Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jenni flunssassa. Nenäliinat järjestyksessä vitivalkoisessa kodissa ja televisiossa kullan kimallusta.
Jenni pääsi ehkä nopeasti jyrkistä yli mutta se taitaa ottaa lujille, miten häntä kommentoidaan täällä ja muualla somessa. Ei olekaan prinsessa ja yleisön suosikkityttö.
Jenni pääsi ehkä nopeasti jyrkistä yli mutta se taitaa ottaa lujille, miten häntä kommentoidaan täällä ja muualla somessa. Ei olekaan prinsessa ja yleisön suosikkityttö.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tainan ja Matin juttu: Ikinä ei selvinnyt kunnolla, mitä kamalaa Matti teki tainan mielestä.
Mattihan nimenomaan ei tehnyt mitään. Senhän totesi Hanna siinä jaksossa, jossa peli pantiin poikki Tainan osalta. Hanna sanoi, että Tainalla on triggeröitynyt vanhoja traumoja, minkä takia Taina voi niin huonosti.
Tosin: Taina on sittemmin antanut haastattelun jossa kertoo että tuotantoyhtiö ei ollut ymmärtänyt oikein mitä hän tarkoitti kun sanoi että halusi vahvan miehen. Taina tarkoitti vahvuudella empaattisuutta tms, mutta rivien välistä oli luettavissa että Matti oli väärällä tavalla vahva.
Vastaavasti Matti on sittemmin lausunut että on helpottunut kun ei enää tarvitse jauhaa ja analysoida tunteista. (Ei ehkä ihan näillä sanoilla.)
Anna ja Hai ovat tainneet olla kunnolla, mikä on loogista kun ajattelee miten he lopettivat asiat. Taina ja Matti tuskin joulukortteja lähettelevät.
Jyrkin ja Jennin erosta kertonee se etteivät olleet eron jälkeen missään tekemisissä. Vähän päättelen että erokeskustelu oli rankka ja sieltä ehkä lähdettiin ovet paukkuen, minkä toki ymmärrän. Se kieltämättä selittääkin kemiat vikassa jaksossa jossa Jyrki on puolustuskannalla ja ei halua katsoakaan Jenniä ja selittelee ohjelmassa näkyneitä väitteitä ja Jenni seuraa vino hymy huulillaan selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni flunssassa. Nenäliinat järjestyksessä vitivalkoisessa kodissa ja televisiossa kullan kimallusta.
Onneksi Jyrkin bokserit eivät pilanneet Insta-idylliä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/mtv-ensitreffit-jenni-unohti-eron-saman-tie…
'Jenni kertoo haastattelunsa unohtaneensa eron hyvin nopeasti. Lopulta suhdetta kesti vain noin kuusi viikkoa.
Se jäi sen verran lyhyemmäksi kokemukseksi, ja negatiiviset asiat olivat niin pinnalla, että päätös oli helppo, vaikka se ikävältä kuulostaakin. Totta kai harmittaa aiheuttaa toiselle paha mieli ei se ollut missään nimessä tavoite. Mutta ei tarvinnut kasata itseään uudelleen, jos näin voi sanoa. Nopeasti pääsin takaisin arkirutiineihin."'
No lyhyt juttuhan tuo olikin, eri asia kuin useamman vuoden kestänyt suhde. Eroa oli henkisesti tehtyä noista kuudesta viikosta kuitenkin jo osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Jenni kertoo haastattelunsa unohtaneensa eron hyvin nopeasti. Lopulta suhdetta kesti vain noin kuusi viikkoa.
Se jäi sen verran lyhyemmäksi kokemukseksi, ja negatiiviset asiat olivat niin pinnalla, että päätös oli helppo, vaikka se ikävältä kuulostaakin. Totta kai harmittaa aiheuttaa toiselle paha mieli ei se ollut missään nimessä tavoite. Mutta ei tarvinnut kasata itseään uudelleen, jos näin voi sanoa. Nopeasti pääsin takaisin arkirutiineihin."'
No lyhyt juttuhan tuo olikin, eri asia kuin useamman vuoden kestänyt suhde. Eroa oli henkisesti tehtyä noista kuudesta viikosta kuitenkin jo osa.
No sänkyyn meni kuitenkin heti ja jakoi kinkyt jutut ja lelut.
Mutta mitäs ohjelmaa me nyt katotaan?
Mä en voi uskoa, miten tälläkin palstalla tiedettiin jo alussa se , että Jyrki ei ole pätevä luokanopettaja. Minä en meinannut sitä uskoa aluksi. Minun mielestäni henkilö, jolla ei ole luokanopettajan koulutusta, ei pitäisi kutsua itseään luokanopettajaksi tai ainakin pitäisi kutsua tittelillä "luokanopettajan sijainen". Tuntuu muutenkin aika erikoiselta, että tuolla kouluissa voi työskennellä luokanopena ihan jotain random tyyppejä ilman koulutusta. Ei se Kotka kuitenkaan ole mikään tuppukylä, että luulisi siellä olevan riittävästi ihan koulutettua kun henkilökuntaa saatavilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö kuitenkaan heti? Ja mitä tekemistä seksillä on tässä? Suhde oli silti lyhyt ja jäi pinnalliseksi.
