Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari mammaa uhoaa tohkeissaan, miten törkeä ja kylmä Jenni oli, mutta samalla he itse kirjoittavat Jennistä todella törkeästi.
Kysymys Jyrkin rahankäytöstä näyttää triggeröivän erityisesti.
Mihin kaikki fyrkat ovat menneet?
Mitäs se sulle kuuluu? Kovasti juuri sinua tuo tuntuu triggeröivän ja kiinnostavan. Muita ei niinkään.
Meitä on kuules vaikka kuinka monta joita rahareiät kiinnostaa. Meillä täällä kotona mieskin alkoi ihmettemään, että mitähän tuo on kahden työn rahoilla tehnyt, jos mitään ei ole jäänyt säästöön. Ei edes sitä yleisesti suositeltua puskurimäärää eli 3 kk tuloja vai menojako se oli. Kummastuttaahan tuo. Monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari mammaa uhoaa tohkeissaan, miten törkeä ja kylmä Jenni oli, mutta samalla he itse kirjoittavat Jennistä todella törkeästi.
Mun puolesta jokainen saa käyttää rahansa miten tahtoo.
Mutta julma ja loukkaava käytös plus itsekkyys on 🚩
Näin ne asiat koetaan.
Minusta Jyrki oli itsekäs.
Hän saneli ehdot suhteelle: ei asuntoa, ei autoa, ei matkustelua. Ei huolta huomisesta. Ei sitä kuuluisaa toista työpaikkaa.
Piti tulla urheilullinen, turvallinen opettaja, mutta tuli rahaa lainaava, pänkki nahjus, joka kaiken huipuksi kuorsaa kuin katujyrä.
Tämä
Ai ne Jykän paidat oli asiakaspalautuksia ja siksi aina väärää kokoa :D
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa Jyrki aiheutti paljon negatiivisia tunteita.
Arvosteltiin, miten hän puoliväkisin halasi kummilastaan, ihmeteltiin mököttämistä, pihiyttä ja rahan lainaamista. Tallinnassa synttärisankari murjotti ilman mitään näkyvää syytä. Liian pienet paidat ja hassu hattu naurattivat. Aikuisvauva, oli tuomio.
Sitten Jenni jätti Jyrkin, ja syytkin alkoivat kirkastua. Koulu oli kesken, rahat finito, eikä opettajan työtä löytynyt. Kaikki ihan päteviä syitä pistää lyhyt suhde jäihin.
Silloin muutama av-täti pillastui, Jennin haukkuminen alkoi, eikä loppua näy. Ilkeimmät jopa toivovat, ettei hän koskaan saisi perhettä.
Nainen on naiselle susi!
Minä ainakin olen arvostellut Jyrkin toimintaa paljon, enkä itse ihastuisi. Sen lisäksi olen arvostellut paljon myös Jennin toimintaa, enkä hyväksy kaikkea. Olen myös sitä mieltä, että tosi hyvä kun erosivat. Pillastunut olen vasta siitä, miten Jenni on käyttäytynyt niin viimeisessä tapaamisessa kuin ohjelman jälkeen antamissaan haastatteluissa. Paljon siitä näkyi jo ohjelmankin aikana, mutta se nyt meni vielä stressin ja raskaiden kuvausten piikkiin. Aikuisen, valmiin ihmisen tulee osata olla kunnioittavampi ja ottaa vastuuta omista tekemisistään. Moinen rääpiminen on täysin asiatonta, ja ainakin minun sympatiani ovat tätä nykyä täysin Jyrkin puolella. Edes oikeasti ihan kamalille matcheille paritetut osallistujat eivät aiemmin ole sortuneet samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sulle kuuluu? Kovasti juuri sinua tuo tuntuu triggeröivän ja kiinnostavan. Muita ei niinkään.
Meitä on kuules vaikka kuinka monta joita rahareiät kiinnostaa. Meillä täällä kotona mieskin alkoi ihmettemään, että mitähän tuo on kahden työn rahoilla tehnyt, jos mitään ei ole jäänyt säästöön. Ei edes sitä yleisesti suositeltua puskurimäärää eli 3 kk tuloja vai menojako se oli. Kummastuttaahan tuo. Monia.
No siellä sitten puitte ja päivittelette sitä keskenänne, kun miestäkin ihan ihmetyttää. Minuakin kiinnostaisi tosi paljon teidän henkilöllisyytenne, luultavasti monia muitakin. Kerrotko sen siis tässä vain koska meitä kiinnostaa, vai koetko ettei se kuulu meille mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista Ulla Taalasmaa -hommaa. Siitä ei tarvi kenenkään tuossa ohjelmassa, eikä tällä palstalla tehdä selontekoa. Koettakaa keksiä jo muuta mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
No mistäs tämä tieto on peräisin? Jennillä? Uskomatonta tää "keskustelu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs tämä tieto on peräisin? Jennillä? Uskomatonta tää "keskustelu".
Ja kun ei enää muuta keksitä, laitetaan nauruhymiö vakuudeksi. Varmaan samoja, joilla on facebookin naurureaktio ahkerassa käytössä.
No kun Jykän rahankäytöstä ei saa kysyä, niin kysytään sitten, että onko hän tehnyt jotain opintojen eteen?
Tuo rahajuttu on jo loppuun kaluttu.
Hyvä että erosivat.
Jennille jäi huono maine mutta jossain vaiheessa joku viidakontähtönen pistää paremmaksi.
