Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän hakijoilta kysellään , kun he hakevat ohjelmaan. Tuntuu , että joillakin näyttelijän lahjat tai ihan pokkana valehtelevat asiantuntijoille. Toisten pää nuppi ei näköjään kestä jos mies heittää nyt jonkun nega kommentin.
Todennäköisin ongelma on, että ihmiset vastaavat positiivisen kautta sen perusteella, mitä omasta mielestään ovat. Minä esimerkiksi vastaisin, että rakastan museoita ja taidenäyttelyitä, mikä on kyllä totta, mutta todellisuudessa en seuraa kumpaakaan maailmaa tarkasti ja käyn museossa TAI taidenäyttelyssä 1-2 kertaa vuodessa. Mutta vastauksestani saisi kuvan, että minulla on museokortti ja kierrän museoita ja näyttelyitä aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän hakijoilta kysellään , kun he hakevat ohjelmaan. Tuntuu , että joillakin näyttelijän lahjat tai ihan pokkana valehtelevat asiantuntijoille. Toisten pää nuppi ei näköjään kestä jos mies heittää nyt jonkun nega kommentin.
Todennäköisin ongelma on, että ihmiset vastaavat positiivisen kautta sen perusteella, mitä omasta mielestään ovat. Minä esimerkiksi vastaisin, että rakastan museoita ja taidenäyttelyitä, mikä on kyllä totta, mutta todellisuudessa en seuraa kumpaakaan maailmaa tarkasti ja käyn museossa TAI taidenäyttelyssä 1-2 kertaa vuodessa. Mutta vastauksestani saisi kuvan, että minulla on museokortti ja kierrän museoita ja näyttelyitä aktiivisesti.
Miten saatanassa musta tuntuu, että olen lukenut tämän saman kommentin jo 3x tässä ketjussa. Olenko tulossa hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosikaudet sanonut, että suurin osa naisista kaipaa sitä, että miehessä on maskuliinista energiaa ja suurin osa miehistä viehättyy naisen feminiinisestä energiasta. Se on nyt tuota mitä Jenni yrittää sanoittaa sanoessaan, että mies saa olla mies ja nainen saa olla nainen, ihanaa kun mies osaa lyödä nyrkkiä pöytään jne. Se ei tarkoita, että nainen on heikko ja nyrkin ja hellän välissä tai että mies on komentelija - päinvastoin miehistä energiaa säteilevä mieshän on omalle naiselleen ehdoton tuki ja turva, jämäkkä päätöksentekijä ja haluaa huolehtia naisestaan ja tuottaa tälle hyvän olon. Mutta maskuliininen mies ei tee sitä kyselemällä jatkuvasti, mitä rouva nyt haluaisi tai puenko sinisen vai punaisen takin tai että mitä mä nyt teen kun (* jotain * ).
Jennissä ja Jyrkissä tämä nyt näkyy ainakin alussa, tai ainakin Jenni kovasti toivoo näkevänsä Jyrkissä tätä maskuliinista energiaa. Vähän epäilen, onko Jyrkissä
Hyviä pointteja.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosikaudet sanonut, että suurin osa naisista kaipaa sitä, että miehessä on maskuliinista energiaa ja suurin osa miehistä viehättyy naisen feminiinisestä energiasta. Se on nyt tuota mitä Jenni yrittää sanoittaa sanoessaan, että mies saa olla mies ja nainen saa olla nainen, ihanaa kun mies osaa lyödä nyrkkiä pöytään jne. Se ei tarkoita, että nainen on heikko ja nyrkin ja hellän välissä tai että mies on komentelija - päinvastoin miehistä energiaa säteilevä mieshän on omalle naiselleen ehdoton tuki ja turva, jämäkkä päätöksentekijä ja haluaa huolehtia naisestaan ja tuottaa tälle hyvän olon. Mutta maskuliininen mies ei tee sitä kyselemällä jatkuvasti, mitä rouva nyt haluaisi tai puenko sinisen vai punaisen takin tai että mitä mä nyt teen kun (* jotain * ).
Jennissä ja Jyrkissä tämä nyt näkyy ainakin alussa, tai ainakin Jenni kovasti toivoo näkevänsä Jyrkissä tätä maskuliinista energiaa. Vähän epäilen, onko Jyrkissä
Minun mielestäni miehen (tai ylipäätään kenenkään) ei pitäisi joutua asettamaan rajoja kontrolloivalle ja neuroottiselle ihmiselle ja ottaa tilaa haltuun jos ei siltä tunnu. Ihmisen pitäisi olla niin aikuinen, että huolehtisi oman päänsä kuntoon ettei tarvitse ketään siihen rinnalle olemaan jämäkkä. Mutta ymmärrän kyllä sinun mielipiteesi ja siinä on jotain perää, vaikka en täysin samaa mieltä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-alttarilla-matin-kommentti-sara…
"Matti toteaa, ettei tuleva matka jännitä häntä. Hän odottaa pikemminkin innolla sitä, että pääsee tutustumaan reissussa Tainaan yhä syvemmin"
Juuh. Painamaan syvälle Tainan p*****n. Doggystylellä toki, niin saa hyvät maisemat. Kakka voi tosin haista.
