Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
27981/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse keskustella aroista aiheista puolen miljoonan katsojan edessä? Typerä kysymyskin. Käskisin suksia kuuseen. 

En kyllä nyt ymmärrä, että onko tänne palstalle rekrytty Jennin kamu vai Jenni itse? Kauheaa puolustelua huonolle käytökselle. 

Millä tavalla tulevaisuudesta keskustelu on arka aihe?

Täällä on varmasti Jennin tuttuja/ kavereita ehkä jopa Jennikin.

Mut suurin osa ihmisistä varmaan ymmärtää että tämä mitä me nähtiin oli todella pieni osuus.  Ja totta tosiaan esimerkiksi itse pidin todella isona punaisena lippuna tuota Jyrkin keskustelu kyvyttömyyttä.

Vierailija
27982/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki ja Jenni on ihan naimanaamat, todellakin täysin samaa tasoa ulkonäöllisesti. Jyrki ei ole ruma, aika monet naiset tykkää kaljuista ja vähän massaa omaavista miehistä, vaikka olisi hieman lyhyt. Jos Jyrki panostaisi vähän työuraansa ja jaksaisi tehdä kotitöitä niin luulen hänenkin löytävän vaimon. 

Et nyt voi oikeasti väittää, että erittäin lyhyt (päälle 160 cm), kalju ja keskivartalolihava mies olisi jotenkin monien naisten ihanne. Toki erilaisia makuja löytyy ja hyvä niin, mutta jotain rajaa.. 

Kuka ihanteesta on puhunut? Sitä ei takuulla ole sinä tai minäkään, sen enempää kuin yksikään osallistujista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27983/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki ja Jenni on ihan naimanaamat, todellakin täysin samaa tasoa ulkonäöllisesti. Jyrki ei ole ruma, aika monet naiset tykkää kaljuista ja vähän massaa omaavista miehistä, vaikka olisi hieman lyhyt. Jos Jyrki panostaisi vähän työuraansa ja jaksaisi tehdä kotitöitä niin luulen hänenkin löytävän vaimon. 

Et nyt voi oikeasti väittää, että erittäin lyhyt (päälle 160 cm), kalju ja keskivartalolihava mies olisi jotenkin monien naisten ihanne. Toki erilaisia makuja löytyy ja hyvä niin, mutta jotain rajaa.. 

Kyllä Jyrki on yli 170 cm. 

Ei varmasti ole.

Vierailija
27984/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse keskustella aroista aiheista puolen miljoonan katsojan edessä? Typerä kysymyskin. Käskisin suksia kuuseen. 

En kyllä nyt ymmärrä, että onko tänne palstalle rekrytty Jennin kamu vai Jenni itse? Kauheaa puolustelua huonolle käytökselle. 

Niinku täällä kirjoitettu. Noita keskusteluja oli paljon ilman kameroitakin. Eikä ne onnistuneet yhtään sen paremmin kuin kuvatut.

Eli Jenni oli yhtä kamala silloinkin. Harmi.

Vierailija
27985/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan ettei ihmiset muutu, Jyrki oli elänyt 40 v huithapelina en olisi itsekään uskonut että muuttaa tapansa ja kohta pian voidaan ostaa talo ja yrittää lasta ja Jyrki saa lainat ja säästöt kasaan koska puuttui omaisuus täysin.

Vierailija
27986/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkin tuloilla ja säästöillä ei olis saanu kummoista asuntolainaa.

Lisäksi jos otat asumaan avo-/aviopuolison kotiisi, häntä ei voi noin vain heittää ulos, laki vaatii esim häädön jos toinen ei suosiolla lähde. Ja jos toinen päättää ettei lähde, niin voi venyttää lähtöä selittelemällä ettei ole kämppää koska lain mukaan pitää antaa riittävä muuttoaika. Jenni teki fiksusti kun sanoi omat kämpät.

