Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Toivotaan, että Anna ei kovin pomota pikku koiransa elämää. Ihmiset osaa pitää puolensa, mutta eläimet joutuvat aina alistumaan kovaan elämään. Se koira joutuu myös marssimaan pikku tassuillaa noita huimia askelmääriä, on se sitten kipeä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sellainen mies, joka on naisvaltaisella alalla eli esim. luokanopettaja saa kyllä melko helposti itselleen naisen. Ne harvat miehet sillä alalla on aika suosittuja. Samoin jos mies on taitava tanssija niin, että oikein harrastaa paritanssia saa kyllä yleensä melko helposti itselleen naisen. Siksi on mielenkiintoista nähdä miksi nämä kaksi miestä on päättäneet pyrkiä ohjelmaan.
Mun mies on sairaanhoitaja, ja vaikka siellä on enemmistö töissä naisia, niin ei mies ole ajatellutkaan että työkaverista puolison ottaisi. Nuorempana tietysti ollut sutinoita, kun se on helppoa kun on niin paljon halukkaita naisia ollut ympärillä, mutta melko pian hän oli tajunnut miksi kuormasta ei kannata syödä. Ei ole enää ainakaan 10 vuoteen edes osallistunut mihinkään työpaikan pippaloihin, ei halua olla työn kanssa tekemisissä vapaa-ajallaan, laskee työtoverit työksi myös.
Itse miesvaltaisella alalla olleena olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mikä Hain tanssiharrastuksessa teitä häiritsee niin kovasti?
Jännä, että on kaksi luokanopettajaa ja yksi varhaiskasvatuksen opettaja.
Se, että tyyppi itse nostaa sen esiin niin tärkeänä, että se suunnilleen määrää hänen elämäänsä. Ajatelkaa, että joku kertoisi esim. työnsä/kissansa/isänsä/whatever olevan hänelle kaikki kaikessa. Aika huono lähtökohta parisuhteelle, jossa se tuleva kumppani odottaa itse olevansa nr. Yksi.
Ja kyllä, naiset ovat pienten lasten opettajia, mikä on melkoinen stereotypia. Hoitajia ei nyt sattunut haaviin.
Itse mietin, että tähän konseptiin valitaan tietoisesti nuoria kaupunkilaisia, joilla elämä "putkessa": joko opiskellaan määrätietoisesti tai ollaan vakaassa ammatissa. Tällä kertaa ei ole aitoja akateemisia. (sori opet!) Eikö ollut hakijoissa tarpeeksi?
Määrittelehän alaluokka.
Vai onko hevosyrittäjä+työkoneyrittäjä mielestäsi alaluokkaa? Kaikkea sitä kuuleekin😂
Christiiina kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-hai-30-luuli-jaavansa-o…
Apua! Tuossa MTV:n haastattelussa Hai kertoo, että hän oli asettanut toiveen, että kumppanilla ei saa olla yhtään tatuointeja.
Siis mitä hittoa? Mitä väliä sillä on, jos kumppanilla on vaikka nilkassa tai hartiassa tatska? Kyllä on pienestä kiinni parisuhteen muodostuminen...
Taitaa johtua kulttuurista mistä vanhempansa ovat kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Menkää rasistit, sanoinko minne. Ällöttävää ja tyhmää PS porukkaa.
Hai on fiksu ja komea mies.
PS-porukka tykkää aasialaisista mutta ei arabeista ja mustista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sellainen mies, joka on naisvaltaisella alalla eli esim. luokanopettaja saa kyllä melko helposti itselleen naisen. Ne harvat miehet sillä alalla on aika suosittuja. Samoin jos mies on taitava tanssija niin, että oikein harrastaa paritanssia saa kyllä yleensä melko helposti itselleen naisen. Siksi on mielenkiintoista nähdä miksi nämä kaksi miestä on päättäneet pyrkiä ohjelmaan.
Mun mies on sairaanhoitaja, ja vaikka siellä on enemmistö töissä naisia, niin ei mies ole ajatellutkaan että työkaverista puolison ottaisi. Nuorempana tietysti ollut sutinoita, kun se on helppoa kun on niin paljon halukkaita naisia ollut ympärillä, mutta melko pian hän oli tajunnut miksi kuormasta ei kannata syödä. Ei ole enää ainakaan 10 vuoteen edes osallistunut mihinkään työpaikan pippaloihin, ei halua olla työn kanssa tekemisissä vapaa-ajallaan, laskee työtoverit työksi myös.
