Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
2241/30018 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kertakaikkisen ala-arvoinen kommentti autististen henkilöiden viihdearvosta!  Onneksi kirjoittajissa on niin paljon kaikin puolin täydellisiä henkilöitä, joilla on varaa kuvailla muita vaikka kuinka älyttömällä ja loukkaavalla kirjoittelulla. Sääliksi käy nämä itseriittoiset ihmiset ei muuta voi todeta.

Oliko paljon yläpeukkuja, eikö enemmän alapeukkuja? Luulen että kyseessä vain 1 tai 2 onnetonta ihmistä, älä piittaa näistä ikävistä poikkeusyksilöistä!

En minä omasta puolestani mieltäni pahoittanut. Olen itse jo ikäihminen eikä minulla ole mitään autistisia piirteitä. Harmittaa vaan kun kirjoitetaan niin typerästi ja rumasti toisista ihmisistä, varsinkin kun on kyse aivan vieraista henkilöistä. Lisäksi kommentoidaan asioita ihan perusteettomien  olettamusten p

Ja näitähän riittää... nimittäin toisten puolesta mielensäpahoittajia 🙄, vaikka ne toiset eivät itse ollenkaan pahastuisi! Mitäpä jos sinäkin keskittyisit ihan vaan omiin asioihisi etkä puuttuisi asioihin, jotka ei sulle kuulu eikä sua kosketa. 

Vierailija
2242/30018 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa jo huvittaa, miten tää erimaalaisuus saadaan vedettyä joka suunnasta mukaan! Miten se nyt voikin olla niin iso asia. Ite katoin vaan että onpa komea mies ja ihana hymy kun Hai esiteltiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/30018 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kaipaisin ns. erikoisia pariskuntia, Henna ja Sami tulee heti esimerkkinä mieleen. He olivat jotenkin yksilöinä ja pariskuntana jotenkin niin mieleenpainuvia.

Näistähän ei saanut mitään otetta, ujoja ja hiljaisia olivat molemmat ohjelman aikana. Aitoja toki, mutta persoonastaan eivät juuri mitään antaneet, ehkä tarkoituksella.

Mutta ketjussa joku valopää väitti, että erikoisemmat persoonat aiheuttaisivat draamaa, sekoilua ja häpeää.

Hoh hoijaa. On katseltu liikaa juopottelevia tyhjäpäitä bikineissään.

Eksentriset ihmiset eivät sekoile, ja ymmärtävät, miten harvinaista ja tärkeää on löytää hyväksyvä, samalla kiinnostava kumppani. Puheenaiheetkin olisivat syvällisempiä kuin lihan paistoaste.

Vierailija
2244/30018 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ilmeisesti keskustelu palstalla on sivistynyttä ja kaikin puolin asiallista sekä faktoihin perustuvaa. Tarkoitukseni oli vain kertoa oma näkemykseni useiden kommenttien asiattomasta sisällöstä. Terveisin omiin asioihinsa keskittyvä ja muiden asioihin puuttumaton mielensä pahoittaja. 

Vierailija
2245/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kertakaikkisen ala-arvoinen kommentti autististen henkilöiden viihdearvosta!  Onneksi kirjoittajissa on niin paljon kaikin puolin täydellisiä henkilöitä, joilla on varaa kuvailla muita vaikka kuinka älyttömällä ja loukkaavalla kirjoittelulla. Sääliksi käy nämä itseriittoiset ihmiset ei muuta voi todeta.

Oliko paljon yläpeukkuja, eikö enemmän alapeukkuja? Luulen että kyseessä vain 1 tai 2 onnetonta ihmistä, älä piittaa näistä ikävistä poikkeusyksilöistä!

