Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ihmettelee ohjelmassa hänen ympärilleen luotua pihvimaniaa: hän syö todellisuudessa pihviä 23 kertaa vuodessa.
Nyt vaikuttaa siltä, että vedän pihviä viisi kertaa päivässä. Ihmettelen, miksi minusta piti tehdä barbaari, joka vetää sitä koko ajan. Ohjelma antoi myös ymmärtää, että olen hirvittävän siisti ja järjestelmällinen. Tykkään toki, että tavarat ovat paikoillaan ja tykkään mennä siistiin kotiin pitkän päivän jälkeen. Mutta en minä mikään tasojenhinkkaaja ole.
23 pihviä vuodessa. Laskeeko toi kontrollifriikki pihvinsäkin?
Sanoi kylläkin 2-3 pihviä vuodessa.
Sanoiko?
Miksi
No joo. Tuo sama pick me juttu tuli minullekin mieleen. Kirjoitinkin joskus, että Jenni tahtoo olla hyvä jätkä. Tähän sopii myös tuo lörpöttely itsetyydytyksestä ja piiskaamisesta. Ehkäpä hän yritti luoda omalaistaan treffimainosta, jos Jyrkin kanssa ei suju. Samalla kuitenkin vesitti sitä nalkutuksella, kontrollilla ja lopulta paljasti ilkeän luonteensa. Rahanahneus ja turha nipottaminen sytyttää harvan miehen. Mutta ehkä joku tarpeeksi epätoivoinen mutta riittävän rikas mies tarttuu syöttiin ja pistää pullan uuniin.
Kyllä olisi syytä moderoida tämä ketju palstan sääntöjen mukaisesti. Tai poistoon vaan kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi syytä moderoida tämä ketju palstan sääntöjen mukaisesti. Tai poistoon vaan kokonaan!
uli uli uli
sulje tietokone ja poistu täällä ei pakko olla
Vanhempien varallisuus selittää kaksikymppisen asunnon ostoa yms. mutta paskalla lapsuudella ei voi selitellä sitä että vielä NELIKYMPPISENÄ on haahuileva ja peeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uli uli uli
sulje tietokone ja poistu täällä ei pakko olla
Jokainen keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva henkilö on itse vastuussa viestiensä (eli kirjoituksensa tai muun lähettämänsä materiaalin) sisällöstä ja siitä, että ne ovat lakien ja hyvien tapojen mukaisia.
Ajoiko Jyrki muuten sitä laina-autoa, vai oliko Jenni aina kuskina? Mietin siis, että kai hänellä kuitenkin ajokortti on?
katselen juuri uusintaa ogjelmasta. Kyllä Jenni on itsekäs. Pitääkö minun odottaa 5 vuotta jotta Jyrki saa asiat kuntoon.
Eikö unelmat ja suunitelmat pidä olla yhteisiä. Molemat tinkii tavotteista. Jenni ei. Oli Jyrkille hyvä että pääsi eroon.
Pari mammaa uhoaa tohkeissaan, miten törkeä ja kylmä Jenni oli, mutta samalla he itse kirjoittavat Jennistä todella törkeästi.
Kysymys Jyrkin rahankäytöstä näyttää triggeröivän erityisesti.
Mihin kaikki fyrkat ovat menneet?
Vierailija kirjoitti:
miten 18v ostaa asunnon monikulttuurisesta paska hesasta?
Siitä asunnosta saa vielä myydessä jotain toisin kuin peräkamaripoikien asuttamalla Persjoella, missä talot mätänee entisten omistajien kuoltua.
Ps. mene opettelemaan suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ihmettelee ohjelmassa hänen ympärilleen luotua pihvimaniaa: hän syö todellisuudessa pihviä 23 kertaa vuodessa.
Nyt vaikuttaa siltä, että vedän pihviä viisi kertaa päivässä. Ihmettelen, miksi minusta piti tehdä barbaari, joka vetää sitä koko ajan. Ohjelma antoi myös ymmärtää, että olen hirvittävän siisti ja järjestelmällinen. Tykkään toki, että tavarat ovat paikoillaan ja tykkään mennä siistiin kotiin pitkän päivän jälkeen. Mutta en minä mikään tasojenhinkkaaja ole.
23 pihviä vuodessa. Laskeeko toi kontrollifriikki pihvinsäkin?