Ei varmasti ole ollut sairaanhoitajamiehellä sutinaa, ei kyseisen ammatin miesedustajat ole haluttuja naisten keskuudessa. Lisäksi usein ovat todella outoja persoonia. Testosteronivaje ajaa hoiva-alalle kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tylsiä ihmisiä otetaan tähän ohjelmaan. Perusjamppoja ja perustanttoja. Pikkasen persoonallisuutta ja monimuotoisuutta toivoisi ohjelman tuotannolta ja parittajilta. Vai hakeutuuko tähän ohjelmaan oikeasti niin samantyyppiset ihmiset. Tylsää tylsää tylsää tylsää.
Ei, vaan ohjelmaan valitaan tuommoisia beigejä seinätapetteja, kun pelätään yhdistää liian räväköitä, eksentrisiä tai millään tapaa erikoisempia persoonia.
Todennäköisesti liitot eivät kestäisi, mutta eipä kestä nämä perusjamppojen liitotkaan. Katsojille olisi kivempaa, hos osallistujissa olisi kiinnostavia/viihdyttäviä piirteitä. Minua ei haittaisi, vaikka olisi outojakin tyyppejä.
Itse aspergerina voisin hakea tuonne, mutta eihän mua uskallettaisi valita.
Minäkin kaipaisin ns. erikoisia pariskuntia, Henna ja Sami tulee heti esimerkkinä mieleen. He olivat jotenkin yksilöinä ja pariskuntana jotenkin niin mieleenpainuvia. Mutta silti heistä ei tullut vaikutelmaa, että puolison pitäisi mahtua johonkin muottiin. Tykkäsin että he olivat jotenkin niin herkkiä ja vastaanottavaisia ihastumiselle.
Tuntuu että perusjampoilla on monesti ehkä geneerisimmät ihanteet, mutta samalla myös ankarimmat ja tiukimmat kriteerit. Voi ollakin perustyypille ei välttämättä kelpaakaan toinen perustyyppi. Ei perusjamppojenkaan naittaminen ole välttämättä helppoa hommaa.
Minäkin kaipaisin ns. erikoisia pariskuntia, Henna ja Sami tulee heti esimerkkinä mieleen. He olivat jotenkin yksilöinä ja pariskuntana jotenkin niin mieleenpainuvia.
Näistähän ei saanut mitään otetta, ujoja ja hiljaisia olivat molemmat ohjelman aikana. Aitoja toki, mutta persoonastaan eivät juuri mitään antaneet, ehkä tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kiinnittänyt huomiota Jyrkin puvun istumattomuuteen, mutta siihen kiinnitin, että puvun väri ei sopinut hänelle ollenkaan. Tuollainen punertavanruskea puku sopii miehelle, jolla on oliivinsävyinen iho ja kastanjanruskeat hiukset, kuten esim. useilla etelä-eurooppalaisille miehillä on. Siinä vaan ne palvelevan muotiliikkeen myyjät nyökyttelivät, että hyvältä näyttää. Puvuthan voi yhtä hyvin tilata netistä, jos ei pukukauppias edes näin räikeässä tapauksessa sano mitään?!
Jyrkiä olisi pukenut joku pehmeämmän värinen puku, esim. tämä:
https://voltfashion.com/fi/bundle/these-glory-days---archer-pellavapuku…
Ei Suomessa ole mitään oikeaa osaamista näissä asioissa myyjillä. Aspa on näennäisen ystävällistä ja ok kyllä, mutta mitään syvempää ja laajempaa ymmärrystä näillä ei ole myymistään tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sairaanhoitaja, ja vaikka siellä on enemmistö töissä naisia, niin ei mies ole ajatellutkaan että työkaverista puolison ottaisi. Nuorempana tietysti ollut sutinoita, kun se on helppoa kun on niin paljon halukkaita naisia ollut ympärillä, mutta melko pian hän oli tajunnut miksi kuormasta ei kannata syödä. Ei ole enää ainakaan 10 vuoteen edes osallistunut mihinkään työpaikan pippaloihin, ei halua olla työn kanssa tekemisissä vap
Kukas oli ETA:ssa vähän aikaa sitten ensiapupelastusmies ? Tosi symppis.
