Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Eiks täällä oikeesti ole yhtään Jennin exää langoilla?
Olisi kiva kuulla heidän kokemuksiaan.
Tarttis saada vähän hyvitystä Jyrkille ton häpäisyn ja myllytyksen jälkeen.
Ja ei. En ole Jyrki enkä fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä addiktiot ? Mitä ihmettä jengi oikeen jauhaa täällä. Ihan järkyttävää juttua.
Joo, nyt Jyrkille on vissin jo kehitelty peliongelmakin valtavine ulosottovelkoineen. Koska jotain ihan paskaa pitää hänessä olla, tai muuten ihmiset eivät niinku ala. Pikkuisen on huonosti voivaa väkeä täällä. Ihan syystä ohjeistavat osallistujia tuotannonkin taholta olemaan näitä lukematta.
No anna yksikin realistinen vaihtoehto mihin ne rahat menee? Tossa yhtiössä vuokra kaksiot on 600-700€.
Ei autoa, ei elareita jne.
Paljon ne jenkkien lukukausimaksut jos sillä ei ole stipendiä ? Siinä sulle 15v maksettavaa.
Oliko jotain muuta vielä ? Hitto et jengi on vajaata.
Vielä vähemmän, kun yhteenkään niistä ei ole koskaan paassyt edes sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, ettei Jenni(kään) ole onnistunut saamaan pysyvää suhdetta ilman tätä ohjelmaa. Eikä ohjelmassakaan. Harmittaahan se.
Nyt tuli mainehaitta ja pappa muurinen saa olla entistä tarkempi ja karkoittaa pois huishapelit, jotka ovat vaan pihvin ja seksin perässä. Niin ja viinin.
Tosiasia on myös se että Jennillä on vuosien suhteita. Toisin kuin Jykäl.
Jenni on myös itse katkaissut pitkiä suhteita.
Mistäs sinä sen tiedät? Jenni kertonut olevan 4 suhdetta, joista viimeisin kesti vuoden ja meni sen jälkeen terapiaan 10 kerran käynnit. Ei nuo kolme muutakaan suhdetta ole kovin pitkiä siis olleet. Jyrkin seurusteluista ei ole kerrottu julkisuuteen muuta kuin, että siinä 10 vuoden aikana on tapaillut, mutta mitään pysyvämpää ei ole ollut. Julkisuuteen ei kumpikaan ole sen tarkemmin avannut kumpi osapuoli milloinkin suhteen on katkaissut. Onko sillä edes mitään väliä?
Sama se, mihin Jyrki rahansa on käyttänyt. Jennin päätös erosta oli ihan ok varmasti kaikkien mielestä. Mut se jäätävän kylmä kohtelu lopussa, pelkkä toisen epäkohtien luettelu päätösjaksossa ja senkin jälkeen, sekä teeskentely ohjelman aikana on se, mikä katsojilla saa sympatiat Jyrkin puolelle. Turha noita Jyrkin epäkohtia enää vatvoa tuon kaiken myllytyksen päälle.
Kohtele muita, niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ihmettelee ohjelmassa hänen ympärilleen luotua pihvimaniaa: hän syö todellisuudessa pihviä 23 kertaa vuodessa.
Nyt vaikuttaa siltä, että vedän pihviä viisi kertaa päivässä. Ihmettelen, miksi minusta piti tehdä barbaari, joka vetää sitä koko ajan. Ohjelma antoi myös ymmärtää, että olen hirvittävän siisti ja järjestelmällinen. Tykkään toki, että tavarat ovat paikoillaan ja tykkään mennä siistiin kotiin pitkän päivän jälkeen. Mutta en minä mikään tasojenhinkkaaja ole.
23 pihviä vuodessa. Laskeeko toi kontrollifriikki pihvinsäkin?
Sanoi kylläkin 2-3 pihviä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin hyvän ystäväni kanssa koko prosessista, mitä tässä on tapahtunut. Siinä hetkessä ajattelin, että kodissani on enemmän huonoja kuin hyviä muistoja. Ystäväni kannusti juttelemaan asunnon myymisestä välittäjän kanssa. Tarvitsen jotakin aivan uutta: uudet seinät, lenkkipolut ja muistot, Jenni kertoi.
