Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Iltalehden raati osti kritiikittä Annan valituksen Hain "kontrolloivuudesta" ja "redflageista":
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/749272be-4449-4586-9338-4ff2195…
Käsittämätöntä miten toimittaja leimasi Hain vain toisen osapuolen kertoman perusteella. Mielestäni törkeää.
Jodelissa puhuttiin että Ava Max olisi tehnyt Matille tämän upouuden kappaleen... Ava laulaa siinä mm. hiuspannasta näin:
She's like a spring rose, but she's covered in thorns
Her little hairband hiding her horns
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma on kyllä erikoinen kertakaikkiaan. Naiset vaikuttavat enemmän tai vähemmän sekoilta, miehet luultavasti löytäisivät kumppanin ihan oikeasta elämästä jos vähän viitsisivät nähdä vaivaa.
Annan sinkkuutta ei varmaan kenenkään tarvitse ihmetellä, mutta ei Jennikään ihan täysillä käy, juttujen perusteella hakee jotain varakasta iskähahmoa. Todella törkeää vinkua telkkarissa että pitääkö hänen nyt elättää Jyrki. Eiköhän Jyrki ole tähänkin mennessä elättänyt itsensä.
Nimenomaan. Kuka sen Jyrkin on tähän asti elätyänyt...
Vierailija kirjoitti:
Jos Jyrki on valmistavan luokan opettaja mutta ei ole KTM, on hänen palkkansa n. 2400-2600e/kk. Tuohon rahaan saa kyllä jatkossakin nostella itse ne kalsarinsa lattialta.
Tuskin on KTM...se on kauppatieteiden maisteri. KM on kasvatustieteiden maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minua ihmetyttää, mikä on Tainalla päässään lähes koko ajan tuo ihmeellinen häkkyrä? Onko se olevinaan hiuspanta ja onko tuollaiset muotia? Minusta se on lähinnä koominen, terveisin vanhanaikainen.
Hänellä näyttää löytyvän tuota hassua muhkurapantaa eri väreissä. Siitä päätellen vaikuttaa siltä, että Taina uskoo noiden pantojen olevan tosi näyttäviä ja sopivan hänelle hienosti. Kantaa pantaa ylväänä kuin kuningatar kruunuaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei Jennin hamstrauskaappi kauhistuttanut vaikka olihan se erikoinen. Mutta se ajatus että heidän yhteinen elämä ja arki täytyy mennä Jennin tyylillä, hänen säännöillä. Tai tälläisen käsityksen hänestä sain.
Ymmärrän että ne bokserit lattialla ei oo kiva juttu ja varmasti Jyrki aikuisena voi viedä ne suoraan pyykkiin mutta kuulosti että Jennillä on kaikessa omat tarkat tavat ja olettaa että Jyrki sitten alkaa myös niiden mukaan toimimaan.
Miksi ihmeessä näihin ohjelmiin otetaan tälläisiä ihmisiä???
Joiltain ihmisiltä puuttuu kyky itsereflektioon aivan täysin. Vika on aina muissa ja sitten itketään kun eksät oli niin kauheita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jyrki on valmistavan luokan opettaja mutta ei ole KTM, on hänen palkkansa n. 2400-2600e/kk. Tuohon rahaan saa kyllä jatkossakin nostella itse ne kalsarinsa lattialta.
Eli työskennellyt joko Hovarilla tai Langinkoskella.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla palkalla onkin jo pienituloinen. Ja unelmoi vielä elättävänsä perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on KTM...se on kauppatieteiden maisteri. KM on kasvatustieteiden maisteri.
Ai juma, sori siis joo..itse olen FM ja näin hyvin hallussa. Meni koulutus hukkaan😅
Jos Jyrkin palkka on 2400-2600, kyllähän sillä elää tai ainakin hengissä pysyy. Ja ajennin kanssa asuen vielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kerrottu mitä ainetta Jyrki opettaa vai onko luokanope? Voisiko olla liikunnanopettaja?
