Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä Jennillä ammattia? Vai oliko äitiys se ammatti? Kelagold taskussa?
Nää menee jo tosi törkeiksi. Jenni käynyt töissä nuoresta alkaen ja ostanut mm. oman asunnon 20-vuotiaana Sulla tais jäädä ohjelma katsomatta.
Jos 20-vuotiaana ostanut oman asunnon helsingistä, niin ei takuulla omilla työtienesteillään, mahdotonta noilla tuloilla. Pakko olla, että vanhemmat säästäneet lapselleen esim lapsilisät tms. Meillä kaikilla ei oo ollut tuota mahd.
No vodcastissa ainakin väittää ettei isänsä ole avustanut.
Kaikki ei miellä avustamiseksi esim. juuri sitä, jos lapsilisät on pantu korkeakorkoiselle tilille kasvamaan ja lapsen aikuistuttua annetaan tälle. Ajattelevat vain, että no nehän on mun lapsilisät ja kuuluu mulle. Eivätkä ymmärrä, miten paljon on merkitystä sillä, että saa takaajan nimen lainapapereihinsa, mikä voi tarkoittaa esim. matalampaa korkoa tai suurempaa lainasummaa mitä muuten saisi. Ja tokihan voi pienissä arkielmän asioissa jelppiä, esim. kun lapsi harmittelee kuinka puhelin/pyykkikone hajosi, niin keksii että onkin juuri ajatellut itse hommata uuden päheämmän mallin ja kysyy että ottaisitko sen vanhan. Tai, lapsen käydessä kotonaan, siellä onkin viemisiksi pari ruokakassia odottamassa, vähän laadukkaammalla sisällöllä.
Ilman mitään tuontapaista ja Jennin koulutuksella ja tulotasolla saattaa olla mahdollista yksinasuvan hankkia asunto Helsingistä, mutta silloin ei kyllä matkustella eikä satsata kosmeettiseen kirurgiaan. Ruokavaliokin koostuu kaurapuurosta ja hernekeitosta, ei pihveistä.
Se nyt on satavarmaa että jos Jyrki haluaa luokanopettajan pätevyyden, tuolla USA-paperilla ei tee mitään täällä vaan mars yliopistoon lukemaan maisteriksi normaalin haun kautta. Jotain apua siitä voi olla jos hakee jumppamaikan sijaisuuksia, riippuen katsotaanko se eduksi. Ihme mies kun hassaa rahaa ja aikaa tuollaiseen "pätevyyteen". Luulen ettei edes pedagogisten opintojen suorittaminen täällä+ tuo paperi saa miestä Suomessa päteväksi jumppamaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi Anna ja Hai oli tosi fiksuja ihmisiä. Voisin kuvitella että pysyvät jollain tasolla ystävinä.
En edes tiedä mistä aloittaa, mutta tuo Jenni teki kyllä niin järkyttävän tempun Jyrkille. Todella törkeää kaksinaamaisuutta!
Aivan sairasta ruotia toisen raha-asioita ohjelmassa noin paljon, tässä tuotanto mokas. Vielä eilisessä jaksossa mentiin syvään päätyyn ja Jenni vienolla hymyllä selittää jotain huolia rahasta.. Jyrkiä käy sääliksi, sai traumat loppuelämäksi ohjelmasta.
Matti oli liian anteeksipyytelevä jopa olemukseltaan. Ei kukaan sellasta miestä halua, ei ainakaan Tainan tyylinen nainen.
Ja mitäs hittoa se Kanala alkoi jauhamaan Jennille, että "sinulle tuli siitä TURVATON olo, kun Jyrkille ei ollutkaan säästötilillä omaisuuksia...?" Tuossa kohtaa karisi viimeinenkin uskottavuus Kanalalta ja koko asiantuntijakaartilta. Turvattomuudesta nuo ei tajua piirun vertaa. Olis Kanala voinut edes hiukan olla neutraalimpi, ja todeta esim. "Sinulle tuli pettynyt olo, kun Jyrki ei olekaan odotusten mukaisesti varakas".