Toivottavasti ei kuitenkaan ajattele maisemanvaihdoksen ratkaisevan asioita niin, että kaikki alkaa automaattisesti puhtaalta pöydältä. Enkä oikeastaan siihen uskokaan, kun on seitsemän vuotta tuolla asunut. Tulee vain mieleen ihmiset, jotka jatkuvasti vaihtavat työtä ja asuntoa, vain huomatakseen, että samat ongelmat seuraavat. Ne kun tuppaavat matkustamaan siellä pään sisällä.
No jos on 7 vuotta tuossa asunut ja miten kauan lie ollut siellä työpaikassaan niin ei voida sanoa, että ihan alvariinsa niitä vaihtaa.
Miehiä ilmeisesti vaihtanut useammin? Kuten tuossa ylhäällä juuri leuhkitaan.
Jyrki ollut yksin 10 v mutta jenspapa on jättänyt miehiä (vapaa lainaus) Jee! Upeaa Jenni! Eikö miehillä ollut tarpeeksi massia? Vai eikö Pappa hyväksynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, ettei Jenni(kään) ole onnistunut saamaan pysyvää suhdetta ilman tätä ohjelmaa. Eikä ohjelmassakaan. Harmittaahan se.
Nyt tuli mainehaitta ja pappa muurinen saa olla entistä tarkempi ja karkoittaa pois huishapelit, jotka ovat vaan pihvin ja seksin perässä. Niin ja viinin.
Tosiasia on myös se että Jennillä on vuosien suhteita. Toisin kuin Jykäl.
Jenni on myös itse katkaissut pitkiä suhteita.
Mistäs sinä sen tiedät? Jenni kertonut olevan 4 suhdetta, joista viimeisin kesti vuoden ja meni sen jälkeen terapiaan 10 kerran käynnit. Ei nuo kolme muutakaan suhdetta ole kovin pitkiä siis olleet. Jyrkin seurusteluista ei ole kerrottu julkisuuteen muuta kuin, että siinä 10 vuoden aikana on tapaillut, mutta mitään pysyvämpää ei ole ollut. Julkisuuteen ei kumpikaan ole sen
Älähän nyt Jenni kun sanoo vuosien.... 2 vuotta seurustelua = vuosien.
"No sanon vaan tämän että lue Jyrkin esittely. Luo mielikuva siitä ja vertaa todellisuuteen. Ero on kuin yöllä ja päivällä."
No luetaanpa:
Jyrki, 39, Kotka
Kotkalainen 39-vuotias Jyrki työskentelee luokanopettajana ja urheiluliikkeen myyjänä. Hän on aktiivinen persoona myös vapaa-ajallaan. Hän harrastaa jalkapalloa.
Käsittääkseni totta. Ei esimerkiksi kerro työskentelevänsä vakituisena luokanopettajana. Hänellä on aktiivisia vapaa-ajan harrastuksia ainakin liikunnan ja jalkapallon parissa.
Jyrkin yksi elämän rakkaimmista asioista on omat kummilapset. Jyrki kuvailee, että hänen henkilökohtainen huonoin puolensa on saamattomuus.
Kummilapset olivat selvästi rakkaita. Heidän reaktionsa Jyrkiin osoittivat, että mies oli hyvinkin tuttu ja turvallinen. Oli myös luontevasti muiden lasten kanssa. Potki palloa lapsen kanssa sen sijaan, että olisi istunut juttelemassa aikuisten kesken odottaen lapsen viihdyttävän itseään.
Harva ilmoittaisi saamattomuuden noin suoraan huonoksi puolekseen! Se voi kertoa epävarmuuudesta ja täydellisyyden tavoittelusta, mikä saa alisuorittamaan elämää. Siitä kertoisi kommentit siitä, ettei ole nirso töiden suhteen vaan tekee mitä saa. Ei oikein luota itseensä ja pärjäämiseensä, ja näin hukkaa potentiaaliaan.
Jyrki on ollut kymmenen vuotta sinkku. Hän on saanut aiemmissa suhteissa siipeensä. Nyt toiveissa siintää saman unelman jakava, elämäniloinen ja sporttinen puoliso. Jyrkille on kunnia-asia, että aviomies saa pitää vaimostaan huolta ja tuoda turvaa elämän myrskyissä.
Jyrki haaveilee omasta perheestä.
Tuo, että on aiemmissa suhteissa saanut siipeensä, on ensimmäinen kohta mikä minulla pistää negatiivisena silmään tässä esittelyssä. Se ei minusta ole asia, mikä kannattaa tuoda esiin heti. Toisaalta on ilmeisesti tullut ihan vakavasti hyväksikäytetyksi ja satutetuksi, ja luottamuspula on siksi johtanut vuosien sinkkuuteen. Harmi, että se luottamus rikkoutui jälleen.
