Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24401/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. Tinder on täynnä 30-35v naista. Jotka hyvin koulutettu. Mutta se miinus on sitten lähes aina se että siellä on jo lapsia tehty.  Tai nainen on muuten niin erilainen kuin itse lue " harrastaa kulttuuria". Ettei mitään jakoa suhteeseen..

Jenni Taas tuntui olevan aika valmis kaikkeen anaalista-fudismstseihin.

No, jos siippa jaksaa maksaa kaiken, leikata kynsisaksilla heinän ja mitata millimetrimitalla astioiden sijainnin, niin kai nuo viimeisessä lauseessa mainitsemasi "edut" sitten riittävät.

Jenni analysoi itseään aika hyvin tossa ohjelmassa. Kertoi että on tajunnut että ongelma on omassa päässä.  Olen ihan varma että Jenni myös pystyy muuttumaan. Rakkaus muuttaa ihmistä.

Vierailija
24402/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, joku poistattanut sen kommentin, missä varsin terävänäköisesti todettiin ihrakasa Karlin olevan niin polleana neuvomassa Haita, kun itse oli koko ajan asiantuntijoiden ym neuvomana ja typeränä omassa lapatossuroolissaan aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24403/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiantuntijat vaihtoon, epäonnistuivat tehtävässään. Yksi osallistuja hermoromahduksen partaalla, yksi itkee sydänsuruja ja yhdellä parilla koko ajan vain kaverifiilikset. Ei osoita mielestäni kovin korkeaa ammattitaitoa...

Vierailija
24404/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenillä on niin positiivinen ja kokeileva asenne seksiin, ettei tsernokaapit haittaa. Löytää jonkun, joka ilo mielin maksaa kuluista vähän enemmän.

Jyrki löytää lämpimän rempseän naisen, joka ei odota useita lomamatkoja vuodessa, omakotitaloa tai arjen luksusta. Ulkonäöstä on pakko tinkiä.

Anna on kaunis silloin kun suupielet ovat ylöspäin. Löytää hieman dominoivamman miehen kuin Hai eikä Annalle jää aikaa psykologilöpötykseen. Askeleita kertyy vain 20000, koska lapsi ja mokkapalat vie lopun ajan.

Hai itsenäistyy remontoimalla itselleen oman kämpän, jota voi esitellä uudelle tyttöystävälleen. Hai huomaa, ettei ehkä tarvitsekaan urheilullista naista kumppanikseen. Uusi tyttöystävä on hillitty ja klassisen kaunis, mutta kahden kesken kujeileva ja joskus kipakkakin. Pariskunta kääntää päitä.

Matti ei halua parisuhdetta, koska ei jaksa puhua tunteista. Sitten ikävä ihmisen luo kasvaa niin suureksi, ett

Niin Jennin asenteella noihin seksuasioihin on varmasti positiivinen vaikutus miesten kanssa. Ihan mielellään mies ei maksa vain vähän enemmän vaan koko pihvi-illallislaskun, kun tietää mitä saa Jennin luona sen jälkeen. Ei näitä miehiä tsernobylkaappi haittaa, kun ei jää edes aamuun asti. 

Vierailija
24405/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. Tinder on täynnä 30-35v naista. Jotka hyvin koulutettu. Mutta se miinus on sitten lähes aina se että siellä on jo lapsia tehty.  Tai nainen on muuten niin erilainen kuin itse lue " harrastaa kulttuuria". Ettei mitään jakoa suhteeseen..

No, jos siippa jaksaa maksaa kaiken, leikata kynsisaksilla heinän ja mitata millimetrimitalla astioiden sijainnin, niin kai nuo viimeisessä lauseessa mainitsemasi "edut" sitten riittävät.

Siippa maksaa kaiken? Hyvinhän toi Jenni tuntuu itsekkin pärjäävän. PS. En oo ikinä pyytänyt vielä naista treffeille ravintolaan sillä ajatuksella et maksetaan puoliksi..

Jenni on vielä "nuori" kyl se lapsen saaminen yleensä muuttaa luonnetta ja ajatuksia. Kun tajuaa ettei pysty enää mitenkään kaikki olemaan mm tarkassa jiiris.

Vierailija
24406/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi katsoa muualtakin kuin tinderistä. Eihän siellä kukaan tosissaan etsi oikeaa suhdetta. 

Mutta mikäs siinä, jos haluat Jennin tossun alle. Sieltä ovat hänen aiemmatkin miehet lähteneet pois. 

