Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoista, pariutumisesta ym. Mun kaksi kaveria.
46v yh. Mt ongelmien takia sairaslomalla. Vähän ylipainoa mut kaunis naama ja isot tissit. . Ihan hiton hankala luonne parisuhteessa.
Mies. Dippa inssi. Ikää 51. Kaljuunutunut. Kroppa normaali. Erittäin mukautuvainen ja helppo persoona.
Arvatkaas kumpi näistä on ollut 11v sinkku? Ja kumpi ei pysy sinkkuna kk pidempään?
Siinä sitä realismia deitti markkinoilta.
Jenni näyttää seksinukelta. Toimeentuleva, oma kallis asunto Helsingissä. Lapseton.
Ilmeisesti seksissä aktiivinen. Todella kauniit kasvot.
Voin luvata että vientiä riittää. Varsinkin tän ohjelman jälkeen.
Siltä juuri näyttää. Siitä voi olla montaa mieltä, ovatko kauniit todella
Siltä juuri näyttää. Siitä voi olla montaa mieltä, ovatko kauniit todella kauniit, vai onko vain muoviset, päälleliimatulla irvistyshymyllä. Ja jos se riittää, että varatut miehet käy purkamassa paineita häneen, niin sittenhän kaikki on hyvin. Pysyvän suhteen saaminen toivomansatasoisen miehen kanssa voi olla jatkossakin haastavaa.
onpa taas ilkeä viesti, miksi olet noin vihainen tv-ohjelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46v yh. Mt ongelmien takia sairaslomalla. Vähän ylipainoa mut kaunis naama ja isot tissit. . Ihan hiton hankala luonne parisuhteessa.
Mies. Dippa inssi. Ikää 51. Kaljuunutunut. Kroppa normaali. Erittäin mukautuvainen ja helppo persoona.
Arvatkaas kumpi näistä on ollut 11v sinkku? Ja kumpi ei pysy sinkkuna kk pidempään?
Jenni näyttää seksinukelta. Toimeentuleva, oma kallis asunto Helsingissä. Lapseton.
Siltä juuri näyttää. Siitä voi olla montaa mieltä, ovatko kauniit todella
Jos sä tietäisit millainen on keskiverto 30v sinkku nainen Helsingissä. Sä jättäisit nää typeryydet kirjoittamatta. Jenni on ihan siellä kärkipäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä juuri näyttää. Sii
Vika tarjonta itselle..
Mt ongelmia . Täys perse aukisia. Yksinhuoltajia. Lähihoitaja/ kaupan kassa x 50. Ikuisia teinejä. Pummeja. Itsetunnon kohottajia jne.
Tossa porukassa Jenni on aikamoinen löytö
Jos se Jenni oli niin surkea nainen ja Jyrki täydellinen mies. Miksi Jyrki sit oli surun murtama ja tuli jätetyksi.
Ei kukaan itseään kunnioittava mies lähde parisuhteeseen tyypin kanssa, joka komentaa ja määräilee ja nipottaa ja jonka elämä on kiinni siivoustasosta ja varakaapin runsaudesta. Yleensä luonnevika tulee esille vasta kun ollaan ihastuttu. Nyt luonnevian voi tarkastaa googlaamalla vanhat keskustelut ja videot.
Mä olen vihainen siksi, että Jenni haukkui ihan symppiksen miehen aivan pataluhaksi puolen miljoonan suomalaisen edessä. Siitä sietääkin olla vihainen.
Anna mokasi itse, mutta sai pelastettua omat kasvonsa ja lepyteltyä Hain. Matissa koskaan mitään vikaa ollutkaan ja Tainasta jäi surkean ahdistunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan itseään kunnioittava mies lähde parisuhteeseen tyypin kanssa, joka komentaa ja määräilee ja nipottaa ja jonka elämä on kiinni siivoustasosta ja varakaapin runsaudesta. Yleensä luonnevika tulee esille vasta kun ollaan ihastuttu. Nyt luonnevian voi tarkastaa googlaamalla vanhat keskustelut ja videot.
Mä olen vihainen siksi, että Jenni haukkui ihan symppiksen miehen aivan pataluhaksi puolen miljoonan suomalaisen edessä. Siitä sietääkin olla vihainen.
Anna mokasi itse, mutta sai pelastettua omat kasvonsa ja lepyteltyä Hain. Matissa koskaan mitään vikaa ollutkaan ja Tainasta jäi surkean ahdistunut olo.