Saman unelman jakava viittaa ilmeisesti viimeiseen kohtaan perheestä. Tuo, että pitää huolta ja tuo turvaa elämän myrskyissä on näkemäni perusteella myös totta. Jyrki haluaa olla toiselle tiimi eikä kilpailija. Hän on tottunut tiettyyn epävarmuuteen esim. työn jatkuvuuden suhteen ja silti aina selvinnyt. Hän ei vaikuta ihmiseltä, jonka tuki horjuisi myrkyissä. Jos puoliso vaikka sairastuisi vakavasti, luottaisin täysin että Jyrki hoitaisi niin perheen kuin sairaalakäynnitkin. Siinä missä moni muu on liian heikko kohtaamaan isoja ongelmia, löytäen itsensä esim. baarin nurkkapöydästä.
No niin, luettu on. Kerrotko siis vielä mikä kohta oli vale ja erosi todellisuudesta kuin yö päivästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ihmettelee ohjelmassa hänen ympärilleen luotua pihvimaniaa: hän syö todellisuudessa pihviä 23 kertaa vuodessa.
Nyt vaikuttaa siltä, että vedän pihviä viisi kertaa päivässä. Ihmettelen, miksi minusta piti tehdä barbaari, joka vetää sitä koko ajan. Ohjelma antoi myös ymmärtää, että olen hirvittävän siisti ja järjestelmällinen. Tykkään toki, että tavarat ovat paikoillaan ja tykkään mennä siistiin kotiin pitkän päivän jälkeen. Mutta en minä mikään tasojenhinkkaaja ole.
Sanoiko?
Miksi se halusi antaa itsestään toopen kuvan hokemalla siitä?
Ja kesällä pihvi maistui useasti. Jyrkikö joutui maksamaan? Kunnes laittoi lompakon kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko?
Miksi se halusi antaa itsestään toopen kuvan hokemalla
Tuota kutsutaan "pick me -girl" -ilmiöksi. Halutaan olla vähän äijämäistä, "hyvää jätkää", ja vähätellä tyttömäistä käytöstä ja kiinnostuksen kohteita (ilmeisesti kasvissyönti tai vegaanius on hänen mielestä sitä). Etsitään sillä tavoin miesten / poikien suosiota, jos ei esim. ulkonäöllisesti ole se suosituin tyttö. Tässä Jennin suhteen oli kyllä ristiriitaa, koska kuitenkin pelkäsi kokevansa itsensä miesmäiseksi, jos joutuu kustantamaan asioita parisuhteessa.
Miten ihmeessä Jenni on pystynyt OMALLA rahalla ostamaan asunnon 18-vuotiaana?? Ettei vaan isi olis kuitenkin ehkä tainnut lainaa tai säästänyt lapsilisät pesämunaksi.
Jos somepalaute pihvinsyönnistä olisi ollut pelkkää positiivista hehkutusta, ei tasan varmasti olisi tullut tarvetta sitäkään tietoa "oikaista". Päinvastoin, pihvikuningattaren titteli olisi avosylin otettu vastaan ja Instaan muistettu laittaa pihvikuvat esille. Ei olisi oltu haastatteluissa, että hitsi kun on nyt annettu ihan virheellinen kuva. En minä oikeasti mitään pihvejä syö kuin pari-kolme vuodessa ja siihen se jää. Että älkää nyt turhaan pitäkö minua sillä tavalla hyvänä tyyppinä. Älkää enää tägäilkö minua pihvikuviinne ja antako ansaitsematonta positiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Jenni on pystynyt OMALLA rahalla ostamaan asunnon 18-vuotiaana?? Ettei vaan isi olis kuitenkin ehkä tainnut lainaa tai säästänyt lapsilisät pesämunaksi.
Varmaan taannut lainan, ollut säästöjä vanhemmilta ja ehkä omia kesätyösäästöjäkin. Toki kesätyöt helposti saanee suhteilla. Mutta miksipäs ei vanhemmiltaan tukea sais, kyllä mä ainakin tuen lapsiani, myös rahallisesti!
Vierailija kirjoitti:
Jyrki itse kertoi että Jenni on pitänyt ajantasalla.