Mistä sä tiedät et miehet on lähteneet. Mistä sä tiedät miksi ovat eronneet?

Mitä enemmän mä tota mietin niin anteeksi nyt vaan mut Jenni vaikuttaa oikeasti tosi potentiaalista naiselta ton ohjelman perusteella..

J

Jenni ihan itse kertoi suhteiden loppuneen, kun hän otti äidin roolin. Ja mitä on Jennin äidin rooli, juurikin tuota päsmäröintiä. 

Vierailija
24407/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piruillakseni vikojen 10 treffien statsit.

Ikä haarukka 28-32v. 

Lapsia 7/10. Hyväksyn lapset jos +8v.

Vakityö 6/10.

Hyvin toimeen tuleva 3/10.

Oma asunto 3/10.

AMK tai vastaava = 3/10 hoitsuja.

Seksuaalisesti haluttava/ hyvä kroppa  4/10.

Mt ongelmia, masennus jne 2/10.

Ei toi deitti markkina mitenkään hirveän hyvältä vaikuta tälläi 38v lapsettoman sinkku ukon mielestä. Ehkä pitäs olla akateeminen.

Vierailija
24408/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi katsoa muualtakin kuin tinderistä. Eihän siellä kukaan tosissaan etsi oikeaa suhdetta. 

Mutta mikäs siinä, jos haluat Jennin tossun alle. Sieltä ovat hänen aiemmatkin miehet lähteneet pois. 

Mistä sä tiedät et miehet on lähteneet. Mistä sä tiedät miksi ovat eronneet?

Mitä enemmän mä tota mietin niin anteeksi nyt vaan mut Jenni vaikuttaa oikeasti tosi potentiaal

Ja toi äidin roolin ottaminen kertoo että miehet on jättäneet hänet? Vai voiko myös olla että Jenni on jättänyt miehet kun ei jaksanut olla äiti.

Vierailija
24409/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni analysoi itseään aika hyvin tossa ohjelmassa. Kertoi että on tajunnut että ongelma on omassa päässä.  Olen ihan varma että Jenni myös pystyy muuttumaan. Rakkaus muuttaa ihmistä.

Eipä ole Jenni aikaisemmin muuttumaan, kun kertoo aina menneessä samaa latua äidin rooliin miestensä kanssa. Voi tietysti ajatella muuttuvansa, mutta tosipaikan tullen toimii kuten ennenkin. Jenni ei myöskään ole se penaalin terävin. 

Vierailija
24410/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jennin roolit suhteet kaatunut juuri tuohon "äidin " rooliin ? Itse hän on sen aiheuttanut. Vaatteet vääriin kaapissa , pyykit ja siivous ja kaikki pitää olla järjestyksessä. Kuka oikeasti sellaista jaksaa kuunnella. Ei parisuhteessa riitä , että se seksi toimii. Jyrki teki ihan fiksusti siinä , kun ei puhunut kameroille niistä asioista. 

Vierailija
24411/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni kertoo lehdessä käyneen 10 kertaa terapiassa edellisen suhteen päätyttyä. Käyköhän nyt ja montako kertaa? Epäilen että ei, kun kiire etsiä uusi ehdokas ....

Vierailija
24412/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä haarukka 28-32v. 

Vakityö 6/10.

Oma asunto 3/10.

Ei toi deitti markkina mitenkään hirveän hyvältä vaikuta tälläi 38v lapsettoman sinkku ukon mielestä. Ehkä pitäs olla akateeminen.

Ja 38v lapseton sinkkumies kirjoittelee arkipäivänä normaaliin työaikaan jollain vauva palstalla. No tottakai 

Vierailija
24413/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinno mä muutuin ku täytin 33v. Ihan kuule yhdessä yössä tuli ahaa elämys et mun täytyy tehdä itselleni jotain jos haluan olla onnellinen.

Vierailija
24414/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alkoi Bachelor 😁

Vierailija
24415/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jennin roolit suhteet kaatunut juuri tuohon "äidin " rooliin ? Itse hän on sen aiheuttanut. Vaatteet vääriin kaapissa , pyykit ja siivous ja kaikki pitää olla järjestyksessä. Kuka oikeasti sellaista jaksaa kuunnella. Ei parisuhteessa riitä , että se seksi toimii. Jyrki teki ihan fiksusti siinä , kun ei puhunut kameroille niistä asioista. 

Tiiäksä kun meitä miehiäkin on aika neuroottisia.   Ihmiset voi myös muuttua jos kokee siihen tarvetta ja halua. 