Jennikö se käski tuotantoa leikkaamaan monen sadan tunnin nauhoitukset tollaseksi. Nyt järki käteen jos sitä on
Seuraaviin kausiin vinkki (varmasti on tulossa kuitenkin kaikesta mahdollisesta kurasta huolimatta) eli ehdokkaiden kannattaa listata esim. kaksi harrastusta joita haluaa ehdottomasti harrastaa yhdessä kumppanin kanssa, vaikka matkustelu ja konserteissa käyminen. Se että on oikeasti yhteiset kiinnostuksen kohteet on valtavan tärkeä osa toimivaa parisuhdetta. Saa olla ja oikeastaan on loistavaa, jos kummallakin on omia harrastuksia, nekin tekevät hyvää parisuhteelle ettei vaan kaikenaikaa hengata täysin tiiviisti yhdessä. Meillä on miehen kanssa näin ja on toiminut upeasti, muutama tärkeä yhteinen harrastus ja sitten kummallakin pari omaa juttua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennikö se käski tuotantoa leikkaamaan monen sadan tunnin nauhoitukset tollaseksi. Nyt järki käteen jos sitä on
Hohhoijaa. Jos on kak ki pää muita kohtaan, tottahitossa tositelkkarissa se näytetään. Ei voi olla niin tyhmä, ettei sitä tajuaisi. Jyki itkee ja Jenni haukkuu vieressä! Kuinka dramaattista ja tietysti se päätyy suoraan telkkariin.
Tietäjät tietää.
Olisko ollut parempi jos oltaisiin näytetty koko kausi sitä että Jenni yrittää keskustella Jyrkin kanssa suhteeseen ja suhteen tulevaisuuteen liittyvistä asioista.
Jyrki kääntää vitsiksi, heittelee sammakoita. Vaivaantuu. Uhriutuu. Mököttää ja painuu ovet paukkuen pihalle?
Millainen kuva sit olis Jyrkistä ja Jennistä?
Tuotanto pelasti Jyrkin tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hankalaa ottaa kantaa Jyrkin työ-rahakuvioon, koska emme me tiedä varmuudella mitään. Jennin oma kokemus tietenkin riittää siihen että hän ei halunnut jatkaa avioliitossa ja siihen hänellä on oikeus. Jenni ja Jyrki sopivat yhteen yleisen habituksen suhteen ja ymmärrän miksi heidät laitettiin yhteen.
Mitä tarkoittaa 'yleinen habitus'? Jenni ei ole ulkomuodoltaan mikään naispuolinen Jyrki. Nuo ovat aivan eri tasoa ulkonäöltään, ja siksikin epäonnistunut pari.
Jenni treenaa, pitää huolta ulkonäöstään, osaa pukeutua tilanteen ja vartalonsa mukaan.
Jyrki on sitten toista maata..
Makukysymys. Mieheni sanoi Jennin nähtyään, että onpa halvan näköinen, eikä koskisi pitkällä tikullakaan.
Kyllä miehet uskaltaa vaimolleen sanoa suoraan mitä ajattelevat näistä naisista. On huvittavaa, että joku kuvittelee pelkäävänsä sanoa tuon asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hankalaa ottaa kantaa Jyrkin työ-rahakuvioon, koska emme me tiedä varmuudella mitään. Jennin oma kokemus tietenkin riittää siihen että hän ei halunnut jatkaa avioliitossa ja siihen hänellä on oikeus. Jenni ja Jyrki sopivat yhteen yleisen habituksen suhteen ja ymmärrän miksi heidät laitettiin yhteen.
Mitä tarkoittaa 'yleinen habitus'? Jenni ei ole ulkomuodoltaan mikään naispuolinen Jyrki. Nuo ovat aivan eri tasoa ulkonäöltään, ja siksikin epäonnistunut pari.
Jenni treenaa, pitää huolta ulkonäöstään, osaa pukeutua tilanteen ja vartalonsa mukaan.
Jyrki on sitten toista maata..
Makukysymys. Mieheni sanoi Jennin nähtyään, että onpa halvan näköinen, eikä koski
Ei tulis mieleenkään sanoa vaimolle että pidän jotain naista viehättävänä. En mää hullu sentään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten aika vekkuli lausunto Jenniltä "saat sitten etsiä oman asunnon" kun Jyrki mietti töitä Hgissä.
Hienoa yhteispeliä puolisolta.
Joo kaveri loisinut sun kukkarolla jo useamman viikon.. Kuorsaa niin ettei eri huoneissa nukkuminen auta.
Tottakai tollasen haluaa asumaan luokseen
Varsinkin parin kk tuntemisen jälkeen.
Ja varsinkin kun tiesi tossa vaiheessa jo, ettei juttu tule toimimaan (Jenni sanoi mtv vodcastissa että epäilyksiä alkoi tulla jo jaksojen 2-3 kohdalla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y 6
Lyhyitä ja miehille sivusuhteita riittää
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.
Olisko ollut parempi jos oltaisiin näytetty koko kausi sitä että Jenni yrittää keskustella Jyrkin kanssa suhteeseen ja suhteen tulevaisuuteen liittyvistä asioista.