Aiemmista kommenteista kävi ilmi, että T ei ole halunnut viedä suhdetta seksuaalitasolle. En tiedä, mistä tieto. Varmaan turhauttavaa; niin lähelllä mutta silti niin kaukana -tilanne. Pimppiä...
Oli ne niin panneen näköisiä aamulla. Sperma oikein haisi olohuoneeseen asti.
Sitten vaan suihkuun ja aamupalalle. Harrastetaanhan sitä yhden illan juttujakin. Minäkin olen. Eli ihan normaalia panna hääyönä.
Anna vaikuttaa todella epävarmalta, sillä on sellainen sosiaalisesti sujuvan suorittaja-ihmisen kuori ja alla on puoli-psyko pikku tyttö, jota vaan pelottaa mahdollisuus joutua oikeaan parisuhteeseen.
En usko että hän on narsisti, mutta vaikeita ongelmia olla avoin ja haavoittuvainen. Hänen reaktionsa johonkin kynsilakka -kommenttiin vaikuttaa todella ylimitoitetulta. Hai on ehkä nyt konfliktin jälkeen liiankin varovainen ja ymmärrettävästi hänen on vaikea olla rennosti mokoman "pelkopurijan" seurassa. Anna antaa sellaista viestiä että teet niin tai näin, menee väärin.
Ehkä ainoa keino saada heidät lähentymään, olisi saada heidät tekemään yhdessä jotain vaativaa fyysistä tehtävää, joka karsisi kaiken turhan analysoinnin pois.
Henry "The great" Saari olisi ollut sopiva puoliso Annalle. Mies, joka vie eikä vikise.
Vierailija kirjoitti:
Minulle välittyi heti alusta asti Annan teennäisyys. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka on monissa tilanteissa sosiaalisesti taitava ja osaa esittää itsestään parhaimmat puolet, jotka eivät ole kuitenkaan aitoa häntä. On siis esittäjä ja osaa pitää performanssin. Osaa esittää lämmintä ja välitöntä ihmistä, mutta hänen luonteensa ei ole oikeasti sellainen. Asiantuntijat ja Anna itse käyttivät hänestä sanoja lempeä ja lämmin. Nämä piirteet eivät ole ollenkaan välittyneet katsojalle, paitsi häissä esitti kyllä lämmintä ihmistä. Uskon, että hän osaa työssään kohdata oppilaita lempeästi, koska se kuuluu siihen performanssiin mikä on helppo pistää päälle työympäristössä. Esim. Hai on oikeasti lämmin ihminen. Samoin Matti ja jopa Jennikin. En siis halua arvostella Annaa vaan tämä on vilpitön huomioni hänestä. Asiantuntijoiden pitäisi tarkemmin syynätä osallistujat. Luulisi heidän olevan tietoinen ihmisten kyvystä esittää ihan m
Tämä! Mulle tulee Annasta vahvasti mieleen oma kälyni, joka on Annan kollega ja hyvin samantyyppinen ihminen. Ensivaikutelma suurimmalla osalla ihmisistä että on lämmin, empaattinen ja toiset huomioonottava, itselleni ensivaikutelmana oli puhtaasti teeskentely. Ja kas kummaa, se fasadi alkoikin rakoilla. Somefeedi on jotain ihan muuta kuin todellisuus. Minä näen jollain tavalla huonoitsetuntoisen naisen, joka kompensoi suorittamalla liikuntaa, ulkonäköä ja sosiaalista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki kehui ettei Jenni nipota pienistä asioista. Jenni oli kehuista mielissään koska aiemmin häntä oli arvosteltu hirveäksi nipoksi. Pari tuntenut toisensa pari päivää niin en nyt ihan vielä lähtisi keulimaan.
Mikä olisi mielestäsi sopiva aika odottaa, että toista saa alkaa kehua?
Ja silti Jenni oli ilmeisesti jotain autolla lähtiessä nipottanut, mitä ukko huumorinvarjolla imitoi.
Ja entäs se vessanpöntönkansi?
Näistä kenestäkään ei valitettavasti tule paria sen "elämäni loppuun asti" taaskaan. Heti sen näkeepi ihmistuntija, sanokoot asiantuntijat mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kiltti referoida mitä Iltalehden maksumuurijutussa oli Otosta ja Assista?
Lue Ilta-Sanomista, siinä on juttu heistä, jossa viitataan että perustuu Iltalehden heille tekemiin haastatteluihin.
