Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jykälle oma tv-ohjelma
joku dartsiin tai biljardiin liittyvä
Ei nyt kuitenkaan tehdä pyhimystä tästä miesvauvasta. Kotityöt ei maistu ja toivoo avoimesti, että nainen ne hoitelee, mutta nykyään naiset on töissä, kuka jaksaa aikuista lasta passata?
Mitään ei omaisuuta ei miehellä ole ja mittarissa 40v. Ei millään mitterilla ihanne mies, vaikka tavallaan on ihan symppis, mutta ei kyllä jaksaia lasta, joka ei koskaan kasva aikuiseksi ja ota vastuuta omasta ja kentien mahdollisen perheen elämästä.
Ollaan varmaan katsottu eri ohjelmaa, kun etassa tuskaili ettei saa osallistua mihinkään kotitöihin. Jenni itse myönsi, että kun ei tulee enää mieleen mitään hommaa, minkä osoittaisi Jyrkille, passittaa hänet sohvalle katsomaan telkkua. Oma-aloitteisesti ei saanut tehdä mitään muuta kuin tarkkaan rajattuja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että Jenni ei voi sanoa suoraan, että hubbyn ulkonäkökin kiikasti, sillä siitäpä vasta scheissemyrsky nousisi.
Mistä näin arvelen? Koska ulkoiset asiat kiinnostaa Jenniä. Jos ja kun huollatat ripset ja laitat huuliin täytettä, kertoo se muille sen, että ulkonäkö on tärkeä asia.
Sinkkumarkkinoilla ei voi muutenkaan antaa itsensä repsahtaa. Tai sit et o niillä markkinoilla.
Tällä käytöksellään ohjelmassa Jennin tuhosi omat mahdollisuutensa deittimarkkinoilla ainakin vakavaan suhteeseen. Ulkonäkö kun on vain pintaa
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on satavarmaa että jos Jyrki haluaa luokanopettajan pätevyyden, tuolla USA-paperilla ei tee mitään täällä vaan mars yliopistoon lukemaan maisteriksi normaalin haun kautta. Jotain apua siitä voi olla jos hakee jumppamaikan sijaisuuksia, riippuen katsotaanko se eduksi. Ihme mies kun hassaa rahaa ja aikaa tuollaiseen "pätevyyteen". Luulen ettei edes pedagogisten opintojen suorittaminen täällä+ tuo paperi saa miestä Suomessa päteväksi jumppamaikaksi.
Suomessa on tosi tarkkaa nämä pätevyysasiat. Jossain toisella puolella maailmaa suoritetulla lapulla ei välttämättä tee mitään. Lääkäritkin joutuvat päivittämään osaamistaan Suomessa vaikka koulutus on kai koko laillla yhtä vaativaa kaikkialla.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt noita tekoripsiä ja sorsan huulia ja vielä joku väittää että se on itsensä huolehtimista?!! WT mun mielestä
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että Jenni ei voi sanoa suoraan, että hubbyn ulkonäkökin kiikasti, sillä siitäpä vasta scheissemyrsky nousisi.
Mistä näin arvelen? Koska ulkoiset asiat kiinnostaa Jenniä. Jos ja kun huollatat ripset ja laitat huuliin täytettä, kertoo se muille sen, että ulkonäkö on tärkeä asia.
Sinkkumarkkinoilla ei voi muutenkaan antaa itsensä repsahtaa. Tai sit et o niillä markkinoilla.
Ihmeellisiä käsityksiä. Itse tapasin todella repsahtaneena puolisoni. Äitini oli juuri kuollut auto-onnettomuudessa ja olin masennuksen takia pitkällä sairaslomalla.
Ihmisillä on ihmeellisiä käsityksiä siitä, kuka kelpaa parisuhteeseen. Pitää olla rikas, kunnianhimoinen, tasapainoinen, ripsihuollettu ja hoikka. Kun tapasin mieheni umpikännissä baarissa silloin rikas, mutta perinyt rahat ilman mitään osuutta asiaan, täysin luovuttanut elämän suhteen, sekaisin kun seinäkello, hiihdin verkkareissa ja olin syönyt suruuni, joten minulla oli 20 kiloa ylipainoa.
Nyt kun katsoimme enskareita satunnaisesti mieheni kanssa, hänestä irtoripset, tekokynnet ja muu ylenmääräinen kikertäminen ja merkkilaukut on kuvottavia. Hän kutsuu näitä ylen laitettuja ihmisiä muovibimboiksi.
