Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
22181/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaminen on myös positiivista. Onhan tämä ohjelmakin haaste poistua omalta mukavuusalueelta. Jokaisen pitäisi myös haastaa itseään huomaamaan oman toimintansa ongelmakohdat, jotta voisi oppia ja tehdä toisin. Toista voi myös haastaa, että oletko huomannut toistuvat kuviot ja kuinka niitä voisi käsitellä. Kuten Tainan sisko teki

Vierailija
22182/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainaa ei olisi lainkaan pitänyt valita tähän ohjelmaan. Se olisi ollit parasta hänelle itselleen, Matille ja meille katsojille. 

Tämä rakentavaksi kommentiksi tarkoitettu. Ei ketään vastaan eikä kenenkään puolella olevaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22183/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parhaimmillaan 60 laitetta, joilla yläpeukuttelen omia kommenttejani.

T. Pahvi

Vierailija
22184/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Matista ja Tainasta tulee mieleen Tuula ja Miikka. Mutta Tuula oli vaan paljon itsevarmempi ja vakaampi, niin osasi luovia tilanteen Miikan kanssa asiallisesti ja romahtamatta. Ikävää sitäkin oli katsella toki. Mikähän siinäkin on, että naiset jatkavat iloisesti ystävinä tutustumista vaikka mies ei osoita mitään mielenkiintoa niinkuin esim. edellisellä kaudella. Miehet alkaa aina hankaliksi kun ehdottaa kaveruutta. 

Vierailija
22185/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainalla vaikuttaa olevan mt- ongelmia. Ihan sama mitä Matti , tai kuka muu vaan, olisi sanonutvja tehbyt. Romahtanut olisi jokatapauksessa. Me ei sille voida mitään. Matti yritti varoen lahestyä tuota haurasta Tainaa, mikä ei tietenkään voinut onnistua.

Vierailija
22186/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että täällä on nyt tullut keskustelua tuosta haastamisesta. Aiemmin osa keskusteluista tuntui tulkitsevan sen sanan aika jyrkästi. Voihan se tietysti tarkoittaa myös ikävään sävyyn tehtyä tivaamista ja kyseenalaistamista, joka rikkoo, mutta yhtä lailla se voi olla lempeää ja rakentavaa.

Itselläni on hyvä ystävä, jonka parhaisiin puoliin kuuluu juuri kyky haastaa lempeästi. Erityisen hyödyllistä se on silloin, kun minulla on joku ahdistus päällä ja ajatukset meinaavat jumiutua tietyille urille. Silloin on todella ihana, että lähipiirissä on joku, joka osaa haastaa minun senhetkistä "totuuttani" ja auttaa näkemään asiat vähän eri näkökulmasta.

Vierailija
22187/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hihittelijää ei tarvinnut nähdä tämän kauden aikana 😬

Vierailija
22188/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ olen kirjoittanut haastamisesta ja kylmyydestä. Joku muukin on kirjoittanut kylmyydestä. Minä en eilen & tänään ole kirjoittanut yhtäkään viestiä palstalle, tämä on ensimmäinen. 

Lainaaminen ei onnistu mutta voin siis vahvistaa, että nyt keskustelussa on joku muu kuin minä.

Terv. Jenna 33v 

Minä kirjoitan tänne tänään ensimmäistä kertaa. Joku muu on kirjoittanut yli 1100 sivua ennen minua.

T. LissuEerikki 10v.

Vierailija
22189/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sarjasta voisi tehdä uuden spinoffin nimeltä Ensitreffeistä hautajaisiin. Valittaisiin tarkoituksella mukaan Dramaattisia Ahdistujia, jotka häämatkalla alkavat romahtaa ja syöksyvät hirvittävään, pysäyttämättömään negatiivisuuden kierteeseen. Jakso jaksolta he ovat riutuneempia, itkuisempia, väsyneempiä ja raunioituneempia, kunnes lopulta jaksossa 10 tai 11 löytyvät luurankomaisina kalmoina keittiön lattialta. Viimeisessä jaksossa sitten ollaan suuren valinnan äärellä: perinteinen hautaus vai polttohautaus. 

Vierailija
22190/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainan äitihän jossain jutussa luonnehti tytärtään "rohkeaksi". Kun siis lähti tällaiseen ohjelmaan, mikä kauhistutti äitiä, mutta kun tytär on aina ollut niin "rohkea".

Sekä äiti että sisar muistuttivat Tainaa tästä, että aiemminkin on suhteissa käynyt näin kuin Matin kanssa. Taina itse kertoi jossain ennakkojutussa, että hän on katkonut suhteet nopeasti, jos näyttää siltä, että niistä ei tule mitään.

Sittenhän Matti ja Taina ovat samanlaisia.

Myös Matti sanoo lopettaneensa suhteet pikku asioiden vuoksi, kun ei enää ole ollut kivaa.

Tämä tulee saamaan paljon alapeukkuja, mutta noin Matti itse sanoi.

Tämän Matti sanoo ihan tässä nähdyssä ohjelmassa.

Matti ja Taina eivät ole samanlaisia.