Yhdessäkään Kotkan koulussa ei ole Jyrki nimistä opettajaa, ainakaan tänä vuonna...kesällä taisi jo olla työtön/urheilukaupan myyjä ja nyt tekee sitten jossain muualla, jos tekee, opettamista
Laajenna etsintöjäsi. Hän oli ainakin ykkösjakson aikaan valmistavan luokan opettaja. En tiedä, toimivatko sellaiset tavallisissa kouluissa vai missä.
https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/luokanopettaja-valmistava-opetus-kon…
Eli Jyrki opettaa maah an muuttajia. Ei ole KTM. Tuskin edes korkeakoulutettu..
Tuskimpa harva luokanopettaja on KTM eli kauppatieteenmaisteri. Taitaa paremminkin olla KM
Vierailija kirjoitti:
Mistä Jennille selvisi se, ettei Jyrki ole vakituisessa työsuhteessa? Näytti siltä, että olisi saanut tiedon vierailtuaan isänsä luona. Koska sen jälkeen itki järkytystään autossa.
Oliko Jyrki jättänyt kertomatta asioita tai antanut ymmärtää, että on vakipestissä tai omistaisi auton? Tai oliko Jenni perheineen vaan päätellyt itse niin?
Mistä tämä tieto tuli Jennille, jos ei Jyrkiltä itseltään? Oliko isä selvitellyt asiaa oma-aloitteisesti? Soittanut Verohallintoon ja kysynyt miehen tulot? Kuulostaa vähän erikoiselta.
En itse suhtautuisi hyvällä, jos kuulisin kumppanini vanhemman selvitellleen esim. tutkintojani, tulojani, työhistoriaani, luottotietojani, jne. Vaikka työ- ja raha-asiat olisivatkin moitteettomassa kunnossa, pitäisin tuollaista urkkimista tosi loukkaavana. Voin kyllä vastata, jos noista minulta kysytään, mutten tykkäisi, jos asioitani urkittaisiin selkäni takana.
Ymmärrän kyllä vanh
Eiköhän Jyrki ole kertonut nämä asiat aivan itse. Todennäköisesti Jenni on yrittänyt jollain tasolla miellyttää siellä häämatkalla. Hänhän sanoi aiemmin, että on ollut taipuvainen sellaiseen. Pappa Muurisen edessä ei ole kuitenkaan pystynyt esittämään, koska isä tuntee tyttärensä. Siksi tunnereaktio on tullut tuon vierailun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kerrottu mitä ainetta Jyrki opettaa vai onko luokanope? Voisiko olla liikunnanopettaja?
Yhdessäkään Kotkan koulussa ei ole Jyrki nimistä opettajaa, ainakaan tänä vuonna...kesällä taisi jo olla työtön/urheilukaupan myyjä ja nyt tekee sitten jossain muualla, jos tekee, opettamista
Laajenna etsintöjäsi. Hän oli ainakin ykkösjakson aikaan valmistavan luokan opettaja. En tiedä, toimivatko sellaiset tavallisissa kouluissa vai missä.
https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/luokanopettaja-valmistava-opetus-kon…
Eli Jyrki opettaa maah an muuttajia. Ei ole KTM. Tuskin edes korkeakoulutettu..
Mistä tiedät Jyrkin koulutuksen tason?
Plus tiedoksi: KTM = kauppatieteiden maisteri, KM = kasvatustieteiden maisteri.
Noissa linkeissä oli vain tietoa valmistavan luokan opettajan työhakemuksesta ja työn sisällöstä.
Minusta tuollainen työnkuva kuulostaa jopa vaativammalta ja raskaammalta kuin "tavisluokan" opetus. Jos ymmärsin oikein, valmistavalla luokalla oppilaat ovat eri-ikäisiä, monikielisiä, eri kulttuuritaustaisia, moni ollut Suomessa vain vuoden. Saattaa olla monenlaisia traumoja taustalla, riippuen mistä ovat Suomeen saapuneet. Kuulostaa tosi haasteelliselta ja rankalta. Tsempit ja iso arvostus Jyrkille, jos tosiaan tuollaista työtä tekee!