Henna ja Sami on mun kaikkien aikojen lempparipari <3
Taas kertakaikkisen ala-arvoinen kommentti autististen henkilöiden viihdearvosta! Onneksi kirjoittajissa on niin paljon kaikin puolin täydellisiä henkilöitä, joilla on varaa kuvailla muita vaikka kuinka älyttömällä ja loukkaavalla kirjoittelulla. Sääliksi käy nämä itseriittoiset ihmiset ei muuta voi todeta.
Miesten ulkonäöstä näissä treffiohjelmissa ei taida olla niin suurta merkitystä, mutta naisten täytyy olla aina kauniita. Valkataankohan osallistujat ulkonäön perusteella?
Kyllä on käsittämättömiä, asiattomia ja rasistisia kommentteja tämä ketju täynnään. Hävetkää! Yksittäinen, jännityksessä sanottu lausahdus muka leimaa koko ihmisen - come on! Kaiken lisäksi ohjelmaan on leikattu ns. sopivia kohtia, jotta syntyy ennakkoluuloja. Niitä näköjään osaavat tänne kirjoittelijat heijastaa ihan muutenkin. Käsittämätöntä tuubaa!
Hai ei ole mikään hui, vaan antaa itsestään sympaattisen vaikutelman, kuten myös Matti. Naisista ei oikein kukaan. Stereotypioita korostetaan. Pysyykö kannettu vesi kaivossa?
Entä, jos joku valituista olisi ollut musta? Tänne kirjoittavat eivät näköjään anna ei-suomalaisen näköiselle ihmisarvoa. Kyseessä on nytkin varmasti kunnon Suomen kansalainen. Sopisi katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Taas kertakaikkisen ala-arvoinen kommentti autististen henkilöiden viihdearvosta! Onneksi kirjoittajissa on niin paljon kaikin puolin täydellisiä henkilöitä, joilla on varaa kuvailla muita vaikka kuinka älyttömällä ja loukkaavalla kirjoittelulla. Sääliksi käy nämä itseriittoiset ihmiset ei muuta voi todeta.
Oliko paljon yläpeukkuja, eikö enemmän alapeukkuja? Luulen että kyseessä vain 1 tai 2 onnetonta ihmistä, älä piittaa näistä ikävistä poikkeusyksilöistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon yläpeukkuja, eikö enemmän alapeukkuja? Luulen että kyseessä vain 1 tai 2 onnetonta ihmistä, älä piittaa näistä ikävistä poikkeusyksilöistä!
En minä omasta puolestani mieltäni pahoittanut. Olen itse jo ikäihminen eikä minulla ole mitään autistisia piirteitä. Harmittaa vaan kun kirjoitetaan niin typerästi ja rumasti toisista ihmisistä, varsinkin kun on kyse aivan vieraista henkilöistä. Lisäksi kommentoidaan asioita ihan perusteettomien olettamusten pohjalta.
Apua, jakson 4 pätkät mitkä näytettiin jakson 3 lopussa. 🙈
Annan ja Hain suhde on tuhoontuomottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sairaanhoitaja, ja vaikka siellä on enemmistö töissä naisia, niin ei mies ole ajatellutkaan että työkaverista puolison ottaisi. Nuorempana tietysti ollut sutinoita, kun se on helppoa kun on niin paljon halukkaita naisia ollut ympärillä, mutta melko pian hän oli tajunnut miksi kuormasta ei kannata syödä. Ei ole enää ainakaan 10 vuoteen edes osallistunut mihinkään työpaikan pippaloihin, ei halua olla työn kanssa tekemisissä vap
Ei me sairaanhoitajat miespuolisia kollegoita katella, lääkäri sen pitää olla ;)
Joku kommentoi Hain tekevän puheessaan kielioppivirheitä, joita natiivipuhuja ei tekisi. Kiinnitin itse huomiota samaan. Asia ei häiritse millään tavalla, mutta huomasin myös. Hai vaikuttaa kiinnostavalta fiksulta tyypiltä.