En minä omasta puolestani mieltäni pahoittanut. Olen itse jo ikäihminen eikä minulla ole mitään autistisia piirteitä. Harmittaa vaan kun kirjoitetaan niin typerästi ja rumasti toisista ihmisistä, varsinkin kun on kyse aivan vieraista henkilöistä. Lisäksi kommentoidaan asioita ihan p

Ja mitäpä jos sinäkin tekisit, kuten opetat, etkä puuttuisi siihen, jos joku pahoittaa mielensä toisen puolesta, kun sellainenkaam ei kuulu sinun opin mukaan sinulle? 😄

Vierailija
2246/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mitäpä jos sinäkin tekisit, kuten opetat, etkä puuttuisi siihen, jos joku pahoittaa mielensä toisen puolesta, kun sellainenkaam ei kuulu sinun opin mukaan sinulle? 😄"

Tämä kommentti oli tarkoitettu viestin 2263 jankkaajalle. Oli jo niin pitkä viestin lainausketju, että tuki tuo kommentti ensin väärään kohtaan. Sori siitä.

Vierailija
2247/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyrkii TV:n ohjelmaan koko kansan katseltavaksi, niin pitää kestää kaikenlainen arvostelu. Niinhän se vaan on.

Vierailija
2248/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, mikä avanteen funktio on. Olisi paremminkin pitänyt kirjoittaa, että ko. sairaus näkyy yhä hänen elämässään. Kun joku kirjoitti, että se on ollutta ja mennyttä, eikä näy enää mitenkään päälle päin. 

:) Jos olisi rakennettu j-pussi, niin se ei näy päällepäin. Jännä että Sallalle ei ole rakennettu, ehkä ei ole halunnut tai sitten on muita syitä miksi ei ole voitu.

Avanne toki näkyy.

Ainakin jossain vaiheessa Sallalla oli väliaikainen avanne, joka oli tarkoitus poistaa myöhemmin. On kertonut tästä instassa. 

Vierailija
2249/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien yleinen puolustus toiminnalleen joka paikassa on "se kerjäs sitä". Tv-ohjelmiin osallistuvien kohdalla tämä on "mitäs meni telkkariin".

Käsi sydämelle: Miltä ulkonäön tai luonteen julkinen arvostelu tuntuisi omalla kohdalla, nimettömien puskista huutelijoiden suusta?

Ja sitten, eikö ole mitään muuta keinoa purkaa omaa pahaa oloa kuin haukkua muita ihmisiä päästä varpaisiin?

Onko joku täällä kirjoittava itse täydellisen kaunis, komea, hyvä, lempeä, joka tilanteessa hienosti käyttäytyvä? Jos ei, eikö anneta sama oikeus inhimillisyyteen myös ohjelman henkilöille? Tämä kun ei ole mikään "maailman täydellisin ihminen" -kilpailu, vaan ohjelma, missä etsitään kumppania tositarkoituksella.

Vierailija
2250/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetan nyt omalta osaltani tämän mielensä pahoittaja keskustelun. Koska ei tämän palstan tarkoitus todellakaan ole se, että täällä kaksi kirjoittajaa "kinastelee" keskenään omista ajatuksistaan ja toistensa mielipiteistä. Lopeta sinäkin ennen kuin muutkin kyllästyvät hedelmättömään "keskusteluumme"

Vierailija
2251/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahoittaa mielensä osallistujien arvostelemisesta. Toinen pahoittaa mielensä siitä, ettei kommentoija osaa pitää huolta omista asioistaan, vaan loukkaantuu osallistujien puolesta. Kolmas pahoittaa mielensä siitä, ettei toinen kommentoija elä oppiensa mukaan ja ole hiljaa.

Voisikohan tämän dominoefekti  kääntää toisin päin, että kaikilla olisikin hyvä mieli. 

Vierailija
2252/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, jakson 4 pätkät mitkä näytettiin jakson 3 lopussa. 🙈

Annan ja Hain suhde on tuhoontuomottu.

Mitäs siinä oli?