Kamala kausi kaiken kaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
Jenni on ilmeisesti ns hemmoteltu kakara joka on tottunut saamaan kaiken haluamansa,jos ei saa niin isi pahoittaa mielensä ja se on Jennille kova paikka.Näille hemmotelluille penskoille ei vaan kasva terve kiintymys ihmiseen eikä tavaraan,se on vain jonkinmoinen saavutus joka minulle kuuluu,koska olen täydellinen ja ansaitsee vain parasta.Jo vaatimus valmiista miehestä on outo,eihän Jenni itsekkään ole valmis mies puuttuu.
Missä muuten on Jennin äiti.
Varmaan kotonaan, niin kuin muutkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
No kun Jykän rahankäytöstä ei saa kysyä, niin kysytään sitten, että onko hän tehnyt jotain opintojen eteen?
Ainakin suorittanut ne kaikki loppuun.
Alkanut ärsyttää koko ohjelma. Erotaan alttarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katselen juuri uusintaa ogjelmasta. Kyllä Jenni on itsekäs. Pitääkö minun odottaa 5 vuotta jotta Jyrki saa asiat kuntoon.
Eikö unelmat ja suunitelmat pidä olla yhteisiä. Molemat tinkii tavotteista. Jenni ei. Oli Jyrkille hyvä että pääsi eroon.
Nää kommentit nostaa itellä raivoa ja tekisi mieli sanoa tosi pahasti Jyrkistä..
Jos ei mies ole saanut asioita kuntoon 40v mennessä ei se tule saamaankaan.
Ei kukaan ala odottaa 5v sitä
MITEN EI OLE SAANUT ASIOITA KUNTOON? On myös tärkeää huomata, että JENNIN VÄITTEET JYRKISTÄ EIVÄT OLE FAKTOJA.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ilmeisesti kysyä mitään, kun fanijoukko pillastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, jos ei?
Hyeenat koittaa imeä verta ihan urakalla.
Jyrki saapi tuhlata ja laiskotella, jos haluaa. Jennille se ei käy. Joten erosivat. Miksi täällä vielä siitä kouhkataan ja syytellään?
Eipä Jennikään ole liikoja opiskellut. Amis merkonomi. Pankissa töissä jossain vaiheessa, joten lainansaanti on ollut helpompaa ja edullisempaa henkilöstöeduilla. Päätti sitten siitrtyä puhelinaspaksi. Ei kaksinen duuni sekään.
Eläkää välillä omaa elämäänne. Ja tehkää parempia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttää koko ohjelma. Erotaan alttarilla.
Oliko se jossain ulkomailla vai peräti Suomessa, kun oli joskus ohjelma pariskunnista, jotka miettivät eroa. Ohjelman lopussa tekivät päätöksen eroavatko vai jatkavatko yhdessä. En edes muista mitä itse ohjelmassa tapahtui, varmaan oli jotain asiantuntijatehtäviä ja -tapaamisia ainakin. Se voisi kyllä virkistävämpi vaihtoehto tälle farssille, jos vain osallistujia löytyisi.
Jos suhde Jenniin kiinnostaa, takuulla kaivaa esiin enskarit nähdäkseen millainen nainen on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, ettei Jenni(kään) ole onnistunut saamaan pysyvää suhdetta ilman tätä ohjelmaa. Eikä ohjelmassakaan. Harmittaahan se.
Nyt tuli mainehaitta ja pappa muurinen saa olla entistä tarkempi ja karkoittaa pois huishapelit, jotka ovat vaan pihvin ja seksin perässä. Niin ja viinin.
Tosiasia on myös se että Jennillä on vuosien suhteita. Toisin kuin Jykäl.
Jenni on myös itse katkaissut pitkiä suhteita.
Ja kun ajatellaan, että Jennillä on vielä 10 vuotta siihen, että on 40v niin siinä ajassa Jenni ehtii perustaa perheen ja saada sen lapsenkin monta kertaa. Jyrkillä ei ole mitään noita vaikka on jo sen 40v nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katselen juuri uusintaa ogjelmasta. Kyllä Jenni on itsekäs. Pitääkö minun odottaa 5 vuotta jotta Jyrki saa asiat kuntoon.
Eikö unelmat ja suunitelmat pidä olla yhteisiä. Molemat tinkii tavotteista. Jenni ei. Oli Jyrkille hyvä että pääsi eroon.
Nää kommentit nostaa itellä raivoa ja tekisi mieli sanoa tosi pahasti Jyrkistä..
Jos ei mies ole saanut asioita kuntoon 40v mennessä ei se tule saamaankaan.
Ei kukaan ala odottaa 5v sitä
MITEN EI OLE SAANUT ASIOITA KUNTOON? On myös tärkeää huomata, että JENNIN VÄITTEET JYRKISTÄ EIVÄT OLE FAKTOJA.
No hemmetti jos sun tarvii "lainata " rahaa 3 viikkoa tuntemalta vaimoltasi telkkarissa. Sun asiat ei ole kunnossa.
En pystyisi ikinä missään tilanteessa toimimaan samoin
Tuota on kysytty kymmeniä kertoja. Itse kysyin ensi kertaa.
Onhan se perin kummallista, etteivät kahta työtä tekevän rahat riitä seuraavaan tilipäivään asti, vaikka asuu halvassa vuokra-asunnossa, eikä omista muuta kuin polkupyörän ja kauppaan palautettuja paitoja 🤔