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti tuo Anna ja Hai. Niin onnelliset eronneet.
Myös Taina oli onnellinen eronnut. Muut 3 näyttivivät vähemmän onnellisilta.
Taina oli kyllä selvästi päässyt yli tapahtuneesta ja oli aidosti iloinen ja naureskeli vapautuneesti epäonniselle "avioliitolle".
Vierailija kirjoitti:
onkos tämän ohjelman historiassa ketään pysyny yhdessä ja onko tullut ea-vauvoja
On. On.
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset!
Käsi sydämelle. Miettikääpä itse kuka olisi mielellään ottanut aviomieheksi 40v miestä jolle joutuisitte opettamaan rahankäytön alkeet?
Mihin kannattaa minkäkin verran käyttää rahaa ja kuinka paljon voit saada säästöön tästä palkasta jne.. Ymmärtäisin jos oltais 20vuotiaita. Varmasti olisi ihan hyvä isä lapsille mutta jos tuohon ikään mennessä ei osaa rahan käyttöä niin miten sitä voi myöskään opettaa lapsille?
Tuo Jyrkin asenne että 12v on ollut aikaa tehdä asoille jotakin ja saada elämä balanssiin ainakin opiskeluiden osalta. Miksi ei ole aiemmin toiminut. Ihmettelen tuota Jyrkin kommettia että hän olisi tarvinnut aikaa ja asioita olisi voinut korjata. Hei haloo!
Ymmärrän Jenniä varsin hyvin. Toki joissakin asioissa olisi voinut löysätä pipoa ;) mutta olen kyllä muuten niin samalla aaltopituudella Jennin kanssa. Ainakin talousasioissa ja ennakoimisessa.
Oot Jenni ihana ihmi
Hep, mun mies oli 35v kun tavattiin eikä hänellä mitään isoja säästöjä ollut. Ei ole edelleenkään, mutta meillä on omistusasunto (pienessä kaupungissa) ja oma perhe. Mulla on paremmat tulot kuin miehellä enkä koe sitä ongelmaksi, eikä hänkään. Maksaa osansa meidän perheen kuluista. On erittäin hyvä isä ja puoliso. Ei kaikki ole kiinnostuneita siitä kuinka paljon materiaa omistaa tai matkustelee maailmalla. Me vietetään ihan tavallista ihanaa perhearkea.
Voi olla, että Jenni ei voi sanoa suoraan, että hubbyn ulkonäkökin kiikasti, sillä siitäpä vasta scheissemyrsky nousisi.
Mistä näin arvelen? Koska ulkoiset asiat kiinnostaa Jenniä. Jos ja kun huollatat ripset ja laitat huuliin täytettä, kertoo se muille sen, että ulkonäkö on tärkeä asia.
Sinkkumarkkinoilla ei voi muutenkaan antaa itsensä repsahtaa. Tai sit et o niillä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
jykälle oma tv-ohjelma
joku dartsiin tai biljardiin liittyvä
Ei nyt kuitenkaan tehdä pyhimystä tästä miesvauvasta. Kotityöt ei maistu ja toivoo avoimesti, että nainen ne hoitelee, mutta nykyään naiset on töissä, kuka jaksaa aikuista lasta passata?
Mitään ei omaisuuta ei miehellä ole ja mittarissa 40v. Ei millään mitterilla ihanne mies, vaikka tavallaan on ihan symppis, mutta ei kyllä jaksaia lasta, joka ei koskaan kasva aikuiseksi ja ota vastuuta omasta ja kentien mahdollisen perheen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Taina oppia mitään itsestään, kun viimeiseksi heläytti, että lähtisi ohjelmaan mukaan uudestaankin.
Tämä oli mun mielestäni päätösjakson surullisin/karmivin asia.