Jep. Vaikka tulisi ero ja asunto olisi vain toisen yksin omistama, niin sitä exää ei voi heittää ulos jos se asuu siellä virallisesti. Jos exä ei lähde pyytämällä niin pitää hakea käräjäoikeudesta häätö sille ja siinä prosessissa kestää. Ja käräjät kun määrää häädön, niin se ei ole että poistuttava huomenna, vaan käräjät määrää siihen kohtuullisen ajan pois muuttamiselle. Eli jos Jyrki olisi muuttanut Jennin luo kesällä, ja Jenni olisi sanonut elokuussa, että haluan erota, niin jos Jyrki olisi halunnut pitkittää asumistaan Jennillä, niin hän olisi voinut asua siellä eroilmoituksen jälkeen vielä helposti puoli vuotta.

Vierailija
27987/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kans, että siellä istuvat mustissaan rivissä, kuin hautajaisissa. Jyrki ainoa, jolla oli muu kuin musta paita. Olikohan kehotettu laittamaan mustat vaatteet, tämän synkän tuotantokauden hautajaisiin?! Sopi kyllä tunnelmaan. Paitsi sitten lopussa hihkutaan ja kilistellään aivan irvokkaasti, et hyvä me!!! Sekopäistä.

Koko ohjelma on ihan sairas. Perusidea on kiinnostava, mutta osallistujat valitaan väärin eikä heitä mitenkään valmisteta siihen mitä on edessä. Eikä painoteta sitä, että pitää yrittää tutustua puolisoon, vaikka ei rakkautta ensisilmäyksellä olisikaan. Eikä asiantuntijat auta riittävästi (ks. Annan ja Hain haastattelu, jossa heillä oli oikein fiksuja mielipiteitä ohjelmasta).

Vierailija
27988/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen ero sähköasentajalle ja merkonomilla on, että sähkömies tienaa paljon enemmän. 

Olen merkonomi ja tienaan enemmän kuin sähkäri mieheni. Toki kivasti toimeentullaan molemmat.

Vierailija
27989/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan ettei ihmiset muutu, Jyrki oli elänyt 40 v huithapelina en olisi itsekään uskonut että muuttaa tapansa ja kohta pian voidaan ostaa talo ja yrittää lasta ja Jyrki saa lainat ja säästöt kasaan koska puuttui omaisuus täysin.

Paitsi että oli heti alkanut säästää ja selvittää koulutusmahdollisuuksia. Mitä Jenni on tehnyt kehittyäkseen? Vaihtaa asuntoa, jotta huono kausi vanhassa jää taakse?

Vierailija
27990/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku täällä kirjoitettu. Noita keskusteluja oli paljon ilman kameroitakin. Eikä ne onnistuneet yhtään sen paremmin kuin kuvatut.

Eli Jenni oli yhtä kamala silloinkin. Harmi.

Niin onhan se kamalaa kun mies haaveilee ostavansa ison Omakotitalon naisen kanssa ja tekevänsä vauvan..

Talous asioista ymmärtävä nainen kysyy miten tää toteutuu jos sä et ole vakityössä kun et saa lainaa? 

Mies vetää mökötykset ja lähtee pihalle.

Nainenhan siinä on ihan hirviö.

Vierailija
27991/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni leikki Jykän tunteilla.

Tämä. Jos kerran tiesi jo häämatkan jälkeen, ettei jatkoa tule, niin miksi se sairas teennäinen  näytelmä? Pusi pusi, hyvin menee, jeeee. Ja viimeisenä kuvauspäivänäkin valehteli, että on ollut ikävä!

Pirullisen kaksinaamainen selän takana puhuja on tämä nainen. 

Vierailija
27992/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi Anna ei kokenut romanttisia tunteita Haita kohtaan, kun Hai on tosi komea ja ihana mies. Tuon parempaa miestä on tosi vaikeaa löytää.

Koska Anna on sekaisin kun seinäkello ja hänellä tuntuisi olevan täysin epärealistiset odotukset kumppanille.

Anna ei ole sekaisin kuin seinäkello. On oppinut paljon ja myöntää käyttäytyneensä ihan hullusti häämatkalla ja siinä alussa. Seiskassa Anna sanoo: "Kun katsoin niitä ekoja jaksoja, niin ajattelin, että tollasta ihmistä ei kukaan lähesty pitkällä tikullakaan. Mutta jos näki koko tarinan, niin siinä näytettiin enemmän sitä mun todellistakin minää, hän sanoo naurahtaen."