Onkohan Jennillä sängyssä sama juttu kuin kotitöissä? Täytyy hoitaa itse, kun mies ei kumminkaan osaa kunnolla?
Sehän auliisti kertoili itsetyydytyksestään telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jennillä sängyssä sama juttu kuin kotitöissä? Täytyy hoitaa itse, kun mies ei kumminkaan osaa kunnolla?
Sehän auliisti kertoili itsetyydytyksestään telkkarissa.
Toivottavasti se ymmärtää, ettei silleen tulla raskaaksi. Kaikkea ei voi tehdä ite.
Minua ihmetyttää omistusasunnoilla hekumointi. Olen asunnut viitisenkymmentä vuotta vuokralla, matkustellut kymmenissä maissa ja olen taas lähdössä talvea pakoon. Ystäväni yli kasikymppinen asuu omistusasunnosssa Helsingissä - arvo yli kolmesataatuhatta - on vuosikausia valitellut kuinka vähän hänellä jää kuukaudessa käteen. En tiedä, mausoleumin kai tekee tuosta asunnosta kuoleman jälkeen, kun perillisiä ei ole. Säästäväisyys kannattaa, vai olisiko sittenkin kannattanut ottaa muutama kevyempi askel edes Esplanaadilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Monet hyppii baarituttavuuksien kanssa sänkyyn tai etsii tinderistä random seksiseuraa.
Käykö joku aikuinen ihminen oikeasti lurkkaamassa Jennin instaa ja rientää tänne juoruamaan?
Toivottavasti hän muisti käyttää anonyymia palvelua, koska käyttäjä näkee storyn katsojat :D
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää omistusasunnoilla hekumointi. Olen asunnut viitisenkymmentä vuotta vuokralla, matkustellut kymmenissä maissa ja olen taas lähdössä talvea pakoon. Ystäväni yli kasikymppinen asuu omistusasunnosssa Helsingissä - arvo yli kolmesataatuhatta - on vuosikausia valitellut kuinka vähän hänellä jää kuukaudessa käteen. En tiedä, mausoleumin kai tekee tuosta asunnosta kuoleman jälkeen, kun perillisiä ei ole. Säästäväisyys kannattaa, vai olisiko sittenkin kannattanut ottaa muutama kevyempi askel edes Esplanaadilla.
Jack Reacher sanoi sen jotenkin näin: Sinä et omista taloa. Talo omistaa sinut.
Minusta tässä Jennillä oli kuitenkin ongelmana, että Jyrkillä ei ollut mitään säästössä eikä oikein motivaatiota järkevään taloudenhoitoon. Perheenä taas (ehkä?) kätevämpää asua siinä omistusasunnossa, vaikka se sitovaa onkin.
Mulla oli taannoin rivarinpätkä ja meinas mennä hermot sen kanssa. Pääsin onneksi eroon enkä enää haikaile edes sijoitusasuntojen perään, mieluummin rahat osakesijoituksiin.
Selviskö se, mitä Jennin makkarinovelle kävi Jyrkin poissaollessa?
Jykä kelpasi vielä korjaamaan mutta sitten sai monoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin raha-asioita on jankattu monta sivua.
Jankataan seuraavat 50 sivua, miksi Jenni keskeytti opinnot.
Aloitetaan sitten sen pohtiminen, kunhan on selvinnyt mihin Jykä hassas rahansa. Sitä ei ole vielä kerrottu. Eikä sitä mikä järki noissa jenkkiopinnoissa oli, jos ei viittiny niitä pätevöittää Suomeen. Yks asia kerrallaan!
Alkoiko pelottaa? Jenni on yrittänyt luoda itsestään kuvaa määrätietoisena ja tavoitteellisena. Missä mättää, etteivät opinnot sujuneet? Oliko pää kunnossa? Maistuiko kuppi liikaa? Eikö älli riittänyt? Eikun oikeesti, nyt tää pitää selvittää!
Vierailija kirjoitti:
Käykö joku aikuinen ihminen oikeasti lurkkaamassa Jennin instaa ja rientää tänne juoruamaan?
Toivottavasti hän muisti käyttää anonyymia palvelua, koska käyttäjä näkee storyn katsojat :D
En tiiä. Itse en käy.
Mutta jos on julkinen insta, pitää kestää, että sitä kommentoidaan.
Jotain rahoitusalan lisäopintoja. Olisko ollu Amk? Näin täällä on jo pitkään puhuttu. Mielestäni se ei näkynyt telkussa. Olisko itse kertonut jossain tai joku vuotanut tiedon tänne.