Ihmettelin tuota samaa. Mutta hei, eikös Taina ainakin tuota kuvattaessa ollut vielä naimisissa? Avioeron harkinta-aika tuskin oli ehtinyt vielä mennä. Miksi pitäisi lähteä ohjelmaan uudelleen, kun niin hyvä ja ihana (miten Taina nyt päätösjakossa Mattia kehuikaan) oma ukko istuu siinä vieressä? Sen kun peruvat eron ja jatkavat liittoaan! Vai onko sittenkin tärkeämpää se, että pääsisi taas telkkariin (pillittämään)?
Autoraivareista se lähti
Jennin ja Jyrkin suhde vaikutti aluksi lähtevän hyvin liikkeelle, mutta lopulta Jenni koki, ettei Jyrki ole oikea ihminen hänelle. Tämä alkoi ohjelmassa näkyä vasta kauden loppupuolella, mutta Jenni tunnustaa nyt, että hän alkoi epäröidä jo hyvin varhaisessa vaiheessa.
Sanotaanko näin, että ne viitteet alkoivat näkymään toisessa tai kolmannessa jaksossa. Kun tuli se mun autohajoaminen, niin siitä lähtien ne huolet oli koko ajan mukana, Jenni viittaa tilanteeseen, jossa hän avautui autossa yksin Jyrkin taloustilanteesta.
Hän kertoo kuitenkin yrittäneensä työntää huolet taka-alalle ja halunneensa antaa liitolle aidon mahdollisuuden.
Tinder tulille
Jenniltä kysytään, miten hän päätösjakson jälkeen päätti viikossa haluavansa sittenkin erota. Jenni kertoo halunneensa viettää viikon erillään Jyrkistä kuvausten loputtua.
Tajusin sen viikon aikana niin paljon asioita itsessäni, että sit oli pakko vaan tehdä tällainen päätös. Musta oli tullut ihminen, joka mä en halua olla.
Hän mainitsee, ettei ihastumisen tunnetta enää ollut, eikä hän ikävöinyt Jyrkiä.
Minkä takia sitten väkisinkään yrittämään?
Jenni paljastaa keskustelussa myös, että hän ja Jyrki eivät ole enää missään yhteyksissä keskenään. Treffeillä hän ei ole käynyt, sillä tuotanto on hänen mukaansa kieltänyt sen niin kauan kuin ohjelma pyörii tv:ssä. Nyt kun ohjelma on loppunut, hän aikookin laittaa verkot vesille ja antaa Tinderillekin taas mahdollisuuden.
Se nyt on satavarmaa että jos Jyrki haluaa luokanopettajan pätevyyden, tuolla USA-paperilla ei tee mitään täällä vaan mars yliopistoon lukemaan maisteriksi normaalin haun kautta. Jotain apua siitä voi olla jos hakee jumppamaikan sijaisuuksia, riippuen katsotaanko se eduksi. Ihme mies kun hassaa rahaa ja aikaa tuollaiseen "pätevyyteen". Luulen ettei edes pedagogisten opintojen suorittaminen täällä+ tuo paperi saa miestä Suomessa päteväksi jumppamaikaksi.
Jep ja 12 vuotta ollut aikaa selvittää nämä pätevyyskuviot. 12 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Tästä kaudesta jäi mieleen yksi sana: Riittämättömyys.
Toivottavasti tuotantotiimi valitsee seuraavalle kaudelle enemmän empaattisia tunneihmisiä, joista kukaan ei vaadi toisiltaan materiaalisia saavutuksia. On karua katsottavaa jos rakastumista aletaan puntaroida järki edellä.
Karua se on katsoa kun porukka rakastuu ilman järkeä. Sitten valitetaan miten lasten isä on sitä ja tätä vaikka ITSE ON VALINNUT juuri tuon henkilön lastensa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
No niin! Jyrki valmistunut Amerikassa liikunnanopettajaksi, ei ole hänellä keskeneräisiä opintoja!
Toivottavasti joku henkilöhaastattelu tehtäisiin hänestä, hän voisi kertoa mitä kaikkea on tehnyt. Selvästi monta asiaa on jäänyt pimentoon ohjelmassa.