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla joku diili tuotannon kanssa, ettei avioparit seuraa toisiaan somessa vai onko ne kaikki eronneet?
Hain tanssihommelit on melko huvittavia. Ei ihme että ukko on sinkku. Eihän kukaan... toistan: EI KUKAAN, voi kuvitella Annan soveltuvan hänelle pariksi pelkästään kun katsoo Hain kömpelöä breakdance-esitystä Taiteiden yöstä teinien katsellessa ympärillä... LOL!
Taitaa olla kaikki eronneet. Vain Jenni seuraa Haita. Kamala tuo Hai luonut instatilin vain pönkittääkseen ohjelmaa, laittanut klipin Annasta omalle tililleen eikä tägännyt häntä siihen.. sitten esittelee tanssitaitojaan. Julkisuudenkipeä.
Annasta oli aistittavissa jo häissä pettymys puolison suhteen. Olisi ehdottomasti tarvinnut paljon sanavalmiimman miehen, joka pistää hanttiin. Nyt Hai jää aivan jalkoihin, huomasi jo häiden kiitos puheista ym. lähtien. Annaa ei siis miellyttänyt valittu kumppani tarpeeksi ja nyt hakemalla hakee ja tekaisee erinäisiä vikoja Haista. Hai yrittää luoda jotain keskustelua aikaan turhanpäiväsillä kysymyksillä niinkuin tää "Lakkaatko usein kynsiä? Ja "meikkaatko paljon? " josta toinen tuomitsee jo kontrollifriikiksi ...tuhoon tuomittu liitto.
Onpas hankalaa kun täällä keskustellaan maksullisen kanavan viimeisimmässä jaksossa tapahtuneista asioista. Useimmat kuitenkin ovat nähneet vasta jakson, jossa parit on häämatkalla.
Miten mulla on sellainen olo, että jos Jyrki elättäisi Jennin, niin siinä ei olisi mitään ongelmaa Jennin mielestä. Mitä ihmettä? Kai nyt parisuhteessa ja avioliitossa elätetään itsensä ja toisensa, yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on sellainen olo, että jos Jyrki elättäisi Jennin, niin siinä ei olisi mitään ongelmaa Jennin mielestä. Mitä ihmettä? Kai nyt parisuhteessa ja avioliitossa elätetään itsensä ja toisensa, yhdessä.
Et ymmärrä jutun pointtia. Uskon, että pääpointti siinä Jennin itkussa liittyy perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Jennille selvisi se, ettei Jyrki ole vakituisessa työsuhteessa? Näytti siltä, että olisi saanut tiedon vierailtuaan isänsä luona. Koska sen jälkeen itki järkytystään autossa.
Oliko Jyrki jättänyt kertomatta asioita tai antanut ymmärtää, että on vakipestissä tai omistaisi auton? Tai oliko Jenni perheineen vaan päätellyt itse niin?
Mistä tämä tieto tuli Jennille, jos ei Jyrkiltä itseltään? Oliko isä selvitellyt asiaa oma-aloitteisesti? Soittanut Verohallintoon ja kysynyt miehen tulot? Kuulostaa vähän erikoiselta.
En itse suhtautuisi hyvällä, jos kuulisin kumppanini vanhemman selvitellleen esim. tutkintojani, tulojani, työhistoriaani, luottotietojani, jne. Vaikka työ- ja raha-asiat olisivatkin moitteettomassa kunnossa, pitäisin tuollaista urkkimista tosi loukkaavana. Voin kyllä vastata, jos noista minulta kysytään, mutten tykkäisi, jos asioitani urkittaisi
Jos Jennille palkka on tärkein kriteeri, niin miksi ei etsi kumppania ihan livenä? Taitaa olla niin vaativa persoona ettei kukaan jaksa kun kyseessä on kuitenkin täysin keskiverto ihminen kaikin puolin.