Mä en myöskään usko että täydellisiä suhteita onkaan. Onko esim toi Jennin päälle päsmäröinti pahempi turn off kuin lapsi/lapset muiden miesten kanssa?

Tai se että Jenni olis tyypillinen tuhlari nainen, ketä sais elättää ja mahdollistaa hänen elintaso?

Mun mielestä ei. Jos hän haluaa viivottimen kanssa lajitella pyykkejä hän tekee sen sitten itse.  Mäkin olen varma että lapsi tulee muuttamaan Jennin luonnetta

Vierailija
24416/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuotanto päätti ottaa ohjelmaan mukaan Jennin tilityksen Jyrkin raha-asioista. Nehän leikkaa valtavasti materiaalia pois ohjelmasta. Miksi ei noita?

Ne oli aika olennainen syy siihen että Jenniä ei kiinnostanut jatkaa.

Kyllä. Mutta Tainan kertomat syyt ettei halua jatkaa oli tuotanto taas leikannut pois. Miksi toisen syyt mukana ja toisen syyt leikattu pois?

Taina ei koskaan kertonut syytä, Jenni oli rehellinen.

Taina ei halunnut saattaa Mattia huonoon valoon, mutta joo, Tainan olisi pitänyt tilittää vaan suoraan kamaralle, että Matti on painostanut häntä siitä, ettei tunteita ole syttynyt ja syyttänyt häntä siitä, että hän ei ole tosissaan mukana. 

Harmi, ettei kertonutut, nyt saa siitä lokaa niskaansa, vaikka on syytön osapuoli. Ei kukaan ole oikeasti niin typerä, että kuvittelee, että toinen on korviaan myöten ihastunut ja rakastanut parissa päivässä. Matin pitää todellakin ottaa oppia seuraavaan suhteeseen ja malttaa mielensä, eikä olla heti syyttämässä, jos toinen ei ole intopiukeana palvomassa Mattia , kun tuttavuutta on takana muutama päivä. Tuo ei ole kypsän ja järkevän aikuisen käytöstä.

Vierailija
24417/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä haarukka 28-32v. 

Vakityö 6/10.

Oma asunto 3/10.

Ja 38v lapseton sinkkumies kirjoittelee arkipäivänä normaaliin työaikaan jollain vauva palstalla. No tottakai 

Se että tää on vauvapalsta merkitsee mitä?

Tää on Suomen isoin keskustelu palsta nykyään.. 

Toisekseen oletko kuullut vuorotyöstä ikinä?

Mulla on tässä 13.30 asti aikaa maata sohvalla ja kirjoitella. 

Vierailija
24418/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä haarukka 28-32v. 

Vakityö 6/10.

Oma asunto 3/10.

Tässä vielä tohon ihan käsittämättömän idioottimaiseen ajatukseen että täällä ei voisi työaikana kirjoitella kuin työttömät?

Säännöllistä vuorotyötä Suomessa teki 27 % naisista ja 19 % miehistä. Noin 14 % suomalaisista työskentelee säännöllisesti öisin. Usein toistuvaa yötyötä Suomessa teki 17 % miehistä ja 12 % naisista, jatkuvaa yötyötä yhteensä noin 1 % palkansaajista.

Tossa alkuun faktaa.. Toinen juttu mikä sulle tulee varmaan tosi isona yllätyksenä ihmisillä on sairaslomia, Pekkas vapaita, ajantasaus vapaita, kesä/ syys/ talvi lomia pitämättä. 

Vierailija
24419/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä haarukka 28-32v. 

Vakityö 6/10.

Oma asunto 3/10.

Se että tää on vauvapalsta merkitsee mitä?

Tää on Suomen isoin keskustelu palsta nykyään.. 

Toisekseen oletko kuullut

Luulisi että tämä "sinkkumies" kirjoittelisi suoraan Jennille, kun kerta on niin kiinnostunut hänestä. Eikä tällä palstalla. 

Vierailija
24420/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Matilla oli oikeus kysyä. Häistä oli viikko, ei muutama päivä. Eikä hän ole syyttänyt Mattia siitä että tuossa ajassa pitäisi olla tunteita, vaan siitä että oli huomannut että Taina ei ole halukas edes tutustumaan. Kyllä se kertoo ihmisestä jos ei anna toisen edes kantaa laukkuja ovelle. 

Ja jos tuota kysymystä ei olisi ollut, se hermoromahdus olisi tullut jostain muusta.

Ketju on lukittu.