Jyrki kääntää vitsiksi, heittelee sammakoita. Vaivaantuu. Uhriutuu. Mököttää ja painuu ovet paukkuen pihalle?
Millainen kuva sit olis Jyrkistä ja Jennistä?
Tuotanto pelasti Jyrkin tässä.
Niin kyllähän siihen on syy ettei mies joka etsii vakavaa parisuhdetta sellaisessa ole 40v. Varsinkaan jos niitä ei ole ollut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kanssa tajua tota paritusta. Jo niinkuin lähtökohtaisesti. Olihan Jennin ja Jyrkin taso aivan eri. Ulkonäöstä lähtien.
Taso?
Jenni on amiskoulutettu, blondannut hiuksensa, ottanut huulitäytteet ja irtoripset. Tyypillistä wt-touhua. Ei erota Venetsiaa Venezuelasta ja varmaan kertotaulukin tuottaisi vaikeuksia. Jyrki on satavarmasti yleistiedoltaan parempi.
Ja todellisuudessa Jenni on kk-pari sinkku. Sit seurustelee.
Jenni saa tinderissä 1000 matchia. Jyrki 4.
Jenniä piirittää miehet 25-45v väliltä. Jyrkiä?
Vaimo sanoi heti kun tulivat alttarille et nyt on jo niin iso ero ulkonäkö puolella ettei tule toimimaan..
Elämä on epäreilua mut noin se vaan menee.
Juu. Jenni oli ollut pari kuukautta sinkku ohjelmaan hakiessaan, Jyrki 10 vuotta, eikä hakenut edes itse vaan sisko laittoi hakemuksen. Tästä voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkille satelee elämänohjeita, vaikkei muiden osallistujien koulutus- ja työhistoriasta ole mitään tietoa, kuten ei tarvitsekaan. Kiittää varmaan Jenniä, joka repii kaiken riepoteltavaksi.
Myös Anna on määräaikainen opettaja, jolla toinenkin työ liikunnanohjaajana. Onko hänen koulutuksensa, säästötilinsä, omistus/vuokra-asuntonsa revitty täällä silpuksi? Ja miksi ei? Myös Anna halusi lapsia, miksi häntä ei täällä haukuta huonosta valmistautumisesta?
Annalla taisi olla vakituinen paikka. Hän taisi myös tienata enemmän kuin Jyrki ja Jenni (ei tosin paljon). Annan kohdalla talousasiat eivät nousseet keskustelun aiheeksi, oletettavasti siksi että kukaan ei vippaillut ja toisaalta heidän suhteensa ei tainnut koskaan edetä edes sille tasolle että olis
Älkää hei jaksako levittää valheita. Anna otti virkavapaata ohjelmaa varten, on vakituinen virka.
"Anna kertoo Katsolle suunnitelleensa avioliittoa ja sitä mahdollisesti seuraavia elämänmuutoksia perusteellisesti ja ottaneensa sitä varten jopa vuoden virkavapaata opettajan työstään pääkaupunkiseudulla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse Jenni ne kaikki haukkumiset ja komentelut suustaan päästi. Eikä niitä kuvattuja tunteja ole ollut satoja. Jos kuvanneet vaikka 3 tuntia päivässä, niin 5 päivänä viikossa tulee 15 tuntia ja 5 viikkona 75 tuntia yhteensä siis korkeintaan. Enkä usko kuvatun edes noin paljon, kun on kuvausryhmän työskentely sen verran kallista.
Mitä Jenniin ja Jyrkiin tulee, niin minulla riittää ymmärrystä molemmille. Sain ihan asiallisen ja miellyttävän käsityksen heistä molemmista. Mutta sillehän ei mitään voi, etteivät kemian kohtaa. Se ei tarkoita sitä, että ihmisessä olisi jotain vikaa. Varmasti molemmat tulevan vielä löytämään "sen oikean". Jenni on energinen ja kaunis, Jyrki ihan kivannäköinen mies ja jos kaljuus haittaa niin nykyisinhän on kaikenlaisia tupeeita, joita voi käyttää.
t. melkein kalju nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ollut mikään pataluhaksi haukkuminen. En ainakaan itse koe Jyrkiä mitenkään luuseriksi eikä kannattaisi sunkaan asiaa nähdä noin. Nämä ovat rohkeita ihmisiä kun uskalsivat hypätä mukaan ja olla omia itsejään koko kansan edessä. Kaikissa meissä on jotain vikaa ja telkkariohjelman leikkaus varmasti oikein korostovat näitä puolia.
Inside tietoa. Jennillä ollut pitkiä suhteita. Mistä lähtenyt itse lätkimään.
Ei jennillä tule olemaan mitään ongelmia pariutua.