Matti puhui menneisyydestä ja halusta tehdä asiat jatkossa toisin. Ymmärsi aiempien suhteiden virheet ja korjata tekemistään.

Vierailija
22191/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainan äitihän jossain jutussa luonnehti tytärtään "rohkeaksi". Kun siis lähti tällaiseen ohjelmaan, mikä kauhistutti äitiä, mutta kun tytär on aina ollut niin "rohkea".

Sekä äiti että sisar muistuttivat Tainaa tästä, että aiemminkin on suhteissa käynyt näin kuin Matin kanssa. Taina itse kertoi jossain ennakkojutussa, että hän on katkonut suhteet nopeasti, jos näyttää siltä, että niistä ei tule mitään.

Myös Matti sanoo lopettaneensa suhteet pikku asioiden vuoksi, kun ei enää ole ollut kivaa.

Matt

Tunnetko Matin vai oletko ohjelman perusteella tulkinnut näin? 

Vierailija
22192/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Jenniä, mutta minusta hän olisi voinut esittää asiat katsojille eri tavalla. Turhan dramaattista itkeä kameralle kuinka lapselle ei ole varaa ostaa ruokaa Jyrkin kanssa. Varsinkin kun Jyrki on ollut töissä ja hakee töitä koko ajan. Kummallakin on peiliin katsomisen paikka. Katsojana tykkään kasvutarinoista ja pareista jotka jatkavat vaikka alussa ei ollut vaaleanpunaista menoa. Olin toiveikas Jennin ja Jyrkin kohdalla, mutta eipä tuosta mitää tule, sama meno jaksosta toiseen. 

Vierailija
22193/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Tuossa puolusteltiin Tainaa ja naureskeltiin sille, kun joku ei osaa muuta kuin jankata tuota "pää pois, lävistää rinnan miekalla " höpötystä.  Joudenkin huumorin taju ei vaan riitä ymmärtäämään Taina huumoria. Matti  ymmärsi eikä ollut moksiskaan, mutta täällä on ihan kauhuissaan :D "

Niin, siis yhtä "kauhuissaan" ollaan näistä Tainan mahtavista vitseistä, kuin sinä tunnut olevan Matin HAASTAMISESTA ja sanasta kylmä ihminen. Eli tartutaan lillukan varsiin Tainan sanomisista, koska Mattia vihaavana sinäkin teet sitä Matin osalta. Vai etkö kestä tätä HAASTAMISTA?! :D

Ulkopuolisena ihmettelee kuinka ihmiset jaksavat taistella avlla joistakin itselle täysin tuntemattomien tyyppien hyvyydestä tai pahuudesta. Eikö voisi vain katsoa mikä heidän käyttäytymisessään näytti loettavan orastavan parisuhteen? Tuskin pelkästään vika yhdessä, vaan ei lähtenyt häiden jälkeen kerimään oikeaan suuntaan. 

Vierailija
22194/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matt

Tunnetko Matin vai oletko ohjelman perusteella tulkinnut näin? 

Samaa voisi kysyä sinulta?

Vierailija
22195/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täyttä teatteria nämä viime jaksojen Annan ja Hain hyvän fiiliksen treffailut. Annasta todella selkeästi huomaa ettei ole lämmennyt Haille millään tapaa. Vetää vaan jotain roolia ja yrittää pestä kasvonsa ettäkö olisi ollut ystävällinen ja antanut tutustumiselle mahdollisuuden plus lässytystä ja lisää lässytystä.

Tuo on vain sinun mielipide ja siihen sinulla on täysi oikeus.

Uskallan kuitenkin Olla eri mieltä.

Minusta heillä on oikeasti yhteys löytynyt.

On jotenkin vaikea ymmärtää tätä ihmisten halua ajatella mahdollisimman pahaa joka ihmisestä/tilanteesta mitä tässäkin ohjelmassa on nähty. Jotenkin tosi surullista. Miksi ihmiset on näin kauheita toisilleen?

Saadaan hyvä mieli siitä, kun oikein päästään haukkumaan ja mollaamaan.

Toivottavasti huomasit etten ainakaan minä mollannut Annaa vaan totesin vain sen minkä omin silmin näen. Eli Anna tekee vähän samaa kuin mitä tehdään työkaverin kanssa joka ei ole oma lempityyppi. Eli sopeudutaan fiilistelemään sitä toista kun tekemisissä joudutaan olemaan kuitenkin.

Pointtini oli sanoa että näennäisen hyvästä fiiliksestä huolimatta minkäänlaista romanttista lämpeämistä ei ole havaittavissa Annan osalta kehonkielen ja reaktioiden perusteella. 

Vierailija
22196/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun Tainasta yrittää keskustella, niin palsta täyttyy turhan päiväisestä jankkaamisesta, toisten kirjoittelijoiden haukkumisesta, muka nokkelasta sanojen kääntelemisestä kirjoittajaa vastaan ym.

En ole huomannut muista osallistujista samaa ilmiötä. Paitsi silloin, kun puhutaan Jennin rahoista, säästöistä ja mahdollisesta perheen kautta saamasta taloudellisests tuesta. Silloinkin alkaa kirjoittelijoiden haukkuminen tai Jyrkin haukkuminen.