Vierailija
2253/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaikuttaa sellaiselta naiselta, että on tuo hymy naamassa koko ajan ja samalla sulla on silti jotenkin hankala olla hänen seurassaan. On ikään kuin empaattinen ja ymmärtäväinen, samalla itse asiassa tosi jäykkä ja kontrolloiva, tekee juuri niin kuin omasta mielestään on oikein. Ei jousta. Kartan hänenlaisiaan työelämässä, ovat kovin raskaita hahmoja.

Vierailija
2254/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä oli?

Anna sanoi, että Hai on kontrolloiva ja heidän kummankin ollessa kameran edessä sanoi, että kahden päivän tuntemisen jälkeen ei voi olla näin.. Voi olla asiayhteydestä leikattuja juttuja, mutta itselle Hai vaikuttaa paremminkin myötäilijälle.

Vierailija
2255/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja mitäpä jos sinäkin tekisit, kuten opetat, etkä puuttuisi siihen, jos joku pahoittaa mielensä toisen puolesta, kun sellainenkaam ei kuulu sinun opin mukaan sinulle? 😄"

Tämä kommentti oli tarkoitettu viestin 2263 jankkaajalle. Oli jo niin pitkä viestin lainausketju, että tuki tuo kommentti ensin väärään kohtaan. Sori siitä.

Jankkaajalle? Sinähän se täällä jankkaat. Etkö tajua, että palstalle kirjoittaa useampikin ihminen kuin sinä ja yksi joku toinen? 🤦🏻

Vierailija
2256/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä oli?

Anna sanoi, että Hai on kontrolloiva ja heidän kummankin ollessa kameran edessä sanoi, että kahden päivän tuntemisen jälkeen ei voi olla näin.. Voi olla asiayhteydestä leikattuja juttuja, mutta itselle Hai vaikuttaa paremminkin myötäilijälle.

Menee jo vitsistä, että tuo sanoo muita kontrolloiviksi. Voi toki ollakin, mutta se, ettei näe itsessään tuota piirrettä oikeassa valossa on jo outoa.

Vierailija
2257/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyrkii ihan itse TV:ssä esitettävään paritusohjelmaan, pitää sitten kestää arvionteja ja niitä kyllä tulee.

Vierailija
2258/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyrkii TV:n ohjelmaan koko kansan katseltavaksi, niin pitää kestää kaikenlainen arvostelu. Niinhän se vaan on.

Mutta se taas ei tarkoita, että kenelläkään varsinaisesti olisi oikeus ilkeillä. Miksi joku edes haluaa puhua rumasti ja haukkua? Paitsi tietenkin jos on paha olla itsellä. Mutta silloin kannattaa etsiä itselleen apua, ja lopettaa pas*an kaataminen nettipalstoille.

Ihmisiä ollaan jokainen, ollaan kivoja kaikille!

Vierailija
2259/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annasta tuli heti mieleen että hän on se,  joka alkaa potea ahdistusta eri asioista. Liian tiukka kontrolli on elämää hankaloittava asia parisuhteessa. Mutta toivotaan parasta.

Vierailija
2260/30018 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tumma nainen vaikuttaa kaikkein terveimmältä morsiolta tähän mennessä. Ja samoin sulho on fiksun oloinen. Mutta 500 km välimatkaa! Aikaa ja rahaa vievä suhde alusta alkaen.

Jenni on täysin oman itsensä lumoissa, pitää jatkuvaa showta eikä varmaan kenenkään muun mielestä erityisen hauskaa. Tänä pari tullee töksähtämään pahasti yhteen tulevaisuudessa.

Anna taitaa rumasti sanoen olla syystä sinkku, ei anna toiselle yhtään ilmatilaa. Eikö totaalinen kontrollin tarve ole tullut haastatteluissa ilmi? Tietysti voi myös olla alun ongelmia mikä olisi tarinan jatkoa ajatellen hyvä, muuten jatkoa ei oletettavasti tule.

Ketju on lukittu.