Gen Z naiset.. Onko kukaan mies onnistunut pokaamaan?
Ovat niin vaikeasti lähestyttäviä. Baarissa kun yrittää vähän lämmitellä, niin tuntuu kuin juttelisit seinälle. Jokaiseen kysymykseen vastataan suurin piirtein yhdellä sanalla. Keskustelutaidot nollissa eikä heitä tunnu kiinnostavan miesseura muutenkaan. Tuohon se kai sitten johtaa kun on pienestä pitäen kasvettu nenä ruudussa kiinni.. Ja en ole limainen vanha ukko, vaan sporttinen ja ulkonäöstäni huolta pitävä milleniaali mies. Joskus vieläkin kaupassa kysytään papereita, eli ikä kysymys tämä ei ole.
M35
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeeksi 💰, niin varmasti onnistuu heidänkin pokaamisessaan. 💰 kun tuntuu kelpaavan ja tehoavan oikeastaan naiseen kuin naiseen.
Maksulliset on asia erikseen.
AP
Katsele kymmenen vuotta vanhempia, niin voi tärpätä.
No susta näkee heti että olet ikäloppu eikä sulle jaksella vastailla tai jatkaa keskustelua sun kanssa jos oma ikä huitelee siellä 20-30v iässä. Etsi omasi ikäistä seuraa.
Tilannetaju taitaa olla puutteellinen kun et huomaa ettei heitä vaan kiinnosta...
Ovat kyllä sosiaalisesti kehitysvammaisia. Etenkin n. 20 - 25 vuotiaat jotka kasvoivat naisiksi koronavuosina. Heillä jäi ikävä kyllä sosiaaliset taidot kehittymättä lock-downien ja maskien takia. Todella vaikea flirttailla heidän kanssaan.
Mies
Eikö se juuri tee sinusta limaisen, että menet ikä edellä pokaamaan. 🤭 Olet vanha heille.
Gen X -naisena olen seurannut sivusta Gen Z -naisia ja arvaapa ap mitä? He lähtevät Gen Z -miesten matkaan (jotka minun tätisilmissäni ovat poikia, mutta se ei ole pointti tässä)! Käsitän asian niin että myös Gen Z -naiset muodostavat normaaleja ja kokonaisia lauseita silloin, jos vastapuoli kiinnostaa. Muussa tapauksessa tulee tonnin seteli-ilmettä.
Sä olet ikäloppu papparainen zetalaisten silmissä ja vaikutat juurikin sellaiselta iljettävältä papalta.
Etsi oman ikäistäsi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se juuri tee sinusta limaisen, että menet ikä edellä pokaamaan. 🤭 Olet vanha heille.
Menen helposti kaksvitosesta, ja siis moni Gen Z nainen alkaa olla jo lähempänä kolmea kymppiä, vaikka toki suurin osa heistä on myös vielä n. kaksvitosia. Kyse EI ole iästäni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Gen X -naisena olen seurannut sivusta Gen Z -naisia ja arvaapa ap mitä? He lähtevät Gen Z -miesten matkaan (jotka minun tätisilmissäni ovat poikia, mutta se ei ole pointti tässä)! Käsitän asian niin että myös Gen Z -naiset muodostavat normaaleja ja kokonaisia lauseita silloin, jos vastapuoli kiinnostaa. Muussa tapauksessa tulee tonnin seteli-ilmettä.
Olet yksinkertaisesti väärässä. Usea Gen Z nainen haaveilee hieman vanhemmata, kokeneemmasta miehestä. Gen Z miehet ovat luusereita, jotka eivät edes uskalla lähestyä naisia.
T. Monen Gen Z naisen kanssa maannut Gen X mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen helposti kaksvitosesta, ja siis moni Gen Z nainen alkaa olla jo lähempänä kolmea kymppiä, vaikka toki suurin osa heistä on myös vielä n. kaksvitosia. Kyse EI ole iästäni.
AP
Kyse tosiaankin on iästä. Ja koska et tuota ymmärrä, niin päälle voi heittää myös surkeat sosiaaliset taidot ja heikon älykkyyden.
Etsi oman ikäistäsi seuraa. Ei sulla ole mitään tarjota nuoremmille.
Miksi ihmeessä katselet Z-sukupolven naisia, jos ne eivät osaa keskustella kanssasi ja ovat kasvatettu sosiaalisesti tyhmäiseviksi seiniksi tai kiviksi? Katsele X-sukupolven naisia, ne osaavat keskustella kanssasi ja ovat fiksuin sukupolvi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä katselet Z-sukupolven naisia, jos ne eivät osaa keskustella kanssasi ja ovat kasvatettu sosiaalisesti tyhmäiseviksi seiniksi tai kiviksi? Katsele X-sukupolven naisia, ne osaavat keskustella kanssasi ja ovat fiksuin sukupolvi.
Mutta hän on itse Y.. no sama se. :P
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllä sosiaalisesti kehitysvammaisia. Etenkin n. 20 - 25 vuotiaat jotka kasvoivat naisiksi koronavuosina. Heillä jäi ikävä kyllä sosiaaliset taidot kehittymättä lock-downien ja maskien takia. Todella vaikea flirttailla heidän kanssaan.
Mies
Tehän tässä jälkeenjääneitä olette, kun ette tajua, että te ette kiinnosta niitä naisia.
"Menen helposti kaksvitosesta" 💀💀 Juu aivan varmasti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Looooool 😂
Taidat olla hieman yksinkertainen. Ehkä jopa heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet siis liian lapsellinen heille. Kasva aikuiseksi. Itse tulen ihan hyvin juttuun Z-naisten kanssa.
XM51v.
Mä isken alkupään alfa sukupolvea paljon parempaa.
Jos on tarpeeksi 💰, niin varmasti onnistuu heidänkin pokaamisessaan. 💰 kun tuntuu kelpaavan ja tehoavan oikeastaan naiseen kuin naiseen.