistellen auto lopulta päätyi syvään ojaan. Kyllä pelotti tarttua rattiin sen jälkeen, mutta ei auttanut, kun työmatka oli 40km ja ei kun aamulla ajamaan. Jos oisin jäänyt pelkoni vangiksi, en varmaan olisi uskaltanut ajaa enää ikinä. Suuren osan peloista voi voittaa. Niiden ei kannata antaa määrätä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen kun matti kehui vaimonsa silmiä kauniiksi (en tiedä oliko se osio kuvattu jälkikäteen ja varasti Tainalta sanat suusta, Taina sanoi ensimmäisenä Matille saman kehun), niin yleensä miehet kehuvat naisesta kauniita silmiä jos kroppa ja muu ulkonäkö ei miellytä :D
Et ole selvästikään mies. Kyllä minä miehenä kiinnitän huomioni silmiin (tosin katsonkin silmiin, kun puhun - tätähän ei kaikki juntit osaa, ikävä kyllä) ja kehunkin niitä, jos on aihetta ja se tilanteeseen sopii.
Onhan tuo Jyrki kieltämättä aika erikoinen tapaus perinteisen parisuhdemallin toiveellaan. Provider-miehellä on kunnon koulutus ja 39-vuoden iässä jo jonkinlainen asema työelämässä. Provider-mies tienaa sen verran, että vaimo voi päättää kiinnostaako häntä käydä töissä vai ei.
En siis itse kannata tällaista parisuhdemallia. Ajattelen kuitenkin, että jos tällaisia toiveita oikein televisiossa puhelee, täysyisi itse pystyä täyttämään se oman sukupuolen ihannemalli. Ts. mies, jolla on hyvä asema ja päättäväinen luonne, ja nainen, joka on huolehtivainen, tykkää pitää kodin nättinä, laittaa ruokaa ja leipoa. Tästähän tulee suorastaan sellainen mielikuva, että Jyrki haluaa ainoastaan ne Provider-miehen helpoimmat osuudet, eli sen, että nainen hoitaa kotityöt ja hän voi vain halutessaan "autella" joskus, esim. laittamalla oman lusikkansa tiskikoneeseen.
Aivan. Miehenä pidän (kuten monet kaveritkin) vain seksikkäänä, kun nainen näyttää juuri sängystä nousseelta. Kukas nyt aamun. jälkeen jaksaa ja ehtiä tukkaansa laittaa :D