Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisi tehdä hauskemman, olisivat laittaneet nuo Idän pikajunaan ja jokin tehtävänanto päälle.
Voisi tosiaan vähän tempaista ja yhdistää pari tuotantoa hetkeksi, vaikkapa jonnekin sinkkujen panosaarelle viikonlopuksi. Siellä ois sitten se Sieppikin öljyttyine kumipalloineen Vanhasen ilona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ohjelmaan tarvittaisiin vaikka sosiologi valitsemaan pareja. Joka vuosi paritetaan ihan erityylisiä ihmisiä. Nyt Annalle sopisi päämäärätietoinen ja suoritusorientoitunut mies, ehkä urakeskeinenkin, jolle esimerkiksi tavoitteellinen urheilu on tärkeää.
Ei ole ihme, jos oma persoona ei tule ohjelmassa esiin aivan edukseen, kun on laitettu kimppaan ihan erityylisen ihmisen kanssa. Tämä myös vihjeeksi kaikille teille kommentoijille, jotka vedätte heti pitkälle vietyjä päätelmiä toisen persoonasta käsikirjoitetun ohjelman klippien perusteella.
Miksi sosiologi? Itse olen lukenut sosiologiasta maisteriopinnot enkä näe sosiologia tuolla pareja valkkaamassa. Mielummin vaikka sosiaalipsykologi. Joskushan oli se joku mikä lie..sosiaaliantropologi? No en tiiä mitä sekään tuolla tekisi mut joku vastaavalla tittelillä oli valitsemassa pareja. Oliko ka
No itse olen sosiologiasta kandi ja ymmärrän täysin hyvin miksi sosiologi olisi hyvä valitsemaan pareja, toki sosiaalipsykologikin voisi olla valitsemassa yhtä hyvin. Sosiologia on tieteenalana paljon laajempi kuin sosiaalipsykologia, joten riippuu mihin haluaa keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ohjelmaan tarvittaisiin vaikka sosiologi valitsemaan pareja. Joka vuosi paritetaan ihan erityylisiä ihmisiä. Nyt Annalle sopisi päämäärätietoinen ja suoritusorientoitunut mies, ehkä urakeskeinenkin, jolle esimerkiksi tavoitteellinen urheilu on tärkeää.
Ei ole ihme, jos oma persoona ei tule ohjelmassa esiin aivan edukseen, kun on laitettu kimppaan ihan erityylisen ihmisen kanssa. Tämä myös vihjeeksi kaikille teille kommentoijille, jotka vedätte heti pitkälle vietyjä päätelmiä toisen persoonasta käsikirjoitetun ohjelman klippien perusteella.
Miksi sosiologi? Itse olen lukenut sosiologiasta maisteriopinnot enkä näe sosiologia tuolla pareja valkkaamassa. Mielummin vaikka sosiaalipsykologi. Joskushan oli se joku mikä lie..sosiaaliantropologi? No en tiiä mitä sekään tuolla tekisi mut joku vastaavalla tittelillä oli valitsemassa pareja. Oliko kaksikin tuon tyylistä, nainen ja mies? Taisi olla. Jos ei samoilla kausilla olleet niin eri kausilla kuitenkin.
Ihan ensimmäisellä kaudella oli folkloristi, eli kuten täällä sanottiin, floristi. :)
Joidenkin parien tapauksessa olisi voinut olla hyvä apu. Heidi ja Mikko, Mari ja Petri ja Pyörä - olisi voinut heti huomata, ettei luultavasti tule toimimaan. Esimerkiksi äkätä, että puolison harrastuksista juuri tanssi voi mustasukkaisella henkilöllä nostaa karvat pystyyn, tai että romanttisessa vanhassa puutalossa ja vastarakennetussa järkevässä lähiörivarissa viihtyvillä ei välttämättä maailmat kohtaa. Eli että muutkin asiat vaikuttaa kuin persoonallisuus. Olisi ymmärtänyt, että ihmiset kumminkin elävät kuplissaan, ja että kuplan ulkopuolelta eli toisesta sosiaalisesta todellisuudesta poimitun kanssa ei välttämättä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha nyt lähteä näitä osallistujia ja heidän olemustaan mollaamaan. Ennemmin mollaisin näitä "asiantuntijoita", jotka ovat laittaneet Annan ja Hain yhteen. Hai on ihan liian myötäilevä ja varovainen Annalle, totta kai silloin korostuu Annan päättäväisyys, koska hän joutuu ottamaan kaikessa ohjat käteen.
Ei Annan tarvitse ottaa ohjia käsiin, hän vain nappaa ne. Vaikka nyt se, kun ajettiin autolla lentokentälle. Ei se matka kesken olisi jäänyt, vaikkei Anna olisi tehnyt päätöstä, käytetäänkö navigaattorin ääntä vai toimiiko hän kartturina.
Siis eikö tuo Hai asu Helsingissä. Miksi se ei osaisi ajaa lentokentälle.
Järvenpäässä. Sieltä mennään lentokentälle eri reittiä kuin Helsingistä.
Eipä silti, en minäkään Helsingissä asuessani sinne koskaan ajanut. Olisi pitänyt katsoa, miten mennään.
Erikoista et häämatkakohde selviää vasta kentällä. Aika eri sää Islannissa ja Välimeren rannalla, mitähän nuo on osanneet pakata :O Ei kovin ekologista, et ostetaan paikan päältä islanitilaisneuletta...