Entinen oponi aina sanoi, katsokaa sittarissa onnellisia pareja. Hyvin ovat arkisia ja tavallisia. Jos tapaa hyvän tyypin ja rakastuu, ei vaadita mitään ihmeitä, että "kelpaa" parisuhteeseen omine puutteineen ja rajoituksineen.
Voi Jyrki...
Jyrki rikkoi hiljaisuuden MTV:n haastattelussa ja kertoo, että ero tuli hänelle yllätyksenä. Hän luuli kaiken olevan hyvin. Eron jälkeen kaksikko ei ole pitänyt enää yhteyttä.
Jyrki on yrittänyt selvitä erosta pitämällä itsensä kiireisenä.
Viime aikoina olen innostunut taas heittämään paljon dartsia. Välillä kesän asiat pyörivät kuitenkin vielä mielessä varsinkin silloin, kun on yksin. Erosta toipuminen on vielä kesken. Sydämen asiat ovat aina isoja juttuja, ja minulla kestää käsitellä tällaisia asioita. Annan niille aikaa. Olen keskittynyt itseeni ja parantumiseen.
Jenni toi ohjelmassa esiin Jyrkin raha-asioita. Jyrki on ollu asiasta niin harmissaan, että raha-asiat saivat suuren roolin ohjelmassa. Jyrki kertoo MTV:lle olleensa yhteydessä tuotantoyhtiöönkin.
Se on ollut hyvin henkilökohtaista, joten harmittaa, että niitä on tuotu niin suuresti esille. Ymmärrän, että se on ollut Jennille ongelma, mutta se on ollut liian henkilökohtaista. En tykkää edes juurikaan puhua niistä. Toki parisuhteessa ne ovat tärkeitä asioita, joten niitä olisi ollut kiva käydä enemmän Jennin kanssa läpi, hän kertoo MTV:lle.
Ero tuli puskista, niin tyypillistä miehille. Ei halunnut puhua raha-asioista, liian henkilökohtaista. Veikkaan, että siellä on jotain pahempaa, mitä me ei edes tiedetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on satavarmaa että jos Jyrki haluaa luokanopettajan pätevyyden, tuolla USA-paperilla ei tee mitään täällä vaan mars yliopistoon lukemaan maisteriksi normaalin haun kautta. Jotain apua siitä voi olla jos hakee jumppamaikan sijaisuuksia, riippuen katsotaanko se eduksi. Ihme mies kun hassaa rahaa ja aikaa tuollaiseen "pätevyyteen". Luulen ettei edes pedagogisten opintojen suorittaminen täällä+ tuo paperi saa miestä Suomessa päteväksi jumppamaikaksi.
Kyllä sillä sentään "mitään" tekee täälläkin.
No, kerropa mitä...
Mikä olisi paras kanava viestiä sille Kanala-papille, että papilta todellinen pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja 12 vuotta ollut aikaa selvittää nämä pätevyyskuviot. 12 vuotta!
Suomessa tunnetusti ei hyväksytä ulkomaisia tutkintoja. Mikä on käsittämätöntä tuhlausta. Tottakai Jenkeissä suoritetusta tutkinnosta saa hyväksiluettua melkoisen paljon, kun lähtee täydentämään sitä Suomessa. Mutta aikuisopiskelumahdollisuuksia meillä juuri heikennettiin.
Jenniä ei kyllä hävettänyt nolata Jyrkiä muiden edessä. Jyrki varmasti arvasi tämän, kun hiukan epäilytti mennä Jennin ystävien eteen kuulusteltavaksi. Ystävät tosin olivat ainakin ohjelmassa symppiksiä, mutta Jenni heidän (ja kameroiden) edessään ei. Kun Jyrki kertoi tehneensä ruokaa, alkoi Jenni tympeästi ilmeillen kysellä, että niin mitä ruokia olet siis muka tehnyt. Eikä tosiaan mitenkään leikkisästi.
Joskus jollain kaverilla on ollut yhtä mitätöivä puoliso, ja ne suhteet ovat olleet entisiä aika nopeasti. Ihan kaikkien kannustamana.
Kuka hemmetti hommaa jonkun pätevyyden USA:ssa jos ei aio jäädä sinne töihin. Ottaisi edes selvää tekeekö sillä paperilla mitään Suomessa. Rahan ja ajan haaskuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Taina oppia mitään itsestään, kun viimeiseksi heläytti, että lähtisi ohjelmaan mukaan uudestaankin.
Tämä oli mun mielestäni päätösjakson surullisin/karmivin asia.