Missä? En ole tuollaista kuullut missään muualla kuin täällä av:lla, jossa sitä on hoettu paljon. Jossain haastattelussa Jyrki kyllä kertoi, että hän halusi uskoa liittoon liikaa, eikä huomioinut negatiivisia merkkejä. Mikä taas oli asiantuntijoiden neuvojenkin mukaan hyvä juttu, ettei liikaa etsinyt merkkejä hylkäämisestä. Lisäksi hän kertoi, että eropäätös tuli todella yllättäen, eikä siitä ollut mitään käsitystä etukäteen.
Jenni sen sijaan on kertonut epäröineensä jo aika alusta lähtien. Kuten myös, että on pitänyt Jyrkiä ajan tasalla. Ihan kaikki nähty viittaa kuitenkin siihen, että se ei ole totta. Hän vain on halunnut jälkeepäin uskotella itselleen, että olisihan sen Jyrkin nyt pitänyt suoraan sanomattakin ymmärtää.
Mtv vodcast. Tunnin haastattelu Jennistä. Kertoo aika perinpohjaisesti miten piti Jyrkiä ajantasalla ja miten paljon keskustelivat. Jyrki myös oli itse myöntänyt, että olihan Jenni pitänyt häntä ajantasalla, mutta hänellä oli niin vaaleanpunaiset lasit silmillä, ettei halunnut uskoa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki itse kertoi että Jenni on pitänyt ajantasalla.
Missä? En ole tuollaista kuullut missään muualla kuin täällä av:lla, jossa sitä on hoettu paljon. Jossain haastattelussa Jyrki kyllä kertoi, että hän halusi uskoa liittoon liikaa, eikä huomioinut negatiivisia merkkejä. Mikä taas oli asiantuntijoiden neuvojenkin mukaan hyvä juttu, ettei liikaa etsinyt merkkejä hylkäämisestä. Lisäksi hän kertoi, että eropäätös tuli todella yllättäen, eikä siitä ollut mitään käsitystä etukäteen.
Jenni sen sijaan on kertonut epäröineensä jo aika alusta lähtien. Kuten myös, että on pitänyt Jyrkiä ajan tasalla. Ihan kaikki nähty viittaa kuitenkin siihen, että se ei ole totta. Hän vain on halunnut jälkeepäin uskotella itselleen, että olisihan sen Jyrkin nyt pitänyt suoraan sanomattakin ymmärtää.
Mtv vodcast. Tunnin haastattelu Jennistä
Kysyin missä Jyrki on näin sanonut. Kun kaikki niin hokevat että itse on kertonut. Vodcast on kyllä kuunneltu ja siinä puhuu Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-3 luki jutussa. Jollain ei copypaste ihan onnistunut.
Jyki on luvannut olla kertomatta Jennistä joitain "ikäviä" juttuja.
Tämän ajojahdin ja mustamaalaamisen jälkeen Jyki on vapaa puhumaan suunsa puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko?
Miksi
Ei mulla kyllä tullut Jennistä pick me-viboja. Ei yrittänyt olla mikään yksi jätkistä, vaan korosti naiseutta ja naisen roolia koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan taannut lainan, ollut säästöjä vanhemmilta ja ehkä omia kesätyösäästöjäkin. Toki kesätyöt helposti saanee suhteilla. Mutta miksipäs ei vanhemmiltaan tukea sais, kyllä mä ainakin tuen lapsiani, myös rahallisesti!
Todellakin. Tukea on sekin, että saa kotona asuessa säästettyä omaa rahaa. Se kuuluisa säästötili jo lapsena on tosi iso rahallinen tuki jne. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Omituista on sen sijaan väittää, ettei ole saanut vanhemmaltaan mitään apua. Tai jos oikeasti ei olisi, asettaisi se kummaan valoon vanhemman, jolla kuitenkin rahaa vaikuttaisi olevan. Edes täällä ei kai ole ainakaan mitenkään kollektiivisesti väitetty, että isä olisi asunnon konkreettisesti ostanut tai maksanut.
Itse ainakin tiedostan olleeni ihan eri asemassa kuin rikkinäisestä perheestä aivan yksin elämään ponnistanut ystäväni. Ja aika surullista on, jos oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka eivät tätä tajua.
No jos on 7 vuotta tuossa asunut ja miten kauan lie ollut siellä työpaikassaan niin ei voida sanoa, että ihan alvariinsa niitä vaihtaa.