Eihän sillä ole mitään merkitystä, jos se ei ole pätevä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni hokee, että Jyrkiltä jäänyt koulut kesken. Hän itse kouluttautunut peruskoulun jälkeen amistasolla merkonomiksi. Eipä Jenni ymmärrä, että Jyrki on suorittanut myös amustutkinnon sähköasentajaksi ja kaksoistutkintona samalla myös ylioppilaaksi. Sitten Jyrki on hakeutunut opiskelemaan Yhdysvaltoihin liikunnanopettajaksi. Kun meillä opettajilta vaaditaan vakituisissa viroissa nimenomasn vain kotimaista tutkintoa, on ollut mahdoton saada vakivirkaa. Kun kyseessä on nimenomaan liikunnanopettaja, voi tätä meidän systeemiä vähän ihmetellä. Aivan varmasti saisi töitä nykyiselläkin koulutuspohjalla koko lukukaudeksi pkseudulla.
Tunnetko Jyrkin, kun tiedät hänen sähköasentajan tutkinnostaan. Mutta vaativa tutkinto sekin. Oli huono juttu, ettei Jyrkin koulutus tullut mitenkään esiin ohjelmassa. Jenni on käynyt täällä lukemassa kommentteja ja sai ehkä pontta lyttäykseen
Mtv Viihde osiossa on eilen illalla Jyrkin haastattelu ja siinä kertoo myös koulutushistoriansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä sentään "mitään" tekee täälläkin.
Rahan tärkeyttä Jyrki ei kiellä, ja hän ymmärtää Jennin huolet. Mutta siitä Jyrki ei suostu ottamaan vastuuta, että Jenni on kokenut itsensä äitihahmoksi myös hänen kanssaan.
Hän tekee sen kyllä ihan itse itselleen. Valitettavasti hänellä on ollut niitä fiiliksiä aikaisemmissa suhteissa, mutta minulle kostaminen on väärin.
Kaikessa tässä sieppaa eniten Jennin näytteleminen! Hymyili ja antoi olettaa että kaikki on hyvin! Vedätystä! Jyrki oli kuten ohjelmaa katsoneet näkivät, yllättynyt erosta.
Eihän tälläiseen ihmiseen voi luottaa! Puhuu selän takana mutta puoliso on kaikesta tietämätön!
Julkisuuden hakuinen nainen, tosin eipä saa sitä mitä kuvitteli vaikka kuinka selittelisi.
Kuvittelee varmaan toimineensa järkevästi!
Nolasi itsensä!
Kiero, jonka hymyn takana ei kauniita asioita.
jenspa haaveilee matkustelusta
jykä maailmanmiehenä asunut vuosikausissa USAssa ymmärrän ettei kiinnosta turhanpäiväinen matkustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Taina oppia mitään itsestään, kun viimeiseksi heläytti, että lähtisi ohjelmaan mukaan uudestaankin.
Tämä oli mun mielestäni päätösjakson surullisin/karmivin asia.
Ihmettelin tuota samaa. Mutta hei, eikös Taina ainakin tuota kuvattaessa ollut vielä naimisissa? Avioeron harkinta-aika tuskin oli ehtinyt vielä mennä. Miksi pitäisi lähteä ohjelmaan uudelleen, kun niin hyvä ja ihana (miten Taina nyt päätösjakossa Mattia kehuikaan) oma ukko istuu siinä vieressä? Sen kun peruvat eron ja jatkavat liittoaan! Vai onko sittenkin tärkeämpää se, että pääsisi taas telkkariin (pillittämään)?
Luin jutun tästä ja ainakin siinä sanoi, että juuri nyt ei lähtisi mutta ei poissulje sitä, etteikö voisi joskus tulevaisuudessa lähteä.
Eikä sillä toisaalta ole merkitystä. Matti on liian suorasukainen ja haastava herkälle naiselle, ei Taina pystyisi Matin kanssa suhteeseen vaikka olisi viimeinen mies maan päällä.
Tämä. Rakkaus ei ole rekrytointia.