Voi herraisä tuota Annaa ja Annan ulkonäkökeskeisyyttä. Ei noin epävarman ihmisen kanssa voi toimia, jos ottaa kaiken kritiikkinä itseään kohtaan. Niin kuin Hai sanoikin, ettei uskalla enää sanoa mitään, ettei Anna loukkaannu.
Ja Tanja, on vaan liian introvertti parisuhteeseen. Haluaisi puolison, mutta selkeesti yksin on helpompaa. Vika ei sunkaan ole Matissa, vaan ongelma on Tanjan. Sanat "kuormittuu" ja "sanottaa asioita" on jo red flag parisuhteessa. Harmi, olisivat varmasti hyvä pari, jos Tanja pystyisi parisuhteessa olemaan. Ehkä tarvitsisi sellaisen puolison, jonka kanssa asuu erillään ja jota näkee silloin tällöin, niin saisi riittävästi omaa aikaa eikä ahdistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Annan pusukommentti heti vihkimisen jälkeen jo kertoi, että homma ei toimi. Jos olet kiinnostunut toisesta ja haluat tehdä hyvän vaikutuksen, niin ethän sinä mene ensitöiksesi hänen pussailutaitojaan arvostelemaan. Enkä laske tätä asiaa edes huumoriksi, ei tuollaista heitettäisi edes läpällä kiinnostuksen kohteelle.
Surettaa Hain puolesta, kun hänelle osui kumppani, jonka kanssa homma kosahti karille jo alussa. Toivon, että antaa itsestään hyvän kuvan ohjelmassa ja löytää kumppanin muuta kautta.
Annahan pyysi jo samana iltana ainakin kaksi kertaa anteeksi sitä suudelmakommenttia.
Kristittynä oon tottunut, et joka ikinen ilta pyydetään puolison kanssa mokat, tiuskahdukset ja loukkaukset anteeksi, toki lasten kanssa myös.
Normaalia, ja myös että annetaan anteeksi eikä jäädä hilloamaan. Armoa vähän meiltä katsojiltakin!
Ja hyvin voi olla että Anna ja Hai ei vain toimi, mutta se on sitten eri juttu kuin takertua pikkujuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha nyt lähteä näitä osallistujia ja heidän olemustaan mollaamaan. Ennemmin mollaisin näitä "asiantuntijoita", jotka ovat laittaneet Annan ja Hain yhteen. Hai on ihan liian myötäilevä ja varovainen Annalle, totta kai silloin korostuu Annan päättäväisyys, koska hän joutuu ottamaan kaikessa ohjat käteen.
Ei Annan tarvitse ottaa ohjia käsiin, hän vain nappaa ne. Vaikka nyt se, kun ajettiin autolla lentokentälle. Ei se matka kesken olisi jäänyt, vaikkei Anna olisi tehnyt päätöstä, käytetäänkö navigaattorin ääntä vai toimiiko hän kartturina.
Siis eikö tuo Hai asu Helsingissä. Miksi se ei osaisi ajaa lentokentälle.
Ei vaan Jäkessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vitunTanja? :D
Vienonen
Taitaa Annan ja Hain liitto loppua lyhyeen. Miehen ei kuulu sanoa naisen meikeistä mitään eikä ulkonäöstä vaikka Anna on tuollainen taviksen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tuokin typerä kysymys tehdä oikein tuon v-sanan kera. Varmasti ymmärsit, että kirjoittaja tarkoitti Tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tuokin typerä kysymys tehdä oikein tuon v-sanan kera. Varmasti ymmärsit, että kirjoittaja tarkoitti Tarinaa.
Painovirhe paholainen eli kirjoittaja tarkoitti siis Tainaa niin kuin minäkin. Ärsyttävä tuo ennakoiva teksti syöttö, minulle on ennenkin käynyt niin, että Tainasta tulee Tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin palstapoliiseja tämä ketju on täynnä? Kaikesta sitä voikin stressiä repiä kuin anonyymien nettikirjoittelusta, josta jokainen on itse vastuussa. Ihmeämmiä :D
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Jyrki vaikuttaa hyvältä mätsiltä. Naurua ja kemiaa riittää ja tulevat juttuun luontevasti.
Sitten kyllä petyn, jos edes tämä pari ei pysy yhdessä. Muilla tuntuu tulevan ongelmia heti vastaa.
Vierailija kirjoitti:
No Tanja ja Pera. Luulen se pari onnistuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole kuullut Tarinaa sanottavan Tanjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kokenut erittäin loukkaavana, jos minulle olisi ehdotettu aasialaista tai virolaista kumppania. Olisin sellaisen alttarilla nähdessäni oksentanut ja lähtenyt heti pois paikalta.
Kyl mulle kelpais virolainen. Ovat suurelta osin komeampia kuin suomalaiset. Kielimuuri tosin saattaisi olla ongelma.
Virolaisilla on epämuodostuneet kasvot.
Taidat fanittaa pulleita töpselikasvoja? No makunsa kullakin.
Kellä muka on kasvoissa kaksi piikkiä kuten töpselissä?
Niin just! Pitäis sanoa pistorasianaama.
Muistelen, että aiemman kauden Sini olisi todennut noin Vesasta. Mutta pohti asiaa ja pääsi siitä yli ja taisi todeta, että parempi onkin ettei ollut. Ovat yhdessä edelleen. Joskus voi olla hyvä, ettei pääse toistamaan entisiä virheitään, vaikkapa niitä jotka ohjaavat parinvallintaa kerta toisensa jälkeen samaan - ja väärään - suuntaan.