Vierailija
27993/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on varmaan aika siistiä kun alkuhuumassa mies puhuu ummet ja lammet yhteenmuutoista. Kertoo miten haluaa elää.. mitä haluaa ja viikon päästä selviää et 18€ kauppalasku on liikaa.

Vierailija
27994/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, monissa kuvissa Jenni ja Jykä näyttää suht saman pituisilta. 

No, on jykä pidempi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-jenni-suivaantuu-jyrkin…

Vierailija
27995/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että asiantuntijat ovat osallistujien käytettävissä kuvausten ajan. Ainakin jollakin kaudella kaikki tuntuivat soittelevan Hannalle jatkuvasti jopa häämatkalta. Mutta nyt on vain ne kuvaukseen käytetyt sessiot? 

Vierailija
27996/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni leikki Jykän tunteilla.

Tämä. Jos kerran tiesi jo häämatkan jälkeen, ettei jatkoa tule, niin miksi se sairas teennäinen  näytelmä? Pusi pusi, hyvin menee, jeeee. Ja viimeisenä kuvauspäivänäkin valehteli, että on ollut ikävä!

Pirullisen kaksinaamainen selän takana puhuja on tämä nainen. 

Ei tiennyt vielä siinä. Ihastui aluksi ja antoi mahdollisuuden.. noi keskustelut ja se ettei toinen kyennyt siihen tappoi lisäksi fiiliksiä.

Loppu tuli hyvin nopeasti kun toinen hehkutti ikäväänsä ym ja itse ei kokenut sitä ollenkaan. Se ahdistaa paljon.

Vierailija
27997/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen valinta jyrkiltä opiskella liikunnanopettajaksi yhdysvalloissa. Miksi tuokin kerrottiin vasta vähän aikaa sitten. Eikö voinut heti sanoa että on nimenomaan liikunnanopettaja ja tutkinto on yhdysvalloista. 

Kysäisepä tuotantoyhtiöltä, miksi tällaista asiaa ei kerrottu ohjelmassa?

Vierailija
27998/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen valinta jyrkiltä opiskella liikunnanopettajaksi yhdysvalloissa. Miksi tuokin kerrottiin vasta vähän aikaa sitten. Eikö voinut heti sanoa että on nimenomaan liikunnanopettaja ja tutkinto on yhdysvalloista. 

Kysäisepä tuotantoyhtiöltä, miksi tällaista asiaa ei kerrottu ohjelmassa?

Samalla vois kyseistä miks taloudesta tehtiin niin iso ongelma?

Vaikka todellisuudessa ongelma oli keskustelu

Vierailija
27999/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihanteesta on puhunut? Sitä ei takuulla ole sinä tai minäkään, sen enempää kuin yksikään osallistujista. 

Olisi kelpuuttanut vaikka puutarhatontun, jos sillä ois ollut iso talo merenrannassa ja tesla pihassa.

Vierailija
28000/30018 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten aika vekkuli lausunto Jenniltä "saat sitten etsiä oman asunnon" kun Jyrki mietti töitä Hgissä.

Hienoa yhteispeliä puolisolta.

Joo kaveri loisinut sun kukkarolla jo useamman viikon.. Kuorsaa niin ettei eri huoneissa nukkuminen auta.

Tottakai tollasen haluaa asumaan luokseen 

Varsinkin parin kk tuntemisen jälkeen.

Ja varsinkin kun tiesi tossa vaiheessa jo, ettei juttu tule toimimaan (Jenni sanoi mtv vodcastissa että epäilyksiä alkoi tulla jo jaksojen 2-3 kohdalla). 

Tämän kommentin jälkeen tuli kyllä tosi vastenmielinen kuva Jennistä. Niin avointa ja rehellistä. Jep jep.

Mun silmissä Jenni yritti todella kovasti ja yritti myös puhua jatkuvasti mutta Jyrki möksähti kaikesta, myös siellä kameroiden ulkopuolella niin kuin Jenni ohjelmassa totesi. Itsekin antaisin sitten olla ja hymyilisin vaan vaivautuneesti kuten Jenni kun en jaksaisi mökötystä ja kinata. Kovin kauaa ei jaksa päätä seinään hakata. 

Ketju on lukittu.