Molemmat aiheet näyttää olevan myös sellaisia joiden jälkeen paljon viestejä lähtee poistoon, mikäli aihetta sivutaan.

Eipä kannattaisi Jennin tai Tainan täällä käydä, eikä heidän läheistensä. Saataisiin keskustella monipuolisemmin ohjelmaa ja niiden osallistujia

Lopeta tuo höpinä siitä, että toiset ihmiset yrittää estää sinua haukkumasta Tainaa. Jos joku uskaltaa kirjoittaa muista pareista, sinä tulet valittamaan, että taas spämmätään niin, että sinun haukut Taina jää unholaan. 

En usko , että täällä on kenenkään omaisia kirjoittelemassa, silloin tämä ketju olisi mennyt poistoon jo aikapäiviä sitten. 

Anna ihmisten kommentoida mitä haluaa. Et voi määrillä ihmisiä täällä. 

Vierailija
22197/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parhaimmillaan 60 laitetta, joilla yläpeukuttelen omia kommenttejani.

T. Pahvi

Onkohan Tainalla edelleenkään asiat kunnossa?

Tainalla varmaan on, mutta onko sulla?

Vierailija
22198/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän he ovat. Mutta Tainalle ei kelvannut, olisi

Tää on jotenkin epälooginen kommentti. Eihän se, että heillä on yksi yhteinen piirre takaa sitä, että ihastutaan päätäpahkaa. Kyllä siihen tarvitaan muutakin, kuin se, että molemmat on herkkiä lopettamaan suhteen. Taina ei varmaan olisi tarvinnut "parempaa" vaan erilaisen. Eikä siinä ole mitään pahaa. Eihän tässä ohjelmassa monikaan onnistu, koska on aika pieni mahdollisuus, että noinkin pienestä otannasta, mitä tässä ohjelmassa on löytyy kumppani.  Se täytyy katsojankin hyväksyä. 

Vierailija
22199/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun Tainasta yrittää keskustella, niin palsta täyttyy turhan päiväisestä jankkaamisesta, toisten kirjoittelijoiden haukkumisesta, muka nokkelasta sanojen kääntelemisestä kirjoittajaa vastaan ym.

En ole huomannut muista osallistujista samaa ilmiötä. Paitsi silloin, kun puhutaan Jennin rahoista, säästöistä ja mahdollisesta perheen kautta saamasta taloudellisests tuesta. Silloinkin alkaa kirjoittelijoiden haukkuminen tai Jyrkin haukkuminen.

Molemmat aiheet näyttää olevan myös sellaisia joiden jälkeen paljon viestejä lähtee poistoon, mikäli aihetta sivutaan.

Eipä kannattaisi Jennin tai Tainan täällä käydä, eikä heidän läheistensä. Saataisiin keskustella monipuolisemmin ohjelmaa ja niiden osallistujia

Lopeta tuo höpinä siitä, että toiset ihmiset yrittää estää sinua haukkumasta Tainaa. Jos joku uskaltaa kirjoittaa muista

Tuossa otettiin kantaa kahteen aihepiiriin jota tällä palstalla sivutessa näkyy muutos heti. 

Eikä tässä ole ketään kielletty kommentoimasta. Se vaan näkyy kommenttien määrästä ja tyylistä, ettei voi tuntematon joka kirjoittaa. Tunnelataus on niin voimakas ja viestien tulkinta niin henkilökohtaista.

Ketjun poisto ei taida onnistua vaikka joku haluaisikin.

Vierailija
22200/30018 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä mitä ajat takaa? Onko jossain sanottu ettei ihmisiä tai Tainaa saisi haastaa? Sehän tekee elämän mielenkiintoiseksi. Me emme tiedä mitä on juteltu tai haastettu, joten asiaa on turha spekuloida. On kuitenkin mahdollista että Tainasta haastaminen tuntui liialliselta johonkin tiettyyn asiaan, mitä emme tiedä. Melko mustavalkoista yrittää tehdä jommasta kummasta syyllinen ja vihollinen telkkariohjelman perusteella."

Väännetään rautalangasta. Sitä ajan takaa, että koska emme tiedä, mitä on sanottu ja haastettu, emme voi olettaa, että se on mitään kovin vakavaa ollut. Uhkailua, kiristämistä tms. Jos olisi ollut, siihen olisi satavarmasti puututtu. Omien, eriävienkin mielipiteiden esiintuominen ja toisen vahvojen mielipiteiden kyseenalaistaminen kuuluu jossain määrin ihmisten väliseen kanssakäymiseen, varsinkin jos tavoitteena on tutustua henkilöön paremmin. Sellai

Olet aika pahvi jos uskot, että täällä on vain yksi ihminen kirjoittelemassa. Kuinka montaa Matin puolustajaa olet itse esittänyt? Onko sinulla kolme laitetta jolla käyt peukuttamassa omia kommenttejasi?

Ei kannata välittää näistä matti-faneista ja taina-inhoajista, kommentoija(t?) on jotain mielenterveyspotilaita.

Ketju on lukittu.