Ihmettelin tuota samaa. Mutta hei, eikös Taina ainakin tuota kuvattaessa ollut vielä naimisissa? Avioeron harkinta-aika tuskin oli ehtinyt vielä mennä. Miksi pitäisi lähteä ohjelmaan uudelleen, kun niin hyvä ja ihana (miten Taina nyt päätösjakossa Mattia kehuikaan) oma ukko istuu siinä vieressä? Sen kun peruvat eron ja jatkavat liittoaan! Vai onko sittenkin tärkeämpää se, että pääsisi taas telkkariin (pillittämään)?
Siis kyllähän siellä muutkin sanoi, että oli hyvä kokemus ja voi suositella muillekin ja voisi lähteä siihen uudelleen. Sinä et vain pysty näkemään Tainassa mitään hyvää ja siksi pitää Tuostakin tainaa haukkua, kun näyttääkin selvinneen "avioliitosta" kuivin nahoin ja on taas onnellinen oma itsensä. Ei Matista ja Tainasta koskaan tulisi onnellisia, kun eivät kerrän sovi millään muotoa toisilleen. Jotenkin kun istuivat siinä sohvallakin olivat, kuin eri maailmasta. Matti lytyssä ja pähyili ja näytti jotenkin olevan ihan väärässä paikassa. Taina iloinen ja avoin ja katsoi kaikkia suoraan silmiin. Ihan eri planeetlta nuo kaksi.
Matti kävi jo naurattamassa naisia raflassa, että eiköhän se siitä toivu.
Toki sai vaimonsa vain itkemään, että voi miettiä, miten Matilta se naisten nauraattaminen oikeastaan onnistuu. Jotenkin synkkä tyyppi koko ajan, joten luulen, että ei niin kovin naurata ketään. Matilla on liian kova hinku päästä kokemaan "läheisyyttä" ja se karkoittaa osan naisista. Mutta onnea hänellekin naistennauratukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä sentään "mitään" tekee täälläkin.
No, kerropa mitä...
Niitä pitkiä sijaisuuksia.
Jep. USA:ssa moni työskentelee ihan eri alalla kuin mihin on saanut koulutuksen. Jos on hyvä tyyppi, sillä pääsee pitkälle. Eräskin sairaanhoitaja otettiin töihin pankkiin, kun katsottiin supliikin luonteen sopivan siihen.
Tietysti esim terveydenhuollon ammateissa sielläkin on muodollinen pätevyys tärkeä.
Suomessa virkaan (esim opettajan) pitää olla muodollinen pätevyys. Ja virkasuhde on yleensä hyvin pysyvä. Moni opettaja pysyy virassaan eläköitymiseen asti, oli työ sitten vaikka miten puuduttavaa. Osa on lähtenyt heille sopivammille mielekkäämmille laitumille.
Kuka haluaa kameroiden edessä puhua raha asioistaan?
Vierailija kirjoitti:
Jenniä ei kyllä hävettänyt nolata Jyrkiä muiden edessä. Jyrki varmasti arvasi tämän, kun hiukan epäilytti mennä Jennin ystävien eteen kuulusteltavaksi. Ystävät tosin olivat ainakin ohjelmassa symppiksiä, mutta Jenni heidän (ja kameroiden) edessään ei. Kun Jyrki kertoi tehneensä ruokaa, alkoi Jenni tympeästi ilmeillen kysellä, että niin mitä ruokia olet siis muka tehnyt. Eikä tosiaan mitenkään leikkisästi.
Joskus jollain kaverilla on ollut yhtä mitätöivä puoliso, ja ne suhteet ovat olleet entisiä aika nopeasti. Ihan kaikkien kannustamana.
Jyrki vai Jyrkin kaveri siellä kirjoittelee? Anna olla jo ja mene elämässä eteenpäin.
Älytöntä kun vieraat ihmiset täällä kirjoittelevat Jyrkin koulutus- ja työasioista! Kun eivät todennäköisesti tiedä asiasta mitään muuta kuin mitä ohjelmassa kerrottu. Lopettakaa jo...Miettikää miltä itsestä tuntuisi vastaavassa tilanteessa. Toi vottavasti tätä toista osapuolta ei tulla näkemään enää missään lehtijutussa eikä tv-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki vai Jyrkin kaveri siellä kirjoittelee? Anna olla jo ja mene elämässä eteenpäin.
Jyrkistä en tiedä, mutta ainakin Jenni tuntuu suoltavan tänne tarinaa, näppäimistö sauhuten ja sauva suristen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, suurin osa suomalaisista asuu edelleen omistusasunnoissa. Jyrkin ikäisistä noin 70 %. Se, että sanotaan, ettei tule taloja eikä muutakaan, on outo lausunto.
Sanoi ettei tule MILJOONAtaloja,eli on realisti.
mielestäni hymy muistutti enemmän irvistystä