Siinä jutussa , siis tuossa Ilta-sanomien , ei ollut yhtään mitään. Siitä ei selviä, miksi otto käänsi kelkkansa. Tai, että mikä oli se asia, joka vei parin eroon.
Huomaa, että hän on pääkaupunkiseudulta, siinä kaikki. Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Hain suomen kieleen, niin totta kai se on sujuvaa, mutta kyllä siitä huomaa, ettei hän ole ihan natiivi suomen kielen puhuja. (Eikä tarvitse ollakaan)
--
No ei muuten huomaa. Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on kyllä aika raskas persoona, kun pitää jokaista pilkkua analysoida. Jos näinkin pienistä asioista vedetään herneet nekkuun, niin mitähän on myöhemmin luvassa. Hain suomenkielen taito ei ole sillä tasolla, että hän voisi ilman väärinkäsityksiä Annalle tunteitaan riittävällä tarkkuudella tulkita.
Mitä ihmettä selität? Puhuu aivan täydellistä suomea, jossa ei ole mitään vierasperäisiä vivahduksiakaan. Täytyy olla hänen vahvin kielensä, vaikka vanhempien kanssa muuta kieltä puhuisikin (en tiedä puhuuko).
Kieliasiosta puhuttaessa kannattaa uskoa korviaan eikä silmiään, ainakin jos henkilön kielitaitoa aletaan arvioida ulkonäöllisten stereotypioiden perusteella. Varmaan sinun mielestäsi Kamala Harrisinkin englanti ei ole riittävällä tasolla, kun hänelläkin on aasialaisia sukujuuria ja pii
Opettelisit suomea. Axentti..
Yks haluaa juosta kuin aropupu, kännykällä kuvaten itseään, ei näytä hyvältä. Hai haluaa salille ja tanssimaan. Toinen haluaa turvaa ja toinen häneen turvautua, huhheijaa. Matti tiirailee koska pääsis vai pääseekö ollenkaan, Taina kyllästyi heti ja sai hermoromahduksen, vufh.
Vierailija kirjoitti:
Hai parka tulee saamaan pahasti siipeensä (ja vielä julkisesti...) :(
Vai pitäiskö tässä tapauksessa sanoa, että tulee saamaan eväänsä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kiltti referoida mitä Iltalehden maksumuurijutussa oli Otosta ja Assista?
Lue Ilta-Sanomista, siinä on juttu heistä, jossa viitataan että perustuu Iltalehden heille tekemiin haastatteluihin.
Siinä jutussa , siis tuossa Ilta-sanomien , ei ollut yhtään mitään. Siitä ei selviä, miksi otto käänsi kelkkansa. Tai, että mikä oli se asia, joka vei parin eroon.
Otsikko oli mitä heille kuuluu nyt EI mitkä olivat ne syyt, minkä takia he eivät jatkaneet avioliittoa vaan halusivat erota jo ennen ohjelman loppua. En tiedä kuinka laaja artikkeli oli Iltalehden maksumuurin takana, mutta otsikosta voisi päätellä, että siinä ei käsitelty syitä miksi päättivät erota niin nopeasti vaan sitä millainen heidän eläntilanteensa on tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että hän on pääkaupunkiseudulta, siinä kaikki. Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Hain suomen kieleen, niin totta kai se on sujuvaa, mutta kyllä siitä huomaa, ettei hän ole ihan natiivi suomen kielen puhuja. (Eikä tarvitse ollakaan)
--
No ei muuten huomaa. Ei mitenkään.
Kyllä huomaa. Hän lausuu sanat suun etuosassa, eri tavalla kuin suomalaisessa puhetavassa. Jos sulkee silmät ja kuuntelee häntä, niin sen ulkomaalaisen puhetavan huomaa selvästi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että täällä on nyt monia huonoitsetuntoisia ihmisiä :( Miksi muserrutte, jos mies sanoo jotain naista kauniiksi? Millä tavalla se on teiltä pois? Olettaen tietenkin, että mies sanoo myös teitä kauniiksi.
Minusta se vain ei ole kohteliasta, että vertaa minua keneenkään, minun tappiokseni: "Kun en varattua Sieppiä saanut, niin tyydyn sinuun." Ei kovin hyvä tilannetaju vastanaineella miehellä. Kuuluisi sanoa: - Kun sinut näin, niin kaikki muut naiset haihtuivat mielestäni.
Tämähän oli huikea läppä. Upposi kyllä itselleni. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiivatin härpäke Tainalla oli päässä?! Sen kai oli tarkoitus olla joku panta, vaan aivan kammottavan naurettava viritelmä!
Muistutti pullapitkoa. Jos olisin ollut Matti niin olisin vittuillut siitä.
Mattina olisin lempeästi ottanut muhkupannan Tainan päästä ja asettanut sen omalle otsalleni. "Sopiiks tää mulle?"
Sattuuko joku tietämään onko Anna luokan- vai aineenopettaja? Opettaako ala- vai yläluokkia?