Sanoi kylläkin 2-3 pihviä vuodessa.
Sanoiko?
Miksi
Toinen selitys, mikä tuli mieleen.
Mietin, korostiko poliittista näkemystään? Ei usko ilmastonmuutokseen, maa on litteä jne? Olisi ollut kamalaa, jos kumppani kieltäytyisi lihasta ilmastosyistä. Mä mitään ituhippiä ota, perkule!
Sopisi olemukseen kyllä.
Mutta tämä on vaan spekua.
Vierailija kirjoitti:
Pari mammaa uhoaa tohkeissaan, miten törkeä ja kylmä Jenni oli, mutta samalla he itse kirjoittavat Jennistä todella törkeästi.
Mun puolesta jokainen saa käyttää rahansa miten tahtoo.
Mutta julma ja loukkaava käytös plus itsekkyys on 🚩
Vierailija kirjoitti:
katselen juuri uusintaa ogjelmasta. Kyllä Jenni on itsekäs. Pitääkö minun odottaa 5 vuotta jotta Jyrki saa asiat kuntoon.
Eikö unelmat ja suunitelmat pidä olla yhteisiä. Molemat tinkii tavotteista. Jenni ei. Oli Jyrkille hyvä että pääsi eroon.
Ei kukaan nainen ole niin hullu, että alkaisi kuuden viikon tuttavuuden perusteella auttamaan 40-vuotiasta miestä opettelemaan rahankäyttöä, käymään koulut loppuun ja maksamaan velkansa.
Vierailija kirjoitti:
Okei, no minäpä vastaan sinulle, kun se tuntuu niin kovin tärkältä. En tiedä. En edes tiedä, ovatko menneet "kaikki" rahat ja mitä kukin sillä tarkoittaa. Siinä mielessä tämä aihe ei ole hirveän hedelmällinen, vaikka sinua kuinka kiinnostelisi ja harmittaisi, kun kukaan ei kerro.
Ei kukaan nainen ole niin hullu, että alkaisi kuuden viikon tuttavuuden perusteella auttamaan 40-vuotiasta miestä opettelemaan rahankäyttöä, käymään koulut loppuun ja maksamaan velkansa.
Ei todellakaan. Osan mielestä naisen pitäisi jo ekana iltana antautua sängyssäkin kun ollaan "naimisissa".
Järjen käyttö on sallittua.
Ihan sama minne Jyrkin rahat on menneet. Omiaan tuhlaa.
Jennille ei ole kotona opetettu toisen huomioimista ja hyviä käytöstapoja. Rahan antaminen ei sitä korvaa.
Miksi Jenni ei ole kouluttautunut enempää? Suomessa ei taida riittää että isipappa Antti vie rahasäkin koulun eteen ja näin pääsee pikku lellikkinsä ohituskaistaa ohi. Virossa tämä on mahdollista, mutta onko jenni ollut vain liian laiska ja tyhmä kouluttautumaan enempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin. Nykyään miehellä on varsin tuottoisa yritys ja tienaa paljon minua enemmän. Lastenkodin kasvattina ja hieman väärässä seurassa ajelehtineena tarvitsi vain oikeanlaista tukea, kannustusta ja ennen kaikkea uskoa itseensä. Raskaana olin tapaamisesta puolen vuoden sisällä, olinhan jo itsekin lähemmäs 40. Näin vain heti poikkeuksellisen kultaisen luonteen, enkä ole katunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, ettei Jenni(kään) ole onnistunut saamaan pysyvää suhdetta ilman tätä ohjelmaa. Eikä ohjelmassakaan. Harmittaahan se.
Nyt tuli mainehaitta ja pappa muurinen saa olla entistä tarkempi ja karkoittaa pois huishapelit, jotka ovat vaan pihvin ja seksin perässä. Niin ja viinin.
Tosiasia on myös se että Jennillä on vuosien suhteita. Toisin kuin Jykäl.
Jenni on myös itse katkaissut pitkiä suhteita.
Ja kun ajatellaan, että Jennillä on vielä 10 vuotta siihen, että on 40v niin siinä ajassa Jenni ehtii perustaa perheen ja saada sen lapsenkin monta kertaa. Jyrkillä ei ole mitään noita vaikka on jo sen 40v nyt.
Millä. Tavalla. Se. Liittyy. Jenniin?